näkyykö vaippa?

Anonyymi

tänään oli mielenkiintoinen tilanne, itse olen 45vuotias mies. päälläni oli ultimat niin kuin 24/7 ja parit muovihousut päällä. ajattelin tössä vaihtaa kuivan vaipan. kun olin jäämässä junassa pasilassa yks nainen läimäyttää leikillisesti takapuoleen ja kysyy että onko sulla vaipat päällä. kanssa matkustajia oli aika paljon. vastasin, että kyllä on. muutamat muut katsoivat mitä ihmettä tyyliin,

9

1024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No olihan tuo aika häpäisevää ja asiatonta käytöstä naiselta, noin henkilökohtaisesta ja intiimistä asiasta. Olen 29-vuotias mies ja käytössä myös Tena Slip Active Fit Ultima, Tena Slip Active Fit Maxi sekä Molicare Slip Maxi. Muovihousujen käytöstä ei ole kokemusta. Mietin olisiko sinulla ehkä voinut noustessa tai jossain asennossa housunkauluksesta ja paidan helman välistä hetken ehkä näkyä vaipan tai muovihousujen reunaa?

      Takapuolihan on vaipan kanssa hieman pyörempi ja peppuvako puuttuu, mutta tätä ei moni kyllä käytännössä huomaa, etenkin vaipan ollessa märkä korostuu enemmän. Olisiko tämä voinut olla yksi syy tai että vaippa märkänä sitten pullotti? Pääsääntöisesti paksumman / imukykyisemmän teippivaipan kanssa voi olla arjessa aika huomaamaton.

      • Anonyymi

        No voi kauheeta. Käytä ihmeessä niitä vaippoja, että saat naisten huomion osaksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi kauheeta. Käytä ihmeessä niitä vaippoja, että saat naisten huomion osaksesi.

        Mä olen vähän samaa mieltä. Voisi olla kivalla tavalla ärsyttävää tollanen :)

        Terveisin Monisairas


    • Hyvä anonyymi.
      Noin olen itsekkin huomannut.

    • Anonyymi

      Kun miettii niitä aikoja, kun kymmenen vuotta sitten piti alkaa käyttää vaippoja, niin on suhtautumien muuttunut niin itsellä kuin monella muullakin. Silloin käytti ihan salassa ja piilossa, ei kehdannut edes aviopuolison kanssa avoimesti puhua asiasta. Nyt on tilanne sellainen, että kun me molemmat käytämme vaippahousuja, hankimme niitä yhdessä ja vertailemme mikä olisi hyvä ja kokeilemme eri valmisteita ja kuljeskelemme kotosalla vaippahoususillaan ilman häpeän tunnetta. Ja samaa tuolla muualla; kun tiedämme, tai huomaamme, että joku on vaippojen käyttäjä saatamme keskustella asiasta. Minulta on pari kolme henkilöä kysynyt että käytätkö vaippoja ja olen vastannut myöntävästi ja sitten on puhuttu siitä, mitä vaippoja käytetään yms. Kaupan kassa kysyi kerran, että oletko kokeillut xxx-vaippoja, niitä on tuolla hyllyssä, hän itse käyttää niitä. Ajat muuttuvat, onneksi.

    • Anonyymi

      Minä olen alkanut käyttämään Haren housuja missä on enemmän tilaa valloille ja muovihousuille.

    • Anonyymi

      Aika törkeetä käytöstä. Naiset ovat itse aina uhriutumassa, jos mies niitä vahingossakin hipaisee, mutta itse eivät kunnioita miehen koskemattomuutta, vaikka tuossakin tilanteessa oli kyse asiasta joka voi olla vaikea ja kiusallinen.

    • Anonyymi

      Näkyykö vaippa? Tänään kävin ostoksilla tavaratalossa ja edelläni käveli nainen ohuissa valkoisissa housuissa. Hänellä oli vaippahousut, joissa oli aaltokuvioita ja mereneläimiä kaloja yms. kuvioita sinistä ja vihreää kuviota. Aika paksu vaippa. Hän oli kyykkysillään erään hyllyn vieressä ja "satuin kulkemaan" siitä ohi. Vaippa oli aika korkeavyötäröinen teippivaippa.
      ...no, en minäkään välitä, jos vaippahousu näkyy

      • Anonyymi

        Sinulla se "hissi" ei kulje ylös asti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7681
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4576
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3231
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1709
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1488
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      15
      1442
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1129
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1080
    Aihe