Toivon, etten törmää sinuun missään

Anonyymi

Sinussa ei ole rakkautta. Ja koska sinussa ei ole rakkautta, otat helpoimman uhrin ja sanelet hänelle säännöt. Toivottavasti kävin pohjat jo kanssasi. En halua olla kaltaisesi kanssa missään tekemisssä.

21

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mökö-mökökö se täällä?

• Anonyymi

Totta. Siksi olen tehnytkin niin kuin olen tehnyt. En ota yhteyttä. Pelastin sinut itseltäni. Miten tyhmää ja ironista. Nyt oon kuin jokin ääliö marttyyri mutta minkä teet. Parempi mun olla ääliö marttyyri kuin sun kärsiä paskasta rasitteista mun kanssa.

• Anonyymi

Mitä sä teit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä teit?

En mitään. Jätin ottamatta yhteyttä. Ylhäällä syy miksi.

• Anonyymi

Suomennos: "Pelkään, että en kelpaa toiselle ja minuun sattuu, siksi satutan sitä toista katkomalla yhteydet."

• Anonyymi

Mitä helkuttia? Aika shaibaa.

• Anonyymi

Törmäsitkö narsistiin?

• Anonyymi

En ikinä kirjoittaisi kuten aloituksessa, mutta olen alkanut epäilemään että vedän narsisteja puoleeni empaattisen luonteen vuoksi.

• totta, kaikissa ei ole rakkautta ollenkaan...

tosin riippuu kenelle sitä tahtoo antaa, sitä kun ei pakottaa voi.

• Anonyymi

Kenessä ei ole rakkautta? Toiset meistä on vain ujoja, jopa miehissä on näitä tapauksia. Itse odotan, että kohtaan aloitteelliemman ja agressiivisemman naisen. Sellaisenk, jokamut käy heti kimppuun.

• Anonyymi

Ehkä joku naapuristasi tulee kirveen kanssa seinäsi läpi juhannuksena. Siinä sulle aggressioita ja naisia

• Anonyymi

Voe sua. Ei käy Kateeks ja ei tunnu missään. sus ei vaa ollu sitä jotain . sori.

• Anonyymi

Niin mäki toivon että en näe sua missään ja mikäli näen niin en oo näkevinäni. Oot Kuvottava Ihmiseksi!

• Anonyymi

Tuollanen loputon syyttely voi viedäkkin, se tuskin on ratkaisu. Tietty jos täällä viesti ei mene perille etä siinä mielessä melko yhdentekevää.

• Anonyymi

No jos ei puoleen vuoteen enää o törmätty ni paljonko on todennäköisyys. Pyöreä nolla. Anna mun olla pitkäaikaisten "rakkaudettomuuksieni" kaa rauhassa.

• Anonyymi

Monelle puoli vuotta on todella pitkä aika. Ei muutenkaan varmaan enää tunnista, jos vahingossa törmäisisikin :( Huippua.

• Anonyymi

Rakkautta on mut ei sitä tuntemattomille voi tosta vaan jakaa😢

• Anonyymi

Väärin päätelty. Minussa on rakkautta poikkeuksellisen paljon. Mutta rakkauteni ei kuulu sinulle "Aloittaja." Sillä olet vieras, outo ehkä myös katkera jostain.
      Kuka olikaan uhri et sinä milloinkaan!
      Mahdollinen kärsimyksesi oli itse aiheutettua ja kaiketi halusit sillä näyttää muille voimaa, valtaa ja häikäilemättömyyttä.
      Mutta kaikki pahuus tulee loppumaan vielä, tämän lupaan ja tämä on selvä juttu!
      Sanot: Et halua olla kaltaiseni kanssa missään tekemisissä.
      Voi kun ei sinun tarvitse, ei edes kuulu, eikä pidä.
      Sanomatta selvää ollut jo ikuisuuden, en voi antaa sinulle rakkautta, en myötätuntoa.
      Koska minun ei kuulu rakastaa sinua täällä.
      Mutta asian ymmärtäminen, niin tämän asian ymmärtäminen näyttää vaativan toimenpiteitä.

• Anonyymi

Nimenomaan vieras ja outo!

• Anonyymi

Kenenkään ei uhri pidä olla. Eikö elämä ole helpompaa uhriuttamatta ketään. Uhkauksilla rakkautta ei voiteta puolelleen. Saatan olla väärä henkilö, koska en ole sanoissani yleensä loukkaava. Vieteri on aika venyvä. Yksi mielipide kuitenkin.

• Anonyymi

Hän on perusluonteeltaan persu. Heillähän on taito ja halu uhriutua. Siinä porukassahan niitä riittää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      88
      1531
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      114
      1420
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      68
      1282
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1141
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      118
      982
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      928
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      19
      882
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      797
    9. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      316
      783
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      733
    Aihe