Mitäs muilla

Anonyymi

ajatuksissa tänään ? Aitoriitta eniten äänessä täällä koko päivän mutta mitäpä muut miettii?

13

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tietokoneen sielunelämää tässä on tullut mietittyä ja huomisen säätä. Lisäksi olen huomannut tänään, vaikka olen kokenut suuria menetyksiä viimeaikoina. Jotkut unelmat ovat toteutuneet.

• Anonyymi

Pitäisi saada oman elämän tärkeät asiat kuntoon ensin ja sen jälkeen rupean katselemaan ympärilleni löytyiskö suunnilleen samanikäistä miestä elämääni. Mutta mitään pakkoa siihen ei ole.

• Anonyymi

Ihmettelen tätä palstaa tällä hetkellä millainen tämä on. Mietin, että ja uskon sekä luotan siihen, että suurimmalla osalla on kuitenkin ymmärryskykyä ja älyä tehdä oikeita johtopäätöksiä, eivätkä anna palstalle juurikaan painoarvoa arvoidessaan motä sille omalle kaivatulle kuuluu oikeasti.

Harva menee tuohon harhaan. Uskon myös palstan olevan trollauksien vallassa.

Muutoin on kaunis ilma ulkona ja tein sellaisen tempun, että ostin biljardipöydän, enkä osaa edes pelata :D)) vanhuus ei tule siis yksin, kun haksahtaa hulluihin ostoksiin. Tuossa se nyt nököttää ja vie kauhean tilan olkkarissa.

Vähän mietityttää mitä tuli tehtyä :D mutta onneksi vain vähän.

• Anonyymi

migreenipäivä nro 1

Mietin miten outo tää sumatriptan teva 100 mg on näin koko homma hereillä koettuna.

Ensin ei tunnu missään
      Sitten alkaa lihakset tuntuun raskailta ja tuntuu kuin voimat katoaisi. Alkaa fyysinen lihasten rentoutuminen ja kuin painuisi kokonaan makuualustaa vasten.

Samalla päänsärky voimistuu, sydän alkaa tykyttää kovempaa, tulee kuuma ja outo olo kurkun ja rinnan alueelle

Sit asteittain kipu alkaa lieveneen mutta päässä edelleen tykyttää pieni särky samalla kun tuntee oikein selvästi miten sydän tykyttää kuin liikuntasuorituksessa.

Mielenkiintoista

Yleensä puolitan pillerin 50 mg:hen kun koen et näin kevyelle henkilölle 100 mg on vähän liian kova tujaus kerralla

Nyt sain uuden paketin ja tossa ei ole puolitus railoa enkä viitsinyt puukolla alkaa murustaan niin otin koko

• Anonyymi

Kauan kesti se tykytys? Varmaan vähän samat oireet kuin nitrossa. Oliko niin sitten, että noilla lääkkeillä kummallakin on verisuonia laajentava vaikutus?

• Anonyymi

Otin joskus 17.30-18 välillä lääkkeen ja vielä sydän tykyttää ja lihakset voimattomat.

Käsittääkseni migreenilääke supistaa verisuonia kun migreenikohtaus jotenkin liittyy siihen että verisuonet päässä on laajentuneet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otin joskus 17.30-18 välillä lääkkeen ja vielä sydän tykyttää ja lihakset voimattomat.

Käsittääkseni migreenilääke supistaa verisuonia kun migreenikohtaus jotenkin liittyy siihen että verisuonet päässä on laajentuneet

Googletin, olit oikeassa. Johtuu laajentuneista verisuonista.
        Kestääpä kauan tykyttely. Kärsin itsekkin migreenistä. Vasta oli 3 vrk. Buranalla oon mennyt näköhäiriöt ja outo olo kestää pidempään, viikonkin vaikka kipu häviääkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Googletin, olit oikeassa. Johtuu laajentuneista verisuonista.
        Kestääpä kauan tykyttely. Kärsin itsekkin migreenistä. Vasta oli 3 vrk. Buranalla oon mennyt näköhäiriöt ja outo olo kestää pidempään, viikonkin vaikka kipu häviääkin.

Toivottavasti mulla jää tähän yhteen päivään.

sumatriptan teva 100 mg fiilikset jatkuvat

oksettaa
        vatsaa särkee.
        vasemman käden käsivarressa on tunne kuin veri ei kiertäisi. Puutunut
        oikean jalan pohkeessa tunne kuin se palaisi.

ihanaa...

taidan mennä nukkuun hetkeksi.

• Anonyymi

Antakaa aitoriitan kirjoitella. Ketä hän häiritsee.

• Anonyymi

Töissä osastolla. Mietin tänään milloin mies haluaisi seksiä kanssani.Siitä jo aikaa. Ajatukset kuitenkin pakotettuna muihin asioihin.Tietyt työkaverit pännivät.Vettä sataa,kylmä. Se tästä päivästä.

• Anonyymi

Enpä ole nähnyt hänen kirjoittavan.

• Anonyymi

Olen sinkku ja aikamoinen kinkku.

• Anonyymi

S nainen

t.p

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      353
      6445
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3826
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      0
      1310
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      0
      1070
    5. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      97
      1025
    6. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      890
    7. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      856
    8. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      137
      833
    9. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      830
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      9
      827
    Aihe