Näyttää olevan valmispiipuissa kymmenen senttiä. Mutta esimerkiksi tuossahan tuo on suoraan puuta vasten.
https://d38jyormajor1t.cloudfront.net/1140x760,fit,q85/sisustusprodmedia/sisustus/wp-content/uploads/2016/04/mokki-hirsitalo-olohuone.jpeg
Mitä tarkoittaa hormin suojaetäisyys?
5
212
Vastaukset
- Anonyymi
Maailmassa on monta, ihmeellista, kummallista asiaa. Kuten valmispiippu ja muurattu hormi.
- Anonyymi
Sama suojaetäisyys (10 senttiä) on tiilistä muuratussa hormissa.
- Anonyymi
Ei näy kuvassa tiilistä muurattua hormiakaan. Yritätkö vielä kerran?
- Anonyymi
Kuvan tapauksessa hormi pääsee säteilemään lämpöä huoneeseen niin tehokkaasti että tuskinpa on ongelmaa (sanoo määräykset mitä hyvänsä).
Ei asia on jos hormi menee kattotuolin vierestä & katon läpi ulos ja ympärillä on sitten eristevaippa.
Sellaisessa tapauksessa voi tulla tilanne että kattotuolin puun lämpö nousee liikaa ja puu alkaa kaasunntua & leimahdusvaara syntyy.
Aiemminhan esim. välipohjan yläpohjan kohdalla piipun pintaa sai koskettaa esimerkiksi 20mm lauta. (minä esim rakensin tiiveyden laudasta tehdyllä kahyksellä ja tiivistin loput muistaakseni akryylimassalla)
((Kyllä ilmansulku pitää pyrkiä aina tekemään täydellisen tiiviiksi piipun ympärillä, edes jotkut vastaavat/mestarit ei sitä tajua.))
-raksaaja(sh) - Anonyymi
Joo, kakkosnelonen ei saa olla piipun vieressä, mutta ohut herkästi syttyvä kattolista saa olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827