Päivän kysymys?

Anonyymi

Kuka ammattinyrkkeilyn tietyn painoluokan MM-mestari omaa tällä hetkellä täydellisen recordin?
Toisinsanoen kaikki ottelut ovat voitettuja ja jokainen tullut tyrmäyksellä ja on neljän suurimman liiton yhden vyön maailmanmestari tällä hetkellä? Siis ei minkään pikkuliiton maailmanmestari. Ja hän on tällä hetkellä lajinsa ainoa tämän kunnian omaava aktiivinen ottelija.

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä kysymys.

      Terence Crawford on ainakin kaikkien suurimpien (4) liittojen hallitseva mestari, mutta onko kaikki tullut tyrmäyksellä, pakko myöntää, että en ole aivan varma.
      Saahan tuon selvitettyä netin ihmeellisestä maailmasta, jos viitsii googletella. Mutta vastaukseni on kuitenkin Terence.

      T. 3xSM1, 2xSM2, 3xSM3. Ammattiotteluita 12

      • Anonyymi

        Ei ole Crawford. Hänellä on 35 voittoa 35 ottelua mutta "vain" 26 tullut ennen täyttä aikaa.
        (boxrec)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole Crawford. Hänellä on 35 voittoa 35 ottelua mutta "vain" 26 tullut ennen täyttä aikaa.
        (boxrec)

        Jatkoksi, kysymyksen pääpointti oli kuka jonkun noiden 4 suurimman liiton yhden mestaruusvyön haltija, (esim WBC,n ) mestari omaa esimerkkinä vaikka tällaisen listan. Esimerkki.
        10 ottelua, 10 voittoa, 10 tyrmäystä. Kyse ei ole nyt siitä kuka on noiden kaikkien 4 liiton mestari.


    • Anonyymi

      Pertti Keita, Jarno Rosberg tai Gene Pukall

    • Anonyymi

      Se on Steven Seagal.Seagalin rekordi on täydellinen: 53 leffaa joista jokainen on täydellinen hitti ei mitään shitti, myös kaksi solid gold levytystä musiikkia. Ihan sama mikä nyrkkijanteri tulee kehässä vastaan, niin Steven vääntää pikkurillistä äijän kanveesiin ja kakat housuun kaupan päällisinä. Perakaan ei uskalla ruveta Stevenille kun tietää että siinä käy vaan huonosti itelle. Jonella oli Keuruulla makuuhuoneessa Seagalin juliste seinällä jota se aina katsoi sängyllä onanoidessaan.

    • Anonyymi

      Mestari Joshua on likellä, vain yksi täyden ajan voitto Parkeria vastaa.

    • Anonyymi

      Lähellä ei lasketa. Ei muuta kuin tarkistamaan, painoluokkia on 17 kappaletta ja jokaisessa painoluokassa on 4 mestaria pääpiirteittäin, jossain painoluokassa tietysti yhdellä voi olla montakin vyötä hallussaan mutta jos jokaisessa painoluokassa olisi vain yksi mestari jokaisella neljällä liitolla
      tarkistettavia ottelijoita olisi 68 kpl. Mutta niin paljon niitä yksittäisiä mestareita ei ole koska yhdellä mestarilla saattaa on monta vyötä, jopa kaikki neljä.

    • Anonyymi

      George Tsjordan Bergiaslotsvili.

    • Anonyymi

      Ei tollasta ole tällä hetkellä kellään.

    • Anonyymi

      No annetaan periksi.
      https://fightnews.com/beterbiev-retains-ibf-light-heavy-title/44864
      IBF Ligth-heavy painoluokan mestari Artur Beterbiev 14 ottelua 14 voittoa 14 tyrmäystä. Tyrmäsi viime lauantaina Radivoje Kalajdzicin (24-2-17 kos.)
      Onhan tieto ammattinyrkkeily.net sivullakin.
      On tyrmännyt mm. Alexander Johnsonin, Cabriel Campillon, Tavoris Cloudin ja Callum Johnsonin.
      Erikoinen tilanne tässä painoluokassa. Jokainen vyö noista neljästä suurimmasta on itäblokin ottelijoiden hallussa, Sergey Kovalev WBO, Dmitry Bivol WBA, Oleksadr Gvozdyk WBC ja Artur Beterbiev IBF.

    • Anonyymi

      Älä koskaan anna periksi. Ei koskaan, newör, sama ruotsiksi.

    • Anonyymi

      Vanha kunnon kysyy ja vastaa itselleen nauha. :D

    • Anonyymi

      Kysymys oli alunperinkin typerää itsensä esille tuomista. Ja koko ketju omia vastaamisia-:):)

    • Anonyymi

      No;.. kyllä täällä on nyt typerämpiäkin aloituksia pilvin pimein, mitä itsensä esille tuomista
      tuo muka oli? enhän minä puhunut itsestäni mitään.
      Ja koko ketju omia vastauksia, no johan nyt?
      Ehkä nuo lavanostinaloitukset ovat jonkun sielunelämälle ja älykkyysosamäärälle ymmärrettävämpiä ja parempia nyrkkeilyaloituksia.

      • Anonyymi

        Itsensä esille nostamista on esittää nippelitietokysymys. Kirjoitella itse joukko vääriä vastauksia ja lopuksi oikea. Näin halutaan luoda vaikutelma tietäjästä. Kun likimain kuolleelle palstalle, ja hyvinkin joutavaan aloitukseen löytyy tunnin sisälle yhtäkkiä useita viestejä näennäisesti eri kirjoittajilta, se on feikki ketju. Ylläpito tietysti näkee, että ketjuun tulee viestejä samasta ip -osoitteesta mutta antaa ne olla koska missään ei kielletä yksin kirjoittelua.


    • Anonyymi

      Oikea päivän kysymyshän olisi ollut. Kuka täälä kirjoittelee itsekseen puutaheinää ja valehtelee otelleensa 12 ammattiottelua vaikka boxrec ei sellaista suomalaista löydä.

      • Anonyymi

        Jahas, aloittajatomppeli kyselee vaihteeksi tuollasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas, aloittajatomppeli kyselee vaihteeksi tuollasia.

        Hahhah. Ai että mä nautin näitten nuijien vitutuksesta, kun eivät tajua kuka suurin tietäjä tällä palstalla on. Sen verran voin sanoa, että tähän ketjuun olen aikaisemmin kirjoittanut vain yhden kerran ja nyt toisen. Kärsikää, minä tiedän ja se riittää.

        Sen verranhan teitä pellejä on pakko valistaa, kun kukaan ei näköjään ole pystynyt sitä tajuamaan. Ulkomailla käydyt epäviralliset ottelut eivät läheskään kaikki kirjaudu Boxreciin.

        SM-titteleihin lisää vinkkejä, kaikki eivät tietenkään pitkältä uraltani ole samasta painoluokasta, ei lähelläkään.

        T. 3xSM1, 2xSM2, 3xSM3. Ammattiotteluita 12.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhah. Ai että mä nautin näitten nuijien vitutuksesta, kun eivät tajua kuka suurin tietäjä tällä palstalla on. Sen verran voin sanoa, että tähän ketjuun olen aikaisemmin kirjoittanut vain yhden kerran ja nyt toisen. Kärsikää, minä tiedän ja se riittää.

        Sen verranhan teitä pellejä on pakko valistaa, kun kukaan ei näköjään ole pystynyt sitä tajuamaan. Ulkomailla käydyt epäviralliset ottelut eivät läheskään kaikki kirjaudu Boxreciin.

        SM-titteleihin lisää vinkkejä, kaikki eivät tietenkään pitkältä uraltani ole samasta painoluokasta, ei lähelläkään.

        T. 3xSM1, 2xSM2, 3xSM3. Ammattiotteluita 12.

        Lisää vatsamakkaroidensa kanssa painiville sohvaperunoille. Ei nuo poikien SM-mitalit kovin hyvin ole taltioiutuna missään. Nyrkkeilemään aloin jo 7 vuotiaana, joten kyllähän saatte penkoa pitkältä historiaani ja todennäköisesti edes löytämättä sitä.

        Allekirjoituksessani mainitut tittelit kyllä löytyvät ottelu"passistani", kuten myös ammattilaisottelut omasta kirjastaan.
        Repikää epäilevät tuomaat siitä. Joku täällä todellakin kuvittelee, että jaksaisin jotain keksittyä uraa tänne laittaa. Voisiko näistä epäilevistä joku kertoa minulle, mitä ihmettä mä siitä hyötyisin, kun täällä kaikki kuitenkin kirjoittelee anonyyminä mitä sitten kirjoitteleekaan, niin enhän minä siitä edes kunniaa itselleni saisi, vaan joku anonyymi ihminen.

        T. 3xSM1, 2xSM2, 3xSM3. Ammattiotteluita 12


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhah. Ai että mä nautin näitten nuijien vitutuksesta, kun eivät tajua kuka suurin tietäjä tällä palstalla on. Sen verran voin sanoa, että tähän ketjuun olen aikaisemmin kirjoittanut vain yhden kerran ja nyt toisen. Kärsikää, minä tiedän ja se riittää.

        Sen verranhan teitä pellejä on pakko valistaa, kun kukaan ei näköjään ole pystynyt sitä tajuamaan. Ulkomailla käydyt epäviralliset ottelut eivät läheskään kaikki kirjaudu Boxreciin.

        SM-titteleihin lisää vinkkejä, kaikki eivät tietenkään pitkältä uraltani ole samasta painoluokasta, ei lähelläkään.

        T. 3xSM1, 2xSM2, 3xSM3. Ammattiotteluita 12.

        Älä höpötä, kukaan ei usko sua, kirjoittelet ja vastailet itsellesi kun ei ole muutakaan tekemistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisää vatsamakkaroidensa kanssa painiville sohvaperunoille. Ei nuo poikien SM-mitalit kovin hyvin ole taltioiutuna missään. Nyrkkeilemään aloin jo 7 vuotiaana, joten kyllähän saatte penkoa pitkältä historiaani ja todennäköisesti edes löytämättä sitä.

        Allekirjoituksessani mainitut tittelit kyllä löytyvät ottelu"passistani", kuten myös ammattilaisottelut omasta kirjastaan.
        Repikää epäilevät tuomaat siitä. Joku täällä todellakin kuvittelee, että jaksaisin jotain keksittyä uraa tänne laittaa. Voisiko näistä epäilevistä joku kertoa minulle, mitä ihmettä mä siitä hyötyisin, kun täällä kaikki kuitenkin kirjoittelee anonyyminä mitä sitten kirjoitteleekaan, niin enhän minä siitä edes kunniaa itselleni saisi, vaan joku anonyymi ihminen.

        T. 3xSM1, 2xSM2, 3xSM3. Ammattiotteluita 12

        No tulihan se sieltä. Porinpyrinnön poikanyrkkeily SM mitaleita, epävirallisia ammattiotteluja joista kukaan ei ole koskaan kuullutkaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tulihan se sieltä. Porinpyrinnön poikanyrkkeily SM mitaleita, epävirallisia ammattiotteluja joista kukaan ei ole koskaan kuullutkaan. :D

        Taas väärin. Alkaa vatsamakkarat hölskymään jo sohvaperunan päässäkin.

        T. 3xSM1, 2xSM2, 3xSM3. Ammattiotteluita 12


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas väärin. Alkaa vatsamakkarat hölskymään jo sohvaperunan päässäkin.

        T. 3xSM1, 2xSM2, 3xSM3. Ammattiotteluita 12

        Ai tuliko osa naisten SM nyrkkeilystä ja ammattiotteluiksi lasket muijan hakkaamiset? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai tuliko osa naisten SM nyrkkeilystä ja ammattiotteluiksi lasket muijan hakkaamiset? :D

        Ei osu. Ihan hyväkin, että sohvaperunat, joita täällä on 99.9%, ovat jääneet sinne sohvan pohjalle tärisyttämään vatsalaardejaan yrittäessään nousta sieltä sohvan pohjalta ylös. Se on ainoa oikea ratkaisu, kun osumatarkkuus on tuota luokkaa.
        Miten joku voi olla noin tyhmä, tuliko osa naisten SM nyrkkeilyistä, mitenköhän se olisi mahdollista? Naisia en ole hakannut koskaan ja itseni tuntien, hakkaisin mieluummin vaikka itseäni, kuin naisia.
        Sen verran on nyrkkeilytaustaa kertynyt taakse, että jos naisiin alkaisin nyrkkejäni käyttämään, niin siitä seuraisi tapposyyte, aivan samoin kuin jonkun sohvaperunan hakkaamisesta.

        T. 3xSM1, 2xSM2, 3xSM3. Ammattiotteluita 12


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei osu. Ihan hyväkin, että sohvaperunat, joita täällä on 99.9%, ovat jääneet sinne sohvan pohjalle tärisyttämään vatsalaardejaan yrittäessään nousta sieltä sohvan pohjalta ylös. Se on ainoa oikea ratkaisu, kun osumatarkkuus on tuota luokkaa.
        Miten joku voi olla noin tyhmä, tuliko osa naisten SM nyrkkeilyistä, mitenköhän se olisi mahdollista? Naisia en ole hakannut koskaan ja itseni tuntien, hakkaisin mieluummin vaikka itseäni, kuin naisia.
        Sen verran on nyrkkeilytaustaa kertynyt taakse, että jos naisiin alkaisin nyrkkejäni käyttämään, niin siitä seuraisi tapposyyte, aivan samoin kuin jonkun sohvaperunan hakkaamisesta.

        T. 3xSM1, 2xSM2, 3xSM3. Ammattiotteluita 12

        Jännä miten nämä matttiesko hytöstä muistuttavat kuivahtaneet oravat näkevät huolta toisten laardeista. vissiin he ulkoilevatkin jossain pönttökylän perunamaalla kun muita ulkoilijoita ei ole näkyvillä. Suomalaisista 75% liikkuu ja aina kun minä lähden lenkille vastaan lappaa pitkää pätkää laihaa lihavaa ulkoillen kukin vointinsa mukaan. Keksityillä karriääreillä yritetään tietysti luoda painoarvoa sanomisilleen kuten tuolla jo on sanottu. Viisi eka notee on tietty samalta tekijältä. Nettissä on aina kiva hekumoida tappavansa joku, muijas tais saada tarpeekseen ja lähtee kun on aikaa paskankirjoitteluun. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä miten nämä matttiesko hytöstä muistuttavat kuivahtaneet oravat näkevät huolta toisten laardeista. vissiin he ulkoilevatkin jossain pönttökylän perunamaalla kun muita ulkoilijoita ei ole näkyvillä. Suomalaisista 75% liikkuu ja aina kun minä lähden lenkille vastaan lappaa pitkää pätkää laihaa lihavaa ulkoillen kukin vointinsa mukaan. Keksityillä karriääreillä yritetään tietysti luoda painoarvoa sanomisilleen kuten tuolla jo on sanottu. Viisi eka notee on tietty samalta tekijältä. Nettissä on aina kiva hekumoida tappavansa joku, muijas tais saada tarpeekseen ja lähtee kun on aikaa paskankirjoitteluun. :D

        Matti Esko Hytöseen verrattuna, minulla on lihaksia. Eli en ole sellainen kuivunut orava, vaan lihaksissani on myös massaa, mutta ei kuitenkaan liikaa, sillä nopeuteni on vieläkin huippuluokkaa.

        Minä en hekumoi mitään, minä tiedän, kuinka siinä kävisi, jos joutuisin puolustautumaan kovalla kädellä laardi sohvaperunaa vastaan.

        "Muija" ei ole lähtenyt minnekään, tuolla se pumppaa talliin rakennetulla salilla rautaa tälläkin hetkellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matti Esko Hytöseen verrattuna, minulla on lihaksia. Eli en ole sellainen kuivunut orava, vaan lihaksissani on myös massaa, mutta ei kuitenkaan liikaa, sillä nopeuteni on vieläkin huippuluokkaa.

        Minä en hekumoi mitään, minä tiedän, kuinka siinä kävisi, jos joutuisin puolustautumaan kovalla kädellä laardi sohvaperunaa vastaan.

        "Muija" ei ole lähtenyt minnekään, tuolla se pumppaa talliin rakennetulla salilla rautaa tälläkin hetkellä.

        Tämä varvasaskelin sipsutteleva lonttoposki mattiesko on jotenkin jäänyt siihen uskoon että vastaan tulijoiden hymyt olisivat jotenkin häntä ihastelevia. Jutellen ja naureskellen normiliikuntaa harrastavat vastaantulijathan naureskelevat sille että sieltä se kuivahtanutta oravaa muistuttava hippiäinen taas tulla sipsuttaa. Muijakin nostaa rautaa ja yhdessä kirjotellaan ajankulukseen suomipalstalle vihapuhe paskaa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä varvasaskelin sipsutteleva lonttoposki mattiesko on jotenkin jäänyt siihen uskoon että vastaan tulijoiden hymyt olisivat jotenkin häntä ihastelevia. Jutellen ja naureskellen normiliikuntaa harrastavat vastaantulijathan naureskelevat sille että sieltä se kuivahtanutta oravaa muistuttava hippiäinen taas tulla sipsuttaa. Muijakin nostaa rautaa ja yhdessä kirjotellaan ajankulukseen suomipalstalle vihapuhe paskaa. :D

        Alkaa laardi vaikuttaa aivoissa. Tätä ottelua tullaan jatkamaan tyrmäykseen saakka. Nyt sitä ollaan Matti Esko Hytösiä. Alkaa menemään mielenkiintoiseksi, keneksi tässä vielä päädytään. Onko Hytönen kirjoitellut jossakin "vihapuhe paskaa", laita Mikki hiiri linkkiä peliin.

        Anna tulla lisää Mikki hiiri, tyrmäys alkaa roikkumaan ilmassa. Kohta lepää Mikki hiiri. Silloin kun ei enää viitsitä keskustella, silloin on tyrmäys väistämättä tulossa, koska ikinä en ole jaksanut Mikki hiirien piipitystä kauaa kuunnella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä varvasaskelin sipsutteleva lonttoposki mattiesko on jotenkin jäänyt siihen uskoon että vastaan tulijoiden hymyt olisivat jotenkin häntä ihastelevia. Jutellen ja naureskellen normiliikuntaa harrastavat vastaantulijathan naureskelevat sille että sieltä se kuivahtanutta oravaa muistuttava hippiäinen taas tulla sipsuttaa. Muijakin nostaa rautaa ja yhdessä kirjotellaan ajankulukseen suomipalstalle vihapuhe paskaa. :D

        Tommosen oravan kun saa kerran hollille, ni se on pää irti hartioilta ja pyörii viidennellä penkkirivillä. Vedä vähän vähemmän sitä bissee, ni ehkä olisi vähän enemmän älyä päässä ja ymmärrystä kenelle aukoo niitä oravan hampaita.

        T. 3xSM1, 2xSM2, 3xSM3. Ammattiotteluita 12


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tommosen oravan kun saa kerran hollille, ni se on pää irti hartioilta ja pyörii viidennellä penkkirivillä. Vedä vähän vähemmän sitä bissee, ni ehkä olisi vähän enemmän älyä päässä ja ymmärrystä kenelle aukoo niitä oravan hampaita.

        T. 3xSM1, 2xSM2, 3xSM3. Ammattiotteluita 12

        Voi kun on rohkea netti hippiäinen. Sanos mihin sä haluut että mä tuun niin voit koittaa ihan oikeesti lyödä mun pään hartioilta. Jos et siihen kykene niin lopetaaa noi itkupotkuraivarit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun on rohkea netti hippiäinen. Sanos mihin sä haluut että mä tuun niin voit koittaa ihan oikeesti lyödä mun pään hartioilta. Jos et siihen kykene niin lopetaaa noi itkupotkuraivarit.

        Ei näköjään voi kirjoittaa mitä haluaa. Vastasin sulle jo aikaisemmin, mutta se poistettiin. Mielestäni siinä ei ollut mitään sen kummempaa, kuin tällä palstalla muissakaan kirjoituksissa. Sanotaan nätisti. On siinä rohkea orava, kun pyytää minua juoksemaan sinne tänne, tietäen, että kohtaamisemme ei tule ikävä kyllä ikinä onnistumaan. Sinun onneksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näköjään voi kirjoittaa mitä haluaa. Vastasin sulle jo aikaisemmin, mutta se poistettiin. Mielestäni siinä ei ollut mitään sen kummempaa, kuin tällä palstalla muissakaan kirjoituksissa. Sanotaan nätisti. On siinä rohkea orava, kun pyytää minua juoksemaan sinne tänne, tietäen, että kohtaamisemme ei tule ikävä kyllä ikinä onnistumaan. Sinun onneksesi.

        Mä suoritan kyllä kotikäyntejäkin et kerrot vaan osoittees ni ei tarvi juosta mihkään. Ja se kuivahtanut orava nimen sä sait samalla tietämyksellä kun sä itte herjaat täällä kaikkein muiden 99.9 % olevan laardikasoja joka on teitty vihapuhetta. mutta ethän sä vitunpässi sitäkään tajuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä suoritan kyllä kotikäyntejäkin et kerrot vaan osoittees ni ei tarvi juosta mihkään. Ja se kuivahtanut orava nimen sä sait samalla tietämyksellä kun sä itte herjaat täällä kaikkein muiden 99.9 % olevan laardikasoja joka on teitty vihapuhetta. mutta ethän sä vitunpässi sitäkään tajuu

        Ota vähän vähemmän viinaa orava, ni vituttaa vähän vähemmän.
        Toi sun viimeinen "vitunpässi sitäkään tajuu", osoittaa sun älykkyysosamäärän, kun peilaa sitä sun alotukseen, kerro osoittees.
        Ei voi enää yksinkertaisempaa ihmistä olla, tottakai mä jakelen suolipalstalle osoitteeni, eiks niin?
        Susta ei ole yhteenkään kotikäynnin tekoon, ei yhteenkään. Nyt työnnät sen peukalos suuhun ja käyt nukkumaan jurrias pois.

        T. 3xSM1, 2xSM2, 3xSM3. Ammattiotteluita 12


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä suoritan kyllä kotikäyntejäkin et kerrot vaan osoittees ni ei tarvi juosta mihkään. Ja se kuivahtanut orava nimen sä sait samalla tietämyksellä kun sä itte herjaat täällä kaikkein muiden 99.9 % olevan laardikasoja joka on teitty vihapuhetta. mutta ethän sä vitunpässi sitäkään tajuu

        Tässä on hyvä esimerkki siitä, kuinka mennään jonkun ihon alle. Alkaa kaveri olemaan valmis poimittavaksi. Ei kestä enää montaa erää.

        T. 3xSM1, 2xSM2, 3xSM3. Ammattiotteluita 12


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on hyvä esimerkki siitä, kuinka mennään jonkun ihon alle. Alkaa kaveri olemaan valmis poimittavaksi. Ei kestä enää montaa erää.

        T. 3xSM1, 2xSM2, 3xSM3. Ammattiotteluita 12

        Esnte hän itkeskelee ettei ala juoksee kun tarjotaan kotikäyntiä se ei käy. No mä oon huomenna puolilta päivin malmilla konjassa mut tuntee siellä kaikkija sunlaises hippiäinen erottuu heti ovella nii et?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esnte hän itkeskelee ettei ala juoksee kun tarjotaan kotikäyntiä se ei käy. No mä oon huomenna puolilta päivin malmilla konjassa mut tuntee siellä kaikkija sunlaises hippiäinen erottuu heti ovella nii et?

        Tarvitset taas huikkaa näköjään. No, en ehdi keskellä päivää käydä jossain malmin kapakassa tahrimassa rystysiä vereen. Tälläkin hetkellä keskieuroopassa duunissa. Mutta jos sä nyt noin kovasti haluat turpaas, muutenkin kuin verbaalisella tasolla, niin tänään brysselin kone 21:20. T2 A2.

        Mut erotat helposti, vähän vajaa 2 metriä pituus, silmiinpistävän skrodi kroppa ja kaljuksi höylätty pää. Tervetuloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitset taas huikkaa näköjään. No, en ehdi keskellä päivää käydä jossain malmin kapakassa tahrimassa rystysiä vereen. Tälläkin hetkellä keskieuroopassa duunissa. Mutta jos sä nyt noin kovasti haluat turpaas, muutenkin kuin verbaalisella tasolla, niin tänään brysselin kone 21:20. T2 A2.

        Mut erotat helposti, vähän vajaa 2 metriä pituus, silmiinpistävän skrodi kroppa ja kaljuksi höylätty pää. Tervetuloa.

        Mä vähän kattelin sun aiempia sul on tapa aukoo lärvii eri mieltä olevat on laardikasoja lopuks käyt uhkailee, mut nyt sä vittuilit väärälle ja mä en jatka sunkans täällä sä pakoilet mut meillä on täällä melkosia nörttejä joten sut löydetään sit saat maksun näistä ja vielä laskun etsintäkuluista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä vähän kattelin sun aiempia sul on tapa aukoo lärvii eri mieltä olevat on laardikasoja lopuks käyt uhkailee, mut nyt sä vittuilit väärälle ja mä en jatka sunkans täällä sä pakoilet mut meillä on täällä melkosia nörttejä joten sut löydetään sit saat maksun näistä ja vielä laskun etsintäkuluista

        Mä tiesin että et jatka.
        Sä aloit aukomaan päätäs ihan eri sarjan miehen kanssa.

        Kato, että se oli viimeinen kerta.


    • Anonyymi

      Kristallipallomies on nähnyt tänne kirjoittavista 99,9% olevan lihavia. Ehkä hän on itse ylipainoinen laihduttaja ja itseinho panee hänet moista kirjoittelemaan. Toisaalta hän voi olla viherpiipero citykani joka popsii apilaa. Onnekseen hän on liian typerä käsittämään ettei satuilu mene läpi ja kuinka hänelle nauretaan.

      • Anonyymi

        Kyllä, minä tiedän, että asia on kuten kirjoitat. Ehkä, niinpä, ehkä. Mutta kun tuo ehkä menee sinne mutuilu osastolle. Laiduttamaankin olen elämäni aikana joutunut erittäin usein, päästäkseni kulloisenkiin sarjaan, missä olen milloinkin otellut, se kuulu tähän lajiin. Apilaakin olen joskus lapsena maistanut, mutta eihän siitä ruoaksi ole.

        Satuillut en ole koskaan, en koe hyötyväni siitä yhtään mitään. Se, että jos joku nauraa faktoille, niin ei hetkauta minua yhtään mihinkään suuntaan.


    • Anonyymi

      Iskuja on päähän osunut ja paljon..... Laiduttamaan.

    • Anonyymi

      Laiduttamaan, laihduttamaan tai laiduntamaan. Heh.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe