Sinussa ei ole rakkautta. Ja koska sinussa ei ole rakkautta, otat helpoimman uhrin ja sanelet hänelle säännöt. Toivottavasti kävin pohjat jo kanssasi. En halua olla kaltaisesi kanssa missään tekemisssä.
Toivon, etten törmää sinuun missään
21
57
Vastaukset
- Anonyymi
Mökö-mökökö se täällä?
- Anonyymi
Totta. Siksi olen tehnytkin niin kuin olen tehnyt. En ota yhteyttä. Pelastin sinut itseltäni. Miten tyhmää ja ironista. Nyt oon kuin jokin ääliö marttyyri mutta minkä teet. Parempi mun olla ääliö marttyyri kuin sun kärsiä paskasta rasitteista mun kanssa.
- Anonyymi
Mitä sä teit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä teit?
En mitään. Jätin ottamatta yhteyttä. Ylhäällä syy miksi.
- Anonyymi
Suomennos: "Pelkään, että en kelpaa toiselle ja minuun sattuu, siksi satutan sitä toista katkomalla yhteydet."
- Anonyymi
Mitä helkuttia? Aika shaibaa.
- Anonyymi
Törmäsitkö narsistiin?
- Anonyymi
En ikinä kirjoittaisi kuten aloituksessa, mutta olen alkanut epäilemään että vedän narsisteja puoleeni empaattisen luonteen vuoksi.
totta, kaikissa ei ole rakkautta ollenkaan...
tosin riippuu kenelle sitä tahtoo antaa, sitä kun ei pakottaa voi.- Anonyymi
Kenessä ei ole rakkautta? Toiset meistä on vain ujoja, jopa miehissä on näitä tapauksia. Itse odotan, että kohtaan aloitteelliemman ja agressiivisemman naisen. Sellaisenk, jokamut käy heti kimppuun.
- Anonyymi
Ehkä joku naapuristasi tulee kirveen kanssa seinäsi läpi juhannuksena. Siinä sulle aggressioita ja naisia
- Anonyymi
Voe sua. Ei käy Kateeks ja ei tunnu missään. sus ei vaa ollu sitä jotain . sori.
- Anonyymi
Niin mäki toivon että en näe sua missään ja mikäli näen niin en oo näkevinäni. Oot Kuvottava Ihmiseksi!
- Anonyymi
Tuollanen loputon syyttely voi viedäkkin, se tuskin on ratkaisu. Tietty jos täällä viesti ei mene perille etä siinä mielessä melko yhdentekevää.
- Anonyymi
No jos ei puoleen vuoteen enää o törmätty ni paljonko on todennäköisyys. Pyöreä nolla. Anna mun olla pitkäaikaisten "rakkaudettomuuksieni" kaa rauhassa.
- Anonyymi
Monelle puoli vuotta on todella pitkä aika. Ei muutenkaan varmaan enää tunnista, jos vahingossa törmäisisikin :( Huippua.
- Anonyymi
Rakkautta on mut ei sitä tuntemattomille voi tosta vaan jakaa😢
- Anonyymi
Väärin päätelty. Minussa on rakkautta poikkeuksellisen paljon. Mutta rakkauteni ei kuulu sinulle "Aloittaja." Sillä olet vieras, outo ehkä myös katkera jostain.
Kuka olikaan uhri et sinä milloinkaan!
Mahdollinen kärsimyksesi oli itse aiheutettua ja kaiketi halusit sillä näyttää muille voimaa, valtaa ja häikäilemättömyyttä.
Mutta kaikki pahuus tulee loppumaan vielä, tämän lupaan ja tämä on selvä juttu!
Sanot: Et halua olla kaltaiseni kanssa missään tekemisissä.
Voi kun ei sinun tarvitse, ei edes kuulu, eikä pidä.
Sanomatta selvää ollut jo ikuisuuden, en voi antaa sinulle rakkautta, en myötätuntoa.
Koska minun ei kuulu rakastaa sinua täällä.
Mutta asian ymmärtäminen, niin tämän asian ymmärtäminen näyttää vaativan toimenpiteitä. - Anonyymi
Nimenomaan vieras ja outo!
- Anonyymi
Kenenkään ei uhri pidä olla. Eikö elämä ole helpompaa uhriuttamatta ketään. Uhkauksilla rakkautta ei voiteta puolelleen. Saatan olla väärä henkilö, koska en ole sanoissani yleensä loukkaava. Vieteri on aika venyvä. Yksi mielipide kuitenkin.
- Anonyymi
Hän on perusluonteeltaan persu. Heillähän on taito ja halu uhriutua. Siinä porukassahan niitä riittää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881561
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1171441Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras701295- 301192
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1171010Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422981Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46938- 19892
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66818- 46743