Jälkiliukkaat

Anonyymi

Oletteko päässy tietoisesti jälkiliukkaille tai tietämättä? Likasta vai kiihottavaa?

78

8118

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sekä että, tietoisesti että tietämättä.

Viisitoista vuotta sitten tietoisesti kun kaverini oli kolmantena pyöränä. Tunne on ihan toisenlainen kuin liukasteen kanssa vaikka nainen olisikin käyttänyt tekokyrpää. Liukasteessa kaikki tunto häviää ja kalu vain lipsuu ympäriinsä. Mällin kanssa pillu tuntuu avoimelta mutta ei löysältä, koska sitä on naitu, ja sen lisäksi mällit tarjoavat isonakin annoksena hyvän tunteen, jossa tuntuu myös kitka ja pillun seinämien muhkurat.

Tietämättä pääsin testaamaan kun, sitten jo vaimo, oli käynyt verestämässä vanhoja muistoja kaverini kanssa. Tunnistin heti. Ei haitannut.

• Anonyymi

Peräkamari nysvä?

Sinä sanot että kirjoittaja on peräkamari nysvä, vaikka sinä et muuta tässä elämässä tee kun lähetät noita löylykauhaviestejä ja jotka poistetaan aina.

Mietihän hieman elämääsi.

• Anonyymi

Harrastamme vaimoni kanssa kolmansia pyöriä. Upea tunne ku vaimon kunnolla naitu pillu ja toinen mies purkautunut sisään. Itse kun liun vaimon kiimaiseen vakoon jossa vieraan sprmat valmiina ja eka työnnöllä nesteet pursuaa pallejani vasten, hieno tunne.

• Anonyymi

En,enkä varmaan koskaan tulekkaan...
      Kun tuo vaatimattoman kokoinen pilini on vielä niin herkkäkin,että ruiskasee liemensä vaimon märkään pimppaan jo muutamilla työnnöillä : ( : ( Sen sijaan olen pohtinut,että tästä kun olisi vanhempi panosetä antamaan paksua nahkanuijaa vaimolle kunnolla😏
      Voisi olla aika kokemus kaikille... t.ukm53Hki

• Anonyymi

Vetele omille jälkiliukkaille. Vaimokin voisi tykätä enemmän. Ensin vedät vaimon välin täyteen mälliä. Sitten odotat kymmenisen minuuttia vaikka kahvipöydässä itseksesi ja keräilet voimia. Sitten vähän mielikuvitusta peliin ja menet takaisin makkariin. Vaimo kertoilee satuja kenen kanssa kävi panemassa ja nautitte molemmat toisesta varvista.

Sitä samaa mälliä muutkin miehet erittää ja kyllä sinulla vielä kyrpä seisoo kymmenen minuutin päästä kun vain maltat.

• Anonyymi

Ei tarvii ees 10 min , laukeen myös kahdesti jos hyvä partneri löytyy ja mulla kuntoa. Ps. Kokemusta on

• Anonyymi

Voisin tulla panemaan vaimoasi sinun jälkeen nuolisin ja imisin sinut puhtaaksi vaimosi limoista sitten naisesi saisi isoa ja kestävää kullia

• Anonyymi

Multa tulee kanssa nopeasti jos pääsee naimaan vaimoa toisen jäljiltä. Mitä nopeammin pääsee toisen jälkeen spermatulle pillulle sen parempi.

• Anonyymi

Tässä olisi vanhempi panosetä kunnon kalulla valmiina käytettäväksi, ilmoita jos kiinnostaa, laitan sitten yhteystietoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Multa tulee kanssa nopeasti jos pääsee naimaan vaimoa toisen jäljiltä. Mitä nopeammin pääsee toisen jälkeen spermatulle pillulle sen parempi.

Jep, ei tartte liukkarii, kun kaverin spermat ajaa saman asian!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin tulla panemaan vaimoasi sinun jälkeen nuolisin ja imisin sinut puhtaaksi vaimosi limoista sitten naisesi saisi isoa ja kestävää kullia

Olen kokenut moisen usein käyn nuolemassa erästä aikuista naista joka antaa samalla muille ja nauttii kun nuolen ennen ja jälkeen saamatta itse työntyä rouvan rakoon vain nuolla olen siinä rouvan mielestä hyvä ja paras joten laskin tuos et olen vuosien varrella nuollut tämän perheenäidin sisältä n12 eri miehen mällit rouvan käskystä saaden aina lopulta vain runkata kiitokseksi polvillaan rouvan edessä silmiin katsoen ja ajella sitten takas 200 km kotiin rouvan lima ja miesten spermojen maku suussa ens vuonna tulee kymmenen vuotta kun tämä kuvio on jatkunut muutama kerta vuodessa.

• Anonyymi

Kiihottavaa se on. Tosi kiihottavaa. Nähdä ensin vieraan panevan vaimoa ja tämän kiihkon. Ja sitten molempien yhtäaikaisen orgasmin ja miehen pussien tyhjentymisen vaimon pilluun.
      Ihana työntyä juuri naitua vaimoa, joka yhä kiihkossa. Liukuu hyvin ja vieras sperma vaahtoutuu jännästi. Ja voi sitä valumaa.

• Mulla jäänyt fantasiatasolle, vaikka useamman naisystävän kanssa olen tällaisesta haaveillut. Voi olla, että ei koskaan toteudu. Joskus oli ehkä aika lähellä.. Olisi pitänyt olla hivenen rohkeampi.. Mutta helppo sitä on jälkikäteen tällaisista haaveilla.

• Anonyymi

Se on tosi gutaa

• Anonyymi

Hyvinkin usein kolmen kimpassa. Sekä niin, et mä meen isännän liukkaille, että niin, et isäntä tulee mun liukkaille. Upeetahan se on. M54

• Anonyymi

Tosi kiihottavaa. Varsinkin, kun vieras pannut vaimoa viereisessä huoneessa ja hän tulee sieltä posket hehkuen, pillu vielä kouristellen ja spermaa valuen ja sanoo haluavansa lisää munaa.

• Anonyymi

Omille jälkiliukkaille. Spermat sisään, nuolemista välillä ja taas uutta satsia sisään.

• Sama, on kiihottavaa, panna omilla jälkiliukkailla perään, kun paikat on valmiiksi mällissä. Muna luiskahtaa sisälle aika ko asti.. En ole ajatellut sellaista, että kaveri olisi käynyt vetelemässä ensimmäisen kierroksen ja menisin tuuppaamaan perään. Tuskimpa kieltäytyisin, jos tilanne tulisi eteen. Toisaalta voisi olla hauskaa käydä vaikka mälläämässä toisella kierroksella perse. Yleensä kun naisen paikat on aika vastaanottavaisia ensimmäisen kierroksen jälkeen, uppoaa muna kakkoseen helposti. Sitten on koko alapää hoidettu.

• Ajatus, että olisimme ristikkäin hyvän ystäväpariskunnan kanssa heteroseksissä, tuntuu vähintäänkin luonnolliselta. Jos vallitsee koko elämän ajan ystävyys, tietysti se laajenee myös seksin alueelle. Aivan yhtä luonnollista kuin oman puolison kanssa.

Tiedämme, että monet haaveilevat ns. liukkaista. Meille se taas olisi totaalinen turn off. Siksi olisimmekin aina tavatessamme vain toisen puolison kanssa yhdynnässä, silloinkin, kun vaikka viettäisimme yhteistä lomaa. Kotona sitten oman, mutta väliä noin vuorokausi.

• Anonyymi

Onhan tuota päästy kokeilemaan, kun nainen tuli tarjoamaan itseään naituaan ensin toisessa huoneessa.

• Anonyymi

En sillai tietoisesti. Vuosi sitte panin eksää takaa ja tuntui niin avoimelta ja löysältä. Lopuks tunnusti et oli just ennen mua nainut toisen kaa kondomilla. Sen jälkeen sai multa vielä toisen ja kolmannenkin lastin sisäänsä ku kiihotun niin

• Anonyymi

Ihan hemmetin kiihottavaa kun pillu on valmiiksi nussittu. Vuosia sitten nykyinen vaimo, mutta silloin pelkkä ystävä tyttö pani kaverin kanssa. Panivat autotallissa ihan hiljaa kun muu kaverilössi oli yläkerrassa juhlimassa. Vähän sen jälkeen alkoi porukka poistumaan koteihinsa ja tämän tytön kanssa olimme parvekkeella tupakilla ja hän sanoi että kiihottaa hitosti ja kysyi että pannaanko kun kaikki ovat lähteneet. Pillu oli märkä ja avonainen ja hän kehotti että työntäisin heti sisään eikä tarvitse nuolla, ja tunnusti että oli pannut kaverin kanssa autotallissa. Ei tarvinnut kauaa tuikata kun ensimmäisen lasti lensi.

• Se ei ole iso mutta haluja ois päästä nussii kumitta loppuun asti usein sekä ajan kanssa toisen miehen vaimoa... Siittää sisään.

• Anonyymi

On ihanaa kun kamu ruoskii spermoja vaimon pilluun ja ja huutaa orkkujen voimasta

• Anonyymi

Omille liukkaille olen päässyt mutta en kenenkään toisen vaikka haluja olisi.

• Anonyymi

Työpaikan pikkujouluristeilyllä pääsin.

Oli ollut pientä sutinaa jo aijemmin tämän naisen kanssa ja hän oli risteilyllä miehensä kanssa.
      Aamuyön pikkutunneilla hytin ovea koputettiin ja tämä Katjahan siellä oli vain pyyhe verhonaan.
      Nikkasi silmää ja paljasti pillunsa ja sanoi "tätähän sä olet pitkään halunnu ja nyt pääset jälkiliukkaille"
      Oli todella kiihottavaa kun toosasta selkeästi valui spermavana. No mikäs siinä, yllättäen tulleen tilanteen johdosta lyhyen lämmittelyn jälkeen työnnyin Katjan pilluun joka oli todella liukas, melkein kun olisi tyhjään työnnelly.
      Oli myös todella herkkä joten oli ilmeisesti saanu munaa jo kunnolla.
      Katja nautti ja laukesi mielestäni 2-3krt ja vaati silti "anna nyt sitä kyrpää lujaa poika" no annoin minkä kykenin ja lopulta laskin spermat Katjaan..

Seuraavana aamuna vielä villi krapulapano joka jäi sitten viimeiseksi Katjan kanssa.

Hän oli minua tuolloin kymmenkunta vuotta vanhempi ja itse olin 20.

• Anonyymi

Kaveri nai vaimoani meidän makkarissa. Kuulin kovaäänistä ähellystä ja sitten vaimoni orgasmin. Samalla kaveri lisäsi vauhtia ja laski spermansa vaimoni pilluun.
      Kaverin poistuttua makkarista menin vaimoni luo, joka odotti jalat levällään uutta panoa. Pillu oli liukas ja oli niin kiihottavaa tunkea valmiiksi naituun pilluun, ettei mennyt pitkään kun tulin. Yhtä kiihottunut oli vaimokin, kun sai toisen orkun.
      Niin tää oli vain eka kerta kolmen kimpasta, mutta se ikimuistoisin.

• Tämä kaveri saa ainoat kiksinsä muiden mollaamisesta yksin komerossa.

• Anonyymi
        luppakarva kirjoitti:

Tämä kaveri saa ainoat kiksinsä muiden mollaamisesta yksin komerossa.

Älä vastaa kyseiselle häirikölle mitään. Ilmoita hänen viestinsä vain suoraan poistettavaksi.

Kyseinen "löylykauha perseeseen, höhöö" on häiriköinyt täällä jo lähes kymmenen vuoden ajan. Et saa häneltä mitään järjellistä vastausta koska hän on psykoosissa hilluva hullu joka elää huomiosta, joten ilmoita hänen viestit vain poistettavaksi ja anna asian olla.

• Anonyymi

Kimpassa aina parempi.Upeeya työntyä valmiiksi spermattuun pilluun

• Olisi tosi kiihottava ajatus, että joku ystävämme naisi tyttöystävääni ennen minua ja laukeaisi häneen. Sitten voisin tulla hänen voideltuun pimpsaan ja jatkaa hänen työstämistä. Tuskin kestäisin pitkään räjähtämättä.

• Anonyymi

Tahtoisin katsella kun vanhempi iso muinainen mies panisi tyttöystävääni pitkään joka asennosta. Lopuksi purkautuisi äänekkäästi naiseni pilluun. Ois kiihottava työntyä avoimeen spermaa valuvan pilluun.

• Anonyymi

Jos ne on jälkiliukkaat, niin juttelin kerran naisen kanssa puhelimessa tilanteessa jossa hän oli pari minuuttia aiemmin ollut "silleen".

• Anonyymi

Kuulostaa kiihottavalta. Kerro nyt vähän tarkemmin mitä tapahtui, oliko vaimo, tyttöystävä, ystävä, sisko, äiti, serkku? Kenen kanssa pani ja missä, monenko aikaan, oliko sinun lupa vai...... Kerro kerro.

Oma vaimo on soitellut sen jälkeen kun on ollut työkaverinsa kanssa nussimassa. Kaveri ei tiedä, mutta meillä on muutamia koodisanoja joilla kertoo että siellä on jotain tapahtunut. Sitten kotiinpäästyä taas pääsemme oikein kunnolla paneutumaan aiheeseen.

• Anonyymi

Minä olen kerran kanssa saanut puhelun vaimolta jossa hän kertoo että häntä on juuri pantu. Kun äijä herää se panee häntä uudestaan. Kiihottavin puhelu ikinä.

• Anonyymi

En ole puhelua saanut, mutta signal viestit olen saanut kun kaveri ja avovaimo olivat tavanneet kun olivat kaupungissa juhlimassa. He lähtivät taksilla kotiin päin ja avovaimo meni kaverini luokse ja naimaan. Nainnin jälkeen avovaimo laittoi viestiä ja pari kuvaa tisseistä ja pillusta ja he jäivät nukkumaan kaverin luokse ja avovaimo tuli vasta seuraavana päivänä kotiin. Sitä kyllä kiihotti lukea ja käydä avovaimon kanssa yön tapahtumia läpi.

• Anonyymi

Kiihottavaa

• Anonyymi

Mille tämä tuntuu naisesta? Olen kuullut naisen kertomana tilanteista, mutta en naisen tunteesta!

• Anonyymi

Pillu on tehty käytettäväksi. Ihanaa kun vaimo älyää antaa sitä myös toisten miesten nautittavaksi. Vaimo on niin viettien vietävä että antaa aina paljaalla. Varatun pillun paneminen paljaalla on miesten mieleen. Pihtaripillut ei kiinnosta. Mitä useammalle pillua on annettu sitä parempi se on. Enkä tarkoita maksullisia. Aivan todella kiihottavaa ajatella niitä kymmeniä miehiä jotka ovat laskeneet siemenensä vaimoni pilluun.

• Anonyymi

Tärkein juttu siinä on nimenomaan ne vieraat siittiösolut! Jos vaimoa on laitettu pelkällä kortsulla ja liukkarilla, silloin se on pelkkää seksiä. Mutta kun touhutaan paljaalla, siittiöt uiskentelee kohdussa vajaan viikon verran siittämishetkestä ja sen aikana on turha itse ruikkia perään kun niilllä omilla siittiöillä ei ole sen aikana mitään jakoja. Tämänkin viikonlopun aikana, kun aamuhämärä alkoi viikonlopun jälkeen valjeta, kaikki nuo varatut naiset juoksivat kotiinsa vieraan miehen spermat loiskuen sisuksissa ja oma nainen samassa sakissa! Eikö siitä ollut joskus joku tutkimuskin että neljäsosa suhteessa elävien naisten synnyttämistä lapsista on muun kuin aviomiehen tai poikaystävän siittämiä. Joka neljäs, ja kukaan jätkistä ei sano asiaan mitään koska suurin osa siitä lopulta tykkää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tärkein juttu siinä on nimenomaan ne vieraat siittiösolut! Jos vaimoa on laitettu pelkällä kortsulla ja liukkarilla, silloin se on pelkkää seksiä. Mutta kun touhutaan paljaalla, siittiöt uiskentelee kohdussa vajaan viikon verran siittämishetkestä ja sen aikana on turha itse ruikkia perään kun niilllä omilla siittiöillä ei ole sen aikana mitään jakoja. Tämänkin viikonlopun aikana, kun aamuhämärä alkoi viikonlopun jälkeen valjeta, kaikki nuo varatut naiset juoksivat kotiinsa vieraan miehen spermat loiskuen sisuksissa ja oma nainen samassa sakissa! Eikö siitä ollut joskus joku tutkimuskin että neljäsosa suhteessa elävien naisten synnyttämistä lapsista on muun kuin aviomiehen tai poikaystävän siittämiä. Joka neljäs, ja kukaan jätkistä ei sano asiaan mitään koska suurin osa siitä lopulta tykkää!

Tuota raskauden mahdollisuutta olen kanssa miettinyt kun vaimo on muutaman kerran vieraallemme antanut eikä kumia ole käytetty. Se paljaalla paneminen näyttää olevan itsestäänselvyys kun nainen on naimisissa. Mutta en ole vastaankaan pistänyt kun tilanne on niin kiihoittava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota raskauden mahdollisuutta olen kanssa miettinyt kun vaimo on muutaman kerran vieraallemme antanut eikä kumia ole käytetty. Se paljaalla paneminen näyttää olevan itsestäänselvyys kun nainen on naimisissa. Mutta en ole vastaankaan pistänyt kun tilanne on niin kiihoittava.

Ja paras oli kun miehen vaimo oli mukana ja kädellään ohjasi miehensä kyrvän vaimoni sisään ja paljaana. Aika nopeasti pamautti lastin sisään.

• Anonyymi

Nyt ollaan asian ytimessä! Ei pillua ole tarkoitettu säästeltäväksi tai vain yhden miehen nautittavaksi. Ei naimisesta kulu, paranee vaan. Sama myös miehillä, kalua kannattaa käyttää aktiivisesti, on hyvää treeniä. Onneksi ihana vaimoni on samaa mieltä ja ottaa mielellään myös luotettavien ja tuttujen miesten kalut paljaina sisäänsä. Todella kiihottavaa ihan pelkästään ajatuksen tasolla, kuinka moni mies on huippunsa hetkellä antanut siementensä syöksyä vaimon sisään. Sinnehän ne ensi sijaisesti kuuluu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ollaan asian ytimessä! Ei pillua ole tarkoitettu säästeltäväksi tai vain yhden miehen nautittavaksi. Ei naimisesta kulu, paranee vaan. Sama myös miehillä, kalua kannattaa käyttää aktiivisesti, on hyvää treeniä. Onneksi ihana vaimoni on samaa mieltä ja ottaa mielellään myös luotettavien ja tuttujen miesten kalut paljaina sisäänsä. Todella kiihottavaa ihan pelkästään ajatuksen tasolla, kuinka moni mies on huippunsa hetkellä antanut siementensä syöksyä vaimon sisään. Sinnehän ne ensi sijaisesti kuuluu.

Me ajatellaan helposti täällä länsimaissa että kaikissa kulttuureissa olisi vain miehen ja naisen muodostama pari. Mutta eihän asia niin ole. Monet hallitsijat ovat pitäneet haaremeita, mutta tämän lisäksi on kulttuureita joissa yhdellä naisella on useampi mies ja kaikki miehet ovat tuon naisen kanssa rakastelemassa. Tämähän on, kun ajatellaan perintötekijöitä, huomattavasti rikastuttavampaa kun yhdessä naisen muodostamassa perheessä on useita miehiä jotka toimivat siittäjinä. Perimä on huomattavasti vahvempaa kuin missään muissa parisuhteissa! Onko siis ihme että nimenomaan tuo järjestelmä on käytössä alueilla joilla on äärimmäisen haastavat elinolot, ja jossa ei kasva oikein mikään.

Kun tuota vertaa nyt siihen kuinka asiankannattajat ovat yleensä alfamiehiä joilla on varaa jakaa vaimoaan tai tyttöystäväänsä muillekin, tarvitsematta pelätä että puoliso lähtisi toisen matkaan, asia mitä nämä moralistit pelkäävät kaikkein eniten, niin mehän olemme oikeastaan kehittämässä ja turvaamassa ihmiskuntaa selviytymään!

• Anonyymi

Kiihottavalta. Vaimolla on ollut vakkarina kaksi miestä jotka käyvät melkein joka kuukausi naimassa.
      Usein olen mukana koska vaimo on usein väsynyt viikonlopun jälkeen.
      Olihan se ensimmäisellä kerralla aika järkyttävää nähdä kuinka vaimo antautui,tyrkytti pyllyä.
      Ja se kun vaimo on äänekäs kun kaksi miestä nai ja tyydyttää itseään .

• Anonyymi

pari kertaa oma vaimo on tullut kotiin pantuna
      on kiihottavaa nuolaista pillua missä vielä toisen spermaa
      ja kun laittaa kullin sisään ei tarvitse kun muutaman työnnön
      tulee orkku

• Anonyymi

Minulla on vanhempi rouva salarakkaana ja hän usein soittaa minulle sen jälkeen kun hänen miehensä on pannut häntä vaikka aamulla ennen töihin lähtöä. Minulta lähtee aina lähes heti satsi kun pääsen jälkiliukkaille.

• Anonyymi

Mistä asennosta meet sisä

• Anonyymi

Likaista. En halua horoa, joka jakaa kaikille. Taudit ja Hpv muhii sen pillussa. Ei kiihota jakorasiat.

• Anonyymi

Kertoo jotain sinun kokemattomuudesta ja tyhmyydestäsi kun kuvittelet että naiset jotka ovat jo NAIMISISSA, olisivat muka halukkaita naimaan tai varsinkaan pariutumaan sinun kanssa. Tyydy sinä vain omaan käteen ja jätä panemiset niille jotka sen osaa.

• Anonyymi

Olen päässyt jälkiliukkaille kun vaimoa on vieras mies pannut. Se on hyvin kiihottavaa. Hyvä ja luonnonmukainen liukkari verrattuna keinotekoisiin tuotteisiin . Pillu tuntuu miellyttävän liukkaalta. En tunne sitä likaiseksi touhuksi vaikka vieras sperma kiilteleekin kalun varressa :)
      Tietämättä en voi sanoa päässeeni liukkaille kun sen tuntee jos pillulla on käyty. Pillu on edellä kuvatun tuntuinen . Hyvää loppu kevättä ja kesän odotusta.

• Anonyymi

Tiedän mistä puhut, parinvaihtoa ja kolmansia harrastettu vuosia. Toisen miehen spermat vaimon pillussa saa kiimani äärimmilleen. T. Ukm 53v

• Anonyymi

On päästy. Meitä oli viisi miestä ja yksi nainen jota panimme vuoron perään. Pillu oli todella liukas ja avoin.

Toteutamme naisen fantasian olla panopuuna. Järkyttävän kiihottava sessio.

• Anonyymi

Eipä osunut mielikuvitus ja kokemus yksiin.

• Anonyymi

Ei varsinaisesti, mutta lähellä ollut.
      Muutaman vuoden takainen naisystäväni pani toisenkin kanssa täysin vapaasti. Yhtenä lauantaina olin lähdössä naisystäväni luokse. Laittoi viestiä että tulisinko vähän myöhemmin, kun oli vakkarin kanssa hommat kesken.
      Tultuani perille naisystäväni oli vastassa pelkissä pikkareissa ja topissa saaneen näköisenä. Oli saanut spermat sisälleen vajaat pari tuntia sitten. Otin naisen lähes siitä paikasta sohvalla. Oli kiihottavaa.

• Anonyymi

Melkein kuin omasta kynästä tämä. Eron jälkeen tapailin samantyyppistä kohtuullisen halukasta keski-ikäistä naista seksin merkeissä aina silloin tällöin. Tiesin että naisella oli pari muutakin vakkaria joiden kanssa paneskeli suht säännöllisesti. Koskaan ei pantu kuitenkaan kakki yhdessä kun naisystävä ei ollut kiinnostunut kimppameiningistä. Paljaalla kun puuhailtiin niin tietysti arvasin että kyllä nämä pari muutakin miestä saavat panna ilman kumia.

Kerran sitten kun oli sovittu että nähdään niin päästyäni leidin luo huomasin heti että oli selvästi naitu vasta vähän aikaa sitten eikä hän sitä mitenkään salaillut. Eikä ollut mitään syytäkään. Asiaan päästiin nopeasti ja tunsin että oli muutakin kuin omaa kosteutta ja liukkautta huvikummun suulla. Nainen sanoi että voi olla vielä vähän edellisen spermaa pimpsassa että ei kai haittaa. Ei haitannut. Olin tuossa vaiheessa täysin valmiina ja kauaa ei kestänyt kun pantiin täyttä häkää. Pakko myöntää että kiihotti sen verran paljon ajatus toisen miehen spermasta että ei kestänyt kovin pitkään ennen kuin latasin omat siemenet naisen sisään.

• Anonyymi

Jälkiliukkaat on parasta. On likaista, nöyryyttävää ja äärimmäisen kiihottavaa kun pääsee naimaan vaimon spermattua pillua. Vieras mies on päässyt laskemaan siemenensä paikkaan joka kuuluisi vain minulle. Ja se kiihottaa minua aivan älyttömästi. Vaimo tuntuu vieraan jäljiltä erityishyvältä. Tieto siitä etten tiedä kuinka moni on vaolle päässyt tekee minut kiihottuneeksi. Olen sanonut vaimolle minun toiveeni että vieraat saavat laskea aina sisään.

• Anonyymi

Kolmansia harrastettu yli 10 vuotta.
        Aina vieras pannut vaimoo paljaalla kyllä parasta päästä yhtyy itte spermattuun pilluun.

• Anonyymi

Oli kerran nainen joka sanoi: "kyltymätön". Olin hänelle numero kaksi.

• Anonyymi

Siis tunnin sisällä.

• Anonyymi

Musta mies pani ensin, minä seuraavaksi. Tästä on tosi kauan aikaa.

• Anonyymi

Oltiin Erkin syntymäväivillä, Erkki on vanhapoika oli sillä vaimokin joskus nuorempanana, sovittiin että me jäädään siivoamaan, sanoin vaimolle jos Erkki panee sen kuulee, miten muka? sillä on tosi osi terska se aukoo ison reijän.
      Juhlat ohi istuttiin juomaan boolia, vaimo otti samaan tahtiin sanoin nyt siivotaan, vaimo tuli kamarista paija ja hame päällä, Erkki sanoi heti on meillä seksikäs apulainen, vaimon puöreät rimmat kiinnosti Erkkiä ja minua pikku housut vilahteli kun pyllisteli penkkien alla.
      Vaimo oli jo huppelissa sanoin ota pöksyt pois jos Erkki näkee vilauksen näet en puhunut palturia. Erkki vei vaimon kanssa penkkejä varastoon, kun vaimo tuli näytti peukkua Erkki tuli myöhemmin kalu näkyi pitkänä lahkeessa, vaimo kuiskas puhuit totta. Kysyin sopisko sinuun, vaimo katsoi jos usutat et sitten napise. Juotiin välillä lisää boolia.
      Erkki sanoi enää nämä matot niitä en pidä sotkeuttu pitää vähän imuroida ensin.
      Istuttiin penkillä vaimo imuroi Erkin istuessa se kalu oli jo pitkänä lahkeessa, sanoin mene lämmittämään saunaa huudan kun valmis, otan juomaa mukaan.
      Kuulin kun imuri huuti välillä tyhjää ja taas imi, imuri sammui hiivin ikkunaan. Erkkillä oli vaimo sylissä ja imi nännejä vaimon ohjatessa, Erkki nosti vaimon pois ja nousi paljasti valtavan kalun nosti vaimon pöydälle repäisi jalat levälleen ja työntyi vaimo huusi älä saatana pane Erkki pani voimalla vaimon huuto väheni antoi naida vapaasti näin kuinka vaimon pylly vapisi ja kuului ulinaa Erkki runttasi vaimo huusi kun Erkki ruiski sisään. Erkin peräännyttyä sperma lopsahteli lattiaan kiitettävästi.
      Menin saunalle kohta vaimo huusi onko valmis sanoin on tulkaa.
      Huusin Erkille olet sinä naisia nähnyt tule vaan. Otettiin löylyjä ja vilvoteltiin otin löylyä ja peseennuin sanoin mene tekemään ruokaa, en päässyt kuin ovelle saunasta kuului ulinaa. Syötiin ja juotiin, Menin nukkumaan vaimo sanoi käy vessassa se kesti yllättävän pitkään vaimo tuli viereen ja nukahti.
      Aamulla lähdettiin kotia , en puhunut mitään koskaan käytiin kyllä Erkillä kylässä ja annoin aikaa jollakin teko syyllä Kaikki oli tyytyväisiä.

• Anonyymi

Se olisi kun oppisit kirjoittamaan.

• Anonyymi

Olen päässyt tietämättäni. Vaadin vaimolta illalla osuuttani ja kun työnnyin sisään huomasin heti että pillu on normaalia liukkaampi. Arvasin että nyt on vieras päässyt vaimon vakoa kyntämään. Kyrpä koveni entisestään ja tulin jo muutaman työnnön jälkeen. Oli kiihottavaa laskea omat siemenet pilluun kun joku vieras oli jo omat siemenensä sinne istuttanut.

• Anonyymi

Entä jos vaimosi masu alkaa tuosta kasvamaan, sekin on mahdollista?

• Anonyymi

Kerran pääsin tietämättäni mutta arvasin asian oikein jo siitäkin kun vaimo antoi paljaalla. Tosi hyvälle tuntui. Myöhemmin vaimo myönsi asian ja vieraan siemenet siellä oli. Hieman pelkäsin mahdollista raskautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos vaimosi masu alkaa tuosta kasvamaan, sekin on mahdollista?

Kiihottavaa se on kun vaimo tulee vieraalle miehelle raskaaksi.

• On ihanaa!!

• Minä pääsin muutama viikko sitten. Eräs vanha rouva oli ollut rakastajansa kanssa aamuyöllä. Aamulla hän pyysi minua liukkaille. Oli kiihottavaa roiskia omatkin satsit sisään.

• Anonyymi

Kymmenisen vuotta sitten kävin erästa vanhempaa varattua naista silloin tällöin panemassa ja kerran hän ilmoitti että mies oli yllättäen pannut häntä juuri ennen meidän tapaamista. Kiihotuin tästä tiedosta niin että tulin lähes heti.
      Tämän jälkeen haluain että hän soittaa minulle aina kun on nainut miehensä kanssa ja usein pääsin jälkiliukkaille. Muutaman kerran jopa niin että spermaa vielä valui pillusta.

• Anonyymi

Tuo on aika kiihottava skenaario. Yleensä oma mies, poikaystävä, jne. haluaa että vieras mies pääsee ruiskimaan spermat pilluun, mutta nyt on ollut liikkeellä enenevissä määrin myös miehiä jotka haluavat sitä että vieras vaimo tulee spermaisena heidän luokseen seksiä harrastamaan ja palaa sitten takaisin kotiinsa miehen luokse.

Kertoo vain siitä että seksi on hyvin luova ja monipuolinen harrastus.

• Anonyymi

Tietoisesti. Vaimoni sisko (30+) oli luvatusti antanut 60+ ukkelille persettä ja tuli suoraan ukkelin luota luoksemme (vaimo ei ollut kotona). Minä sitten otin vaimoni siskon siinä eteisen lattialla. Voi sitä tunnetta kun tiesi että vanhan miehen siemenet on pillussa ja minä poika lasken omani samaan joukkoon. Tulin nopeasti muutaman työnnön jälkeen.

• Anonyymi

Minkä ikäisiä sinä ja vaimosi olitte kun tuo tapahtui? Tuossa tilanteessa iso ikäero on kiihottava. Siihen vaikuttaa hyvin vahvasti se kun eka ryhmäkokemus oli sellainen että tyttöystävä oli vain parikymppinen kun lähes eläkeikäinen, mutta kokematon kollega sai nauttia hänestä.

• Anonyymi

Turussa pariskuntaa, joka haluaisi +50 miehen satsit sisälle, oma mies voi seurata vierestä ja jatkaa liukkailla.

• Anonyymi

Fleshlightiin monesti runkannut kun toinen mies spermannut flesun...kiimasta

• Anonyymi

Todella kiihottavaa. Tyttöystäväni kanssa tätä harrastettu. Kotona katselen kun pukee tuhmaa päälle ja lähtee naimaan. Kotiin tultuaan riisun hieman spermaiset pikkarit ja tyttöystävä käskee nuolemaan jonka jälkeen rupean panemaan. Todella likaista ja limaista pillua. Kyllä tulee satsi itselläkin nopeasti.

• Anonyymi

Meillä miehen kanssa tälläinen hotwife suhde!
      Miestäni kiihottaa suunnattomasti ja minä nautin myös kun saan huomiota muiltakin miehiltä niin paljon kuin haluan.
      Edelliskerrat olemme toteuttaneet tätä niin että lukitsen miehen kalun ja hän kuskaa minua autolla panettamassa vierailla. Välillä käyn yhdellä ja parhaillaan kolmekin vieraan miehen luona.
      Kotona laitan mieheni nuolemaan sotkut pillustani ja avaan mieheni lukon jonka jälkeen hänen vuoro.
      Likaista puuhaa mutta todella miellyttävää ! N36

Ketjusta on poistettu 194 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      413
      3341
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      450
      2993
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      123
      1640
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      58
      1562
    5. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      95
      1355
    6. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      61
      1028
    7. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      1002
    8. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      31
      916
    9. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      915
    10. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      127
      892
    Aihe