huutelukin on täysin hyödytöntä , ei se mihinkään auta , eikä vaikuta.
Itse en Kelan kanssa lähtisi tekemään mitään hätiköityä tai muuten voisi tulla aikamoisia seurauksia. Mistä luulette niitä riskin ottajia sitten löytyvän.
Kyllä se työttömille
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pääasia että sinusta päästään eroon!
- Anonyymi
Vaan kun ettehän pääse. Tuolla 500 on turha muuta odottaakaan.
- Anonyymi
Laita nyt se asunto hakemus sisään ääliö.
- Anonyymi
Jos joku uhkailee sitten mennään oikeiteen. Mitäs sitten. Ei tääl tarvii tehä niinkun joku muu sanoo. Perkele.
- Anonyymi
Näytä se kova jätkäs miten tuolla 500 vaihdettais paikkakuntaa. Vastaus. Ei mitenkään. Olet voimaton.
- Anonyymi
Ei se mihinkään riitä. Paikkakunnan vaihto maksaa semmoset muutama tuhat. Lopeta jo nuo muttoavustus höpötykset kun ei se toimi. Moneenko asuntoon sitä vuokraa pitäis sitten pystyä maksamaan.´Niin tyhmä säkin oot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mihinkään riitä. Paikkakunnan vaihto maksaa semmoset muutama tuhat. Lopeta jo nuo muttoavustus höpötykset kun ei se toimi. Moneenko asuntoon sitä vuokraa pitäis sitten pystyä maksamaan.´Niin tyhmä säkin oot.
Ei sitä tarvitse maksaa yhteenkään itse, kelasta asumis ja toimeentulotuki ja tarvittaessa takuuvuokra.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750