Kuinka löytää aikasemmin esm. 2018 v 2017 v vanhoja alotuksia,
ym vanhempiakin vuosien varrella kirjotelmia,
johin on kirjoitettu myös omatekosia runoja,
kiitos tiedosta,,,,
Tietääkö joku ?
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ennen toimi arkistosta haku, nyt ei toimi,
ylläpito ??????? miksi arkistosta haku ei toimi,,, Kävin aloituksesi innoittamana lukemassa vanhoja ketjuja. Vuoden 2013 ketjussani oli kiva kesäpuuhien meininki. Vain yksi kommentoija ilkkui kommenttejani kuten nytkin. En osannut olla pitkin en poikin. Muiden kanssa keskustelu sujui leppoisasti.
Silloin pyöri Tv-ohjelma BB-talo, jota meeriamanda-niminen nimimerkki seurasi ja raportoi ohjelman käänteitä palstalla. Olin arvostellut BB-ketjua toisten ihmisten elämän tiirailusta. No, meeriamanda ei tykännyt ja suuttui. Kuka muistaa Meerin ensimmäisen nimimerkkin?. Hän näet oli kirjoitellut koko palstahistoriani ajan ja oli jopa ystävälistallani kun galleriassa sellainen oli.
Hänen täytyy olla jo pitkälle yli seitsemänkympin.
Arkistoja on kiva selailla, sieltä saa ahaa-jutskoja.
Laita hakuun avain sanan ja etsi. Nuolella oikeaan siten etenet ajassa taaksepäin.- Anonyymi
Kuinka sinne pääsee selamaan,
mun koneelta selaaminen ei onnistu,
ei mene arkiston puolelle,
just vahat vuosiluvut kiinostaisi löytää,
ennen arkisto avauti normaalisti,
nyt ei pääse vanhoja vuosilukujen ketjua lukemaan,
mikä ihme mun konetta vaivaa ,, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka sinne pääsee selamaan,
mun koneelta selaaminen ei onnistu,
ei mene arkiston puolelle,
just vahat vuosiluvut kiinostaisi löytää,
ennen arkisto avauti normaalisti,
nyt ei pääse vanhoja vuosilukujen ketjua lukemaan,
mikä ihme mun konetta vaivaa ,,Onko sinulla muistissa mikä oli ketjun aihe tai aloittaja. Oliko kyseessä runoketju vai muut. Pääsen rekisteröityneenä omiin arkistoihin. Jos olen nyseiseen ketjuun osallistunut voin nostaa sen luettavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla muistissa mikä oli ketjun aihe tai aloittaja. Oliko kyseessä runoketju vai muut. Pääsen rekisteröityneenä omiin arkistoihin. Jos olen nyseiseen ketjuun osallistunut voin nostaa sen luettavaksi.
Ei ole muistissa ketjun nimeä, siksi olisi muka vain selata ja etsiä omia juttujaan,
ja mitä kirjoitus kavereille on elämänvarrella tapahtunu,
moniki ketju kiinostaisi,
monissa on omia runo-sepustuksia,
on eri ikäsarjoissaki, 60 70 80
ennen kuolemaa olisi kiva tallentaa omia sepustuksiaan jälkipolvien luettavaksi,
niistä joku voisi olla kiinostunu, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole muistissa ketjun nimeä, siksi olisi muka vain selata ja etsiä omia juttujaan,
ja mitä kirjoitus kavereille on elämänvarrella tapahtunu,
moniki ketju kiinostaisi,
monissa on omia runo-sepustuksia,
on eri ikäsarjoissaki, 60 70 80
ennen kuolemaa olisi kiva tallentaa omia sepustuksiaan jälkipolvien luettavaksi,
niistä joku voisi olla kiinostunu,"ennen kuolemaa olisi kiva tallentaa omia sepustuksiaan jälkipolvien luettavaksi,
niistä joku voisi olla kiinostunu,"
Miksi ihmeessä et niitä kirjoittanut jo silloin kotona johonkin runo-muistikirjasi, jotka nyt voisi olla tallessa jälkipolvillesi?
Toivottavasti muistat itse, mitä silloin kirjoitit, jotka haluaisit toisille muistiin, mutta kirjoita ne nyt ensin aivan paperille, josta sitten kopsaat tänne, mikäli haluat toistenkin lukea mietteitäsi.
Olisihan niitä ehkä kiva lukea, sillä ties´mitä viisauksia sieltä tulisi.
- Anonyymi
Ei minunkaan koneella pääse arkistoon kuin nuolta näppäilemällä. Yleensä täällä nostetaan äläkkä, jos joku nostaa vanhan ketjun.
- Anonyymi
Ennen pääsi arkistoon kun pisti jokun numerosarjan ruutuun,
nyt pitäisi naputella tuhansia keroja ennkuin tulee vanhat arkistot esiin,
kukaan ei jaksa esm 6000 tuhatta kertaa naputtaa yhtä ruutua, hullua touhua,
miksi on tehty arkiston etsintä nyt näin mahdottoman vaikeeksi ????????
vaadin ylläpidolta selitystä,,,,, !!!!
ihan pöhköksi on menny tämä palsta ja se arkiston selaaminen esiin, Anonyymi kirjoitti:
Ennen pääsi arkistoon kun pisti jokun numerosarjan ruutuun,
nyt pitäisi naputella tuhansia keroja ennkuin tulee vanhat arkistot esiin,
kukaan ei jaksa esm 6000 tuhatta kertaa naputtaa yhtä ruutua, hullua touhua,
miksi on tehty arkiston etsintä nyt näin mahdottoman vaikeeksi ????????
vaadin ylläpidolta selitystä,,,,, !!!!
ihan pöhköksi on menny tämä palsta ja se arkiston selaaminen esiin,Se on joskus reistannut aikaisemminkin ja sitten toiminut taas.
Ehkä jotain väliaikaista häikkää nytkin.
Mutta jos nyt joku kotikutoisia loruja kaipaa, niin onhan runopalsta sitä varten erikseen.- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Se on joskus reistannut aikaisemminkin ja sitten toiminut taas.
Mutta jos nyt joku kotikutoisia loruja kaipaa, niin onhan runopalsta sitä varten erikseen.Oikeassa yläkulmassa on palkki, jossa haku: Etsi vanhoista keskusteluista.
Anonyymi kirjoitti:
Oikeassa yläkulmassa on palkki, jossa haku: Etsi vanhoista keskusteluista.
Olen minä siitä tietoinen, mutta ei minua kiinnosta nostella antiikkisia ketjuja tänne esiin.
Joskus vain käynyt lukemassa arkistoa, että pitääkö todella paikkansa, ettei tällä palstalla ole ollut riitaa aikaisemmin. No onhan sitä näköjään ollut aina.- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Se on joskus reistannut aikaisemminkin ja sitten toiminut taas.
Mutta jos nyt joku kotikutoisia loruja kaipaa, niin onhan runopalsta sitä varten erikseen.Kotonaan ne oikeat runoilijatkin runoilee. Tietenkin keskustelupalstoilla ollaan eri mieltä asioista, mutta ei tule mieleenkään pitää riitoina, tuiki tuntemattomien mielipiteet ei yhtään hetkauta !
Anonyymi kirjoitti:
Kotonaan ne oikeat runoilijatkin runoilee. Tietenkin keskustelupalstoilla ollaan eri mieltä asioista, mutta ei tule mieleenkään pitää riitoina, tuiki tuntemattomien mielipiteet ei yhtään hetkauta !
Ei ehkä sinun mieleesi tule sellaista. Tai mistäpä minä tiedän, kun pimeitä nikkejä tällä palstalla suurin osa.
On täällä joillakin tahoilla oltu harhaisesti varmoja siitä, että muutaman kuuskymppisen tänne siirtyminen vasta on tuonut riitaa tälle palstalle. Siksi olen arkistoa vilkuillut.
- Anonyymi
Aloittajalle neuvo MENE KIRJASTOON siellä on parempaa luettavaa.
Ehkä aloittaja on itse väsännyt tänne aikonaan jonkun lorun ja haluaisi nyt esitellä sitä uudestaan kehuttavaksi.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/6592418/palstalaisille-joululahjoja
Löytyi Reilukerholaisten ketju ja etsimäni nimimerkki Meirikki. Hän vaihtoi nimimerkkinsä meeriamandaksi. Hän veti musiikki ja nimipäiväketjua yhdessä Jytymamma nimimerkin kanssa. Oletteko kuulolla. Huhuu...- Anonyymi
Tulee mieleen sellainen reipas kirjoittaja kuin Loreena. Ei ole häntä aikoihin näkynyt täällä.
- Anonyymi
Reippaasti kertoikin sellaisen seikan, että sai aikaan historian pisimmän ketjun. Tuolla 80 plussalla Lorenaa näyttää käyvän joskus.
- Anonyymi
Riitojahan syntyy ennen kaikkea silloin, kun joku erehtyy provosoitumaan ja ärtyy sen jälkeen pienestäkin asiasta. Kokee sen jälkeen yhden jos toisenkin puheenvuoron kiusoitteluksi ja kirjoittelee sen mukaiseksi.
Moni täällä muistaa vielä taannoisen nikki ruorikosken, joka oli kateellinen ja kiihdyksissä erään tunnetun ja arvostetun nikin esiinmarssista palstalla.. Kyseinenn nikki hävisi sittemmin nolostuneena kuin tuhka tuuleen .
Ei täällä kannata provosoitua. Sitä saa, mitä tilaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872