Olen harrastanut seksiä vain kahden miehen kanssa, oman miesystävän/miehen ja yhden vieraan kanssa.
Olenkohan menettänyt jotain kun en useamman kanssa ole ollut?
Nyt olen jo nelikymppinen nainen.
Vain kaksi seksikumppania
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuen tietysti näistä sun mieskokemuksista, toinen kun on ilmeisesti,ainakin ollut? suhde...
Ei kai se määrä... omalla kohdallani mielikuvitus ainakin niin laaja-alainen,että olisit saanut kokea yhtä ja toista...😉
Jos olisit uskaltanut...😏? T.um53Hki- Anonyymi
Toki tilaisuuksia olisi ollut muidenkin kanssa olla mutta jäänyt toteuttamatta...
40v.nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki tilaisuuksia olisi ollut muidenkin kanssa olla mutta jäänyt toteuttamatta...
40v.nainenAi olet kuopion suunnalla... Harmi...😕
t.ukm53Hki
- Anonyymi
mistä päin olet ... voisin olla kolmas jota kokeilet.
- Anonyymi
No en nyt ihan suinpäin lähde kokeilemaan, pitäisi saada enemmän tietoa sinusta.
Laittaisitko vaikka s-postin niin kirjoitan?
Niin ja kuopion suunnalta olen.
40v.nainen - Anonyymi
moikka :) olen hämeestä joten liian pitkä treffimatka... harmi sillä vaikutat mukavalta.
Vielä ehdit.
- Anonyymi
Mihin?
40v.nainen
- Anonyymi
Olen myös Kuopiosta. Olen 42-vuotias urheilullinen vapaa mies. Miten voitais tutustua?:-)
- Anonyymi
Pitäiskö meidän tutustua?
40v.nainen Anonyymi kirjoitti:
Pitäiskö meidän tutustua?
40v.nainenMielestäni pitäisi. Jos kaipaat uutta kokemusta, niin mielelläni voin sen sinulle antaa. Mutta en ole pelkästään seksin perässä, vaan haluaisin tutustua sinuun muutenkin, koska seksi on paljon antoisampaa, kun on myös henkinen yhteys.
42v mies
Olen Kuopion seudulta ja kiinnostunut sinusta jatketaan suomi24...….fi ja nimim
- Anonyymi
Kutsuni, mietihän elämääsi ja kuinka tyhjää se on.
Minä olin viikonloppuna mökillä ensin kalastelemassa ja sitten ystäviäni kestitsemässä. Sunnuntaina kävin eräässä tilaisuudessa ihmettelemässä vähän taidetta. Päivät olen ollut töissä ja iltaisin lenkillä ja tapaamassa ystäviäni. Sen lisäksi olen täällä käynyt keskustelemassa. Muutakin puuhaa on ollut, kuten esimerkiksi vaimon halaamista.
Sinä taas olet täällä käynyt keräämässä sähköpostiosoitteita ja postitellut sitä keskustelevien ihmisten kommentteihin. Aamulla olet herännyt tarkastamaan Suomi24 seksikeskusteluja ja viettänyt täällä koko päivän että olisiko tänään uusia sähköpostiosoitteita joita kerätä listaan. Siinä sinun päiväsi sitten kuluu kunnes menet nukkumaan.
Mahtaa vituttaa tuollainen yksinäisyys. Tuo ei ole kysymys, koska vastauksesi ei kiinnosta. Vanhempasi ovat jo kuolleet. Vielä se osa aivoistasi jossa on vähäistä järkeä tallella tietää etteivät he olisi sinusta ylpeitä kun koko elämäsi meni siihen että keräsit sähköpostilistaa. Pelkäät sitä, että vailla omaisia, sinä tulet kuolemaan sinne mitättömään asuntoosi ja kukaan ei saa tietää ennenkuin haju paljastaa. Vasta sitten sinä tulet kuuluisaksi mutta vain hetken ajaksi kun iltapäivälehdissä ihmetellään miten sekopäitä ei pidetä jatkuvasti mielisairaalassa, vaan heidän annetaan kuolla ja mädätä koteihinsa vailla hoitoa.
Hoitohenkilökuntakaan ei jaksa enää sinun höpinöitäsi siitä kuinka teet muka tärkeää "työtä", koska he tietävät ja sinä itsekin tiedät ettei siinä ole mitään sisältöä elämään. Muut ihmiset ovat kirurgeja, seppiä, vaatesuunnittelijoita, lääkäreitä, kioskimyyjiä, opiskelijoita jne. Heillä on ystäviä ja harrastuksia ja kehittäviä ja piristäviä kiinnostuksenkohteita. Sinulla ei ole mitään. Muut ihmiset matkustelevat ja kokevat elämyksiä. Sinä vain kuvittelet sellaista, koska KELAn tuilla sinä et pääse mihinkään.
Ainoa sisältö on omat keksimäsi sadut kuinka olet muka käynyt Tukholmassa ja olet muka töissä kun sinussa ei ole sen vertaa ihmistä että tunnustaisit olleesi hoidossa. Sinä et kykene kuin valehtelemaan, ja siinä on se perimmäinen syy yksinäisyyteesi. Sinä et uskalla olla se mielisairas pelle joka olet.
Sinä - suomi24 sähköpostilistojen kerääjä jota kaikki halveksivat ja jonka viestit poistetaan. Olet varmasti kuolinhetkelläsi ylpeä että teit et yhtään mitään.
Sinä olet tässä maailmassa täysin yksin. Vailla ketään ihmistä, oikeaa ystävää, tai edes tuttua, joka sinulta oikeasti kysyisi mitä sinulle kuuluu ja tulisi halaamaan. Välillä käyt lataamossa hoidattamassa mielisairauttasi kun naapurit kyllästyvät sinuun ja ainoa huomio mitä saat, on suomi24:lla tällaiset vittuilevat viestit ja naapurien ja lataamon henkilökunnan ihmettelyt kun sinun sairautta ei saada balansoitua mitenkään.
Jos olisit vähän nuorempi, poliisit sentään tulisivat kysymään että aiotko ampua jonkun koulun oppilaat kun noin sekoilet ja ottaisivat varmuuden vuoksi säilöön. Mutta nyt noin vanhana, yksinäisenä ja täysin unohdettuna, sekään ei ole enää mikään relevantti aihe kiinnostua sinusta koska ei sinusta ole mihinkään.
Sinä et enää edes säälitä minua. Tässä on nyt mennyt jo yli kymmenen vuotta kun olet kerännyt listojasi joilla ei ole kenellekään mitään merkitystä. Minä olen vanhentunut kymmenen vuotta, niinkuin sinäkin. Sen sijaan minä olen edennyt elämässä, mutta sinä olet edelleen täällä. Odottelen tässä ainoastaan sitä että sinun listasi katoavat ja sitten iltapäivälehden uutista kuinka kuolit kotiisi ja mätänit siellä monta kuukautta ennenkuin KELA lopetti vuokranmaksun ja vuokranantaja kiinnostui sinusta. Ja ainoa asia mitä he löytävät on tietokoneesi ja logi kuinka yli kymmenen vuoden ajan keräsit sähköpostilistoja eräältä keskustelupalstalta. Sitten he vain hymähtävät ja toteavat että hulluja on monenlaisia ja keräävät jo kuivuneen muumiosi laatikkoon ja kärräävät sen kuolinsyyntutkijalle ja sieltä krematorioon tuhkattavaksi siitä syystä että luusi veisivät vain tilaa muilta. Sinulle on tarjolla vain pelkkä kaatopaikka, eli kaupungin järjestämä "hauta" jolle ei kukaan tuo mitään muuta kuin roskia ja muuta sontaa. Olet niin mitättömyys että tulevaisuuden arkeologeillekaan ei jää sinusta mitään. Sinulle ei edes kiveä eikä varsinkaan kuolinilmoitusta laiteta.
Ainoa merkintä mikä jää on viralliset rekisterit syntymäajasta, nimestä ja arvioidusta kuolinajasta. Ehkä voit olla suomi24 seksikeskusteluja seuranneiden ihmisten mielissä, mutta sen jälkeen kun nuo listasi katoavat, hyvin suurella todennäköisyydellä et ole, koska ketään ei kiinnosta ja niillä ei ollut kenenkään elämään mitään merkitystä. Ihan vinkkinä. Jos haluat elämääsi sisältöä, niin tavatkaa löylykauhamiehen kanssa. Hän voi kertoa traumastaan kun joutui lapsena raiskatuksi ja sai löylykauhan vartta anukseensa. Sinä taas voit kertoa kuinka et saanut mitään muutosta aikaan tässä elämässä ja sitten esitellä sähköpostilistaasi ja katsella kuinka hänkin pyörittää silmiään ja ihmettelee kuinka sekopää voitkin olla.
- Anonyymi
Iältäsi tunnut sijoittuvan siihen ikäluokkaan, että mietit onko jotain jäänyt kokematta. Viimeistään nyt kannattaa haaveet toteuttaa ja jos kaipaat esim. miestä joka hallitsee naisen ottamisen ja antaa tarpeeksi sitä mitä ilmeisesti tarvitset niin ei kun tuumasta toimeen.
- Anonyymi
Nelikymppinen nainen laita viestiä 040-8592491.
- Anonyymi
juuu..laitan
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .694118Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503065Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323010Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3912093Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101196Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291014- 601000
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963