Oikeastaan en muista sinua kovin hyvin. Nyt on rauhallinen olo. Tiedän kuitenkin, että jos saan taas viestin sinulta tunteet putkahtavat jostakin esille. Jos näkisin sinut, kuolisin seuraavina päivinä ikävään. Onneksi, et huoli minua. Elät vaikeaa vaihetta eron keskellä, mutta ajatellen jo jotakin uutta. Ole onnellinen, jos hän tuntee samoin kuin sinä. Et joudu pettymään niin kuin minä. Olet mies, jota vihaan ja rakastan samalla kertaa. Elämä jo molemmilla isolta osuudelta eletty. Osoitteesi edelleen sama kuin vaimollasi. Tiedätkö, että et sinä eroa. Huomaat, kuinka hyvä siinä vanhan vieressä on olla. Nautit vain naisten huomiosta.
Unohdu et koskaan
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Just toi: nautit vaan naisten huomiosta. Toi on niin tuttua että pistää laittaan jalat alleen.
- Anonyymi
Mitä tämä tarkoittaa??
"Elät vaikeaa vaihetta eron keskellä, mutta ajatellen jo jotakin uutta".
ja sitten kirjoitat:
"Osoitteesi edelleen sama kuin vaimollasi. Tiedätkö, että et sinä eroa".
???- Anonyymi
Virhe paholainen. Mies ajattelee toista. On jo uusi, josta haaveilee. Erotessa pitäisi asua eri osoitteessa. Näin ei ole.
- Anonyymi
Ryhdistäydy nainen :) Elämäs menee hukkaan :(
- Anonyymi
Pelimieheen on turha rakastua.
- Anonyymi
On mennyt jo, ei väliä.
- Anonyymi
Onhan tota tullut sinkuiltua ja kurjia jaksoja vietetty ja vaikka mitä. Vaikea sanoa tulevasta parisuhteesta, vaimosta ym. vielä mitään sataprosenttisen varmaa
- Anonyymi
Jos se unohtanut kertoa vaimolle eron ottamisesta. Kerta näyt seuraavan niiden osoitteita. Olet selkeä kakkonen joka ei saanutkaan mitä toinen antoi ymmärtää? Turhaa sitä on vittuilla jos et kerro vaimolle. Ajattele siellä se typerä mies kotonaan nauttii kaikista eduista sinusta tietämättä. Voi voi niinkö sulle on käynyt? No toisaalta etpähän sotkenut itseäsi typerään valheeseen. Seuraa ihan rauhassa kuka muutta ja milloin.
- Anonyymi
Enhän viitsi erota ennenkuin jotain konkreettista vastakaikua saisin kaivatultani...joka tuskin edes tietää että häntä himoan... Olisihan minulla jokunen vaihtoehtokin nuorempien naisten suhteen olemassa mutta heidän takiaan en ole edes miettinyt eroamista...Vaikka osoite vaimon kanssa on yhä sama,se ei tarkoita että olisin muuten samalla taajuudella hänen kanssaan...Tyhjään on tylyä heittaytyä...mutta hänelle eräälle puss...
- Anonyymi
Miksi jätät kertomatta kaivatullesi tunteistasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi jätät kertomatta kaivatullesi tunteistasi?
Siksi koska kaikkea paskaa minäkin olen kokenut mutta todennäköinen itsenihäpäisy on liian rankkaa ja sitä en halua kokea ja kantaa niskassani...Kipu ja tuskakin katoaa aikanaan mutta häpeä raastaa lopun elämää...Thats it.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi koska kaikkea paskaa minäkin olen kokenut mutta todennäköinen itsenihäpäisy on liian rankkaa ja sitä en halua kokea ja kantaa niskassani...Kipu ja tuskakin katoaa aikanaan mutta häpeä raastaa lopun elämää...Thats it.
Mitä häpeällistä on siinä jos kerrot naiselle pitäväsi hänestä? Ethän voi tietää jos vaikka hänkin sinua tahtoisi lähestyä. Onko pakko olla pelokas naisten suhteen? Oletko kenties joskus kokenut jotain pahaa naisten kanssa?
- Anonyymi
Pelimies haluaa pelata itsensä kanssa.
- Anonyymi
Ei kyse pelimiehestä jos ihastuu tosissaan !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyse pelimiehestä jos ihastuu tosissaan !
joo mutta kun ihastuu viikottain uuteen niin siinä helposti saa maineen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m904487Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513230
- 432912
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222422- 232146
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171800Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725