Joka pysyt ajatuksissani ja sydämessäni. Toivon, että joskus vielä saan halata sinua rakastavasti.
PS. Tule uniini.
Hyvää yötä, sinä
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Salainen haave halata rajusti, niin kuin ensin väärin luin. Sitä kuitenkin haluat vähän myöhemmin. Minäkin. Rakkaus on lähikontaktilaji.
- Anonyymi
Olishan sekin mukavaa. Sellainen tiukka halaus, joka sanoisi: aion pitää susta kiinni.
- Anonyymi
Minäkin toivon. Hyviä unia minun hänelle!
P.S Toivottavasti kohdataan unissa ja sillä on lähennyttävä vaikutus.- Anonyymi
Mitä voit kertoa sinun hänestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä voit kertoa sinun hänestä?
En ole varma hänen tuntemuksistaan minua kohtaan. Minä olen lähestynyt häntä hyvällä ja hän ottanut torjuntavoittoja yrityksistäni. Joku juttu silti mielessäni sanoo, et totuutta ei olla saavutettu viel? En halua painostaa, enkä vaatiakkaan mitään häneltä. Ehkä puhua haluaisin, jolloin saisin paremman ymmärryksen tähän. Onko toivoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole varma hänen tuntemuksistaan minua kohtaan. Minä olen lähestynyt häntä hyvällä ja hän ottanut torjuntavoittoja yrityksistäni. Joku juttu silti mielessäni sanoo, et totuutta ei olla saavutettu viel? En halua painostaa, enkä vaatiakkaan mitään häneltä. Ehkä puhua haluaisin, jolloin saisin paremman ymmärryksen tähän. Onko toivoa?
Miten hän on torjunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten hän on torjunut?
Tekstiviestillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekstiviestillä.
Ja kirjoittanut että ei kiinnosta/jätä mut rauhaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kirjoittanut että ei kiinnosta/jätä mut rauhaan?
Ei noil sanoil, mut ahdistus oli läsnä. Enkä halua ahdistaa toista näin.
- Anonyymi
Hyvää yötä rakas, toivottavasti nähdään huomenna <3
- Anonyymi
Minä en odota näkeväni ketään huomenna, enkä moneen kuukauteen. Ainoat toiveet liittyvät vakituiseen töpaikkaan ja asuntoon ja täydelliseen työrauhaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en odota näkeväni ketään huomenna, enkä moneen kuukauteen. Ainoat toiveet liittyvät vakituiseen töpaikkaan ja asuntoon ja täydelliseen työrauhaan
Mitä sä edes silloin teet vastailemassa näillä palstoilla? Tuskin tuollaista vänkää kukaan kaipaakaan?
- Anonyymi
Kauniita unia. Pelkään, että kun hän seuraavan kerran sulkee minut syliinsä rakastavasti, suutelen häntä vahingossa.
- Anonyymi
Ei haittaa. Saattaa silmissä vain sumeta, eli en ole huppelissa vaikka toikkaroitsen.
- Anonyymi
Hyvää yötä, hänelle.
Saisipa kuulla sen pehmeällä äänelläsi sanottuna.
Jos unessa saan..- Anonyymi
Oletkohan hän josta vuosia sitten näin unia. Nyt enää harvoin näen mitään unia.
- Anonyymi
Hänkin pysyy sydämessäni. Haluaisin myös halata ja enemmänkin. Kauniita unia! Melkein tunnen sinut takanani, liekö olet jo unessa ;-) Sinne minäkin tästä suuntaan :-)
- Anonyymi
Vänskä on aina kun ei vapaaehtoisesti jalkojaan levitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064612Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293423No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491484
- 361373
- 381216
- 141112
- 1591026
- 271008
- 6944