Hyvää yötä, sinä

Anonyymi

Joka pysyt ajatuksissani ja sydämessäni. Toivon, että joskus vielä saan halata sinua rakastavasti.

PS. Tule uniini.

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Salainen haave halata rajusti, niin kuin ensin väärin luin. Sitä kuitenkin haluat vähän myöhemmin. Minäkin. Rakkaus on lähikontaktilaji.

• Anonyymi

Olishan sekin mukavaa. Sellainen tiukka halaus, joka sanoisi: aion pitää susta kiinni.

• Anonyymi

Minäkin toivon. Hyviä unia minun hänelle!

P.S Toivottavasti kohdataan unissa ja sillä on lähennyttävä vaikutus.

• Anonyymi

Mitä voit kertoa sinun hänestä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä voit kertoa sinun hänestä?

En ole varma hänen tuntemuksistaan minua kohtaan. Minä olen lähestynyt häntä hyvällä ja hän ottanut torjuntavoittoja yrityksistäni. Joku juttu silti mielessäni sanoo, et totuutta ei olla saavutettu viel? En halua painostaa, enkä vaatiakkaan mitään häneltä. Ehkä puhua haluaisin, jolloin saisin paremman ymmärryksen tähän. Onko toivoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole varma hänen tuntemuksistaan minua kohtaan. Minä olen lähestynyt häntä hyvällä ja hän ottanut torjuntavoittoja yrityksistäni. Joku juttu silti mielessäni sanoo, et totuutta ei olla saavutettu viel? En halua painostaa, enkä vaatiakkaan mitään häneltä. Ehkä puhua haluaisin, jolloin saisin paremman ymmärryksen tähän. Onko toivoa?

Miten hän on torjunut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten hän on torjunut?

Tekstiviestillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekstiviestillä.

Ja kirjoittanut että ei kiinnosta/jätä mut rauhaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kirjoittanut että ei kiinnosta/jätä mut rauhaan?

Ei noil sanoil, mut ahdistus oli läsnä. Enkä halua ahdistaa toista näin.

• Anonyymi

Hyvää yötä rakas, toivottavasti nähdään huomenna <3

• Anonyymi

Minä en odota näkeväni ketään huomenna, enkä moneen kuukauteen. Ainoat toiveet liittyvät vakituiseen töpaikkaan ja asuntoon ja täydelliseen työrauhaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en odota näkeväni ketään huomenna, enkä moneen kuukauteen. Ainoat toiveet liittyvät vakituiseen töpaikkaan ja asuntoon ja täydelliseen työrauhaan

Mitä sä edes silloin teet vastailemassa näillä palstoilla? Tuskin tuollaista vänkää kukaan kaipaakaan?

• Anonyymi

Kauniita unia. Pelkään, että kun hän seuraavan kerran sulkee minut syliinsä rakastavasti, suutelen häntä vahingossa.

• Anonyymi

Ei haittaa. Saattaa silmissä vain sumeta, eli en ole huppelissa vaikka toikkaroitsen.

• Anonyymi

Hyvää yötä, hänelle.
      Saisipa kuulla sen pehmeällä äänelläsi sanottuna.
      Jos unessa saan..

• Anonyymi

Oletkohan hän josta vuosia sitten näin unia. Nyt enää harvoin näen mitään unia.

• Anonyymi

Hänkin pysyy sydämessäni. Haluaisin myös halata ja enemmänkin. Kauniita unia! Melkein tunnen sinut takanani, liekö olet jo unessa ;-) Sinne minäkin tästä suuntaan :-)

• Anonyymi

Vänskä on aina kun ei vapaaehtoisesti jalkojaan levitä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4612
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3423
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1484
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1373
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1216
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1112
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1008
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen