Palstalaisille joululahjoja

Tiedän että olen tästä joitakuita unohtanut ja pyydänkin jo etukäteen anteeksi. Lisään sitämukaa kun muistan kirjoittajia.

Vastalahjaksi en odota mitään. Mihin minä joutuisinkaan teidän runsaitten lahjavuorten kanssa ;).

Tässäpä alkuun joulupaketteja joita olen hartaasti paketoinut.

-maiggu: herkkukori

tintti.kotivintti: villatakki

Siri-Inna: tuplapeite

Puhurix: Iittalan tsaikkalasit

Miisu: lahjakortti kauneushoitolaan

Taikis: Taiga-lyhty

http://www.taigalyhty.fi/?utm_source=Google Haku&utm_medium=CPC&utm_campaign=JK-Decorest Oy Suomi&utm_content=Google Haku Taiga-lyhty

mayanna: matkalaukku

MillaN: satiinilakanat

Ykstypy: Sofi Oksasen *Puhdistus*. Lukemista matkalle. Lähdet kuitenkin taas etelään.

Meirikki: aamutakki

Muraatti: matkahiustenkuivaaja

Satutätix: satiiniyöpaita

Silipa-Tuuli: alusasusetti

Jermuxi: tyttökalenteri

norMix: hemmottelu-hierontahoito

masse-setä: kinkku-kalaveitsisetti

Vegetable: joulukinkku ja olutta. Ei vihanneksia Vegelle tällä kertaa.

Teemuna: monitoimitulostin

Kadunmies: konjakkipullo ja päänsärkylääkettä

capt.cöpenick: kylmäsavu-, lämminsavu ja graavilohilajitelma

yopollo: valitsemasi lehden vuosikerta

Kuunkulkija: otsalamppu

Tomppa2006: lahjakortti Dressmanille

Nikittömät: vapaavalintainen CD-levy

62

3816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Satutätix

      Tää on just sellanen lahja, et avot! Kiitos. :))
      *ihailee ohutolkaimista viininpunaista satiiniyöpaitaansa*
      Mistä tiesit... *etsii kameraa, tääl on ihan pakko olla kamera!* :D *ihailee vielä lahjaansa*

      Tuos on sinullekkin lahja: *ojentaa kaunista Guzzin käsilaukkua*

      • Näytät oikein herkulta ;).

        Mulla on yöpaitulit arkikäyttöön ja kun haluan hmmmm vietellä silloin käytössä on toisenlainen yöasu ;).

        Kiitos Guzzin käsilaukusta. Eipä mulla ole tällästä merkkilaukkua koskaan ennen ollutkaan. Kiitosta kovasti paljon.


    • Puhurix

      Mistä sa arvasit että nää olis mun toive. Nyt mun glögi-illat tulee täydellisiks. Ja tässä sulle tämmöset joulunpunaiset villasukat, ole hyvä. Eiks oo kiva toi pörrölanka tos varressa?

      • Mukava kuulla että tsaikkalasit tulee käyttöön.

        Kivat villasukat olet löytänyt :). Laitan heti jalkaan. Oi että on ihanan lämpimät. Mulla on talviaikaan aina kylmä jaloilla ja käsillä. Sukat tuli tarpeeseen. Paljon kiitoksia.


    • -Maiggu-

      Herkkukorista, Mariet.

      Mitä kaikkea se sitten sisältääkin :)

      • korista löytyy :). Riittää varmasti jouluun saakkaa.

        Noita herkkukoreja olen kasannut tänäänkin pari kappaletta, annan siskolle ja kaverille.


      • -Maiggu-
        Mariet kirjoitti:

        korista löytyy :). Riittää varmasti jouluun saakkaa.

        Noita herkkukoreja olen kasannut tänäänkin pari kappaletta, annan siskolle ja kaverille.

        ovat todella kaunis ja näyttävä lahja. Sen kun voi juuri henkilön persoonan mukaan :)


    • Minuakin muistettu, melkein tuli tippa silmäkulmaan :)
      Kauniin lyhdyn olet valinnut lahjakseni.

      Sinulle käärin kultapaperiin pullollisen VanaTalligia ja uudet tanssikengät :)

      • lyhtyjä nämä Taiga-lyhdyt. Jos esim. kaatuvat, sammuvat automaattisesti heti. Ovat oikein suosittuja.

        Kiitos paljon Vanatallinnpullosta ja tanssikengistä. Ihanat kengät, kyllä näillä passaa liidellä. Taisit muistaa että Vanatallinlikööri kuuluu mun lempparijuomiin :). Herkuttelen joskus lirauttamalla sitä kahvin sekaan ja tippa kermavaahtoa päälle. Nammmm...


    • Toi kauneushoitola juttu tulee kyllä tarpeeseen..;)

      Vastalahjaksi annan Marietille lisää hyvää mieltä..Näin se ei kasaudu nurkkiin pölyttymään..;)

      • hyvänmielen vastalahjastasi. Sitä tarvitaan aina. Elämä luistaa silloin mukavammin.


      • Mariet kirjoitti:

        hyvänmielen vastalahjastasi. Sitä tarvitaan aina. Elämä luistaa silloin mukavammin.

        hyvää mieltä saa olla aina paljon,niin sitä voi jakaa sitten taas eteenpäin..:)


    • lahjaksi

      hieman maltillisempi poistosormi

    • Valitettavasti kaikille en pysty joululauluja valitsemaan. Joululaulujen valinta olikin yllättävän vaikeaa.
      Tarkoitukseni ei ole millään muotoa laittaa palstalaisia eriarvoiseen asemaan, kaikille en vain tohdi lauluja laittaa koska joululaulut on niin henkilökohtainen asia. Näistäkin saattoi moni valinta mennä metsään.

      Pirpzu:

      http://uk.youtube.com/watch?v=2sSTcp3jAgE&feature=related

      -maiggu:

      http://uk.youtube.com/watch?v=T5Us4svCwXQ&feature=related

      tintti.kotivintti:

      http://uk.youtube.com/watch?v=1HrAy5xqzOs

      Siri-Inna:

      http://uk.youtube.com/watch?v=nUAlBMqbIoQ&feature=related

      Puhurix:

      http://uk.youtube.com/watch?v=9SlXvOWTWZY&feature=related

      Miisu:

      http://uk.youtube.com/watch?v=KhQbEV36yD0

      Taikis:

      http://uk.youtube.com/watch?v=ggpew-i5hSs&feature=related

      mayanna:

      http://uk.youtube.com/watch?v=nQQbrypr3wY

      MillaN:

      http://uk.youtube.com/watch?v=MMX1BmML5PQ&feature=related

      Ykstypy:

      http://uk.youtube.com/watch?v=00hhas6y8xU&feature=related

      Meirikki:

      http://uk.youtube.com/watch?v=GDBfxlM_Zgs

      norMix:

      http://uk.youtube.com/watch?v=4tF3gCPpev8&feature=related

      Vegetable:

      http://uk.youtube.com/watch?v=2D9U2z-KG9E&feature=related

      Teemuna:

      http://uk.youtube.com/watch?v=9JDduZ6aU_4&feature=related

      yopollo:

      http://uk.youtube.com/watch?v=Pe-NNcI6084


      • ja esitykset oli kaikki mun suosikkeja. Mukavaa jos sulle osui mieleinen.


      • -Maiggu-

        kerrassaan niin kaunista. Kiitos sinulle, Mariet :)

        Kaunis ele sinulta ja käsittämätön upea tapa osata analysoida nimimerkin perusteella, millainen joululaulu (ehkä) kuvaa kutakin persoonaa :)


      • -Maiggu- kirjoitti:

        kerrassaan niin kaunista. Kiitos sinulle, Mariet :)

        Kaunis ele sinulta ja käsittämätön upea tapa osata analysoida nimimerkin perusteella, millainen joululaulu (ehkä) kuvaa kutakin persoonaa :)

        kiitos kauniista sanoistasi.

        Joulussa on minulle kumman herkistävää. Tulee halu olla kaikille ystävällinen.

        Liikutuskaan ei ole kaukana. Eilen läheisessä kauppakeskuksessa kuuntelin lapsikuoron esittämiä joululauluja. Ihan silmässä kyynel kimmelsi kun lapset silmät säihkyen ja antaumuksella lauloivat ja esiintyivät.


      • -Maiggu-
        Mariet kirjoitti:

        kiitos kauniista sanoistasi.

        Joulussa on minulle kumman herkistävää. Tulee halu olla kaikille ystävällinen.

        Liikutuskaan ei ole kaukana. Eilen läheisessä kauppakeskuksessa kuuntelin lapsikuoron esittämiä joululauluja. Ihan silmässä kyynel kimmelsi kun lapset silmät säihkyen ja antaumuksella lauloivat ja esiintyivät.

        kuinka tunne oli suloinen, Mariet :)

        Kyllä kauniit joululaulut herkistää minutkin; useamman kerran on kyylen vierähtänyt poskelle kun olen kuunnellut lauleloita.

        Itsekkin pikkutyttönä lauloin kuorossa ja muistan niin hyvin kun esiinnyttiin joulujuhlassa.


      • osasitkin valita oikein!!!Tuo on niin ihana laulu!!!Kiitos Mariet! :)


    • ja totta vie onkin. Villa set ylle...kalin kalin saa laitaa välittömästi kohteeseen.......> vintti.
      Ne lämpöiset terkut...näpitkin jäässä.

      Kiitos Ma, mä menen peiton alle kuunteleen lapsille kummijuttu ohjelmaa..:)

      • vaan flunssataudissa ole? Parane pian.

        Vai onko sielläpäin kova pakkanen?

        Täällä satoi tänään vettä :(.


      • Mariet kirjoitti:

        vaan flunssataudissa ole? Parane pian.

        Vai onko sielläpäin kova pakkanen?

        Täällä satoi tänään vettä :(.

        Laitoin jo viestin, mutta kalisee niin--ja en nyt edes muista mistä oli puhe. :O

        Ei mulla flunssaa ole, perkheleellisen kylmä kyllä, mutta vastaus on tuolla pannuhuoneessa just siellä.
        Ken viitsis raaputtaaa tulta päreen niskaan? :)


      • tintti.kotivintti kirjoitti:

        Laitoin jo viestin, mutta kalisee niin--ja en nyt edes muista mistä oli puhe. :O

        Ei mulla flunssaa ole, perkheleellisen kylmä kyllä, mutta vastaus on tuolla pannuhuoneessa just siellä.
        Ken viitsis raaputtaaa tulta päreen niskaan? :)

        lämpenee? Onko pannuhuoneessa vika jo korjattu?

        Tuo on tuttujuttu entisestä elämästä. Pari kylmää vuorokautta tuli vietettyä.


      • Mariet kirjoitti:

        lämpenee? Onko pannuhuoneessa vika jo korjattu?

        Tuo on tuttujuttu entisestä elämästä. Pari kylmää vuorokautta tuli vietettyä.

        Ei siellä varsinaisesti vikaa ollut, ei vaan kukaan laittanut tulta pannuun.Onneksi on irtopatteri, sen turvin sitten yön yli pärjäsi täkin alla.


    • niitä minulla koskaan liikaa ole, hukkuvat ties minne, joku kyllä joskus ne palauttaakin, jopa pestynä...

      Kiitos, olen otettu...

      Hyvää joulunalusaikaa telille kaikille!

      • tuntuu ettei alusasuja ole koskaan liikaa.

        En ymmärrä miten ne saan silloin tällöin pesussa värjättyäkin. Valkoiset onkin pesun jälkeen vaalean siniset tai jotain muuta pastelliväriä :).

        Hyvää joulunodotusaikaa Silipa-Tuulillekin.


    • RiisuArkihuoli

      Tuo on hyvä joululahja :=))

      Olenkin yrittänyt saada kirjaa lainastosta, mutta varattunahan se aina on.

      Joo..pari viikkoa, ja sitten menoks :=))

      • on reissu. Toivottavasti pääset ilmaan helpommin kuin viime talvena :).


    • dammn

      Sinulle joululahjaksi purkillinen donepetsiiliä :)

      • Nyt minua nolottaa ihan hirveesti.
        Kuinka en muistanut sinua, olen pahoillani. Ikä alkaa tehdä tepposiaan.

        Onpas minulla lahja sinullekin :)

        - puna-vihreäkukallinen torkkupeitto. Sen alle kun käperryt on kauneusunet taattu :).

        Kiitos oikein paljon donepetsiilistä :). Nyt ei millään kyllä tule mieleen mikä tuo on. Vai enkö muista olenko siitä koskaan kuullutkaan. Pitää käydä guuglaamassa... oijoi tuo donepetsiili onkin tosiaan tarpeen, kiitos :).


    • norMix evk

      Annatko ihan henkilökohtaisesti? ;) Sinulle järkkään joulupäiväksi rekiajelun ja piletin tapanintansseihin!

      • Näin kyllä, toteutan sinulle tuon hemmottelu-hierontalahjan itse. :)

        Asetan lämpimiä kiviä kehollesi ja saat hetken rentoutua sängyllä nauttien kivistä huokuvasta lämmöstä.

        Hieron hennon hyväntuoksuisella aromaterapeuttisella öljyllä niskaasi, selkääsi, jalkojasi ja jalkapohjiasi. Tunnen ettet malta rentoutua, kehosi on hieman levoton. Anna kuitenkin lihastesi rentoutua käsieni alla. Lopulta tunnen kuinka lihaksesi antavat periksi, vaivut uneen...
        Silitän vielä selkääsi, olkavarsiasi, sinä vain et tunne sitä. Nuku vielä hetki ja kerää voimia uuteen arkeen ja unohda maalliset murheet jos niitä sinulla on.
        Kun heräät olet täysin virkistynyt ja rentoutunut.

        Kiitos paljon tulevasta rekiajelusta ja Tapanintansseista. Lahjaksi haluan vielä rekiajelulle ja tapanintansseihin myös lahjanantajan. ;)


      • norMix evk
        Mariet kirjoitti:

        Näin kyllä, toteutan sinulle tuon hemmottelu-hierontalahjan itse. :)

        Asetan lämpimiä kiviä kehollesi ja saat hetken rentoutua sängyllä nauttien kivistä huokuvasta lämmöstä.

        Hieron hennon hyväntuoksuisella aromaterapeuttisella öljyllä niskaasi, selkääsi, jalkojasi ja jalkapohjiasi. Tunnen ettet malta rentoutua, kehosi on hieman levoton. Anna kuitenkin lihastesi rentoutua käsieni alla. Lopulta tunnen kuinka lihaksesi antavat periksi, vaivut uneen...
        Silitän vielä selkääsi, olkavarsiasi, sinä vain et tunne sitä. Nuku vielä hetki ja kerää voimia uuteen arkeen ja unohda maalliset murheet jos niitä sinulla on.
        Kun heräät olet täysin virkistynyt ja rentoutunut.

        Kiitos paljon tulevasta rekiajelusta ja Tapanintansseista. Lahjaksi haluan vielä rekiajelulle ja tapanintansseihin myös lahjanantajan. ;)

        Näyttääkin tulevan kaikkien aikojen joulu, tuskin maltan odottaa! ;))

        Joskos muuten olet alkanut jouluvalmistelut vai jätätkö suosiolla viimetippaan?


      • norMix evk kirjoitti:

        Näyttääkin tulevan kaikkien aikojen joulu, tuskin maltan odottaa! ;))

        Joskos muuten olet alkanut jouluvalmistelut vai jätätkö suosiolla viimetippaan?

        kuulostaa siltä että pidit lahjastasi ;).

        Joulua en ole vielä kovinkaan paljoa valmistellut. Tämä joulu tulee olemaan erilainen kuin ennen. Vietän joulun yksin. Poitsu kyllä käy aattona mutta menee sitten tyttökaverinsa perheen luokse jatkamaan aattoiltaa. Tytär jää Tampereelle poikakaverinsa kanssa.

        Tänä jouluna ei tarvitse kauheesti stressata, mitä nyt vähän lahjojen kanssa. Lähden perjantaina käymään tyttären luona ja vien joulupaketit heille. Kummityttö kävi tänään hakemassa oman pakettinsa. Poitsulle täytyy vielä jotain keksiä.

        Entä omat jouluvalmistelusi? Onko jo paremmalla puolella?


      • norMix evk
        Mariet kirjoitti:

        kuulostaa siltä että pidit lahjastasi ;).

        Joulua en ole vielä kovinkaan paljoa valmistellut. Tämä joulu tulee olemaan erilainen kuin ennen. Vietän joulun yksin. Poitsu kyllä käy aattona mutta menee sitten tyttökaverinsa perheen luokse jatkamaan aattoiltaa. Tytär jää Tampereelle poikakaverinsa kanssa.

        Tänä jouluna ei tarvitse kauheesti stressata, mitä nyt vähän lahjojen kanssa. Lähden perjantaina käymään tyttären luona ja vien joulupaketit heille. Kummityttö kävi tänään hakemassa oman pakettinsa. Poitsulle täytyy vielä jotain keksiä.

        Entä omat jouluvalmistelusi? Onko jo paremmalla puolella?

        laitettu valot ja pari lahjaa hommattu. Aattona kun vielä hakee vähän safkaa kaupasta niin se on siinä:))

        PS Oikein hyvää joulua sinulle Mariet, jos ei enää satuta palstoilla törmäilemään.


      • norMix evk kirjoitti:

        laitettu valot ja pari lahjaa hommattu. Aattona kun vielä hakee vähän safkaa kaupasta niin se on siinä:))

        PS Oikein hyvää joulua sinulle Mariet, jos ei enää satuta palstoilla törmäilemään.

        on siellä jo jouluhommat voiton puolella.

        Olen pari iltaa lahjoja paketoinut, alkaa se puoli olemaan valmista.

        Jouluiloa ja joulutähden taikaa sinulle norMix. Tavataanhan sitten joulun jälkeen jos et joulun aikaan ehdi palstoille.


      • norMix evk kirjoitti:

        laitettu valot ja pari lahjaa hommattu. Aattona kun vielä hakee vähän safkaa kaupasta niin se on siinä:))

        PS Oikein hyvää joulua sinulle Mariet, jos ei enää satuta palstoilla törmäilemään.

        safkan hakua. Kinkut voi loppua kesken :).
        Ihan hirvee ryysis on kaupoissa ollu.

        Mä hain eilen 6 kilon kinkun. No en mä sitä yksin syö, annan poitsulle ainakin puolet :).

        Tänään meinasin käydä ostamassa vähän kalaa. Jonot vaan oli niin pitkät että juoksin kaupan läpi ulko-ovelle ja siitä kotiin. Jos huomenna aamulla olis heti kahdeksalta ostoksilla, ehtis ennen ruuhkia ulos.


      • norMix evk
        Mariet kirjoitti:

        safkan hakua. Kinkut voi loppua kesken :).
        Ihan hirvee ryysis on kaupoissa ollu.

        Mä hain eilen 6 kilon kinkun. No en mä sitä yksin syö, annan poitsulle ainakin puolet :).

        Tänään meinasin käydä ostamassa vähän kalaa. Jonot vaan oli niin pitkät että juoksin kaupan läpi ulko-ovelle ja siitä kotiin. Jos huomenna aamulla olis heti kahdeksalta ostoksilla, ehtis ennen ruuhkia ulos.

        kinkun hankintaa ei kannata jättää ihan aattoon, itse ostin valmiin kilon pikkukinkun jo maanantaina:))

        Puolikas 6 kilon kinkusta on aikas reilu pala, onks sitä vielä jäljellä? ;))

        Yleensä tosiaan jostainsyystä joulun aikoihin tuppaa olemaan ruuhkaa, mistähän jöhtunee? :D Tosin kun aattona puoli tuntia ennen sulkemista hain loput murkinat, ei ruuhkista ollut enää tietoakaan! :))


      • norMix evk kirjoitti:

        kinkun hankintaa ei kannata jättää ihan aattoon, itse ostin valmiin kilon pikkukinkun jo maanantaina:))

        Puolikas 6 kilon kinkusta on aikas reilu pala, onks sitä vielä jäljellä? ;))

        Yleensä tosiaan jostainsyystä joulun aikoihin tuppaa olemaan ruuhkaa, mistähän jöhtunee? :D Tosin kun aattona puoli tuntia ennen sulkemista hain loput murkinat, ei ruuhkista ollut enää tietoakaan! :))

        kinkkua vielä jäljellä. Poitsu kävi tänään ja hänen oli tarkoitus viedä loppukinkku itselleen mutta unohti kun oli kaikkee muuta tohotusta kun oli tyttöystävä mukana ja hänen siskonsa pikkutyttärensä kanssa. Poitsu keräsi eiliset lahjansa mukaan, muut asiat unohtui. Täällä siis paljon kinkkua vielä jäljellä. :)


      • norMix evk kirjoitti:

        kinkun hankintaa ei kannata jättää ihan aattoon, itse ostin valmiin kilon pikkukinkun jo maanantaina:))

        Puolikas 6 kilon kinkusta on aikas reilu pala, onks sitä vielä jäljellä? ;))

        Yleensä tosiaan jostainsyystä joulun aikoihin tuppaa olemaan ruuhkaa, mistähän jöhtunee? :D Tosin kun aattona puoli tuntia ennen sulkemista hain loput murkinat, ei ruuhkista ollut enää tietoakaan! :))

        pakko laittaa sulle linkki pörssikolumnisti Erkki Sinkon haastattelusta Talouselämässä.
        Naurattaa nuo Sinkon kommentit. :)

        http://www.talouselama.fi/sijoittaminen/article199394.ece


    • Jermuxi tms.

      Sen laitankin tuohon ajajan paikan viereen...Siinä on mittareiden vieressä just sen verran tilaa..Aijai...Glögiä termarista, piparia vähän maistelee...(kjäh!) ja matka jatkuu puskista huutelevien pellenraatojen päänmenoksi.

      • Siis jos liikkuvan auton kojetaululla tyttökalenteria selailet. Mut jos parkkipaikalla sitä ihastelet se on ok :).

        Meinasin laittaa sulle tähän tyttökalenterin kansikuvan mutta jos olet liikenteessä pellithän siinä olis kohta rytissy. En mä sellasta halunnut.

        Iloista Joulunaikaa Jermuksille.


    • T-muna

      Myöhästynyt kiitos.

      Sinut monistaisin ja tulostaisin heti.

      • sen lahjasi. Hyvä kun tuli perille :).

        Älä sie hyvä mies mee minuu monistamaan, on vaan yksi ainoa tämmönen Mariet :).


    • Marietex

      Mitä kùluu meirikille?

    • Rahan_tekijä
    • Olipa hauska lukea Reilukerholaisten ketjua. Siinä ovat kaikki kiusanhenget samassa ketjussa ja löytyihän se etsimäni nimimerkkikin se on Meirikki.😊🍷🤣🎁

      Mitähän heille tänään kuuluu.?

      Meirikistä tuli meeriamanda ja hän veti yhdessä jytymamman kanssa musiikki ja syntymäpäivä ketjuja.

      Oletteko kuulolla? HUHUU

      • Anonyymi

        voi sinua raukkaparkaa, oletko oikeasti noin pihalla?


      • Anonyymi

        Hänelle nämä keskutelupalstat on jo kauan olleet elämää suurempi juttu. Ei voi kuin sääliä.


      • Anonyymi

        Tämä vainohullu vanhus haukkuu vuoronperään 60 ja 70 keskusteluissa kaikki palstalaiset vuoron perään ja syyttelee puskahuuteluista, eikä pysty näkemään olevansa itse ehdottomasti suurin palstahäirikkö!


      • Anonyymi

        Mielestäni voisit vakavasti harkita menemista jonkinasteiseen mielenterveyshoitoon. Ihmisellä joka kyttää ja stalkkaa toisten palstalaisten tekemisiä ei ole kaikki asiat kunnossa.


      • Anonyymi

        Korpikirjailija on oikeassa. Tuo porukka harrasti kollektiivista palstakiusaamista ennenkuin asiasta vielä isommin keskusteltiin. Ja mikä pahinta, kiusaajat olivat aikuisia ihmisiä, eivät teinejä. Vastenmielinen sakki kaiken kaikkiaan.


    • Anonyymi

      Eiköhän jytymamma ole vielä kentällä. Ämmiä ja paljon pisteitä... siinä vinkki.
      En ole tällä linkin osastolla koskaan käynytkään, melkein kaikki nimmarit uppo-outoja.
      Ei sen puoleen, enpä tunne nykyisiäkään. Anonyymejäkin on niin helkutisti.

    Ketjusta on poistettu 59 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 183
      1975
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      141
      1447
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe