Niin tahdon silti pitää sinut elämässäni.
Vaikka tiemme hieman erkanevat
31
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi?
- Anonyymi
Miten aiot pitää minut elämässäsi?
- Anonyymi
Minä myös sinut. Olet minulle rakas ystävä.
Hyvää yötä. On ollut raskas viikko. Paljon on asioita tapahtunut. Ehkä se on näkynyt minussa.
Hyvää viikkoa sinulle ja kaikkea hyvää.- Anonyymi
En ole häntä tällä viikolla nähnyt.
- Anonyymi
Kun kirjoitan rakas, en tarkoita sillä tavalla rakas. Oikeastaan tarkoitin hyvä ystävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun kirjoitan rakas, en tarkoita sillä tavalla rakas. Oikeastaan tarkoitin hyvä ystävä.
Hahhah. Noloa tuollainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin sinulle hyvää viikkoa ihana ystäväiseni :)
- Anonyymi
Mutta tahtooko se toinen olla sun elämässä? Katsotaan sitten, ku olet eronnut. Sitä ennen olen vapailla markkinoilla.
- Anonyymi
Koskaan ei kannata aloittaa mitään varatun kanssa! Mieluummin aina yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskaan ei kannata aloittaa mitään varatun kanssa! Mieluummin aina yksin.
Aina ei ole järkiperäistä kaikki. Se vain tapahtuu. Itse olen eniten kärsinyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina ei ole järkiperäistä kaikki. Se vain tapahtuu. Itse olen eniten kärsinyt.
Oletko koskaan kuullut sanontaa "kohtele muita niin kuin toivoisit kohdeltavan itseäsi"??? Ennen kuin vastaat niin mieti tarkkaan....
- Anonyymi
Melkein viisi vuotta sitten minulta "otettiin elämä pois". En tiedä kuinka kauan siitä toipuminen kestää. Selvää on että hiljaisuus hoitaa, se puuttuu yhä arjesta.
- Anonyymi
Onneksi eroavat vain hieman, myöhemmin tulemme taas yhteen. Hyvä näin.
- Anonyymi
Ota yhteyttä! Haluaisin tavata sinut uudestaan.
- Anonyymi
Miksi et ota itse?
- Anonyymi
Miehen tehtävä se on, kun on aikaisemmin halunnut kohtaamissa olla hiljaa. Ei silloin voi enää mennä juttelemaan yhä uudestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen tehtävä se on, kun on aikaisemmin halunnut kohtaamissa olla hiljaa. Ei silloin voi enää mennä juttelemaan yhä uudestaan.
Suosittelen siis tusinan verran kissoja sinulle.
- Anonyymi
Miten kissat liittyvät tähän. En ole kissaihminen lainkaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kissat liittyvät tähän. En ole kissaihminen lainkaan!
Sitä voit jäädä miettimään :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä voit jäädä miettimään :)
Kissako kielen vei?
- Anonyymi
Udellaksesi asioita ja ilkeillä?
Ystävät pysyy elämässäni. - Anonyymi
Samat ajatukset eräästä miehestä. En tule tästä lähtien häntä näkemään niin useasti. En usko hänen tietävän edes kuinka vilauskin hänestä sai mut jo punastumaan. Ja kuinka yritin vältellä vain etten paljastaisi omia tuntemuksiani. Silti toivon että vielä saisin nähdä hänet. J
- Anonyymi
Minullakin ajatuksia eräästä sievästä punatukkaisesta naisesta, harvoin häntä enään näen enkä pääse edes juttusille,mutta salaisia tunteita kuitenkin häntä kohtaan on.
- Anonyymi
Punatukka myös täällä haikailee.. mutta haikailuksi jää. Ja ehkä myös hyvä niin.
- Anonyymi
Samat ajatukset minullakin kun haikailen sitä erästä punatukkaista naista vaikka mahdotonta kuin kuuta taivaalta, silti haikailen, parempi olisi olla ajattelematta.
- Anonyymi
Palstan kauttako aattelit?😏
Kysyy punatukkainen...- Anonyymi
Niin tuskinpa palstan kautta onnistuu ja muutenkin monimutkainen juttu, hän(punatukkainen) jätti minuun vaikutuksen mutta etääntyi minusta eli en pääse enää puheille kanssaan kuten ennen ja en väkisin tuppaudu seuraansa ja vaikeaa se olisikin.
Kaunis hymynsä kyllä kun joskus minua moikkaa, varmaankin myöskin väärin ymmärsin aluperin....
Silti ajattelen häntä vaikka koittaisin olla ajattelematta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tuskinpa palstan kautta onnistuu ja muutenkin monimutkainen juttu, hän(punatukkainen) jätti minuun vaikutuksen mutta etääntyi minusta eli en pääse enää puheille kanssaan kuten ennen ja en väkisin tuppaudu seuraansa ja vaikeaa se olisikin.
Kaunis hymynsä kyllä kun joskus minua moikkaa, varmaankin myöskin väärin ymmärsin aluperin....
Silti ajattelen häntä vaikka koittaisin olla ajattelematta.Kuulostaa surulliselta.
Minäkin tykästyin sydänjuuriani myöten aikoinaan vaaleaan miehen. Hän vain valloitti jostain syystä sydämeni ja mieleni. Oli siinä kaikkea raskastakin mutta... Siitäkin huolimatta.
En ole enää saanut häneen yhteyttä.
Etääntyminen koskee ja saa mielen surulliseksi. Hän tulee kuitenkin aina säilymään erityisenä ja tärkeänä minulle.
🧡
-punatukkainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa surulliselta.
Minäkin tykästyin sydänjuuriani myöten aikoinaan vaaleaan miehen. Hän vain valloitti jostain syystä sydämeni ja mieleni. Oli siinä kaikkea raskastakin mutta... Siitäkin huolimatta.
En ole enää saanut häneen yhteyttä.
Etääntyminen koskee ja saa mielen surulliseksi. Hän tulee kuitenkin aina säilymään erityisenä ja tärkeänä minulle.
🧡
-punatukkainenKoskettava on sinunkin kirjoituksesi, niin punatukkaista haikaava punatukkaiselle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskettava on sinunkin kirjoituksesi, niin punatukkaista haikaava punatukkaiselle!
🧡&💙
Kiitos🌾
- Anonyymi
Ois tosi epätodennäköistä että hän täällä kävisi (mutta en usko että kukaan uskoisi että minäkään täällä viihdyn.)
Näin susta unta taas. Aina kun luulen että salaiset tunteeni sinua kohtaan alkavat laimenemaan, ne iskevät aina vain kovempaa.
Uni toi pintaan taas suuria tunteita. Mä oon ihan hullu, en mä sais näin tuntea.
Se sun katse kerran, kun käännyin nopeasti ja huomasin sun katselevan on syöpynyt mun päähän. Sun ruskeat silmät. Apua..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1193412Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881202- 93965
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827