Nyt kun eduskunnassakin on päätetty, päädyin kotonani siirtämään työtuoliani piirun verran vasemmalle näyttöpäätteen suhteen. Eli näyttöpäätteestä katsoen istun ikään kuin äärioikealla.
Tahdon olla yksi yhteen perussuomalainen. Ei kai se haittaa teistä ketään? Jos haittaa, opettelen ruotsin ja siirryn keskelle.
Valitsin persu-istuimen
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näin vaativat asiat kuuluvat kansanedustajille.
- Anonyymi
Muistitko viemärin ?
Vessanpytyssä siistimpää jos on viemäri.
=DW=- Anonyymi
Itse asiassa, kylppärini on niin iso, että voisin siirtää oppositioni sinne. Taulu-tv kaakeleihin, siihen tietokone piuhat, bluutöötti näppäimistö kosketus(hjiiri)alustalla ja se on siinä.
Vessanpytty ei ole paha istuin, olenhan uusinut kannen ja kehikon kalliilla ratkaisulla. Halvalla ei saa hyvää tikistämistä. Todella kelpo istuin itsekseen sulkeutuvin kansin. Arvo puuta, minulla on siis arvopohjakin valmiina.
Kyllä se pikkasen haittaa,
opettele nyt vaan se rantaruottalaisten kieli ja käännä lautasantennisi Ruottiin ja laita lapsesi opiskelemaan sinne yliopistoihin niin olet aidosti siinä herraviha-akselilla,
missä ne ruotsalaiset istua nököttäää seuraavat neljä vuotta,
vaikka itse niitä herroja ovatkin, ne katsos vaatii koko ajan kuitenkin erivapauksia,
Välillä vain vilkuilet oikealle ja välillä vasemmalle, tekee niskallesikin hyvää moinen voimistelu, aina pitää pikkasen pistää hanttiin istuu sitten missä laidassa vaan.- Anonyymi
Persujen mieliksi voisi kamerat kuvata pelkästään persujen istumapaikkoja salin äärilaidalta livenä ympäri vuorokauden luontoliven tapaan, tänään aukesi " Norppalive " norppa kivellä lekottelemassa.
Hirvee huoli jos persuja huomata tv-lähetyksessä, nyt kuulemma kamerat objektien kera kohdistettu äärimmäiseen oikeaan sopukkaan ettei kärpänenkään jää kuvaajalta huomaamatta. - Anonyymi
Huomenna pitää mennä ostamaan dieselmersu, koska muututtiin yhdessä päivässä oikeistolaiseksi ja porvariksi.
- Anonyymi
Muista ostaa käytetty, 20 vuotta vanha, 700 000 kilimetriä ajettu savuttava häkäpönttö. Täten otat osaa Rinteen ilmastonmuutos höpsötyksiin.
Itse jo kiikaroin tosi vanhaa diisseliä. Mökkisaunalle tilasin vanhoja ratapölkkyjä kiuas puiksi. Niitä kun pilkkoo ja polttaa, siinä savussa todentuu suomalainen kesä, jopa ratapölkky tuoksuineen.
- Anonyymi
Tässäpä sinulle laulua elämäsi suurelle matkalle:
http://lastenlaulut.com/elefanttimarssi/- Anonyymi
Perussuomalaiset eivät ole elefantteja posliinikaupassa, vaan rikkomatta paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760