hiekka särkille asumaan

Anonyymi

olen miettinyt muuttaa hiekka särkälle asumaan vuokralla, eli on sitten ympäri 24 h:n hiekka särkillä että mitä asuntoja on siellä satavalla? esim. kesälllä kätevä kun on mökkki siellä ja muutakin vuoden aikaa ajatellen hyvä.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä opiskelen ammatti korkea koulussa ja ajattelin vuokra asuntoa kala joelta. Mistä minä kysyisin kala joella vuokra asuntoa? Pitääkö paljon maksaa sellaisesta vuokra asunnosta? Onko niitä rivi taloja hiekka särkillä ja onko monta huonetta? Saako asumis tukea helposti kalajoella ja onko siellä naisia?

    • Anonyymi

      Minä taas ajan paketti autolla kala joelle katsomaan kuinka kesä iltoina nauru lokit lentelee etsimässä kala ateriaa. Kesällä totta kai tulee vesi sadetta mutta voihan sitä syödä jää telöä sisä tiloissa silloin.
      Hiekka särkät on hieno paikka naut tia ke sästä ja kalastaa ah venia

      • Anonyymi

        Tai opetella vaikka yhdyssanoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai opetella vaikka yhdyssanoja.

        Yhdys sanojen oppiminen on tärkeää. Minäkin opin ne perus koulussa, ja se auttoi työ elämään. Aina saan työ paikan, enkä koskaan hae työttömyys korvausta. Toimeen tulo tukeakaan en ikinä ole hakenut, joten on tärkeätä oppia yhdys sanat. Naistakin saan, ja usein olen suku puoli yhteydessä, kun osaan yhdys sanat.


    • Anonyymi

      On hyvä paikka kerta kaikkiaan, suosittelen tuore maito ja hyvä pulla

    • Anonyymi

      Kylläpäsiinäjollakinnytvälähtitodentottaolenylpeäsinusta.

    • Anonyymi

      Opetelkaa ensiksi kielioppia. Ei kannata tulla ummikkona muualle kuin kristilliselle kansanopistolle elätiksi.

      • Anonyymi

        Höpöhöpökyllänämäkirjoittajat on ihan perus koulun käyneitä. Ulko mailla ei yxikään oo käynyt eikä matkannut lento koneella.


    • Anonyymi

      minä ajattelin ostaa lomaosakkeen mutta,oli liika tarjolla meneeköhän näitä kaupaksi,vaionko paskat jo housuissa

    • Anonyymi

      Kait ne on sijoittajien omistuksessa suurin osa asunnoista. Eivät vuokraa kuin muutaman kuukauden vuodessa, kovilla hinnoilla, voi pitää sit tyhjillään loput vuodesta.

      Asuntoja riittää, ne on vain sellasten käsissä jotka ei niitä oikeasti tarvitse..

    • Anonyymi

      Ei muuta kuin mene särkälle makoilemaan. Raitista ilmaa piisaa.

      • Anonyymi

        Onko pakko olla raitis? Minäkin olen joskus raitis. Eilenkin vain kaxi kalja tölkkiä. Tänään menen polku pyörällä kauppa keskukseen ja sitten olen raitis.


      • Anonyymi

        Oonan näitä,köyhät kyselee.Ostajat ostaa


      • Anonyymi

        Mutta HÄN ei ole köyhä eikä enää kipeäkään. Mies on mitä se syö...


    • Anonyymi

      Kyllä kannatta mennä. Siellä kesällä voitu ehkä miehiä löytää. Sanifanista löytyy aina ne muutama homo, käykääpä kahtoon. Kyttäävät miehiä, joten sine van.

    • Anonyymi

      www.kvas.fi löytyy keskustan vuokra-asuntoja,

      Hiekkasärkillä on ihan kiva asua ja fiilis vähän toinen kuin keskustassa. Särkillä on myös paljon ihan perusvuokrattavia yksiöitä ja kaksiota, kannattaa kysyä eri kiinteistövälittäjiltä, esim Kiinteistökeidas tai OPKK. Asunnoista tietoa myös ww.kodiksikalajoki.fi sivulta.

    • Anonyymi

      En kyllä ankeampaa asuinpaikkaa tiedä. Huonokasvuinen kuiva männikkö ja kylmä meri aina vieressä. Pakolaiskylää muistuttavaa rakentamista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe