Tätä on mahdotonta ratkaista

Anonyymi

En todellakaan tiedä nainen, mitä tälle meidän suhteelle pitäisi tehdä koska tilanne on mahdoton niin monella tavalla. Sana suhde on kyllä aika paljon sanottu meistä tässä tilanteessa.

Yksi pahimmista mahdottomuuksista on se, että tunnen sinua kohtaan aivan järjetöntä kaipuun ja rakkauden sekoitusta. Se on aivan mahdoton kokemus. Se melkein lamauttaa minut ja salpaa hengityksen ja toisaalta synnyttää levottomasti hapuilevaa ikävää luoksesi kokemaan läsnöoloasi. Mistä syvältä se kumpuaa? Mikä on salaisuutesi että saat sen aikaan? Sinä ne tunteet herätät, mutta miten. Ja kyllä minä usein mietin, ettei tämä ole järkevän ihmisen puhetta eikä varsinkaan käytöstä, ja että tähän tarvisi saada muutosta. Mutta kun sinä tulet näköpiiriini on kaikki kontrolli taas mennyttä, niin kuin joka kerta aiemmin. Torjunta pettää auttamattomasti. Tosiasia taitaa olla, että tähän tarvitaan järeämpiä tehokeinoja että saisin elämäni joltisestikin normaaliksi.

Voi, voi, sinä olet aivan mahdoton. Ei tämä onnistu. Viet minut sekopäisyyteen. Jokin sinussa herättää syvimmät tunteeni sieluni syvyydessä, jokin sytyttää hehkuvan sydämen palon, kesyttämättömän sisäisen vimman haluta. Ymmärrä minut oikein, olen toivoton itseni suhteen. Olen menetetty tapaus. Jos huolissasi seuraat alamäkeäni, niin olet varmaan oikeassa. Olen parantumattomasti rakkaudesta sairas. Ja minusta tuntuu, että samaan aikaan sinun tunne-elämässäsi ei tapahdu värähdystäkään. Elät omaa elämääsi kuin mitään ei tapahtuisi ympärilläsi sinuun liittyen. Jatkat siis normaalia elämää eivätkä maailmamme kohtaa ja minä heijastelen vain omia tunteitani elämääsi omissa kuvitelmissani. Self made world.

Traagista, eikö totta? Myönteiset kokemukset tunteista johtavat helposti toiveajatteluun ja haavemaailmojen suurisuuntaiseen rakenteluun. Älä kuitenkaan tuomitse minua liian ankarasti, sillä olen romantikko ja elämännälkäni riuduttama. Yritä ymmärtää. Yritä edes. Niin, tajuan kyllä, että tämäkin on tietysti vain minun arvioni tilanteesta. Sokkoleikkiä, jota lapsena leikittiin. Muukin totuus on mahdollista. Valitan, mutta en osaa tai halua asiaa tämän paremmin valaista tänä iltana.

100

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kenelle?

• Anonyymi

Sellasia ne mielikuvitus suhteet varattuihin naisiin on

Paljon antaisit jos saisit kerran elämässä rakastella hänen kanssaan?

• Anonyymi

Varattujen kohdalla tällaisesta pitäisi päästä pois. Oikeasti.

• Anonyymi

Mitäpä ajattelet jos kumpikin tuntisivat toisiaan kohtaan samoin?

• Anonyymi

Se ylittäisi kaikki odotukset. Olisin kovin otettu. Tuntisin eheytyväni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ylittäisi kaikki odotukset. Olisin kovin otettu. Tuntisin eheytyväni.

Kuka hän on?

• Anonyymi

Kerro hänestä edes jotain❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän voisi tunnistaa kirjoituksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvoituksia. Kerran ei ajanut ohi.

Pisti penkille jotakin väliimme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvoituksia. Kerran ei ajanut ohi.

Pisti penkille jotakin väliimme.

Onpas arvoitukset. Onks nää lähiaikoina?

• Anonyymi

onpahan ihanasti kuvailtu mieheltä :) uuuh <3 kukahan onkaan tämä onnekas nainen?

• Anonyymi

Missä luki että mieheltä?
        T. Ei ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä luki että mieheltä?
        T. Ei ap

kun aloitus oli naiselle.................voihan se naiselta naiselle myös....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kun aloitus oli naiselle.................voihan se naiselta naiselle myös....

Voi kun olisi n>n

• Anonyymi

Liityn kerhoon 😌

• Anonyymi

Niin tuttu tunne. Kuin myös sekin että toisessa ei näytä mikään värähtävän, ainakaan minun aiheuttamana. Miks hän samanaikaisesti räjäyttää minussa sisäisen tunnemyrskyn.
      Toisaalta ulospäin saattaa näyttää että itsekin jatkan coolina omaa elämääni mutta totuus on se, että hän on koko ajan mielessäni.

• Anonyymi

Kuka hän on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka hän on?

Hän on eräs ihana nainen joka on saanut mut aivan pyörryksiin vain olemalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

missäpäin Suomea? minkäniminen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet koko ajan hänen ajatuksissa?

• Anonyymi

Oletteko yhteydessä toisiinne? Jos kummallakin on halu olla yhteydessä, silloin tunne on molemminpuolinen.
        Jos kumpikin hakeutuu toisen seuraan tai ottaa yhteyttä niin tunne on mahdollisesti molemminpuolinen.

Ei perhana..mitä mää kirjoitan!
        Mää tajusin just jotain. Ei voi olla totta!! Nyt räpsähti lamppu palamaan. Olen ollut tyhmä ja sokea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletteko yhteydessä toisiinne? Jos kummallakin on halu olla yhteydessä, silloin tunne on molemminpuolinen.
        Jos kumpikin hakeutuu toisen seuraan tai ottaa yhteyttä niin tunne on mahdollisesti molemminpuolinen.

Ei perhana..mitä mää kirjoitan!
        Mää tajusin just jotain. Ei voi olla totta!! Nyt räpsähti lamppu palamaan. Olen ollut tyhmä ja sokea.

Kummin päin sokea? Että voisi olla molemminpuolista...?

• Anonyymi

Voi kuule, olen ihan samanlainen ja juuri sinua, häntä kaivattuani, kohtaan <3
      Sellaista hulluutta, että lupautuisin tältä istumalta jonain päivänä, nopeammin kuin ehkä voisit kuvitella, astelemaan kanssaan vihille.

• Anonyymi

Jatkan vielä: Voisin kirjoittaa vaikka sun mitä, ihan kaunistakin, mutta tyhjenävästi jo kirjoitit oleellisen. Tuota tämä on, ihanaa hulluutta. Se taitaa kuulua tähän matkaan ja homman luonteeseen, epäilen.

• Anonyymi

Joo. Oliko asiaaki?

• Tiedän tämän tunteen. Elän sitä itsekin. Ei siitä ole poispääsyä.

• Anonyymi

Ihanat ja vahvat hiukset 😍

• Anonyymi

Samat tunteet erästä miestä kohtaan...Kuvailit hyvin ne raastavat rakkauden täytteiset tunteet....

Olispa mulle <3

• Anonyymi

Lähes joka ikinen vapaa nainen haluaisi omia tämän kirjoituksen itselleen. Olet kyllä valtavan rohkea kun kirjoitat tunteistasi näin avoimesti.
      Yksi parhaista aloituksista, mitä olen lukenut. Olkoonkin aito tai sitten kalastelu viesti.
      Toivottavasti saat ratkaistua pulmasi.

• Anonyymi

Niinpä lähes joka ikinen. Minä en osaisi olla romantikon kanssa 😣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä lähes joka ikinen. Minä en osaisi olla romantikon kanssa 😣

Kuulun niihin lähes-ihmisiin. Mielestäni aloitus on imelä, ällö ja kuvottava. Liikaa kaikkea, ihan liikaa. Siirappi valuu suupielistä ja hunajaa tiukkuu joka rivillä. En tykkää.

• Anonyymi

Ja tuhannesta lupauksesta on jäljellä vain kyyneleet

Harmi että kauniit sanat on aina vain ajatuksia

Ääneen tuleekin sitten sammakoita joilla nainen häädetään pakoon

• Anonyymi

No eipä oo mulle, ei oo kukaan varmaan itteeni kohtaan tommosta tintenut. Ite kyllä oon, mutta mä oonkin sellanen pallopää.

• Anonyymi

Ja piti sanoo, että tää onkin paljon vaikeempi ratkasta (ellei mahdoton) verrattuna noihin älykkyystehtäviin mi on laitettu.

• Anonyymi

Sain tänään kirjan lahjaksi ystävältäni.
      Eeva Kilven Sinisen muistikirjan.
      Lainaus kirjasta:

Kirjoittamisen käyttövoima on ikävöinti.
      kirjoittaa-ikävöidä
      Vastaava substantiivi on yksinäisyys.
      (Yksinäinen ikävöi, suree, hän ikävöi läheisyyttä. Ja hän saattaa olla ihmisvihaaja!)

Viisaita sanoja. Lainauksen viimeistä lausetta vielä sulattelen. Se ei tunnu omalta.
      Joskus minäkin kirjoitin. Se lohdutti silloin.
      En ole jaksanut enää kirjoittaa pitkään aikaan. Sanat ovat jääneet uinumaan. Ne hävisivät, niiden lohtulumous katosi.
      Ei se silti tarkoita sitä etten ikävöisi.
      Ikävä on koteloitunut sisääni. Se pyrkii silti ulos ahdistuksen aalloin tai kyynelin.

Viime ajat ovat olleet raskaita. Kuolema tuli taas lähelle. Sairaus näytti voimansa.
      Elämä on saanut jälleen näyttää haurautensa.
      Rajoilla käyminen on voimia vievää.
      Sanat ovat pieniä. Heiveröisiä. Kuiskauksia.
      Ei se silti tarkoita sitä etten ikävöisi sinua.
      Etten rakastaisi. Vieläkin.
      Kaikesta huolimatta.
      🧡
      Ps. Ihan vaan tiedoksi ettei elämäni ole millään tavalla tai missään suhteessa normaalia.

• Anonyymi

Eeva Kilpi on viisas nainen, ja kirjoitti juuri kuten asia on, tunnistin.

• Anonyymi

Tämän haluaisin omia. Kumpa hän tuntisi näin minua kohtaan. Mutta näin kai me kaikki epätoivoisen rakastumisen äärellä olevat naiset ajattelemme

• Anonyymi

Kirjoitit täysin niitä ajatuksia, mitä minä pyörittelen päässäni jatkuvasti. Sinä osasit ne kirjoittaa noin hienosti tekstiksi, mitä minä en osaa. Luulen, että olet kyllä huomannut rakkaudelliset tunteeni sinua kohtaan sillä välillä suojaus niin sanotusti pettää. Se mitä nyt eniten haluaisin ja toivoisin olisi, että saisin viettää aikaa kanssasi kahden ja keskustella näistä mieltämme myllertävistä asioista.

• Anonyymi

Ihanasti kirjoitettu. Kyllä me vielä kohdataan. Se on tähtiin kirjoitettu.

• Anonyymi

Tuliko huono omatunto kaikesta mitä tullut taas sanottua?

• Anonyymi

Tulee mieleen monta elämäntilsnnetta, johon AP:n viesti voisi vastata.

Tämän voi ratkaista rauhallisella kahdenkeskiselle keskustelulla. Se auttaisi molempia. Töissä emme edes pääse tilanteeseen, jossa voisi puhua. Olisin valmis olemaan avoin tunteistani. Kumpa keksisimme jonkun ”tekosyyn” päästä rauhassa juttusille, luonasi tai metsäkävelyllä tai järven rannassa..

Hän, ketä rakastan voisi hyvin ajatella noin tai ainakin lähelle. Hän vetäytyy kuoreen, mutta näen ristiriitaisia tunteita kupruilemassa pinnan alla. Itse myös suojaan itseäni, enkä näytä kaikkea mitä ajattelen. Jos minut tuntee hyvin, sen näkee varmasti vierestä. Jos ei, saatan näyttää tyynellä. Välillä kumpikin hetken ajan unohtaa torjunnan, ja näyttää tunteensa esimerkiksi syvässä katseensa.

Hän tuskin kuitenkaan tietää miten syvät tunteeni on. Olen myös ihmetellyt miten tunteet voi olla näin voimakkast. Hullu myllerrys sisällä. Hän ei tiedä, että olen puhunut jo kotona haluavani eron (ei tiedä kukaan muukaan avopuolisoa huolimatta).

Tää pitäisi vaan ratkaista. Olen jo ollut aika lähellä, että teen sen, mutta olen aina jarruttanut joko uskalluksen puutteen tai vetäytymisestäsi johtuen. Hankala saada alkuun! Keskustelu sitten määräisi mihin yhdessä halutaan tai haluta lähteä.

• Anonyymi

Etkö aloittaja voisi kertoa meille jotain tästä naisesta? Kerro edes jotain❤

• Anonyymi

Kuuleppas nyt aloittaja sydämmeni sulle sykkii mutta sinä et sitä tahtonut joten en voi asialle mitään.

• Anonyymi

Jerätti miettimään omaa osaani.
      Minäkin olen ollut joskus jollekkin joku. En usko enää koskaan olevani. Arki on syönyt minut ja ahminut kokonaan itselleen.
      En osaisi enää olla muuta kuin arjen pieksämä, kolhima ihminen. Säröinen ja paikattu.
      Minussa on niin paljon siedettävää, suodatettavaa ja taakkaa.
      Aloittajalle voimia.

• Anonyymi

Sopisiko valaista huomenna lisää?

• Anonyymi

ei kun tänään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei kun tänään!

Aloittaja kirrjoitti ettei jaksa.

• Anonyymi

Ihana teksti <3

Ehkei se toinenkaan osapuoli todellakaan tiedä, mitä tekisi...

• Anonyymi

Näin voi olla kun vielä tilannetta katsoo...

Neuvottomuus suurempansa edessä, tarkoitan tilannetta.

• Anonyymi

Luottamus luodaan muualla ja muulla tavoin.

• Anonyymi

En usko että koskaan pääsen hänen lähellensä.

• Anonyymi

Söpö viesti kertakaikkiaan, valitettavasti vaan ei minulle kun ikävöintini kohde ei ole mitenkään erityisen romanttinen. Enemmänkin sellainen toiminnan mies.

• Anonyymi

Jos vain et näe kuoren alle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos vain et näe kuoren alle.

Miksi noita kuoria pitää vahvistaa muureiksi?

Ei edellinen

• Anonyymi

Tiedän että haluaisit mut ja sinä tiedät että minä haluaisin sut mutta ei me kumpikaan voida joten jätetäänkö tähän eikä kidute enää toisiamme.

• Anonyymi

En tiedä että haluaisit minut.

• Anonyymi

En tiedä kenelle tämä on, mutta minä olen ratkaissut jo "ihanien kertojien avulla", mummotkin kuuluu samaan "sarjaan" . Alkaa päivä päivältä vahvistua että vähintään seuraavat viisi vuotta elämäni jatkuu ilman minkäänlaista suhdetta. En etsi ketään elämääni. Olen äärimmäisen omaehtoinen!

• Anonyymi

Niin olet ja vapaaehtoinen ja kaikkivoipa ja voimakas ja itsetietoinen ja riittoinen. Kaikkea tuolta väliltä ja alta ja päältä täynnä jääräpäisyyttä.

• Anonyymi

Kenen kertojien avulla? Miksi toimit näin väärin?

• Anonyymi

Tajuatko millaisia ajatukseni on tällä hetkellä? Ja miten se vaikuttaa käytökseeni? :D Siis voi v oikeesti missä on järkesi.

• Anonyymi

Ja minulla tuli kananmuna pieru.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Aikaa kuluu eikä edes vahingossakaan nähdä. Kumpikaan ei ota yhteyttä toisiinsa muulla tavoin jotta voitaisi tavata. Eikä kumpikaan ole edes varma haluaako toinen tavata minkä vuoksi kynnys ottaa yhteyttä on suuri.
      Ei tämä tule onnistumaan kun vain ikävöi ja odottaa. Itse kyllästynyt viimeiseen asti tähän paikkaan. Kaipaan häntä niin kovasti mutten halua roikkua täällä. Täällä mikään ei etene etkä tiedä kuka on kuka vaikka siltä tuntuisikin välillä.
      Niin, kukas minua pakottaa, ei kukaan.
      n>m

• Anonyymi

Aina voi tehdä asialle jotain tai sitten voi kertoa tunnisteita, mutta täällä itkeminen ei hyödytä mitään.
        Joten kerro nyt tunnisteita, jos ottaa niin koville.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina voi tehdä asialle jotain tai sitten voi kertoa tunnisteita, mutta täällä itkeminen ei hyödytä mitään.
        Joten kerro nyt tunnisteita, jos ottaa niin koville.

En kerro tämän enempää, sellaisia tunnisteita ei täällä pysty antamaan että toinen sinut täältä 100% varmasti tunnistaisi. Toin vain omaa ajatusta esille tuossa ja vinkkinä kaikille jotka näiden asioiden kanssa painiskelee että tehkää jotain asioiden eteen.
        Olen sitä mieltä nyt että se on vaan oikeasti uskallettava toimia. Jos ei, mitään ei tapahdu.
        Hyvää päivän jatkoa!

• Anonyymi

Mitä helvetin väliä niillä tunnisteilla on? Täällä on pelleporukka, jotka tietää tai arvelee joidenkin tykästyneiden toisiinsa tai jonkun tykästyneen johonkin, pelaa heidän kustannuksellaan, kirjoittaa heidän nimissä ym. En ottais mitään tommosia tekstejä täällä tosissaan. Sen verta sanon, että ite en pelaa kenenkään kustannuksella mitään pelejä ja näille pelleilijöille en toivo enempää enkä vähempää kuin että karma toimii. He ovat oikeasti kaiken paskan ansainneet ja toivottavasti saavat sitä niskaansa jatkossakin ja paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä helvetin väliä niillä tunnisteilla on? Täällä on pelleporukka, jotka tietää tai arvelee joidenkin tykästyneiden toisiinsa tai jonkun tykästyneen johonkin, pelaa heidän kustannuksellaan, kirjoittaa heidän nimissä ym. En ottais mitään tommosia tekstejä täällä tosissaan. Sen verta sanon, että ite en pelaa kenenkään kustannuksella mitään pelejä ja näille pelleilijöille en toivo enempää enkä vähempää kuin että karma toimii. He ovat oikeasti kaiken paskan ansainneet ja toivottavasti saavat sitä niskaansa jatkossakin ja paljon.

On niillä tunnisteilla väliä, jos täällä itketään, että nyyhky nyyhky, kun kapaan taas häntä eikä kukaan tee mitään, mutta pakko nyyhkytellä täällä, että saa edes vähän sääliä.
        Sävy on melkein aina sitä, että haluaa sen toisen, mutta ei vaan vittu voi mitään tehdä sen eteen. Ei edes niitä tunnisteita.
        Täyttä paskaa kaikki noi kirjoitukset. Toki jos haluaa ja tykkää imeskellä sitä peukkua siköasennossa vanhempiensa nurkissa, niin siitä vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karma tyyppi?

Eli olet se Ässää kaipaava joka aina on varma että hänellä on parisuhde palstalla ?

Sähän olit pitkässä suhteessa pohtia mieheen täällä ?

Kunnes se teki siirtoja sen oikean kaivattunsa suuntaan.

Varattu lienet ja pks alueelta kaipaat varattua ihmistä ?

• Anonyymi

Olen ihan varma, että kumpikin kaipaa toisiaan. Vaikkei pitkään aikaan ole nähtykään. Ei minun tunteet minnekään ole kuolleet.

• Anonyymi

Kertoisitko, liittyykö tämä kirjoitukseen, jonka sait eilen? Minun olisi tärkeää saada tuo tietää.

• Anonyymi

En ole saanut kirjoitusta eilen häneltä, enkä keneltäkään muulta. Sori.

• Anonyymi

Ja tässä todiste miten helppoja varatut ovat.

Vähän lirkuttaa kauniisti niin palstan varatut on haltioissaan.

Monet miehet osaa lirkutella silloin kun haluaa saada jotain. Usein se on seksiä tai sääliä mutta tarkoittaako miehet niitä todella?

Osaa kyllä mutta suurin osa suureellisia puhuvista osaavat vain puhua lämpimikseen. Valehdella joka sanan. Heitä kutsutaan monin nimin: pleijeri, pelimies, naistenmies, renttu

Naisten mieleen koska osaavat suolta paskaa suustaan mutta jättävät jälkeen vihaisia pettyneitä naisia jotka itkee petetyksi tuloaan. Mies on antanut tuhat lupausta mutta yhtäkään ei pitänyt

Sanoja sanoja vaan mutta missä on teot?

Aitoriitan kaltaiseen helppoon ja kevytkenkäiseen pettäjään tää uppoaa hyvin niinkun näkyy

Moni sinkku osaa olla skeptisempi kun tuntee je pelimiesten sanataituruuden takaa löytyvän petollisuuden

Paljon sanoja joita ei tarkoita

• Anonyymi

Aitoriittahan on varattu nainen saalistamassa, varattua miestä.
        Äärimmäisen mustasukkainen kaivattunsa aviopuolisolle. Näkee sitä sen puolisoo täällä joka suunnassa ja samalla lirkkaa sille sen muikun aviomiehelle ja selittelee omalle miehelleen et sinua minä vaan ja olet hyvä mies ja minulla on hyvä mies.
        Ihme rutisia jolle uppoo jokainen pelimiehen pelisiirto ja housut on mehussa

Aitoriitta olisi varmaan ihan mehuissaan noista rättipäistä. Niidehän menekki suomiakkojen keskuudessa perustuu siihen miten ne lirkkaa ja puhuu naisille hempeitä. Naiset on ihan mehuissa ja ottaa ukokseen. Sitten rättipää kertoo et oot hänen 7 vaimo ja nyrkin ja hellan välissä hoidat kotona lapsia kun ukko lähtee etsiin kahdeksatta vaimoa

• Anonyymi

Siis miksi ihmeessä te arvostelette naisia siitä, että ne tykkää nätisti puhumisesta, kyllä moni erokin varmaan vältettäisiin, jos miehet osaisi kumppaneilleen nätisti puhua. Siis mun mielestä ainakin se on ihan normaali tarve ihmisillä, että ollaan ystävällisiä ja kehutaan. Oon aina sanonut, että vaikka monet Välimeren maiden miehet esim.taka-ajatuksineen imartelee naisia niin mitä siitä sitten, kyllä sen moni tietää ja nauttii kehuista ja ehkä hyvästä seksistäkin, jos sitä hakee. Mun mielestä se, että joku on epäkohtelias juntti ei takaa, että tuo on hyvää parisuhdeainesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis miksi ihmeessä te arvostelette naisia siitä, että ne tykkää nätisti puhumisesta, kyllä moni erokin varmaan vältettäisiin, jos miehet osaisi kumppaneilleen nätisti puhua. Siis mun mielestä ainakin se on ihan normaali tarve ihmisillä, että ollaan ystävällisiä ja kehutaan. Oon aina sanonut, että vaikka monet Välimeren maiden miehet esim.taka-ajatuksineen imartelee naisia niin mitä siitä sitten, kyllä sen moni tietää ja nauttii kehuista ja ehkä hyvästä seksistäkin, jos sitä hakee. Mun mielestä se, että joku on epäkohtelias juntti ei takaa, että tuo on hyvää parisuhdeainesta.

Eikä myöskään paskaa suoltava pelimies ja pettäjää ja antaa nyrkistä tuon kuhertelu imarteluvaiheen jälkeen. ja suuntaa kaikki kehut uuteen valloitukseen suhteen ulkopuolelta
        naiset kärähtää pelimiehen matkaan kun on liian mehuissaan imartelun edessä. varatut usein niin epätoivoisi huonossa suhteessaan ja miehen huomion tarpeessa että etunenässä lähtee näiden imartelija pelimiesten matkaan

• Anonyymi

Miksi edelleenkin yhdistät pelimiehen huono käytöksiseen ja väkivaltaiseen ihmiseen. Mä uskon, että väkivaltaisia miehiä on jopa enemmän niissä sulkeutuneissa hissukoissa, ehkä syrjäytyneissä miehissä, jotka ehkä jo lapsena ovat kotona tai mualla kokeneet väkivaltaa. Väkivaltahan helposti ympäristön kautta siirtyy seuraavalle sukupolvelle.

• Anonyymi

Tuo joka tuosta aitoriitasta kirjoittaa niin on esim minua luullut tuoksi riitaksi eikä usko etten kyseinen henkilö ole tunnistelee sanoista ihmisiä. Monilla ihmisillä on samanlainen kirjoitus tyyli.
        Myönnän sen että itselläni on ollut useampaa nimimerkkiä mutta tuo aitoriitta nimerkki ei ole minun.
        Minä en ota vieraan ihmisen tekoja niskoille omissa ihan tarpeeksi kantamista. Siinäkin teet väärin että haukut anonyymeja jotka eivät ansaitse tätä käytöstäsi hauku sitä aitoriittaa äläkä summittaisesti ketä vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo joka tuosta aitoriitasta kirjoittaa niin on esim minua luullut tuoksi riitaksi eikä usko etten kyseinen henkilö ole tunnistelee sanoista ihmisiä. Monilla ihmisillä on samanlainen kirjoitus tyyli.
        Myönnän sen että itselläni on ollut useampaa nimimerkkiä mutta tuo aitoriitta nimerkki ei ole minun.
        Minä en ota vieraan ihmisen tekoja niskoille omissa ihan tarpeeksi kantamista. Siinäkin teet väärin että haukut anonyymeja jotka eivät ansaitse tätä käytöstäsi hauku sitä aitoriittaa äläkä summittaisesti ketä vain.

Kuule. kyllä sen aitoriitan tapa matkia hänelle itselleen sanottua jo tunnetaan. Mene varattu nyt sen oman ukkos viereen köyriin vai eikös oma enää kiinnosta kun on oma ja nyt kiinnostaa vieras ja näköjään toisen oma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä muita varattuja mehusankoja ole kuin se yksi monella nicillä kulkeva eukko. Haarat aivan mehuissa ja niin mielinkielin jos vähänkään joku kirjoittaa rakkaudesta. Sillä aukee haarat ja mehut valahtaa varatun eukon housuihin.

siinä ois jollekin helppoo seksii. Siltä sais eikä paljoa tarvisi työtä tehdä kun oma ukko unohtusi ja haarat levähtäisi auki kuin terälehdet kukassa! Ja hunat olisi jo pihalla.

Tiedätte keltä saa jos haluu

• Anonyymi

Taidat itse sellainen olla en tiedä miksi vieraista ihmisistä haluat puhua pahaa etkä edes tiedä kenestä puhut kuhan vaan saat haukkua ja syylistää.
        Sellaista ihmistä ei ole olemassakaan joka ei jossain elämänsä vaiheessa ole toista ajatellut oli sitten sinkku tai varattu kyseessä jopa sinä olet niin tehnyt vaikket myönnä. Omalta osaltani voin sanoa että minua ei sänkyyn saa olen haaveilia tyyppiä ja en harrasta yhden illan juttuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat itse sellainen olla en tiedä miksi vieraista ihmisistä haluat puhua pahaa etkä edes tiedä kenestä puhut kuhan vaan saat haukkua ja syylistää.
        Sellaista ihmistä ei ole olemassakaan joka ei jossain elämänsä vaiheessa ole toista ajatellut oli sitten sinkku tai varattu kyseessä jopa sinä olet niin tehnyt vaikket myönnä. Omalta osaltani voin sanoa että minua ei sänkyyn saa olen haaveilia tyyppiä ja en harrasta yhden illan juttuja.

Aitoriitta on niitä akkoja joita saadaan syyttä rättipäiden suomen valloituksesta. Tollaset akat mehustelee rättipäiden imarteluiden edessä ja tuo niitä suomeen. Vapaa pääsy maitosuklaa ukoille joiden suusta tulee hempeitä joilla suomiakkojen housuissa vertaa hunaja valtoimenaan.

• Anonyymi

Et sinä ole terve. Tuosta sun käytöksestä huomaa että olet mustasukkainen.
        Se paistaa lävitse niin kuu taivaalla.
        Empä kyllä ihmettele jos tämä aitoriitta on ihan sinun keksimä hahmo jota ei ole edes olemassa. Haluat vain tiettyä ihmistä tämän sivun kautta haukkua.
        Sitäkään en ymmärrä että miksi tulit pilaamaamaan jonkun vieraann ihmisen hienon aloituksen liittyykö siihenkin mustasukkaisuus jostain ihmisestä.
        Se minulle on selvinnyt että olet joko mustasukkainen mies tai nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minä olin aikaisemmin jatkuvasti huora ja se yks valopää Marilyn, joka joskus kirjoitti tuolla Marilyn nimmarilla. En todellakaan oo mikään huora enkä se Marilynkään enkä tyrkky enkä rättipäiden valloittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä ole terve. Tuosta sun käytöksestä huomaa että olet mustasukkainen.
        Se paistaa lävitse niin kuu taivaalla.
        Empä kyllä ihmettele jos tämä aitoriitta on ihan sinun keksimä hahmo jota ei ole edes olemassa. Haluat vain tiettyä ihmistä tämän sivun kautta haukkua.
        Sitäkään en ymmärrä että miksi tulit pilaamaamaan jonkun vieraann ihmisen hienon aloituksen liittyykö siihenkin mustasukkaisuus jostain ihmisestä.
        Se minulle on selvinnyt että olet joko mustasukkainen mies tai nainen.

Juu, juu kyllä me tiedetään kaiikki että se sappettaa sinua kun sinua haukutaan kevytkenkäiseksi isis-morsiammeksi. Mutta kun sitähän sinä olet.

• Anonyymi

Ei tuollaisen henkilön kirjoituksista kannata välittää yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos. Jokainen itse tietää mitä on ja mitä ei ole. Tuo henkilö on kuin paha viirus se haluaa vaan syyllistää.

• Anonyymi

Tämä ei voi olla minulle, sillä en missään nimessä ole niinkuin mitään ei tapahtuisi. En vain voi tehdä mitään, kirjoittaa vaan joskus tänne ja kertoa valtavasta rakkauden tunteesta, muuta en voi.
      <3<3<3

• Anonyymi

Miksi et voi kirjoittaa. En sanonut etteikö naisella voisi olla tunteita, en vain tiedä niistä. Pyydän, kerro jotakin itsestäsi, tilanteestasi tai tunteistasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et voi kirjoittaa. En sanonut etteikö naisella voisi olla tunteita, en vain tiedä niistä. Pyydän, kerro jotakin itsestäsi, tilanteestasi tai tunteistasi.

Avioliitossa oleva tummatukkainen 44 vuotias nainen Uudeltamaalta

Työpaikka Nordea
        Konttoristi

Sinä noin 30 v vaalea sinisilmäinen mies avoliitossa. Viereisestä kopista Nordeasta

Tapaamme usein kahviautomaatin luona ja kahvihuoneessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avioliitossa oleva tummatukkainen 44 vuotias nainen Uudeltamaalta

Työpaikka Nordea
        Konttoristi

Sinä noin 30 v vaalea sinisilmäinen mies avoliitossa. Viereisestä kopista Nordeasta

Tapaamme usein kahviautomaatin luona ja kahvihuoneessa

Tämä saattaisi ollahauskaavaaneiole

• Anonyymi

Tämä voisi olla minulle koska olen niin vittuuntunut erään miehen käytökseen esimerkiksi tähän hänen parisuhteeseen täällä tuon aitoriitan kanssa joka piiloutuu eri nimimerkkien taakse plus muihin hänen toilailuihin etten suostu hänen kanssaan enää puhumaan yhtään mitään. Ignooraan moisen hamesankarin

ottakoon palstan varattu omia sen. Katuu ehkä myöhemmin. Mutta minä en hänen suuntaan enää katsele jos anteeksi ei osaa pyytää ja tapojaan muuttaa. Muussa tapauksessa tuo varattu saakoon pitää- Olen sentään sinkku enkä mikään itseään tarjoileva naukuva varattu

onnea petolliseen suhteeseen kolmen kimpassa! Hyvästi

• Anonyymi

Kuka tllä tuon aitoriitta trollin tosissaan ottaa.

• Anonyymi

Minua joskus luultiin täällä joksikin Marilyniksi...olikohan nimmari uusmarilyn tms.

Ihan pölijä palsta!

• Anonyymi

Mulle on yks lysti kuka tämä paskan jauhaja on. Taitaa olla yksin eläjä mies tai vanha piika nainen jolla ei ole omassa elämässä tarpeeksi kiinnostuksen kohteita niin itselle tekemisenä pitää muita solvata. :D

• Anonyymi

Aitoriitta on suomalainen keski-ikäinen varattu mehulinko joka heikkona kaikkiin ukkoihin jotka osaa hänen egoaan hivellä. Eukko tuo suomeen muslimeita ja terroristeja, isis järjetöjenkin edustajia jos ne vaan osaa rakastaa häntä ja kauniisti lirkata vanhalle rouvalle, mitä oma ukkonsa ei tee.

• Anonyymi

Vai niin minä se en sitten voi olla koska ensinnäkään en ole vanha. Hänen täytyy olla jossain virastossa töissä jos tuollaisia kuvaamisia asioita tekee minä en ole virastossa töissä joten joko uskot etten ole kyseinen henkilö?

• Anonyymi

Ja jos sattuu olemaan niin että se aitoriitta olisikin oikea ihminen niin ei se sun haukkujasi ansaitse. Ei kukaan täällä palstalla ole sulle tilivelvollinen. Luin jonkun tämän aitoriitan kirjoituksen ja siinä hän pyysi joltain anteeksi ja se riittää. En minä ainakaan voi ruveta vieraita ihmisiä neuvomaan kun en edes tiedä kuka on kyseessä saatikka sitten että alkaisin solvaamaan.

• Anonyymi

Mikael. Tykkään susta, ajattelen sua, oon ihan sekaisin susta. Mutta ikinä en sulle tätä tunnusta, mieluummin kuolen kuin rikon perheeni.

• Anonyymi

Hänelle kirjoitin viimeksi, etten ajattele häntä romanttisessa mielessä. Siihen loppui keskustelut. En voi enkä halua, kun koen ettei meillä ole samansuuntaista tulevaisuutta enkä halua rikkoa itseäni. Miksi jotkut ei kuuntele, kun heille kertoo asioita? Onko niin oman tunteensa sokaisemia? Halutaan jotain mihin ei olla valmiita, rikotaan toinen sillä, että luvataan pelkkiä tunteita, hetkiä. Jos itse haluan sen loppuelämän, en kai tyydy pelkkään tunnetilaan tai hetkeen??

• Anonyymi

Et tietenkään. Minäkin haluan loppuelämän olla yhdessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et tietenkään. Minäkin haluan loppuelämän olla yhdessä.

No miten se ilmentyy sille toiselle? Minua halusi varattu, mutten voinut ryhtyä hänen kanssaan olemaan. En ole kenenkään mielihalujen koekaniini.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      250
      5201
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      120
      4221
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      59
      3961
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3627
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3580
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3335
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      12
      2733
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2606
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2496
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      61
      2397
    Aihe