Paljonko nämä firmat on pyydelly, joo en ole kysynyt. kun laskin että tommone yksi kerroksinen tölli, jotain 160m2 pellit olis n.3000e ja jos siihe ottas pari kylä timpuria olis toisen 3000e, niin onko lähellä. Kuulin vaan että firmat pyytäs liki 20 t. pitääkö kutia.
Peltikaton teko hinta
10
163
Vastaukset
- Anonyymi
Auvilasta saat ilmaiseksi apua.
- Anonyymi
Rintamamiestaloon vaihtelivat kallein yli 30 tuhatta halvin 13 tuhatta ole tarkkanna
- Anonyymi
Työtön tekee 9e/vrk ja nöyrästi. joten olehan huoleti.
- Anonyymi
Ruukilta kun kysyt ne vastaa 100€/ neliö. Kymppi katto, lähikokemus kaksi tehokasta ammattimiestä Seinäjelta, laatutyötä.
- Anonyymi
Rintamies talon peltikate maksoi muutama vuosi sitten noin 5000 e. Ite tein kesäloman aikana.
- Anonyymi
Minä voisin tehdä rintamamies taloon kattorempan, hinnaksi tulisi 36 000 euroa. Vesirännit kaupan päälle!
- Anonyymi
Saunarakennuksen voit saada 5000 tonnilla ränneineen töineen mutta aina on näitä mestareita jotka tekee muka halvemmalla ja paremmin!
- Anonyymi
160m2 pelti on n.2000e.
harjat-sivut-ruuvit on n.500e
rännit 500e
vanhat pois, samoihin ruoteisiin uudet.
2 miestä vko 2800e
piipun pellit ja kulkusilta 1000e
kaatopaikka jäte ym odottamaton 1000e.
7800e milloin aloitetaan. - Anonyymi
Misstähän kysyis yhteystietojanne.on aika hankalaa teettää katto remppaa jos ei tiedä keltä kysyy?
- Anonyymi
Tuossa on rehti bisnes.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51775Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331260En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87925Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38698- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679