Sinulle mies. Se mitä kuulin tänään tuntui siltä kuin olisi turpaansa saanut. Tai itseasiassa pahemmalta, turpaani olen ennenkin saanut eikä se ole verrattavissa tähän. Vähän kuin sydän olisi ilmapallo joka puhkaistaan ja tipahtaa tyhjänä ja rikkoutuneena maahan. Luulin ettei mikään muu voi enää tuntua suhteesi pahemmalta kuin se ensimmäinen uutinen jonka jo kuulin ajat sitten. Mutta mitäpä tästä, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Onneksi ei enää jatkossa olla yhtä paljon tekemisissä varmaan muutenkaan, mitä nyt törmäillään joskus siellä keittiössä.
Jätän hyvästejä sydämessäni
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän uutisia olet taas kuullut? Kannattais kysyä multa, ku kaikki lietsoo paskaa musta kateellisia ne on. Yks kaupan kassa sanoi tänään, että en ole ihan tavis, eli miehet mustamaalaa mua, koska luulevat, että pöllin niiden naiset. Tämä on se sama kohtalo, mikä mulla on aina ollut ja yksikään nainen ei sitä tunnu ymmärtävän. No ota itselles sitten se ketä musta sitä paskaa puhuu, jos se sut onnelliseks tekee.
- Anonyymi
Kauhee viesti aloittajalle. Ookko..lyökkö useinkin tuollain vyön alle, jos sua vituttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhee viesti aloittajalle. Ookko..lyökkö useinkin tuollain vyön alle, jos sua vituttaa?
En mä mitään lyö vyön alle, kunhan sanoin omasta kokemuksestani. Jos haluaa kuulopuheiden perusteella valita, niin valinta on hänen. Itse en luo mielipiteitä ihmisistä kuulopuheiden perusteella, koska ihmiset ovat kateellisia, valheellisia ja oman edun tavoittelijoita. Tämä on logiikkaa, itse olen ollut yksinäiken susi syntymästä asti, koska muiden käsityksen taso ei tunnu kohtaavan kanssani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä mitään lyö vyön alle, kunhan sanoin omasta kokemuksestani. Jos haluaa kuulopuheiden perusteella valita, niin valinta on hänen. Itse en luo mielipiteitä ihmisistä kuulopuheiden perusteella, koska ihmiset ovat kateellisia, valheellisia ja oman edun tavoittelijoita. Tämä on logiikkaa, itse olen ollut yksinäiken susi syntymästä asti, koska muiden käsityksen taso ei tunnu kohtaavan kanssani.
Ymmärrän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi he luulevat, että viet muiden muijat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi he luulevat, että viet muiden muijat?
Koska en ole tavis ja ne tietää, että olen vaarallinen. Flirttaan kaikelle mikä liikkuu ja tää on pieni kylä pahanen. Puskaradio laulaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska en ole tavis ja ne tietää, että olen vaarallinen. Flirttaan kaikelle mikä liikkuu ja tää on pieni kylä pahanen. Puskaradio laulaa..
Mitä tuo tarkoittaa, että oot vaarallinen, entä tuo ettet oo tavis?
- Anonyymi
No voi :(
- Anonyymi
Sun hyvästit on yhdentekevää. Ei tunnu missään Kurppa.
- Anonyymi
Ei ne minulta ollut..😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne minulta ollut..😁
Eikä multakaan 😅
Lintujen kevätmuutto meneillään kun törmää lajitovereihinsa :) - Anonyymi
Sen minä kyllä tiedän.
- Anonyymi
Juorut on juoruja. Ei kande uskoa kaIkkea kuulemaansa tai etenkään lukemaansa. Kandee kysyä siltä mieheltä, pitääkö kuultu asia paikkansa.
- Anonyymi
Mitä teidän kahden ihmisen asiat muille kuuluu. Se voi olla joskus koettelemus. Tietty tarkoitus voi olla hyväkin, silti jonkunlainen salamyhkäisyys ei sitä tunnu tukevan. Ihan kun kun kysymys merkkejä kannettais säkkikaupalla eteesi. Mikä sitten on tarkoitus. Yksin ei pysty, se toinen tarvitaan eikä silti tajua kysymymerkkimeren seasta tarpeeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43703SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933609Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283350Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713322Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202176Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 311516
- 321471
- 911393
- 151323