Mikä aine tehoaisi hapettuneisiin kytkimiin, liitoksiin ym? Käyttäisin sitä auton sähkölaitteiden kunnostukseen. Onko sellainen kuin CRC?
Mikä hyvää ainetta hapettuneisiin liitoksiin?
8
588
Vastaukset
- Anonyymi
Kun nyt tuon tuotemerkin mainitsit niin heillä on CRC OXIDE CLEAN & PROTECT PRO. Muilla oxidin poistajilla tarkista pitääkö suojata käsittelyn jälkeen öljyllä. Tuo crc sisältää öljyä.
- Anonyymi
CRC:tä kannattaa ruiskuttaa kunnolla kaikkiin sähkölaitteisiin. Varsinkin sellaisiin, joisa on koskettimia tai transistoreita. Ainetta on riittävästi silloin kun sitä valuu lattialle tai kadulle lätäköksi jossa pinnankorkeus on vähintään 20 mm.
- Anonyymi
Pitääpä käydä ostamassa CRC:tä ja käsitellä tuolla ohjeella. Kiitos vinkistä!
- Anonyymi
CRC on täyttä kusetusta. Ei se mihinkään auta.
- Anonyymi
CRC on tuotemerkki, jolla on paljon erilaisia tuotteita eri käyttötarkoituksiin. Yleensä kai CRC:stä puhujat tarkoittavat tuotetta 5-56, joka on jonkin sortin ohut ja tunkeutuva öljy. Sillä saa ruostuneen mutterin auki ihan hyvin, kunhan malttaa odottaa tunteja, mieluummin yön yli.
Kokemukseni mukaan se ei juuri voitele, eli ei ole liukkaan tuntuinen kuten moottoriöljy.
- Anonyymi
Joku heikko happo voisi toimia, kuten sitruunahappo. Tämän jälkeen liitokset/trackit on syytä tinata uudestaan. CRC on palava neste - saat vielä poltettua autosi jos sitä menet suihkuttamaan!
- Anonyymi
Aloitus on vuodelta 2019 eli viisi vuotta vanha. Vastaan niille jotka tänne eksyvät googlen hakutulosten kautta
Itse olen pitänyt vanhasta putki-lyhytaaltovastasnottimesta rahinat pois potentiometreistä ja monikakkuiset kiertokytkimet toimintakunnossa voitelevalla kontaktinpuhdistusspraylla PRF-7-78. Se yhdessä juottaessa syntyvän hartsinkäryn kanssa on minulle "elektroniikan tuoksu". - Anonyymi
Kontaktien voitelevaan tai ainakin hapettumiselta suojaavaan puhdistamiseen sopii kotimainen PRF 7-78. Öljyttömänä samantyyppinen puhdistusaine on 6-68. Hyviä molemmat, eri käyttötarkoituksiin.
Öljyttömällä voi puhdistaa liukumattomat kytkinkontaktit, öljyä sisältävällä liukuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v3910596- 372391
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla362326- 951711
Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511270Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?831232Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51155Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?265983- 52956
Kumpi teistä rakastui ensin?
Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi36737