puuhailleet maanantain myöhäisillassa?
Mitäs olette
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Telsua tollannut. Sitähän sitä monesti tekee.
- Anonyymi
Nokian kaupungissa ainakin vielä valvotaan.
Katsoin elokuvan the awakening
Loppu jäi vähän hämärän peittoon et kuoliko se päähenkilö vai ei.
Lähes koko elokuvan katsoin ilman ääntä kun säikyn ja pelkään äänitehosteiden kanssa tän tyypin leffoja katsoo
Nyt täytyy katsoo vastapainoksi hetken jotain piirrettyä. Muuten tuo elokuva tulee sata varmasti mun uniin. Kuolema teemat tulee lähes aina varsinkin kun kävi niin tunteisiin että eläydyin kohtauksiin kyynelillä.
Se tietää et nyt meni syvälle tonne psyykkeeseen ja elokuvan prosessointi käy kiivaana päässä yölläkin jos en sekota asiaa laittamalla vaikka pari jaksoo karvista meneen- Anonyymi
Ootko itkupilli mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko itkupilli mies.
Nainen mä oon.
Kyl mä kai aika herkästi itken
- Anonyymi
Ajatellut asioita ja sitä, kuinka pienet aivot minulla oikeasti onkaan.
Joskus kuvittelen ymmärtävänikin jotain, mutta totuus on, että en ole mikään välkky ihminen.
Ehkä ne perunat osaan keittää ja kastikkeen tehdä.
Mutten ymmärrä juuri mitään ihmisistä ja vähiten itseäni.
Ja mitä vanhemmaksi tulen, sitä tyhmemmäksi tulen. Olen väsynyt. - Anonyymi
En minäkään rakastaisi itseäni jos olisin joku muu. En löydä enää yhtään syytä miksi joku voisi rakastaa minua. Onneksi aina voi keskittyä muuhun kuin itseensä. Kaikkeen kauniiseen.
- Anonyymi
Ei kuulu sulle!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461874- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948