No hui :D Sulla olikin jokin viritys meneillään mies, nyt vasta huomasin.
Käyn niin harvoin täällä nykyään etten heti tajunnut ;D irlissä on ollut säpinää ja sutinaa sekä hässäkkää :D Huumorilla vastasin viestiisi....
Pysyn poissa tieltä, älä pelkää. En sotke kuvioitasi.
Ei muuta kuin lämmintä kesää ja tsemiä naisrintamalle :D
Iloisin mielin kohti kesää. Palstailu alkaa olemaan jo taakse jäänyttä.
T. P
P miehelle terveiseni
258
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Piiako?
- Anonyymi
En ole aloittaja, mutta nimeni on kyllä
- Anonyymi
P miehiä on useampia. Ketäpäs heistä tarkoittanet?
- Anonyymi
Itse en tiedä keitä he ovat.
- Anonyymi
Pirkkaa
- Anonyymi
Yhdelle hauskalle höpöttäjälle vain oli aloitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pirkkaa
En tunne yhtään sen nimistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tunne yhtään sen nimistä.
Pirkan banaani? On reilua kauppaa se ;D
- Anonyymi
Joo pientä säpinää ja toivotaan että mitään ei säry.
- Anonyymi
Kiva. Toivomme näin.
- Anonyymi
Mikä viritys? Ei mulla mitään virityksiä ole, älä sekoita kavereitani, virityksiksi. Kyllä mulla naispuolisia frendejä on.
- Anonyymi
lizäyz T: Pxxxxu
- Anonyymi
Se on hyvä, että on frendejä. Mullakin on frendejä niin miehissä kuin naisissa.
Kamut on kultaakin kalliimpia tai siis no..ei ehkä sitä kultaa kalliimpia nyt kuitenkaan :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hyvä, että on frendejä. Mullakin on frendejä niin miehissä kuin naisissa.
Kamut on kultaakin kalliimpia tai siis no..ei ehkä sitä kultaa kalliimpia nyt kuitenkaan :DNo ei ne mitään säätöjä ole. :D Ei ainakaan mun kaverit ole, itse olen suht itsenäinen ja seurustelen vain harvojen kanssa. Ei mua irtosuhteet oikee nappaa edes, koittanut etsiä jotain vakavampaa. Normaali elämä hakusessa, talo, perhe jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ne mitään säätöjä ole. :D Ei ainakaan mun kaverit ole, itse olen suht itsenäinen ja seurustelen vain harvojen kanssa. Ei mua irtosuhteet oikee nappaa edes, koittanut etsiä jotain vakavampaa. Normaali elämä hakusessa, talo, perhe jne.
Hienot hakuehdot sulla Lizard! Toivotaan, että ne toteutuvat ajallaan ja miksipäs eivät voisi toteutua :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienot hakuehdot sulla Lizard! Toivotaan, että ne toteutuvat ajallaan ja miksipäs eivät voisi toteutua :)
Vai lisko, mistä moinen heitto? Kerro ny vähä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai lisko, mistä moinen heitto? Kerro ny vähä.
No toi lizäyz sana toi mieleen lizardin. Tykkäätkö matelijoista?
- Anonyymi
No tiedä tykkäänkö matelijoista, mut mun mielestä se menee näin.
Aee you later alligator~
In a while crocodile! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tiedä tykkäänkö matelijoista, mut mun mielestä se menee näin.
Aee you later alligator~
In a while crocodile!"Well, I saw my baby walking with another man today"
Mitkä mietteet ja ajatukset tänään ? :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Well, I saw my baby walking with another man today"
Mitkä mietteet ja ajatukset tänään ? :)Parin 5-htp jälkeen ihan jees olo, vähän väskättää, pitää mennä taas yövuoroon. Kumpa vielä löytyisi se alligaattori jostain jakamaan elämää minun(krokotiilin) kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parin 5-htp jälkeen ihan jees olo, vähän väskättää, pitää mennä taas yövuoroon. Kumpa vielä löytyisi se alligaattori jostain jakamaan elämää minun(krokotiilin) kanssa.
Aaa onks se noin tehokasta tuo 5 htp, että herättää nukkuvan krokodiilinkin?
Saitko miten nukuttua yövuoron jälkeen? - Anonyymi
Aika hyvin tuli nukuttua, Varmaan 9h tuntia nukuin tänään. Kahtena edellisenä nukuin vaan bout 4-5h per yö.
- Anonyymi
Onko sulla ilmennyt noita sivuoireita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo sivuoireita tullu mulle, jos ottais isoja määriä ni varmaan tulis, mut pärjään aika olemattomalla eli 100-200mg low/common doagella ja tosiaan otan vain silloin, kun tulee low mood oloja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivuoireina vois sanoa et oon positiivinen ja tekee mieli laulaa kuuntelemiani kappaleita. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika hyvin tuli nukuttua, Varmaan 9h tuntia nukuin tänään. Kahtena edellisenä nukuin vaan bout 4-5h per yö.
Hyvä, että sait nukuttua nyt paremmin, niin jaksat, toivon. Ja kiva, että kyseisestä "lääkkeestä" on ollut sulle apua :)
Jaksuja yötyöhön :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, että sait nukuttua nyt paremmin, niin jaksat, toivon. Ja kiva, että kyseisestä "lääkkeestä" on ollut sulle apua :)
Jaksuja yötyöhön :)Kiitos, hyvät illanjatkot sulle kans. Vielä kun tietäis kenen kanssa keskustelee. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivuoireina vois sanoa et oon positiivinen ja tekee mieli laulaa kuuntelemiani kappaleita. :D
Ihana :D kuulostaa hyvälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, hyvät illanjatkot sulle kans. Vielä kun tietäis kenen kanssa keskustelee. :D
Kiitos! Oli kiva jutskata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! Oli kiva jutskata.
Ketä olet? Valota vähän. :p
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä olet? Valota vähän. :p
Mitähän tuohon vastaisin. Pohjoispohjanmaalla asustelen, Oulusta n. reilu100 km etelään.
Entäpä hän? - Anonyymi
02 alueella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
02 alueella.
Eli ei olla törmätty aikaisemmin :D
Ketäpä hän etsii? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ei olla törmätty aikaisemmin :D
Ketäpä hän etsii?Jos tietäisin nimen, niin kertoisin, mutta kun en tiedä. Se tekee etsinnöistä hyvin vaikeaa. :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tietäisin nimen, niin kertoisin, mutta kun en tiedä. Se tekee etsinnöistä hyvin vaikeaa. :/
No aivan varmasti. Näettekö useinkin? Mietin, onko nimen saalistus kuin merten syysyyksistä ongittavana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No aivan varmasti. Näettekö useinkin? Mietin, onko nimen saalistus kuin merten syysyyksistä ongittavana?
Ei nähdä enää, ennen nähtiin enemmän, tiedä vaikka olis muuttanut jonnekkin. Mennyt vähän elämä ohi tässä, tuli nuoruudessa hölmöiltyä ja luulen, että tätä menoa jään yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nähdä enää, ennen nähtiin enemmän, tiedä vaikka olis muuttanut jonnekkin. Mennyt vähän elämä ohi tässä, tuli nuoruudessa hölmöiltyä ja luulen, että tätä menoa jään yksin.
Ei tarvitse vastata, olen kova kyselijä, huonoja puoliani tuo.
Mietin kuinka paljon voin kysellä sulta tulematta liikaa iholle, mutta luotan, ettet vastaa, jos siltä tuntuu.
Mikä saa sinut ajattelemaan niin että olisit jäämässä yksin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin kuinka paljon voin kysellä sulta tulematta liikaa iholle, mutta luotan, ettet vastaa, jos siltä tuntuu.
Mikä saa sinut ajattelemaan niin että olisit jäämässä yksin?Olen ollut edellisen suhteeni jälkeen yksin ja siitä on jo 8vuotta aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä saa sinut ajattelemaan niin että olisit jäämässä yksin?Lisään vielä, että menetin uskon ihmisiin ja eristin itseni muista, nyt en osaa enää olla ihmisten seurassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä, että menetin uskon ihmisiin ja eristin itseni muista, nyt en osaa enää olla ihmisten seurassa.
Nyt vasta huomaan viestisi.
Tuntuuko sinusta, että olisit nyt valmis suhteeseen, uskaltaisit luottaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt vasta huomaan viestisi.
Tuntuuko sinusta, että olisit nyt valmis suhteeseen, uskaltaisit luottaa?Uskallan minä luottaa, ei siitä ole kyse. Kerroin vain huonoista kokemuksista ihmisten kanssa menneisyydessä. Eiköhän se ole ihmisestä kiinni, keneen luottaa ja keneen ei? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskallan minä luottaa, ei siitä ole kyse. Kerroin vain huonoista kokemuksista ihmisten kanssa menneisyydessä. Eiköhän se ole ihmisestä kiinni, keneen luottaa ja keneen ei? :)
Kiva kun vastasit :) Aaaa okei, ymmärsin väärin, että olet menettänyt kokonaan luottamuksesi ihmisiin ja eristäytynyt.
No niinpä. Niinhän se yleensä menee, että toisiin luottaa ja toisiin ei.
Mikä / kuka sinut toi tälle palstalle? Kauanko olet käynyt, kirjoitellut? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kun vastasit :) Aaaa okei, ymmärsin väärin, että olet menettänyt kokonaan luottamuksesi ihmisiin ja eristäytynyt.
No niinpä. Niinhän se yleensä menee, että toisiin luottaa ja toisiin ei.
Mikä / kuka sinut toi tälle palstalle? Kauanko olet käynyt, kirjoitellut?Tylsyys mut tänne toi ja joo menetinhän minä uskon ihmisiin, mut olen pikkuhiljaa rakentanut sitä takasin. Nykyään osaan olla varuvaisempi, ni ei tuu turhaan petyttyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tylsyys mut tänne toi ja joo menetinhän minä uskon ihmisiin, mut olen pikkuhiljaa rakentanut sitä takasin. Nykyään osaan olla varuvaisempi, ni ei tuu turhaan petyttyä.
Hyvä se on itseään suojella ja pitää huoli itsestään. Voi rakentaa oman näköisen elämän.
Mitä olet mieltä palstatrollauksista? Minusta ne ovat vieneet lopunkin pohjan pois palstalta. En luota tähän ollenkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä se on itseään suojella ja pitää huoli itsestään. Voi rakentaa oman näköisen elämän.
Mitä olet mieltä palstatrollauksista? Minusta ne ovat vieneet lopunkin pohjan pois palstalta. En luota tähän ollenkaan.Paska paikka, jos tykkää olla röllien kusetettavana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paska paikka, jos tykkää olla röllien kusetettavana.
Hah hah hah...jep.
- Anonyymi
Ai on vai missä? T: Ennero
- Anonyymi
Eiks sitte oo? Ja minä kun elin jo toiveikkaana. Hieman mieliala laski kyllä nyt täytyy tunnustaa :(
Mutta avoimin mielin eiks niin ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks sitte oo? Ja minä kun elin jo toiveikkaana. Hieman mieliala laski kyllä nyt täytyy tunnustaa :(
Mutta avoimin mielin eiks niin ?Aina mennää, nii et tyrä rytkkyy : D))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina mennää, nii et tyrä rytkkyy : D))
Se on oikein. Anna paukkua niin ettei tyrät pysy perässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on oikein. Anna paukkua niin ettei tyrät pysy perässä.
Tännää tullii painettuu töissä nii kovvoo, et pussit tull tyrree täytteen. Pittää illanmittaan yritellä työnnellä takas sisälle, jos hyö siit vettäytys takas sisälle : D)).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tännää tullii painettuu töissä nii kovvoo, et pussit tull tyrree täytteen. Pittää illanmittaan yritellä työnnellä takas sisälle, jos hyö siit vettäytys takas sisälle : D)).
No eihän :( Luulen, että se on nyt lekurille meno, varmaan mielellään vähän tunnustelis.
Onko se kuin kipeä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän :( Luulen, että se on nyt lekurille meno, varmaan mielellään vähän tunnustelis.
Onko se kuin kipeä?Eikä ole sinnese lupsahttaa kohan jouan työntämmään. Kuvvuan nuo kivekset ei samalla mänis reikkään. Vois huuttoo houlin van, vai mittee ne kolohvarit huutelloot? On mulla aika jo muutaman viikon piäst liäkärille, josko antas lähetteen etteen päin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole sinnese lupsahttaa kohan jouan työntämmään. Kuvvuan nuo kivekset ei samalla mänis reikkään. Vois huuttoo houlin van, vai mittee ne kolohvarit huutelloot? On mulla aika jo muutaman viikon piäst liäkärille, josko antas lähetteen etteen päin?
Niinpä. Hyvä että on aika. Varo ettei koko mies häviä sinne reikään työntäessä.
Jos vaikka pää edellä putoat ja häviää näkyvistä koko mies!
Kuka sinut sieltä sitten noukkis. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Hyvä että on aika. Varo ettei koko mies häviä sinne reikään työntäessä.
Jos vaikka pää edellä putoat ja häviää näkyvistä koko mies!
Kuka sinut sieltä sitten noukkis.Eihä sitä koskkaa tiijjä, vaihekeppi ainakkii haluvvaa sammaa monttuun mennä : D. Pitäs varmmaa panta laittoo ja hihna ettei hävvii ulukkoilutettaessa. Jaaha pitäsköhän sitä rueta nyt operoimmaan, alakkaa nääs pakottelemmaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihä sitä koskkaa tiijjä, vaihekeppi ainakkii haluvvaa sammaa monttuun mennä : D. Pitäs varmmaa panta laittoo ja hihna ettei hävvii ulukkoilutettaessa. Jaaha pitäsköhän sitä rueta nyt operoimmaan, alakkaa nääs pakottelemmaan.
Suihkussa kävin. No Auts !! Jätä roikkumaan ulkopuolelle sepaluksen , jos pysyisi siinä paremmin aisoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suihkussa kävin. No Auts !! Jätä roikkumaan ulkopuolelle sepaluksen , jos pysyisi siinä paremmin aisoissa.
Sinne män, plumps hento ja pieni ote🤫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinne män, plumps hento ja pieni ote🤫
Hyvä, plumpsaus vain, kun sen osaa. Helpottaa kipua :)
Hyvää yötä. Nuku hyvin...hento ja pieni ;D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, plumpsaus vain, kun sen osaa. Helpottaa kipua :)
Hyvää yötä. Nuku hyvin...hento ja pieni ;DHuomenta, hyvin nukuttikkii😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta, hyvin nukuttikkii😊
Mikä vointi nivusissa? Ovatko vihloneet äkäisesti?
Minun nivusiani vihloi äsken oikein kiukkuisesti niin muistin eiliset kirjoittelut.
Aivan mahtava ilma ollut tänään. Kiva kun linnut lauloi ulkona, monenlaista sirkuttajaa, voi että nautin.
Kalatiskillä oli outo ilmestys, en osannut edes nimetä sitä 😂
Näytti oikein herkulliselta lounaalta 😵 kieliki oli sellainen leveä ja paksu lötkäle 😄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä vointi nivusissa? Ovatko vihloneet äkäisesti?
Minun nivusiani vihloi äsken oikein kiukkuisesti niin muistin eiliset kirjoittelut.
Aivan mahtava ilma ollut tänään. Kiva kun linnut lauloi ulkona, monenlaista sirkuttajaa, voi että nautin.
Kalatiskillä oli outo ilmestys, en osannut edes nimetä sitä 😂
Näytti oikein herkulliselta lounaalta 😵 kieliki oli sellainen leveä ja paksu lötkäle 😄No vähän vihilo. Mikähän se kala sit oll. Ettei ollu pullukan SE? : D)).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vähän vihilo. Mikähän se kala sit oll. Ettei ollu pullukan SE? : D)).
Ei ollu, jos ei ollut sitten tyrän kautta työntynyt suuhun.
Tässä kuussako lääkäriaikasi on? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollu, jos ei ollut sitten tyrän kautta työntynyt suuhun.
Tässä kuussako lääkäriaikasi on?Parin viikon piäst🤭 Nyt nukkummaan, hyvät yöt😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parin viikon piäst🤭 Nyt nukkummaan, hyvät yöt😏
Tsemppiä lääkäriin! kaikki järjestyy kyllä. Hyvää yötä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tsemppiä lääkäriin! kaikki järjestyy kyllä. Hyvää yötä :)
Huomenta. Aina, jos ei muuten ni unter viit🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta. Aina, jos ei muuten ni unter viit🙄
Huomenta! Silmälasit hukassa. Mihin lie laitoin ne. En ole varma lukemastani ja kirjoittamsstani.
Miten nukuit kamu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta! Silmälasit hukassa. Mihin lie laitoin ne. En ole varma lukemastani ja kirjoittamsstani.
Miten nukuit kamu?Hyvin, eräs vieras kun älyäisi aina lähteä pois vihjeestä🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin, eräs vieras kun älyäisi aina lähteä pois vihjeestä🤣
Joku elukkako? Vihjeistä, ei niistä välttämättä ymmärrä.
Jonna Tervomaan "Minä toivon" nyt tähän aamun virkistykseksi.
Huaah raavetti ku väsyttäs. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku elukkako? Vihjeistä, ei niistä välttämättä ymmärrä.
Jonna Tervomaan "Minä toivon" nyt tähän aamun virkistykseksi.
Huaah raavetti ku väsyttäs.Tuttava poika ei aina meinnoo lähttee pois vaikka vihjjallis hivenen🤔 vai Mintuu ja Villee😂 töissä ei pysty laittammaan😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuttava poika ei aina meinnoo lähttee pois vaikka vihjjallis hivenen🤔 vai Mintuu ja Villee😂 töissä ei pysty laittammaan😁
Viihtyy ilmeisesti liian hyvin 😄 on se ollut varmasti hänelle kiva, kun sai olla luonasi kyläilemässä. Minkä ikäinen?
Mutta fanipostit näytät lukevan töissäkin ☺
Kumpi kivempi ilta vai aamuvuoro?
Voiko joku tykätä huonoa, kun jutskailemme? Ettei vain ole haitaksi afäärellesi naisrintamalla tai voihan se olla eduksikin 😅 Pistää vauhtia tositoimiin 😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viihtyy ilmeisesti liian hyvin 😄 on se ollut varmasti hänelle kiva, kun sai olla luonasi kyläilemässä. Minkä ikäinen?
Mutta fanipostit näytät lukevan töissäkin ☺
Kumpi kivempi ilta vai aamuvuoro?
Voiko joku tykätä huonoa, kun jutskailemme? Ettei vain ole haitaksi afäärellesi naisrintamalla tai voihan se olla eduksikin 😅 Pistää vauhtia tositoimiin 😉On se varmaan 40 tahi yli. Tottahan kaffee paussilla luen🧐 heh heh taijja uskallusta eräällä ole käyä lunastamassa palakkio🤫 Heikolta tipurintamalla näyttää. Tokko kukkaa pahakseen kattoo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se varmaan 40 tahi yli. Tottahan kaffee paussilla luen🧐 heh heh taijja uskallusta eräällä ole käyä lunastamassa palakkio🤫 Heikolta tipurintamalla näyttää. Tokko kukkaa pahakseen kattoo?
Minä ajattelin, että kyläilijä oli nuorempi tapaus 😄
Mikä oli palkkiona tällä kertaa,
Pusuko 😛 ? Missäs kilpailu oli, instassako ?
Eipä taida pahakseen katsoa meidän viatonta höpinää hänkään, toivon 😥
Taidat tykätä haasteellisista naisista? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ajattelin, että kyläilijä oli nuorempi tapaus 😄
Mikä oli palkkiona tällä kertaa,
Pusuko 😛 ? Missäs kilpailu oli, instassako ?
Eipä taida pahakseen katsoa meidän viatonta höpinää hänkään, toivon 😥
Taidat tykätä haasteellisista naisista?Vähä uuemppoo kummissii ; D. https://www.youtube.com/watch?v=AmP6csMZke8. Leikkisästi vois sannoo, et kumppoo haluvvaa palakkioks, tavarrroo vai hoitoo?
Lokissa Sallaisesti : D.
No joo, voipihan se olla niinnii : D)). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähä uuemppoo kummissii ; D. https://www.youtube.com/watch?v=AmP6csMZke8. Leikkisästi vois sannoo, et kumppoo haluvvaa palakkioks, tavarrroo vai hoitoo?
Lokissa Sallaisesti : D.
No joo, voipihan se olla niinnii : D)).Eiks se oo sama asia tuo tavara kuin hoito?
Jospa hän vastaa ja pääset vielä pusuttelemaankin :) Heitämme toivomuksen tuon <3
Niinpä, se voi olla niinnii ja näinnii ja noinnii ja monessakin eri asennossa, se palakinto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks se oo sama asia tuo tavara kuin hoito?
Jospa hän vastaa ja pääset vielä pusuttelemaankin :) Heitämme toivomuksen tuon <3
Niinpä, se voi olla niinnii ja näinnii ja noinnii ja monessakin eri asennossa, se palakinto.Oi...unohdin.kiitos biisistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi...unohdin.kiitos biisistä.
Tuon juttun jäläkkeen hiä ei ainakkaa uskalla vastata ; D. Jos totta puhuttaan, jos ite oisin hiän, en kyllä varmana vasttailis : D)),
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon juttun jäläkkeen hiä ei ainakkaa uskalla vastata ; D. Jos totta puhuttaan, jos ite oisin hiän, en kyllä varmana vasttailis : D)),
Voi luojan raatokärpänen miten tää palsta on sekava!!
Oon ollut nyt illan täällä ja en muistanutkaan kuin hurja tämä on.
Niin oothan sinä pelottava.
Miksi et vastailisi itsellesi jos oisit hän?
Tiijäkkö mitä menin ostammaa 😅😅? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi luojan raatokärpänen miten tää palsta on sekava!!
Oon ollut nyt illan täällä ja en muistanutkaan kuin hurja tämä on.
Niin oothan sinä pelottava.
Miksi et vastailisi itsellesi jos oisit hän?
Tiijäkkö mitä menin ostammaa 😅😅?On tuo ukko kummallinen ja outo ja vielä kehtovvaakkii lirkutella : D)).
Vihrreenmaun : D)). Ei vaineskkaa, pappatunturin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tuo ukko kummallinen ja outo ja vielä kehtovvaakkii lirkutella : D)).
Vihrreenmaun : D)). Ei vaineskkaa, pappatunturin?Miten niin ajattelee, ei välttämättä, sinähän vaat oot semmone..se on sulle luontaista käytöstä. Et ole ainoa lajiasi.
"Vihreenmaun", mitä tuo sanonta tarkoittaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin ajattelee, ei välttämättä, sinähän vaat oot semmone..se on sulle luontaista käytöstä. Et ole ainoa lajiasi.
"Vihreenmaun", mitä tuo sanonta tarkoittaa?Semmonen surisija ; D.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Semmonen surisija ; D.
Sä oot iha sekasi , eikä oo edes viikonloppu :D on tainnut kolahtaa nyt lujasti ?
Kauanko olet kaipaillut häntä, ei oo pakko vastata.? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot iha sekasi , eikä oo edes viikonloppu :D on tainnut kolahtaa nyt lujasti ?
Kauanko olet kaipaillut häntä, ei oo pakko vastata.?Ni mitäs ostit? Kolomisen vuotta kutkutellunna : D.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ni mitäs ostit? Kolomisen vuotta kutkutellunna : D.
Biljardipöydän :D vie älyttömän tilan olkkarissa :D))
Niin kauan kutkutellut! ! Voi että, sinusta varmasti tuntuu pahalta nyt :(
Mutta kuule, voihan hän vielä ottaa yhteyttä tms. Ei ollut vain vielä ihan sen aika.
Uskaltaako kysyä vielä onko hän insta tai blogi kohtaaminen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Biljardipöydän :D vie älyttömän tilan olkkarissa :D))
Niin kauan kutkutellut! ! Voi että, sinusta varmasti tuntuu pahalta nyt :(
Mutta kuule, voihan hän vielä ottaa yhteyttä tms. Ei ollut vain vielä ihan sen aika.
Uskaltaako kysyä vielä onko hän insta tai blogi kohtaaminen?Ai alunperin? Ihan nenätysten 😇 En oikeestaan, mukava ku koettelloo siippiisä. Piäassii ett pientä jutustelluu syntyy tahi pientä vastinetta suap 🤔 Heh heh, out sie höyrähtännä, piljartipöyän🤣 Hyvät yöt. Piljartipöytä🎱🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai alunperin? Ihan nenätysten 😇 En oikeestaan, mukava ku koettelloo siippiisä. Piäassii ett pientä jutustelluu syntyy tahi pientä vastinetta suap 🤔 Heh heh, out sie höyrähtännä, piljartipöyän🤣 Hyvät yöt. Piljartipöytä🎱🤭
No eihän sitä tiedä vielä miten käy ? Toivotaan parasta.
Niin tein kuule enkä osaa edes pelata koko biljardia eikä ole tarkoitus opetellakkaan :D
Hyvää yötä, ihana😇 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän sitä tiedä vielä miten käy ? Toivotaan parasta.
Niin tein kuule enkä osaa edes pelata koko biljardia eikä ole tarkoitus opetellakkaan :D
Hyvää yötä, ihana😇Onhan se hieno koriste😏 ja voipi vaikka mittee sill tehä. Vaikka selekkee oikasta🤨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se hieno koriste😏 ja voipi vaikka mittee sill tehä. Vaikka selekkee oikasta🤨
Niinpä, pieni ja sievä koriste :D pitäsköhän alkaa keräilemään :D
Huonosti tullutkin nukuttua nyt viikon verran. Kauheen painostava olo ollut, enkä tiedä miksi. Ei pitäs olla mitään syytäkään 😫
Tosiaan voisin kokeilla biljardipöytää, jos siinä nukkuisi paremmin?
Oletko töissä?
Täällä satanut vettä koko päivän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, pieni ja sievä koriste :D pitäsköhän alkaa keräilemään :D
Huonosti tullutkin nukuttua nyt viikon verran. Kauheen painostava olo ollut, enkä tiedä miksi. Ei pitäs olla mitään syytäkään 😫
Tosiaan voisin kokeilla biljardipöytää, jos siinä nukkuisi paremmin?
Oletko töissä?
Täällä satanut vettä koko päivän.Töissä. Viikonloppu tällä viikolla vappaa. Jee!!!! Eikö ne usseemman tonnin maksa nuo pöyät? Hyvä kerräily kohe, ei monella varmmaa ou : D. Tiällä pilivipouttoo, muuten kuiva kell. Itteekkii on väsyttännä jo mont kuukkautta, liekkö kevät väsymys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissä. Viikonloppu tällä viikolla vappaa. Jee!!!! Eikö ne usseemman tonnin maksa nuo pöyät? Hyvä kerräily kohe, ei monella varmmaa ou : D. Tiällä pilivipouttoo, muuten kuiva kell. Itteekkii on väsyttännä jo mont kuukkautta, liekkö kevät väsymys?
Tuo on vain vanha ja käytetty pöytä. Olet kyllä varmasti ansainnut vapaan viikonlopun. Oletko nukkunut huonosti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on vain vanha ja käytetty pöytä. Olet kyllä varmasti ansainnut vapaan viikonlopun. Oletko nukkunut huonosti?
Samanlaista pyörimistähön se o kautta aikkain. Pitännee nyt ottoo pikaset päikkärit ; D,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samanlaista pyörimistähön se o kautta aikkain. Pitännee nyt ottoo pikaset päikkärit ; D,
Otahhan päikkärit niin palaudut työpäivän rasituksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otahhan päikkärit niin palaudut työpäivän rasituksista.
Nonnii, nyt päikkäröity. Tippaleivättii simmaan kans syöty ja juotu : D.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nonnii, nyt päikkäröity. Tippaleivättii simmaan kans syöty ja juotu : D.
Nam, molemmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nam, molemmat.
Röyhhh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Röyhhh
Grrraaauuuuhhh :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Grrraaauuuuhhh :D
Mur Mur. https://media.giphy.com/media/XcabqzOLg2tz2/giphy.gif. Öitä💤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mur Mur. https://media.giphy.com/media/XcabqzOLg2tz2/giphy.gif. Öitä💤
Tein palstamunauksen :O
Nukuin alkuillasta ja kun heräsin iltamyöhään, aloin tekemäön paperihommia.
Koskus yhfen aikasn sain tehtyä ne ja nukkumaan mennessä, ajattelin huikata tänne kaikille hyvät yöt.
Niin tiijäkkö mitä tein :(
Unen pöpperössä touvotin hyvät yöt kaikille sydämen kera ja laitoin The Rasmuksen biisin....
Menin sänkyyn kun välähti, että ei järkky, mikä munaus :(
Mahtava tilannetaju :(
En yhtään ajatellut biisin sanomaa, vaan laitoin vain jonkun siihen :(
Vieläköhän tuo uni tulisi vai pyörinkö kuin rullakebabbi pussin pohjalla :(
Hyvää työpäivää sulle! Kohta vapaat :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tein palstamunauksen :O
Nukuin alkuillasta ja kun heräsin iltamyöhään, aloin tekemäön paperihommia.
Koskus yhfen aikasn sain tehtyä ne ja nukkumaan mennessä, ajattelin huikata tänne kaikille hyvät yöt.
Niin tiijäkkö mitä tein :(
Unen pöpperössä touvotin hyvät yöt kaikille sydämen kera ja laitoin The Rasmuksen biisin....
Menin sänkyyn kun välähti, että ei järkky, mikä munaus :(
Mahtava tilannetaju :(
En yhtään ajatellut biisin sanomaa, vaan laitoin vain jonkun siihen :(
Vieläköhän tuo uni tulisi vai pyörinkö kuin rullakebabbi pussin pohjalla :(
Hyvää työpäivää sulle! Kohta vapaat :)🤣😂😂🤣🤫 Voi kauhia, mikä munnaus🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣😂😂🤣🤫 Voi kauhia, mikä munnaus🤭
Älä siinä naura!! oo kunnolla :D Se biisi oli funeral :D
Kuinkahan moni pahoittaa siittä mielensä :(
Meni ihan valvomiseksi. Luoja ku on huono olo ja ällöttää kun nukuin niin vähän.
Pikkuse jos sais pyytää niin myötätuntoa pliis :D Aattele nyt..funeral :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meni ihan valvomiseksi. Luoja ku on huono olo ja ällöttää kun nukuin niin vähän.
Pikkuse jos sais pyytää niin myötätuntoa pliis :D Aattele nyt..funeral :DMutta niin täytyy lisätä, ettei tuo tieten niin paha munaus ollut kuin erään munankuvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣😂😂🤣🤫 Voi kauhia, mikä munnaus🤭
Intiaani "kertoo vitsejä itselleen" vauhdissa, hyvin pyyhkii👌
- Anonyymi
Aika iso oli, siellä toisessa paikassa siis ja paljaanakin vielä ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika iso oli, siellä toisessa paikassa siis ja paljaanakin vielä ;)
No näköjjään oll, ku poistivatkkii🤔😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkuse jos sais pyytää niin myötätuntoa pliis :D Aattele nyt..funeral :DKannattaisko jo mennä terapiaan kun näin pahasti tuli mokattua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisko jo mennä terapiaan kun näin pahasti tuli mokattua?
Kannattaisi, ehdottomasti:D
Ja en jaksa mököttää, vie liikaa energiaa :D
Joku kiva biisi vois tähä välii vai mitä sydänkäpyset? Vois laulaa mukana ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No näköjjään oll, ku poistivatkkii🤔😇
Sen pääsiäismunan kuvan joukki doukki. Se oli huono vitsi vain :)
Vieläkö hän linkittää Vesalan biisin "monta nimee" tai joku muu kun mun linkitys ei toimi?
Päästään tunnelmaan :D jeee.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen pääsiäismunan kuvan joukki doukki. Se oli huono vitsi vain :)
Vieläkö hän linkittää Vesalan biisin "monta nimee" tai joku muu kun mun linkitys ei toimi?
Päästään tunnelmaan :D jeee....Tässäpä tämä : )).https://www.youtube.com/watch?v=MfTnsb8z3vM
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos!
Ennero....Järkevämpiin ja kiinnostavampiin asioihin..oletko nähnyt pullervoa tai seurannut livekameraa?
Missä Pullervo on. Joku muukin kaipaili sitä.
Säöksenpesää katselin tänään ja oli hautomassa, mutta missä Pullervo :(? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennero....Järkevämpiin ja kiinnostavampiin asioihin..oletko nähnyt pullervoa tai seurannut livekameraa?
Missä Pullervo on. Joku muukin kaipaili sitä.
Säöksenpesää katselin tänään ja oli hautomassa, mutta missä Pullervo :(?Pielisjoessa, joensuussa🧐 varma tieto🤫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pielisjoessa, joensuussa🧐 varma tieto🤫
Ok. Kiitos. Hitto että tänne tukehtuu. Tähän ketjuunkin tukehtuu...
Ei tätä kauaa jaksa. Ihan korvista jo tulee ulos.
Aloitukset yhtä huokaamista ja suopaamista ja vinku vonku perseistä puhumista ja ja....
Pakko saada ilmaa. Voisinoa tämänkin aloituksen räjäyttää perkele.
Arkeen ja äkkiä täältä huh huh..lappapuuron keittoon ja tyrnisopan. Ei tää oo mun juttu!!
Lässyttäminen ja lirkuttelu 😠 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Kiitos. Hitto että tänne tukehtuu. Tähän ketjuunkin tukehtuu...
Ei tätä kauaa jaksa. Ihan korvista jo tulee ulos.
Aloitukset yhtä huokaamista ja suopaamista ja vinku vonku perseistä puhumista ja ja....
Pakko saada ilmaa. Voisinoa tämänkin aloituksen räjäyttää perkele.
Arkeen ja äkkiä täältä huh huh..lappapuuron keittoon ja tyrnisopan. Ei tää oo mun juttu!!
Lässyttäminen ja lirkuttelu 😠Oot vihasena nii söpö🥰😍😘🤠
- Anonyymi
Pekkaako?
- Anonyymi
Miksei Pekkakin kävis, se on ainakin hyvä nimi :)
Mutta aloitus oli erin nimiselle. Pekalle myös..kaikille Pekoille tsemppaus halit!!
- Anonyymi
Kaipaan erästä P naista. Tätä on kestänyt jo 5 viotta.
- Anonyymi
Tunteet ovat toisinaan hyvin sinnikkäät. Ei niitä ihan väkisellä pois saa. Ikävöinti ja kaipaus voi olla hyvinkin rankkaa.
Jaksuja sulle 💜
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=d3529DT8RWE. T: Iän ja muailman noppein ; D.
- Anonyymi
Ketä P miestä? Ja kuka P nainen on?
- Anonyymi
2 Papupaijjaa
- Anonyymi
Jännää miten sotkuisella p miehellä riittää ihailijoita, naisia ei haittaa että se on inva ja pa.
- Anonyymi
On se jännä. Jänniä juttuja on maailma pullollaan.
- Anonyymi
Mut P on hyvä panomies, ehkä se voittaa tollaset beta vinkujat mennen tullen. Oletko ajatellut?
- Anonyymi
Sääliä kerjää ja elättäjää hakee, ex muija varakas joka heitti pihalle aikanaan, petti 24/7, voi poloista kohta 60 mittarissa.
- Anonyymi
Mies on sairas, syö psyykelääkkeitä ja on joka ikisellä treffipalstalla, ex futari, mielikuvitusmaailmassaan joku Kingi, todella säälittävä yksilö, käyttää suurimman osan toimeentulotuesta maksulliseen bildeen.
- Anonyymi
Mitä ihmettä selität?
En mä mikään ex futari ole, aika kaukaa haettua settiä sulla, vaikka en edes varmaksi tiedä kenestä puhut. Kateellisen panettelua sanoisin.
T:P - Anonyymi
Ja mistä ihmeen toimeentulotuesta? Ja vielä maksullista? Oivoi ei oo koskaan tarvinnu pillusta maksaa.
T:P - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mistä ihmeen toimeentulotuesta? Ja vielä maksullista? Oivoi ei oo koskaan tarvinnu pillusta maksaa.
T:PKertahan se on ensimmäinenkin:)
T.nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertahan se on ensimmäinenkin:)
T.nainenHah hah hah hah...
T. Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertahan se on ensimmäinenkin:)
T.nainenKuka sut huolis? Säälittävä akka.
T.Mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sut huolis? Säälittävä akka.
T.MiesÄlä nyt tuollain sano hänelle. Aika pahasti nyt heitit?
T.Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt tuollain sano hänelle. Aika pahasti nyt heitit?
T.AloittajaHänelläkö on oikeus haukkua miestä, jolla on psyykeongelmia? Ei tunnu kovin terveeltä toiminnalta, jos minulta kysytään. Kyllä minä toisen miehen puolella olla saan.
T.Mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänelläkö on oikeus haukkua miestä, jolla on psyykeongelmia? Ei tunnu kovin terveeltä toiminnalta, jos minulta kysytään. Kyllä minä toisen miehen puolella olla saan.
T.MiesAi, oliko hän tuo, joka haukkui aikaisemmin jonkun psyykettä. Ajattelin hänet eriksi kirjoittajaksi.
Niin, haukkuminen toisen sairauksista on todella lapsellista. Jokainen haluaisi olla terve, jos saisi itse valita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T:PSiis mies joutuu aina siitä maksamaan, tavalla tai toisella :D
T: P-mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mies joutuu aina siitä maksamaan, tavalla tai toisella :D
T: P-miesTarkennatko? Miten mies joutuu maksamaan, mutta nainen ei?
T.aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkennatko? Miten mies joutuu maksamaan, mutta nainen ei?
T.aloittajaMies joutuu maksamaan tavalla tai toisella:)
T.nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkennatko? Miten mies joutuu maksamaan, mutta nainen ei?
T.aloittajaVaikka tähään ikään mennessä on tullut jotain kokemuspohjaa josta ammentaa "viisauksia", niin kuitenkaan en tiedä mitään lesbo-jutskista :D
Kysy joltain lesbolta jotuvatko he maksamaan XD
P-mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka tähään ikään mennessä on tullut jotain kokemuspohjaa josta ammentaa "viisauksia", niin kuitenkaan en tiedä mitään lesbo-jutskista :D
Kysy joltain lesbolta jotuvatko he maksamaan XD
P-miesEnpä tiedä, tarjoaa pian luottoa.
T.Aloittaja
- Anonyymi
Arveleppa jos oisit tämän laittanna yösoitoks? https://www.youtube.com/watch?v=PVYlh66jB5w. Monella kukolla ois heltta rupsahtanna : D)).
- Anonyymi
:) Siinä on kuri ja järjestys noissa riveissä. Tämä on ihan hupi ja hassuttelu , ajanviete palsta. Ei täältä löydy kenenkään kaivattua.
Tai todella harvinaista olisi.
Tai käyköhän se sinun kutittaja täällä, tiedätkö? Jos vaikka olisit vinkannut hänelle..
4 kuivakakkua tein tänään ja täytekakkupohjan. Kuivakakut jaan , äidilleni, pari ainakin.
Vispipuuron klappade och vispade, sillä elänyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:) Siinä on kuri ja järjestys noissa riveissä. Tämä on ihan hupi ja hassuttelu , ajanviete palsta. Ei täältä löydy kenenkään kaivattua.
Tai todella harvinaista olisi.
Tai käyköhän se sinun kutittaja täällä, tiedätkö? Jos vaikka olisit vinkannut hänelle..
4 kuivakakkua tein tänään ja täytekakkupohjan. Kuivakakut jaan , äidilleni, pari ainakin.
Vispipuuron klappade och vispade, sillä elänyt.Oisinko mie nii hullu, et vinkoisin tänne? Ähhh, suatoin ollakkii : D. Eiköhän hiän liene jo unohtanna, sen sallasen viestin, joskus par vuotta sitten. Outpa urakoinna, mie ostan nuo : D)). Mie kävin satamamarkkinoill. Söin voissa paistettuu muikkuu, valakosipuli kastikkeell. Arvvooppa tykkäskö röllykkä?
- Anonyymi
Esa Pakarinenrules. Savon mualta. Mä vaan en jassa enää. Hyvää yötä. Oon ihan poikki nyt. Kaikkeahyvää ja kaunista. Älä ota yhteyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esa Pakarinenrules. Savon mualta. Mä vaan en jassa enää. Hyvää yötä. Oon ihan poikki nyt. Kaikkeahyvää ja kaunista. Älä ota yhteyttä.
Hyvä ku Savvoon män, ei sit koske minnuu ; D.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisinko mie nii hullu, et vinkoisin tänne? Ähhh, suatoin ollakkii : D. Eiköhän hiän liene jo unohtanna, sen sallasen viestin, joskus par vuotta sitten. Outpa urakoinna, mie ostan nuo : D)). Mie kävin satamamarkkinoill. Söin voissa paistettuu muikkuu, valakosipuli kastikkeell. Arvvooppa tykkäskö röllykkä?
Olisit, just niin hullu oot :D
Ajattelin vain, että kun höpötellään joskus vähän ehkä liikaakin, ettei jollekkin tule väärinkäsityksiä. Ja vielä näin kauan, vuosia.
Mutta et sää nyt niin hullu olisi, että jatkaisit silloin kirjoittelemista minulle,jos hän tänne ilmestyisi.
Tykkään leipoa, ei tunnu urakalta. Jaa mitä Herralle saisi olla? Pannaanpa tuosta juustokakku mukkaa niin minä syön nämä suklaakakut ;)
Tieten se valkosipulikastike ei sopinut? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ku Savvoon män, ei sit koske minnuu ; D.
No katohha perkulles :O
T.aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit, just niin hullu oot :D
Ajattelin vain, että kun höpötellään joskus vähän ehkä liikaakin, ettei jollekkin tule väärinkäsityksiä. Ja vielä näin kauan, vuosia.
Mutta et sää nyt niin hullu olisi, että jatkaisit silloin kirjoittelemista minulle,jos hän tänne ilmestyisi.
Tykkään leipoa, ei tunnu urakalta. Jaa mitä Herralle saisi olla? Pannaanpa tuosta juustokakku mukkaa niin minä syön nämä suklaakakut ;)
Tieten se valkosipulikastike ei sopinut?Joo ei, ei näköjjään uskalla suhuja piästellä🤢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei, ei näköjjään uskalla suhuja piästellä🤢
Hyvää yötä kait kuitenkin uskallan toivottaa Esalle eiku P miehelle. Ilman takaapöin ajatuksia.
Nuku hyvin. - Anonyymi
Ai savvoonko tämä mänkii.. Nythän tämä rupes kiinnostammaan.. E-emäntäkö se siellä. P poeka, melekein mies... 😂
- Anonyymi
"Enkeli mullan alta pelaa pelejä ja pelastaa ruoanlaitossakin".... ei hitto... on vieläkin tuota vahinko-kokista päässä... nooh haihtuu pikkuhiljaa pois.
- Anonyymi
P niinkuin perjantaipullo.
- Anonyymi
Perjantain ilmapallo.
- Anonyymi
Nyt on jo juomalaulu lauantai.
- Anonyymi
P niinkuin piirakka ja pipari.
- Anonyymi
Mitä kauemmin täällä on sitä enemmän tämä tuntuu ihan pelleily paikalta.
Eihän täältä ainakaan kukaan löydä sitä kaipaamaansa.
Laitoin minäkin nimeä myöten tuntomerkkien kera, muttei mitään. Tiesinhän tuon jo tosin laittaessani.
Tämä on kuin aikuisten leikkikenttä.
Kivaa ja ihanaa päivää kaikille ❤
AIVAN IHANA sää ulkona, nautitaan 😊
T. aloittaja- Anonyymi
Mukavvoo ukkoskellii sinnekkii ; D.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukavvoo ukkoskellii sinnekkii ; D.
No kiitos vanahan tsemppaamisesta :)
Mutta kerrohan, mitä ajattelit, kun pyysit kaipaamaasi henkilöä tänne? Eikö olisi parempiakin paikkoja löytynyt? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kiitos vanahan tsemppaamisesta :)
Mutta kerrohan, mitä ajattelit, kun pyysit kaipaamaasi henkilöä tänne? Eikö olisi parempiakin paikkoja löytynyt?Jaa'a, rehellinen kun oun, tiältähän löyyn🤭 Turvallisemppoo tiällä viell söis irl🐅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa'a, rehellinen kun oun, tiältähän löyyn🤭 Turvallisemppoo tiällä viell söis irl🐅
Tai ajattelin kun tämä palsta on tällainen ei niin selkeä paikka ja on muitakin lukemassa. Ei ole yksityisyyttä.
Heräsi vain kysymys ja minä kun olen suoraan kysyjä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai ajattelin kun tämä palsta on tällainen ei niin selkeä paikka ja on muitakin lukemassa. Ei ole yksityisyyttä.
Heräsi vain kysymys ja minä kun olen suoraan kysyjä.No joo, taisin varotella täst paikast, ettei paljastele ihesttää liikkoo minnekkää. Tiällä ja toissaalla, ku ei tiijjää minkälaissii viheltelijöitä o : D.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo, taisin varotella täst paikast, ettei paljastele ihesttää liikkoo minnekkää. Tiällä ja toissaalla, ku ei tiijjää minkälaissii viheltelijöitä o : D.
Totta, niin tämä paikka on. Tottakait varoitit, olimpa tyhmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, niin tämä paikka on. Tottakait varoitit, olimpa tyhmä.
Olit : D. Mitäs muut päivvään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olit : D. Mitäs muut päivvään?
Olen pahoillani, en hoksaa aina ajatella loppuun asti..no useinkaan, siksi minut voidaan ymmärtää väärin.
Hänhän varmasti itse on älykäs ja kyvykäs päättämään haluaako kirjoittaa täällä vai ei.
En vain itse pyytäisi tänne ketään, koska tämä on ihan äärettömän...en ees tiijä mitä. Sekava ja outo. Niin en ymmärrä ajatustasi miksi pyysit tänne.
En osaa asettua asemaasi tuosta turvallisuus kysymyksestä. Miten koet tämän paikan turvallisemmaksi. Onko tämä niinkuin matalamman kynnyksen paikka kuin esim suora yhteydenpitäminen vaikkapa puhelimitse?
Tai lämmitteletkö häntä hitaasti? :D
Pullervo saisi näkyä jo. Köllykkätä ikävä.
Niin, mitäpä sinne tapahtumia ja ajatuksia sekä fiiliksiä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pahoillani, en hoksaa aina ajatella loppuun asti..no useinkaan, siksi minut voidaan ymmärtää väärin.
Hänhän varmasti itse on älykäs ja kyvykäs päättämään haluaako kirjoittaa täällä vai ei.
En vain itse pyytäisi tänne ketään, koska tämä on ihan äärettömän...en ees tiijä mitä. Sekava ja outo. Niin en ymmärrä ajatustasi miksi pyysit tänne.
En osaa asettua asemaasi tuosta turvallisuus kysymyksestä. Miten koet tämän paikan turvallisemmaksi. Onko tämä niinkuin matalamman kynnyksen paikka kuin esim suora yhteydenpitäminen vaikkapa puhelimitse?
Tai lämmitteletkö häntä hitaasti? :D
Pullervo saisi näkyä jo. Köllykkätä ikävä.
Niin, mitäpä sinne tapahtumia ja ajatuksia sekä fiiliksiä?Heh heh, eikös hauuttamalla tule paremppoo? Enkä muutenkkaa ou hiillostavvoo sorttia. Kaikenkaikkijjaan mukava perssoona. Voipi sannoo näin, et hänest tulloo viellä julukkikssii ja sillo mahkut hupennoo entisestänkkii ; D)).
Pullervo pittää jännitykses : D.
Mitäs kevät tulloo ja itikat: ). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh, eikös hauuttamalla tule paremppoo? Enkä muutenkkaa ou hiillostavvoo sorttia. Kaikenkaikkijjaan mukava perssoona. Voipi sannoo näin, et hänest tulloo viellä julukkikssii ja sillo mahkut hupennoo entisestänkkii ; D)).
Pullervo pittää jännitykses : D.
Mitäs kevät tulloo ja itikat: ).En tiedä hautomoista, en osaa taktikoida. Yksinkertainen kun olen :D
Minä.taas ajattelen, että kysyy suoraan ja siinä se. Ei painostaa tarvi.
Varmasti on mukava, ethän sinä nyt epämukavan perrään ;D
Julkisuus ei minun mielestäni vaikuta mahdollisuuksiin. Eikös se ihastuminen yms ole riippumaton julkisuudesta? Ihan hyvät mahikset sulla on, uskoisin.
Onko hän käynyt täällä kirjoittelemassa?
Tekisi mieli kysyä kaikenlaista, arvaat kuin utelias olen. Hänen ulkonäöstään yms, mutta ei kehtaa, jos hän tuleekin tänne..enhän minä.voi kaikkea kysyä etkä sinä vastata :D
Missä näitte ja tapahtumia..ihan kuin naisten kesken jutskaillaan ihastumisista :D
Tää on musta jänskä juttu :D jänskättää :D
Ai itikat tulee.täällä.kissat tuoneet lintukirppuja ja kutittaa ihan ihanasti :( - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä hautomoista, en osaa taktikoida. Yksinkertainen kun olen :D
Minä.taas ajattelen, että kysyy suoraan ja siinä se. Ei painostaa tarvi.
Varmasti on mukava, ethän sinä nyt epämukavan perrään ;D
Julkisuus ei minun mielestäni vaikuta mahdollisuuksiin. Eikös se ihastuminen yms ole riippumaton julkisuudesta? Ihan hyvät mahikset sulla on, uskoisin.
Onko hän käynyt täällä kirjoittelemassa?
Tekisi mieli kysyä kaikenlaista, arvaat kuin utelias olen. Hänen ulkonäöstään yms, mutta ei kehtaa, jos hän tuleekin tänne..enhän minä.voi kaikkea kysyä etkä sinä vastata :D
Missä näitte ja tapahtumia..ihan kuin naisten kesken jutskaillaan ihastumisista :D
Tää on musta jänskä juttu :D jänskättää :D
Ai itikat tulee.täällä.kissat tuoneet lintukirppuja ja kutittaa ihan ihanasti :(Ehkä jonkun kerran käynnä, eihän näist ihan satarosenttinen voi olla. Huvitti joskus, out jopa nimennii tiennä ; D. En kommentoi muut, tiällää on muittaa . Jouttuu joskus muutenni tiäll harhhaannii johtammaan porukkoo : ).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä jonkun kerran käynnä, eihän näist ihan satarosenttinen voi olla. Huvitti joskus, out jopa nimennii tiennä ; D. En kommentoi muut, tiällää on muittaa . Jouttuu joskus muutenni tiäll harhhaannii johtammaan porukkoo : ).
No niinpä, sepä se, kun kaikki lukee niin ei voi kirjoittaa. Irlissä pidän suuni kiinni muiden asioista.
Nimesi, jos sen oikein tiedän niin varmaan moni muukin täällä.
Mutta kohta on euvaalit. Joko tiedät ketä äänestät? ;D
Hei muutes, meillä on siskosten kanssa vireillä dna testi :D Jospa sieltä tulisi vaikka selitystä punahiuksisuuteen kun useammalla suvussa on :D
Jänskät unet sulle ja tsemppiii ❤ - Anonyymi
Kyllä Pave suap iäneni. Parempi euus, kui teduskunnas🤔 Dna, eikös se ou liittymä😂 Meill ei ou punast, ennemmin II harmaat😏 Suuttuukohan joku lokist, ku kysseealastin, onko oikkeestyöpaikas? 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Pave suap iäneni. Parempi euus, kui teduskunnas🤔 Dna, eikös se ou liittymä😂 Meill ei ou punast, ennemmin II harmaat😏 Suuttuukohan joku lokist, ku kysseealastin, onko oikkeestyöpaikas? 🤭
Hei taas !! EI ku se o opelaattoli, ei liittymä 😆
Kenen älykkyyttä olet kyseenalaistanut nyt, blogissasi?
Harmaasta puheen ollen. On kyllä ollut harmaa päivä. Lohikeittoa tein, on se vaan niin hyvää aina nam nam.
Onko tuo kaipaamasi se E ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei taas !! EI ku se o opelaattoli, ei liittymä 😆
Kenen älykkyyttä olet kyseenalaistanut nyt, blogissasi?
Harmaasta puheen ollen. On kyllä ollut harmaa päivä. Lohikeittoa tein, on se vaan niin hyvää aina nam nam.
Onko tuo kaipaamasi se E ?Mikä Eeee🤨 No en älykkyyttä, mut sitä onko oikkeessa AMMATISSAAN? 🧐 Kylymä oll. Kävi tuas nuo uskovaiset oppijjaan antamas😇 mut ei joutanna tuaskkaa jutskkoommaan🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä Eeee🤨 No en älykkyyttä, mut sitä onko oikkeessa AMMATISSAAN? 🧐 Kylymä oll. Kävi tuas nuo uskovaiset oppijjaan antamas😇 mut ei joutanna tuaskkaa jutskkoommaan🤭
Muistin väärin, että joskus kirjoitit E naista kaipaavasi, mutta voin sekoittaa johonkin toiseen tai muistaa väärin.
Ai AMMATISSAAN, nyt vasta älysin 😅 siis A-M-M-A-T-I-S-S-A-A-N. Siis Aa äm äm aa tee ii dissaan 😵tai mite se nyt taas menikään?
Kylymä täälähi. Istun sängyssä ja oon kuin teltassa päiväpeiton alla ku ei tarennu ulkosalla 😨
Jehovatko?
Olenhan minäki uskovalnen ja jutskaat kanssani 😄 niin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistin väärin, että joskus kirjoitit E naista kaipaavasi, mutta voin sekoittaa johonkin toiseen tai muistaa väärin.
Ai AMMATISSAAN, nyt vasta älysin 😅 siis A-M-M-A-T-I-S-S-A-A-N. Siis Aa äm äm aa tee ii dissaan 😵tai mite se nyt taas menikään?
Kylymä täälähi. Istun sängyssä ja oon kuin teltassa päiväpeiton alla ku ei tarennu ulkosalla 😨
Jehovatko?
Olenhan minäki uskovalnen ja jutskaat kanssani 😄 niin?Jottai semmossii kai, nykyaikkaan hyökkii ovat siirtyneet, taplettia tökkivät ja siit näyttelivät asioittaan🧐 Voipi Ripe olla sen kaippailija🤭 Heh heh ei usko et out uskovainen? 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jottai semmossii kai, nykyaikkaan hyökkii ovat siirtyneet, taplettia tökkivät ja siit näyttelivät asioittaan🧐 Voipi Ripe olla sen kaippailija🤭 Heh heh ei usko et out uskovainen? 🤭
Sori ollii sillo aikonnaa yx E 🤫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jottai semmossii kai, nykyaikkaan hyökkii ovat siirtyneet, taplettia tökkivät ja siit näyttelivät asioittaan🧐 Voipi Ripe olla sen kaippailija🤭 Heh heh ei usko et out uskovainen? 🤭
Uskon Jumalaan ja että Jeesus on kuollut meidän syntiemme puolesta eli on ihmisten Vapahtaja.
Uskon myös helvettiin.
Mihin sinä uskot?
En oikein noista jehovista perusta. Ihmisiä ovat jne mutta en usko miten opettavat.
Kävin saunassa niin nyt tarkenee :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon Jumalaan ja että Jeesus on kuollut meidän syntiemme puolesta eli on ihmisten Vapahtaja.
Uskon myös helvettiin.
Mihin sinä uskot?
En oikein noista jehovista perusta. Ihmisiä ovat jne mutta en usko miten opettavat.
Kävin saunassa niin nyt tarkenee :)Mustankippeissiin enkeleihin : D. Häntäheikinnii nuorruuvvessa kerran tavanna, ei muuten ou mukava tuttavvuus. Ei piästy oikkein yhtteis ymmärryksseen, kovat oll luppaukset. En kuitenkkaa tarjjoukssii ottanna vasttaan : ). Kirkossahan oun, mut.... . Ja tuo neitseellisesti syntymä, silläkkii on tänäpäivännä aivan luonnollinen selitys. Mie kävin suihkussa just ja aitonakkija napostelin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustankippeissiin enkeleihin : D. Häntäheikinnii nuorruuvvessa kerran tavanna, ei muuten ou mukava tuttavvuus. Ei piästy oikkein yhtteis ymmärryksseen, kovat oll luppaukset. En kuitenkkaa tarjjoukssii ottanna vasttaan : ). Kirkossahan oun, mut.... . Ja tuo neitseellisesti syntymä, silläkkii on tänäpäivännä aivan luonnollinen selitys. Mie kävin suihkussa just ja aitonakkija napostelin.
Hyvää huomenta !
Vai oot sinä hänestä mustasukkainen, kuuluu asiaan :)
Oon minäkin öttiäisen tavannut, ei puhunu mitään. Ihmetteli vain meikäläistä, että mikä kumma oon. Kiinnostunut oli :(
Kait se on olemassa hyväki, kun on pahaki?
Oon pari kertaa tavannut hyvänkin niin siksi varmaan olen uskovainen. Se kohtaaminen taas oli ihan erillainen. Suomen valtion kirkkoon minäkin kuulun.
Uskon niin, ettei tiede ja usko sulje toisiaan ulkopuolelle. Uskon ettei ihmiset vain ymmärrä kaikkea. Niinkuin luominenkin. Tiede on big bagin kannalla....no uskon, että Jumalan luodessa kaikkeuden, on voinutkin kuulua ja näkyä iso paukaus ja räjähdys, big bang
Miksi tämä maailmankaikkeus olisi syntynyt?
Ja jos on materiaa eli elimistö niin mistä se henki on tullut?
Tänään paistaa aurinko. Jaaha, mitähän sitä ruuaksi tännää laittas? Onko toiveita :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää huomenta !
Vai oot sinä hänestä mustasukkainen, kuuluu asiaan :)
Oon minäkin öttiäisen tavannut, ei puhunu mitään. Ihmetteli vain meikäläistä, että mikä kumma oon. Kiinnostunut oli :(
Kait se on olemassa hyväki, kun on pahaki?
Oon pari kertaa tavannut hyvänkin niin siksi varmaan olen uskovainen. Se kohtaaminen taas oli ihan erillainen. Suomen valtion kirkkoon minäkin kuulun.
Uskon niin, ettei tiede ja usko sulje toisiaan ulkopuolelle. Uskon ettei ihmiset vain ymmärrä kaikkea. Niinkuin luominenkin. Tiede on big bagin kannalla....no uskon, että Jumalan luodessa kaikkeuden, on voinutkin kuulua ja näkyä iso paukaus ja räjähdys, big bang
Miksi tämä maailmankaikkeus olisi syntynyt?
Ja jos on materiaa eli elimistö niin mistä se henki on tullut?
Tänään paistaa aurinko. Jaaha, mitähän sitä ruuaksi tännää laittas? Onko toiveita :DHmmm. Poistettu viestin, eikä ies mainittu sitä. Jännä homma kun juttu oli viellä liäkärin vahvistama : D)). Kalapuikkoja ehottelin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm. Poistettu viestin, eikä ies mainittu sitä. Jännä homma kun juttu oli viellä liäkärin vahvistama : D)). Kalapuikkoja ehottelin?
En ehtinyt lukea, harmi :(
Niin, tuossa illalla mietin, että huomiseksi teen kalapuikkoja :D Niitä kun löytyy pakastimesta.
Tänään tein pottumuusia ja lihamureketta. Kävi muitakin syömässä.
Mietin myös tuossa äsken lääkärin vahvistuksia. Minulla alkaa menemään luotto lääkäreihin. Jos lääkäri kirjaa jonkun asian koneelle niin se on niin vaikke se diagnoosi olis päin persettä. Ottanu aivoon nyt tuo jutska.
Tässä sitä vaan vanhennutaan ja rupsahdetaan?
Hyvää yötä kamuli :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ehtinyt lukea, harmi :(
Niin, tuossa illalla mietin, että huomiseksi teen kalapuikkoja :D Niitä kun löytyy pakastimesta.
Tänään tein pottumuusia ja lihamureketta. Kävi muitakin syömässä.
Mietin myös tuossa äsken lääkärin vahvistuksia. Minulla alkaa menemään luotto lääkäreihin. Jos lääkäri kirjaa jonkun asian koneelle niin se on niin vaikke se diagnoosi olis päin persettä. Ottanu aivoon nyt tuo jutska.
Tässä sitä vaan vanhennutaan ja rupsahdetaan?
Hyvää yötä kamuli :DÄsken söin minnää mureketta ja uunipottuja : D)). Joo varsinnii ulukomuan liäkärien lausunnot ja miäräykset muuttuvat ussein. Öitä : D.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äsken söin minnää mureketta ja uunipottuja : D)). Joo varsinnii ulukomuan liäkärien lausunnot ja miäräykset muuttuvat ussein. Öitä : D.
Vanhoja valokuvia oli tullut watsappiin.
Olen nähnyt tosin samat kuvat aijemminkin.
Harmaasta..Mummuni isä oli harmaa hiuksinen ja partainen kuin Väinämöinen pitkässä harmaassa parrassaan. Päälaki kalju. Aika iso mies. Hänen vaimonsa oli pieni, siro ja tumma sekä kaunis. 15 vuotta miestään nuorempi.
On sitä ikäeroja ollut iät ajat pariskunnilla.
Varpus pariskunta näyttää pesivän keittiön ikkunan edessä olevassa pöntössä tänä vuonna. Tuo pönttö on terassin pylväässä kiinni :D metrin päässä ikkunasta.
Mukavaa ja aurinkoista kullan bongaus päivää sulle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhoja valokuvia oli tullut watsappiin.
Olen nähnyt tosin samat kuvat aijemminkin.
Harmaasta..Mummuni isä oli harmaa hiuksinen ja partainen kuin Väinämöinen pitkässä harmaassa parrassaan. Päälaki kalju. Aika iso mies. Hänen vaimonsa oli pieni, siro ja tumma sekä kaunis. 15 vuotta miestään nuorempi.
On sitä ikäeroja ollut iät ajat pariskunnilla.
Varpus pariskunta näyttää pesivän keittiön ikkunan edessä olevassa pöntössä tänä vuonna. Tuo pönttö on terassin pylväässä kiinni :D metrin päässä ikkunasta.
Mukavaa ja aurinkoista kullan bongaus päivää sulleTahi työpäivvee : D)). Sammoin sinnekkii. Löysin muuten Löysin Kajonnii, sottailin mihinhän hävis?https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/05/05/kupu-onnela-ja-muita-pienia-ja-osin-vaaria-ajatuksia-helposti-liikuttuvien-seka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tahi työpäivvee : D)). Sammoin sinnekkii. Löysin muuten Löysin Kajonnii, sottailin mihinhän hävis?https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/05/05/kupu-onnela-ja-muita-pienia-ja-osin-vaaria-ajatuksia-helposti-liikuttuvien-seka
Kiitos linkityksestä, hauska :D
Joko sulla käy minun tsemppaaminen työn päälle ;D
Sääksi äsken luontolivessä niin hoivaili muniaan, asetteli massun alle lämpimään.
Nyt ruan laittoon.
Tai hei kuule, se tapahtu taas eilen. Yksi tuntematon nuori mies alko vokottelemmaa :O
Ei varmaa ollu ku päälle 20 v.
Kait tuo nyt näki kuin vanaha ja ruttunen oon. Hirveästi on tullut noita kurttuja lisää.
Tukkakin siis päätä myöten oon antanut olla, en yhtään oo viihtiny laittautua mitenkään tai käydä kampaajalla vuosiin.
Mikä ihme minussa on ? Tai sitten noissa nuorissa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos linkityksestä, hauska :D
Joko sulla käy minun tsemppaaminen työn päälle ;D
Sääksi äsken luontolivessä niin hoivaili muniaan, asetteli massun alle lämpimään.
Nyt ruan laittoon.
Tai hei kuule, se tapahtu taas eilen. Yksi tuntematon nuori mies alko vokottelemmaa :O
Ei varmaa ollu ku päälle 20 v.
Kait tuo nyt näki kuin vanaha ja ruttunen oon. Hirveästi on tullut noita kurttuja lisää.
Tukkakin siis päätä myöten oon antanut olla, en yhtään oo viihtiny laittautua mitenkään tai käydä kampaajalla vuosiin.
Mikä ihme minussa on ? Tai sitten noissa nuorissa?No varmaa punkkariks luull😂 Kurtut o sitä elämän kerttaa🤭 Nii mut nykysin nuoret naiset ei kerkkee seukkoommaan, vanhemmat kerkevvää😬 Eiku kiinni, ku sika limppuun🤠 Raskastaha tämä semppoomine o, muttet ou ainu sempattavan😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No varmaa punkkariks luull😂 Kurtut o sitä elämän kerttaa🤭 Nii mut nykysin nuoret naiset ei kerkkee seukkoommaan, vanhemmat kerkevvää😬 Eiku kiinni, ku sika limppuun🤠 Raskastaha tämä semppoomine o, muttet ou ainu sempattavan😅
Tiijä mitä luuli..varmaan, että tuolta haahkalta irtoaa paremmin kuin niiltä kauniilta ja nuorilta.
Senki polokuantura :( Äläkä tee mua mustikseksi. Äsken syömäni hapan mandariini meinaa nousta ruokatorveen korventammaa, iha just tuoho syämme kohalle ahistaa silleesti, ilikiästi :D))
Joo vaa nyt lähden möyhentämmää pihhaa. Alako tuntuu, että seolis sen tarpeessa tai sitte minä ;D
Nautinnollista työpäivää ;D ( toivottavasti koheltaa jotenki töissään 😈) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiijä mitä luuli..varmaan, että tuolta haahkalta irtoaa paremmin kuin niiltä kauniilta ja nuorilta.
Senki polokuantura :( Äläkä tee mua mustikseksi. Äsken syömäni hapan mandariini meinaa nousta ruokatorveen korventammaa, iha just tuoho syämme kohalle ahistaa silleesti, ilikiästi :D))
Joo vaa nyt lähden möyhentämmää pihhaa. Alako tuntuu, että seolis sen tarpeessa tai sitte minä ;D
Nautinnollista työpäivää ;D ( toivottavasti koheltaa jotenki töissään 😈)Kiitos, möyhihhän kuohkkeeks🐍Ainaha minä🤭 onneks o niit nuorrii ja viissait. Ku vuan tekisivät jottai🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, möyhihhän kuohkkeeks🐍Ainaha minä🤭 onneks o niit nuorrii ja viissait. Ku vuan tekisivät jottai🧐
Auttaisko parran leikkuu?
Tuli hiki huh huh. Nyt pikasuihkun kautta akupunktioon 💉💉💉💉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, möyhihhän kuohkkeeks🐍Ainaha minä🤭 onneks o niit nuorrii ja viissait. Ku vuan tekisivät jottai🧐
Niin muutes mummuni vanhempien ikäero olikin 29 vuotta...että semmottii. Ne oli naiset ennen viisaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin muutes mummuni vanhempien ikäero olikin 29 vuotta...että semmottii. Ne oli naiset ennen viisaita.
No ei kovin paha ollu🧙♂️ punkkia punkia akupunkkia🥳😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kovin paha ollu🧙♂️ punkkia punkia akupunkkia🥳😂
Niin no...kun isoisoisä oli 50 v niin mamma oli 21 v...
8 lasta heille syntyi. Paappa kuoli 65 vuotiaana. 37 v jäipi mamma leskeksi.
Akupunkissa käyty ja kylässä ja äsken saunassa. Napakymppiäkin kahtoin :D Poika näytti pitävän tytöstä, ilmeestä päätellen :)
Ihana aurinkoinen ilma, voi että nautin kuin oli luonto taas niin kaunis.
Oikeastaan se mennee niin, että minä oon se tsemppaaja ja sinä tsempattava...ni kerta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no...kun isoisoisä oli 50 v niin mamma oli 21 v...
8 lasta heille syntyi. Paappa kuoli 65 vuotiaana. 37 v jäipi mamma leskeksi.
Akupunkissa käyty ja kylässä ja äsken saunassa. Napakymppiäkin kahtoin :D Poika näytti pitävän tytöstä, ilmeestä päätellen :)
Ihana aurinkoinen ilma, voi että nautin kuin oli luonto taas niin kaunis.
Oikeastaan se mennee niin, että minä oon se tsemppaaja ja sinä tsempattava...ni kerta!Sovitaan niin🤭 Miumpa ukill oll kolomattakymmentä puoskkoo ja kolme emänttee. Viell kerkes hepalla posttiikkii jakkoo🐎 Kova tappissii ukkoja oll enne, ei nykyvvään pistä samaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sovitaan niin🤭 Miumpa ukill oll kolomattakymmentä puoskkoo ja kolme emänttee. Viell kerkes hepalla posttiikkii jakkoo🐎 Kova tappissii ukkoja oll enne, ei nykyvvään pistä samaan?
Teillähän on sukua sitten :)
Ennen perheet olivat suuria. Ei se niittä tapeista ja kerroista ollut kiinni. 4 kertaa vuodessaki oisi riittänyt isoon perheeseen, kun ei käytetty ehkäisyä. No mamma meni uusiin naimisiin paapan kuoltua, nuori kun vielä oli ja sai muutaman lapsen lisää.
Minun mummulla taas ihtellään oli 9 lasta kolmelle eri miehelle. Ensimmäinen puoliso kaatu sodassa.
Usein tosin vaimoja kuoli paljon synnytyksiin.
Myös kulkutaudit verotti väkeä. Lavantautiki saatto viedä melkein koko perheen.
Uusioperheet ei oo mikään nykyajan juttu?
Hyvin usein naitiin uusi puoliso entisen kuollessa ja niitähän kuoli...
Tulin noin puoliska tuntia sitten palstalle, täällä on järkky meno.
Enää sun takia käyn, kyselemässä ja kuuntelemassa pitkäaikaista palsta tuttua.
Hyvää yötä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teillähän on sukua sitten :)
Ennen perheet olivat suuria. Ei se niittä tapeista ja kerroista ollut kiinni. 4 kertaa vuodessaki oisi riittänyt isoon perheeseen, kun ei käytetty ehkäisyä. No mamma meni uusiin naimisiin paapan kuoltua, nuori kun vielä oli ja sai muutaman lapsen lisää.
Minun mummulla taas ihtellään oli 9 lasta kolmelle eri miehelle. Ensimmäinen puoliso kaatu sodassa.
Usein tosin vaimoja kuoli paljon synnytyksiin.
Myös kulkutaudit verotti väkeä. Lavantautiki saatto viedä melkein koko perheen.
Uusioperheet ei oo mikään nykyajan juttu?
Hyvin usein naitiin uusi puoliso entisen kuollessa ja niitähän kuoli...
Tulin noin puoliska tuntia sitten palstalle, täällä on järkky meno.
Enää sun takia käyn, kyselemässä ja kuuntelemassa pitkäaikaista palsta tuttua.
Hyvää yötä!Uamuja. Sota -aka vei sukkuu ja myös nuorena ja vauvvoina men paljon, jäikö niit sit yheksisen kpl:tta. Nykyssii sukulaissii ei ennee tunneta, ku ei keretä käyä sukuloimassa. Ei ennee isoja hautajaissiikkaa kukkaa järjestä, niissäkkää ennee nähä. Joo, aikkoinnaa ukot tarvihti eukkoja työntekkoo ja myöskkii puoskkii. On nää palstat ennemminnii hiljentynnä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uamuja. Sota -aka vei sukkuu ja myös nuorena ja vauvvoina men paljon, jäikö niit sit yheksisen kpl:tta. Nykyssii sukulaissii ei ennee tunneta, ku ei keretä käyä sukuloimassa. Ei ennee isoja hautajaissiikkaa kukkaa järjestä, niissäkkää ennee nähä. Joo, aikkoinnaa ukot tarvihti eukkoja työntekkoo ja myöskkii puoskkii. On nää palstat ennemminnii hiljentynnä?
Huomenta!
Huuiaah..miten oli zombie olo herätessä. Peilistä kurkki pelottava otus.
Joo, ukot tarvi naisia työntekkoo ja naiset ukkoja.
Näillä palstoilla on ehkä keskustelut vähentyneet?
Enemmän taitaa olla nykyään hupailua tms tai ei nyt ajatuskulje. Tiijät kuitenkin mitä tarkoitan.
Tai jos sitä on tullut vain vanhaksi :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta!
Huuiaah..miten oli zombie olo herätessä. Peilistä kurkki pelottava otus.
Joo, ukot tarvi naisia työntekkoo ja naiset ukkoja.
Näillä palstoilla on ehkä keskustelut vähentyneet?
Enemmän taitaa olla nykyään hupailua tms tai ei nyt ajatuskulje. Tiijät kuitenkin mitä tarkoitan.
Tai jos sitä on tullut vain vanhaksi :DVoipi olla tuo viimene ; D)).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voipi olla tuo viimene ; D)).
Onneksi sinä oot vielä nuori ja terve, tyräkin voi hyvin ;)
Mutta nyt syömään, ihan kauhee näläkä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi sinä oot vielä nuori ja terve, tyräkin voi hyvin ;)
Mutta nyt syömään, ihan kauhee näläkä.No nii Pave sai iänen!!!! 😎 Joo ja huomenna munnii koplottelluun, vai olko se tyrä🤠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nii Pave sai iänen!!!! 😎 Joo ja huomenna munnii koplottelluun, vai olko se tyrä🤠
Minäki oon kallellaan Paavoon, saanyt nähdä. Jotkut sanoo, että hän olis kangistunu kaavoihin?
Niin kumpikoha lienee, kivaa reissua sulle, tosin voipi kyllä vaa olla mies se lääkäri 😅
Nyt lihapallit uunissa ja perunat tulella. Sallaatinkin tein 😎 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäki oon kallellaan Paavoon, saanyt nähdä. Jotkut sanoo, että hän olis kangistunu kaavoihin?
Niin kumpikoha lienee, kivaa reissua sulle, tosin voipi kyllä vaa olla mies se lääkäri 😅
Nyt lihapallit uunissa ja perunat tulella. Sallaatinkin tein 😎Heh heh, kyllä se verinais nimeltä kuulosti. Mut uskaltaako koplata? Jaaha kävisköhän tässä jossai syömässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh, kyllä se verinais nimeltä kuulosti. Mut uskaltaako koplata? Jaaha kävisköhän tässä jossai syömässä?
Uskaltaa...krunts vaan :D))
Mitäpä syökäsit? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskaltaa...krunts vaan :D))
Mitäpä syökäsit?No joo, ku löytäs jottai. Ai mitä, tipupihvi homejuustokastikkees🤔 Vähä eppäillytti mut😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo, ku löytäs jottai. Ai mitä, tipupihvi homejuustokastikkees🤔 Vähä eppäillytti mut😅
No sepä se on toive :(
Mitä tykkäsit kastikkeesta ja tipusta ? Oliko liian suolaista ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sepä se on toive :(
Mitä tykkäsit kastikkeesta ja tipusta ? Oliko liian suolaista ?Ihan oll syötävvee, sopiva suola. Mut en sanos ihan lempiherkuks : D)). Heh heh, Joenkaupunki oll puiston lyönnä silleeks yön aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oll syötävvee, sopiva suola. Mut en sanos ihan lempiherkuks : D)). Heh heh, Joenkaupunki oll puiston lyönnä silleeks yön aikana.
Ihan tosi että ihan silleeksi? Oliko tuo hyvä vai huono juttu?
Jotenkin kaikki tuollainen vanhan alasajaminen arvelluttaa. Joskus se tieten voi olla hyväkin asia, nuo uudistukset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tosi että ihan silleeksi? Oliko tuo hyvä vai huono juttu?
Jotenkin kaikki tuollainen vanhan alasajaminen arvelluttaa. Joskus se tieten voi olla hyväkin asia, nuo uudistukset.On. Tekisivät siihen nyt sen kukkenshaimin : D)).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. Tekisivät siihen nyt sen kukkenshaimin : D)).
Miksi Guggenssin? Eikö viihtyisä puisto / viheralue tunnelmallisine valaistuksineen ja kauniine istutuksineen olisi parempi? Suihkulähde yms..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Guggenssin? Eikö viihtyisä puisto / viheralue tunnelmallisine valaistuksineen ja kauniine istutuksineen olisi parempi? Suihkulähde yms..
Suatas matkkailijoita ja tevettuu Guggenia 100 miljoonalla : D.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suatas matkkailijoita ja tevettuu Guggenia 100 miljoonalla : D.
No arvasinhan minä, että pirskatti se on taas raha, joka puhuu.
Toisaalta eihän rakennuksen rakentaminen pois sulje ympäristön miellyttävyyttä.
Ympäristö voi silti olla vihreä. Eikö taide usein hae lnspiraationsa luonnosta :D
Alue voi pysyä puistomaisena museorakennuksen tyylistä huolimatta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No arvasinhan minä, että pirskatti se on taas raha, joka puhuu.
Toisaalta eihän rakennuksen rakentaminen pois sulje ympäristön miellyttävyyttä.
Ympäristö voi silti olla vihreä. Eikö taide usein hae lnspiraationsa luonnosta :D
Alue voi pysyä puistomaisena museorakennuksen tyylistä huolimatta?Noh, todellissuuvves puistonhan ne tekkee siihen. Jaa, ruppeiskohan nukkummaan, et jaksas uamusilla nousta pullistelemmaan : D)). Hyvät yöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh, todellissuuvves puistonhan ne tekkee siihen. Jaa, ruppeiskohan nukkummaan, et jaksas uamusilla nousta pullistelemmaan : D)). Hyvät yöt.
No sulla onkin millä pullistella , kaikilla ei oo ees sitäkää.
Tiijä kui vielä innostuu esitämmää kokkoosa verinaissille.
Tiete joku vanaha likinäköne ylilääkäri tirsk...nauran ihteni kyllä solomuu sitte :D
Sitä ootellessa..hyvää yötä he he hee... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sulla onkin millä pullistella , kaikilla ei oo ees sitäkää.
Tiijä kui vielä innostuu esitämmää kokkoosa verinaissille.
Tiete joku vanaha likinäköne ylilääkäri tirsk...nauran ihteni kyllä solomuu sitte :D
Sitä ootellessa..hyvää yötä he he hee...Mitäs ne pellet oikein tirskuu? Pitääkö antaa kunnon selkäsauna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs ne pellet oikein tirskuu? Pitääkö antaa kunnon selkäsauna?
Naisellekkiko? Jos höyhenellä
- Anonyymi
Huomenta!!
🍀Tsemppiä 🍀 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta!!
🍀Tsemppiä 🍀No no, tämä löys jo tyrännii🤨 Ja oll ihan kätevä käsisttäännii🤭 ihan lupsakka tappaus😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No no, tämä löys jo tyrännii🤨 Ja oll ihan kätevä käsisttäännii🤭 ihan lupsakka tappaus😏
Onpa hyvä !!
Miten jatkossa? Sovitteko uudesta tapaamisesta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa hyvä !!
Miten jatkossa? Sovitteko uudesta tapaamisesta?Joo, soitto aika pitäs ottoo, kohan vamppyyrillä käyn🧛♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, soitto aika pitäs ottoo, kohan vamppyyrillä käyn🧛♂️
Millo vampyyri? Aivan Ihana ilma. Koiraa lenkittelin. Koivu kukkii nyt täpöllä. Onko sulla antihistamiinit käytössä? jos on niin minkä merkkistä? Eilisiä lihapalleja tuossa pureksin.
Hitsi kun meinaa mennä kermo tuon terveydenhuollon byrokratian kanssa. Ihan järki lasahtaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millo vampyyri? Aivan Ihana ilma. Koiraa lenkittelin. Koivu kukkii nyt täpöllä. Onko sulla antihistamiinit käytössä? jos on niin minkä merkkistä? Eilisiä lihapalleja tuossa pureksin.
Hitsi kun meinaa mennä kermo tuon terveydenhuollon byrokratian kanssa. Ihan järki lasahtaa.Varmmaa jos kävis ens tiisttaina? Pari lähetettäkkii laittovat etteenpäi. En histamiinija käyttele, nenäsumute nasoneks. Se o hyvä, uamusella turskkauttaa, ni kyll se siit : D)). No joo, kyl tuoll osattaan tuo pyrökratia, heh heh. Aurinkoinen päivä tiäläkkii, pitäs varmmaa risuja mennä kerräämmään, jot leikkurilla piäsis hommiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmmaa jos kävis ens tiisttaina? Pari lähetettäkkii laittovat etteenpäi. En histamiinija käyttele, nenäsumute nasoneks. Se o hyvä, uamusella turskkauttaa, ni kyll se siit : D)). No joo, kyl tuoll osattaan tuo pyrökratia, heh heh. Aurinkoinen päivä tiäläkkii, pitäs varmmaa risuja mennä kerräämmään, jot leikkurilla piäsis hommiin.
Joo käy jos on aikaa. Mahdollisimman äkkiä niin saa asiaa eteenpäin.
Jospa se kuve vika nyt saahaa korijattua viimeinkin !
Vai koivuniemenherroja :D Niinku minun veli sanoi aikoinaan pikkuisena myrskyn jälkeen, että äiti piha on täynnä koivuniemen herroja. Sillo äiti katko uuninpäällä olleen vitsan pieniksi pätkiksi ja sano isälle, että se oli sitte siinä.
Ei näkyny tuon jälkeen meillä enää koivuniemen herroja :D
Joko söit? Onko vp? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo käy jos on aikaa. Mahdollisimman äkkiä niin saa asiaa eteenpäin.
Jospa se kuve vika nyt saahaa korijattua viimeinkin !
Vai koivuniemenherroja :D Niinku minun veli sanoi aikoinaan pikkuisena myrskyn jälkeen, että äiti piha on täynnä koivuniemen herroja. Sillo äiti katko uuninpäällä olleen vitsan pieniksi pätkiksi ja sano isälle, että se oli sitte siinä.
Ei näkyny tuon jälkeen meillä enää koivuniemen herroja :D
Joko söit? Onko vp?En. Just laitoin varttaat uunniin, taittaa olla aika tujut mausteet niissä : D)). Vp on, enkait muuten tiällä höpöttelis?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En. Just laitoin varttaat uunniin, taittaa olla aika tujut mausteet niissä : D)). Vp on, enkait muuten tiällä höpöttelis?
On tujut mausteet niissä.
Juuuuu, ethän sinä muute koskaa , ku vp.llä ;D)) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tujut mausteet niissä.
Juuuuu, ethän sinä muute koskaa , ku vp.llä ;D))Olko tuossa vähän sarkasmia? ; D)).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olko tuossa vähän sarkasmia? ; D)).
Pittäähä sitä aina vähä olla, että pyssyy kipinä yllä :D
Leivoskelin, tulee huomenna vieraita..
Pikkusen oon yrittänyt kuntoa kohottaa. Mullahan meni sairasteluksi, niin oon hieman alkanut palautumaan ja nyt olis oma tavoite yleiskunnon kohottaminen.
Oletko katiskaa laskenu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pittäähä sitä aina vähä olla, että pyssyy kipinä yllä :D
Leivoskelin, tulee huomenna vieraita..
Pikkusen oon yrittänyt kuntoa kohottaa. Mullahan meni sairasteluksi, niin oon hieman alkanut palautumaan ja nyt olis oma tavoite yleiskunnon kohottaminen.
Oletko katiskaa laskenu?En. Hymmm. Miullekkii liäkär meinasi, jot pitäs käyä syönti ohjeit sokerin takkii🧐 kylhän miekkii ajelleisin kuntopyöräll, mutku tyrä hölskkyy😅 Kukas, serkkupoikako? 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En. Hymmm. Miullekkii liäkär meinasi, jot pitäs käyä syönti ohjeit sokerin takkii🧐 kylhän miekkii ajelleisin kuntopyöräll, mutku tyrä hölskkyy😅 Kukas, serkkupoikako? 🤭
Kohta tyrä on mennytä :)
Mitähän tuohon vastaisi. Riippuu mitä tarkoitat kysymykselläsi vihjailla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta tyrä on mennytä :)
Mitähän tuohon vastaisi. Riippuu mitä tarkoitat kysymykselläsi vihjailla.😭😭😭😭😭 Mitäs tyrän jäläkkeen? Mitäs vihjjailluu tuos nyt o🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😭😭😭😭😭 Mitäs tyrän jäläkkeen? Mitäs vihjjailluu tuos nyt o🤔
Tyräkorjauksen jälkeen kivut helpottaa? Tai mitä tarkoitit itkuhymiöillä?
En ymmärtänyt mihin viittasit kysymyksekläsi serkkupojasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyräkorjauksen jälkeen kivut helpottaa? Tai mitä tarkoitit itkuhymiöillä?
En ymmärtänyt mihin viittasit kysymyksekläsi serkkupojasta.Poissa mikä poissa😭Nii onko tulossa sukulaissii vai "sukulaissii" 🤨 Nyt nukkummaan, tiijjä vaikka näkis painajaissii koplottelusta🤤 Hyvät yöt😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poissa mikä poissa😭Nii onko tulossa sukulaissii vai "sukulaissii" 🤨 Nyt nukkummaan, tiijjä vaikka näkis painajaissii koplottelusta🤤 Hyvät yöt😊
Niin, sitte ei voi vedota tyrrään ennää, kun kuntopyörällä pitäs polkea :D
Oikeesti sinulla on varmasti ihan hyvä peruskunto, kun ottaa huomioon työsi ja myös puutyöt yms. mehtähommatkin.
Äiti ja sisaria tulee käväsemään.
Hyvät painajaiset ja yöt!
Minä vielä siistin keittiön. Saunakin kuumana, Jokohan tuo joulutähti joutais pois ikkunasta :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, sitte ei voi vedota tyrrään ennää, kun kuntopyörällä pitäs polkea :D
Oikeesti sinulla on varmasti ihan hyvä peruskunto, kun ottaa huomioon työsi ja myös puutyöt yms. mehtähommatkin.
Äiti ja sisaria tulee käväsemään.
Hyvät painajaiset ja yöt!
Minä vielä siistin keittiön. Saunakin kuumana, Jokohan tuo joulutähti joutais pois ikkunasta :DNiimpä😊
Kohtalainen🤗
Oikein hyvät välit olla pittää😅
Kiitos, ei painajaisia🤭
Jo varmaan, entäpä jouluvalot? 🤔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä😊
Kohtalainen🤗
Oikein hyvät välit olla pittää😅
Kiitos, ei painajaisia🤭
Jo varmaan, entäpä jouluvalot? 🤔Hyvää huomenta :)
Ihana ilma, puuroja keittelen.
No, ei sitten hoitajatar koplaillutkaan unessa, harmi 😇
Jätin vielä joulukukan loistamaan ikkunaan, punaisen.
Jaksuja töihin ja ehkäpä kevätbongailuja kauppamatkalle 👱👱👱 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää huomenta :)
Ihana ilma, puuroja keittelen.
No, ei sitten hoitajatar koplaillutkaan unessa, harmi 😇
Jätin vielä joulukukan loistamaan ikkunaan, punaisen.
Jaksuja töihin ja ehkäpä kevätbongailuja kauppamatkalle 👱👱👱Harmi🤠 Nii, pitäs hän se käyä veikkuun viemässä töihin jäläkkeen😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi🤠 Nii, pitäs hän se käyä veikkuun viemässä töihin jäläkkeen😎
Niinpä ja vähän samalla ajella ja katella naisemia.
Köllöttelen. En osaa nukkua päivisin, mutta pakko nykyään köllötellä, kun ei jaksa kuin ennen jalkojen päällä kko päivää :(
Pitäsköhän bongailla pullervon köllöttelyä ja sääksen haudontaa. Siinä onkn näin vanahalle ihan tarpeeksi kevätbongailua 🐓🐔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä ja vähän samalla ajella ja katella naisemia.
Köllöttelen. En osaa nukkua päivisin, mutta pakko nykyään köllötellä, kun ei jaksa kuin ennen jalkojen päällä kko päivää :(
Pitäsköhän bongailla pullervon köllöttelyä ja sääksen haudontaa. Siinä onkn näin vanahalle ihan tarpeeksi kevätbongailua 🐓🐔Nii Pullerokkll taitanna vaihttoo paljastelukivvee🐳 Vanaha, jottai tuo eilen miullekkii tokas, et nii vanaha, vielä monta vuotta jälellä🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii Pullerokkll taitanna vaihttoo paljastelukivvee🐳 Vanaha, jottai tuo eilen miullekkii tokas, et nii vanaha, vielä monta vuotta jälellä🤔
Kuka kehtas semmosta 😠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka kehtas semmosta 😠
Liäkär täti, ei nyt mahtanu ihan sanatarkasti tuolleen, mut🤤 Kato pitäs hakkee ruoka ohjeit, sokertätilt🍓😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liäkär täti, ei nyt mahtanu ihan sanatarkasti tuolleen, mut🤤 Kato pitäs hakkee ruoka ohjeit, sokertätilt🍓😏
Mies parhaassa iässä oot. Jos sinä oot vanha niin, mikä minä sitten oon :O
Hyvä se on silti keventää niin ei suonet tukkeudu. Minäkin oon yrittänyt lisätä kasviksien ja marjojen syöntiä.
Nytkin jääkaapissa odottaa paksu häränpihvi :D
Mitä ajattelet, yritätkö keventää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies parhaassa iässä oot. Jos sinä oot vanha niin, mikä minä sitten oon :O
Hyvä se on silti keventää niin ei suonet tukkeudu. Minäkin oon yrittänyt lisätä kasviksien ja marjojen syöntiä.
Nytkin jääkaapissa odottaa paksu häränpihvi :D
Mitä ajattelet, yritätkö keventää?Kohan kattoo, miten tyrän lekkuu onnistuupi🔪 kyllä jokunen kilo pitäs puottoo. Liikunta 20% ja mitä suuhusa työntää 80% kuulemma vaikuttaapi🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohan kattoo, miten tyrän lekkuu onnistuupi🔪 kyllä jokunen kilo pitäs puottoo. Liikunta 20% ja mitä suuhusa työntää 80% kuulemma vaikuttaapi🤗
Olipa hyvää pihviä ja eilistä perunamuusia kaveriksi. Kasvikset nyt jäi kokonaan, vaikka pakkasessa olisi ollut monenlaisia kukkakaaleja.
Tuo on varmasti hyvä lähestymistapa asiaan, ettei hötkyile, vaan rauhassa katsoo ja pikku hiljaa tunnustelee, mikä on sen hetkinen tilanne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa hyvää pihviä ja eilistä perunamuusia kaveriksi. Kasvikset nyt jäi kokonaan, vaikka pakkasessa olisi ollut monenlaisia kukkakaaleja.
Tuo on varmasti hyvä lähestymistapa asiaan, ettei hötkyile, vaan rauhassa katsoo ja pikku hiljaa tunnustelee, mikä on sen hetkinen tilanne.Jos sanottaan suoraan oun pyrkinnä vähentäämmää punastalihhoo. Ei ennee röllykkä kestä🧐 mut joskus sorrun valakosseenlihhaan🤤 Se vielä pahempi. Nyt savvuutan Norja lohta, namm🤤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sanottaan suoraan oun pyrkinnä vähentäämmää punastalihhoo. Ei ennee röllykkä kestä🧐 mut joskus sorrun valakosseenlihhaan🤤 Se vielä pahempi. Nyt savvuutan Norja lohta, namm🤤
Entä broileri? sehän on helpommin sulavaa. Minulla tulee syötyä broileria melko usein, ehkä eniten luhoista. Sianlihaa en ole saattanut syödä vuosiin, tökkii se haju ja makukin. Tosin naudanlihaa syön.
Niinhän se on, että viimeistään silloin jää pois ruuat, kun niistä tulee kipeäksi.
Marjoista muistaakseni sinulla ei ole pulaa? :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä broileri? sehän on helpommin sulavaa. Minulla tulee syötyä broileria melko usein, ehkä eniten luhoista. Sianlihaa en ole saattanut syödä vuosiin, tökkii se haju ja makukin. Tosin naudanlihaa syön.
Niinhän se on, että viimeistään silloin jää pois ruuat, kun niistä tulee kipeäksi.
Marjoista muistaakseni sinulla ei ole pulaa? :DRoilerrii syön ulukona. Noh, se marjan syönti jäi nuihe suolessa olevviin pukammiin tähen. Siemenet niäs tulehuttavat suolen, ku jiävät pyörimmään poimmuun. Sillähä mie syön nakkija ja lenkkejä, heleposti sulavvii ovat : D)).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roilerrii syön ulukona. Noh, se marjan syönti jäi nuihe suolessa olevviin pukammiin tähen. Siemenet niäs tulehuttavat suolen, ku jiävät pyörimmään poimmuun. Sillähä mie syön nakkija ja lenkkejä, heleposti sulavvii ovat : D)).
Minäpä oon täällä ulkona tonkimassa. Ei oo karviaiset taaskaan tykänneet talavesta :(
Ainniin voi että tosijaan se diverkkelitauti , oon unohtanut sen. Ne pitäs marjat siivilöidä ja tehä sopaksi ja mehuksi.
Tykkäätkö kasvissose keitoista?
Makkarasta en tykkää, liekkö joku vastenmielisyys tullut kun pienenä söin sitä tosi usein kyltmänä ja ketsuppia hirveä kasa päälle 😱mun ensimmäinen sanakin oli makkala :D)) tuo on tosi.
Joo mutta nyt lähden herkuttelemaan mämmillä :D oli eilen tarjouksessa euron rove. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäpä oon täällä ulkona tonkimassa. Ei oo karviaiset taaskaan tykänneet talavesta :(
Ainniin voi että tosijaan se diverkkelitauti , oon unohtanut sen. Ne pitäs marjat siivilöidä ja tehä sopaksi ja mehuksi.
Tykkäätkö kasvissose keitoista?
Makkarasta en tykkää, liekkö joku vastenmielisyys tullut kun pienenä söin sitä tosi usein kyltmänä ja ketsuppia hirveä kasa päälle 😱mun ensimmäinen sanakin oli makkala :D)) tuo on tosi.
Joo mutta nyt lähden herkuttelemaan mämmillä :D oli eilen tarjouksessa euron rove.Niih kaikki tauit : D)). Nyt eilen jouuin viell vertutkimuksseen, liian HB:n takkii. Mites sana Campping?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niih kaikki tauit : D)). Nyt eilen jouuin viell vertutkimuksseen, liian HB:n takkii. Mites sana Campping?
Kaikki tauit ja papukaijan merkki.
Hyvä kun ottavat kokeita. Ja tiistaine imevät sitte lissää :D
Sinistä lenkkiä söin lapsena, sitä oli AINA jääkaapissa. Eihä sitä muuta grillimakkaraa ollutkaan ennen kuin Camping...tai siis tuota, oliko ?
Ja teemakkaraa leivän päälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tauit ja papukaijan merkki.
Hyvä kun ottavat kokeita. Ja tiistaine imevät sitte lissää :D
Sinistä lenkkiä söin lapsena, sitä oli AINA jääkaapissa. Eihä sitä muuta grillimakkaraa ollutkaan ennen kuin Camping...tai siis tuota, oliko ?
Ja teemakkaraa leivän päälle.Ei ollu jauho makkara kunniaan!!! : D)). Sipulitee ja kotleri. Ja pallo etami juusto, Voi niit hyvvii aikoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollu jauho makkara kunniaan!!! : D)). Sipulitee ja kotleri. Ja pallo etami juusto, Voi niit hyvvii aikoi.
Niinpä ja maetopotut ja aina oli intiaanikesä :D
Nyt saunaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä ja maetopotut ja aina oli intiaanikesä :D
Nyt saunaan.Nyt nukkummaan ja🤠 Hyvät yöt😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt nukkummaan ja🤠 Hyvät yöt😊
Hynää yötä. Nuku hyvin.
- Anonyymi
Onpa sulla suuret isot ajatukset. Ihanko et mene väliin sotkemaan!!!!
- Anonyymi
Enkö ookki? Semmone suuruudenhullu minä olen ja pikkusieluinen hössön pössö.
- Anonyymi
Niin, mä tunnen sut hyvin. :)
- Anonyymi
Tuollainenkin on musiikkikappale Suuruudenhulluus = Megalomania, löytyy levyltä Black Sabbath - Sabotage, on hyväkin kappale kyllä. Jooh musiikkeja on tullut osteltua aika paljon viihteeksi, kaikenlaisia on.
- Anonyymi
En ymmärtänyt ajatustasi enkä tarkoitustasi.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärtänyt ajatustasi enkä tarkoitustasi.
AloittajaMusiikki on lahja ihmisille. Löytyy moneen makuun kipaleita ja bändejä :)
Hyvää yötä :)
- Anonyymi
Peteeeeeee.... sä olet kuuuma! Kohta sataa ..
- Anonyymi
Voi sinua, niin sinäkin.
- Anonyymi
Kuka kaipailee Peteä?
- Anonyymi
P mies yrittää naida surkeella siskonmakkarallaan jopa keenereitä, jos tarjoavat myös safkat.
- Anonyymi
Yrittänyttä ei laiteta ;D
- Anonyymi
Keenereitä? Siskonmakkarat kunniaan ; D.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7203010Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622702Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o562476Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312427Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581978Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181509Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121502- 731434
- 491419
- 571379