Miksei abortinvastustaja ei kehtaa kertoa nimeään?

Häpeääkö hän jotain? Vai eikö uskalla tunnustaa uskoaan?
Miksi hän pelkää?

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka täällä kirjoittaa omalla nimellään?

      • Kyllä mä ainakin kehtaan kertoa nimeni.
        Mikset sinä kehtaa? Häpeätkö mielipiteitäsi?


      • JustJust kirjoitti:

        Kyllä mä ainakin kehtaan kertoa nimeni.
        Mikset sinä kehtaa? Häpeätkö mielipiteitäsi?

        Nyt mun pitää tunnustaa: olen sama kuin pitkätukka-68.
        Ennen ole täällä kirjoitellut eri nikillä. Nyt vaan tuli humalassa kirjoiteltua, kun olin samaan aikaan sinkkupalstalla.


      • En minä ole mitään poistoja ennenkään vaatinut. Miksi nyt vaatisin?

        Eikä mua mitenkään nolota, että kirjoitan TOISELLE palstalle eri nikillä kuin tänne. Miksi nolottaisi?


      • Anonyymi

        Täällä on siis todella kiellettyä vastustajille todeta edes jonkun asian olleen ennalta arvattu.. käsittämätöntä. Muista persoonista mainitsemisesta puhumattakaan!

        "En minä ole mitään poistoja ennenkään vaatinut."

        Koska valehtelet niin paljon, miksi kukaan uskoisi tuotakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on siis todella kiellettyä vastustajille todeta edes jonkun asian olleen ennalta arvattu.. käsittämätöntä. Muista persoonista mainitsemisesta puhumattakaan!

        "En minä ole mitään poistoja ennenkään vaatinut."

        Koska valehtelet niin paljon, miksi kukaan uskoisi tuotakaan.

        Niin. Et ole koskaan ennenkään pystynyt osoittamaan ensimmäistäkään valhettani (muutenkuin: lue jostain, et näe kuitenkaan), niin pyytäisin kerrankin kertomaan missä olen valehdellut.
        Et löydä. Sanot vain et "et vain näe".

        Jos olen valehdellut, tai kuten sanot AINA valehtelen, ei luulisi olevan vaikeata antaa YKSI esimerkki.


    • Näköjään anonyymimultinikkiruikuttajakin vastas, harmi ettei hänen hengentuotteensa jäänyt meidän ihastelltavaksemme.
      Minä itse olen aina noita poistoja vastaan vaikka mua niistäkin syytetään. Musta on oikeesti hauska lukea noita tekstejä.. Enemmän mua **tuttaa et ne poistetaan ennenku ehdin lukea.

    • Voin olla väärässäkin, mut tällasia vastauksia tulee, ja perään kommentteja miten botti toistaa kaikki vastaukset: "Olen hyvin tottelevainen tyttö . Rankaise minua nyt, iso poika!..."
      ja tuohon perään nettiosoite.

    • Anonyymi

      Kuten nähdään, täällä on ylipäätään vastustajien turha kertoa yhtikäs mitään.

      Miksi et kerro, mitä tekisit toisten henkilötiedoilla? Miksi tällaista ei saa kysyä?
      Muuta syytä on vaikea keksiä, kuin lisätietojen tongintayritys, mistä voisi väännellä uusia haukkumisia.

      • Mitäkö tekisin henkilötiedoilla? Tulisin tietenkin keskustelemaan.
        Pelkäätkö keskustelua?


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Mitäkö tekisin henkilötiedoilla? Tulisin tietenkin keskustelemaan.
        Pelkäätkö keskustelua?

        Tätäkään ei näemmä saanut kysyä, miksei anonyymillä palstalla saisi keskustella anonyymisti. Mikä kohta siinä oli asiatonta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tätäkään ei näemmä saanut kysyä, miksei anonyymillä palstalla saisi keskustella anonyymisti. Mikä kohta siinä oli asiatonta?

        Etkö kehtaa keskustella?


    • Siellähän se nimi on niissä ehkäisykielto- ja naisten rankaisu lapsettomuudesta-kansalaisaloitteissa.

      • Silloin hän ainakin valehtelee, etteikö muka olisi vahvasti uskossa.
        Siksi hän ei kehtaa tunnustaa olevansa kyseinen henkilö.


      • Anonyymi

        Nimeä ei siis osata sanoa, puhumattakaan samaksi henkilöksi osoituksesta. Tämä selvä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nimeä ei siis osata sanoa, puhumattakaan samaksi henkilöksi osoituksesta. Tämä selvä.

        Oletko jo tyystin unohtanut kansalaisaloitteesi 18.11.2018?

        Jos minä olisin tuon tehnyt, häpeäisin ja haluaisin unohtaa. Sikäli ymmärrän sinua.

        Oletko siis järkesi lisäksi menettänyt muistisi ja jopa unohtanut nimesi?


      • JustJust kirjoitti:

        Oletko jo tyystin unohtanut kansalaisaloitteesi 18.11.2018?

        Jos minä olisin tuon tehnyt, häpeäisin ja haluaisin unohtaa. Sikäli ymmärrän sinua.

        Oletko siis järkesi lisäksi menettänyt muistisi ja jopa unohtanut nimesi?

        Anteeksi. 7.6.2013

        https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/394

        En oikeesti tie mistä kemppiskaisen pitäisi käydä kyselemässä identiteettiään.


      • Anonyymi

        Kas yllätys, että hätäsensuuri kävi, kun kysymykset on liian vaikeita..

        Miksi oletat, että joidenkin aloitteiden tecijä cirjoittelisi täällä? Onko hän kertonut sellaista, vai muduiletko taas tabojesi mukaan?

        Itse en ole tehnyt ainuttacaan aloitetta, joitakin olen kyllä käynyt kannattamassa.

        Nyt olisi sitten taas mielenkiintoista tietää, mikä kohta tässä viestissä oli se poiston aiheuttanut asiattomuus (huom. kirjainmuunnokset tehty vasta kiusapoiston jälkeen). Mutta kuten tiedetään, sitä ei tulla koskaan saamaan.


    • Anonyymi

      Koska Suomessa sananvapautta rajoitetaan vihapuhelainsäädännöllä ja "väärien" mielipiteiden takia voi saada potkut.

      • Selvitäppä itsellesi mitä sananvapaus tarkoittaa.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Selvitäppä itsellesi mitä sananvapaus tarkoittaa.

        Sehän on selvä, että ainakin mahdollisimman kaukana se on tämän palstan käytännöistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on selvä, että ainakin mahdollisimman kaukana se on tämän palstan käytännöistä.

        Et siis osaa selvittää noin yksinkertaista asiaa. Tämä selvä.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Et siis osaa selvittää noin yksinkertaista asiaa. Tämä selvä.

        Mitähän asiatonta siinäkään taas oli todeta tähän, että et siis osaa lukea, mitä on vastattu. Tämä selvä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän asiatonta siinäkään taas oli todeta tähän, että et siis osaa lukea, mitä on vastattu. Tämä selvä.

        Kysy botilta/ylläpidolta!
        Musta on aika älytöntä ruikuttaa täällä kymmenen kertaa päivässä kun viestit on poistettu.

        Minä en ole ainoankaan poistosi takana, mutta ne poistetut viestisi jotka on mulle vastattu (näen niistä alun) ei kyllä monestikaan ole olleet lukemisen arvoisia.


    • Anonyymi

      Tässäkään suosijoiden yksinpuhelu ketjussa ei sitten vastustajat saa sanoa taas yhtään mitään.

      • ...sano yksinpuhelijoiden kruunaamaton kunicas.


    • Anonyymi

      Kuuntelin tossa Patmoksen ohjelmaa enkä ole samaa mieltä abortin vastustuksesta. Koska minusta abortti ja eutanasia on oikeus tehdä. Mielestäni myös itsemurha voi olla perusteltu tehdä. Suomessa tehdään niin huonoa politiikka ja kansankurjistuspäätöksiä joten melkein voi sanoa, että jo Suomi on hyvä syy päättää päivänsä. Esimerkiksi jos päättää elämänsä... ei tarvi mitenkään rahallisesti olla rahoittamassa tätä yhteiskuntaa verojen ja maksujen muodossa. Ei tarvi pohtia koska pääsee eläkkeelle kun eläkeikää nostetaan koko ajan.

      Kyllä täältä on oikeus päästä pois kun ei halua elämäänsä jatkaa joten siihen nähden tollaiset perustelut ei ainakaan omaan ajatusmaailmaan sovi.

    • Anonyymi

      Elämää kunnioittavien ei tarvitse, vai luulisitko kostuvasi?

      • "Elämää kunnioittavien" ei siis tarvitse uskaltaa seistä sanojensa takana, koska olette olevinanne oikeassa.
        Aikamoinen paradoksi.


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe