Millaiset olisi kivat ekat treffit?
Jos nyt tässä vähän romantisoin, niin hän hakisi mut kotoa ja mentäisiin leffaan katsomaan Tolkien. Siinä matkalla voisi sopivasti jutustella ja leffassa kyhjöttää toisen vieressä, ihmetellä ja vähän vilkuilla syrjäsilmällä onko hän todellakin siinä. Ehkä jossain välissä katseet kohtaisivat ja hän kumartuisi lähemmäksi. Eka varovainen suudelma hämärässä. Muutama lisää ja pidettäisiin toisiamme kädestä kiinni. Leffan jälkeen hidasta kävelyä hieman sateisella kaupungilla, rentoa jutustelua, suudelmia. Takaisin kotiin ja hyvästit autossa. Ei kaikkea kerralla.
Ekat treffit?
57
62
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tässä enää muu auta kuin kosinta suoraan. Muuten en helly
- Anonyymi
Pitääkö sielä hämärässä just ruveta suuteloimaan. Suutelee pian vahingossa toisella puolella istuvaa,
- Anonyymi
Vähemmän pohjia jännitykseen niin pysyy tuo suuntavaistokin kurissa.
- Anonyymi
Niin. Ei ekoille treffeille tuossa jamassa. Tai jääkää jommankumman kotiin ja juotte. Hyvä jännityksen ja estojen laukaisija. Terv. Kokenut
Eikä mitää sinisiä nappeja, niin kuin minun eräissä ekoissa kävi.
T. Kokenut jo
- Anonyymi
Tämä ei nyt vastaa kysymykseesi mutta ihan mielenkiinnosta tuosta Tolkienista. Onko joku uusi elokuva tullut?
- Anonyymi
Suomalaisen ohjaajan elämänkertaleffa Tolkienista, Hollywood-tuotantona.
- Anonyymi
Heh, en lähtis katsomaan kyseistä elokuvaa.
- Anonyymi
Niin tuskin se olisikaan hänen ensimmäinen valintansa, mutta Tolkien on itselle tärkeä esikuva ja haluaisin jakaa sen hänen kanssaan. Ei olisi meikäläiselle ihan mikä tahansa filmin pätkä. Seurv. kerralla hän saisi valita.
- Anonyymi
Meen heti kun filmi pyörii. AV.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meen heti kun filmi pyörii. AV.
Filmi pyörii vaan arkistossa. Pitää mennä sitten sinne.
- Anonyymi
Unifilmi pyörii nopeampaan ja joskus filmi katkeaa - kokonaan, joskus lopullisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unifilmi pyörii nopeampaan ja joskus filmi katkeaa - kokonaan, joskus lopullisesti.
^^ tappouhkaus? Kamalaa keltä kelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
^^ tappouhkaus? Kamalaa keltä kelle?
Onko yv vai yp nyt? Kauhua. Ko jollain oli av.
- Anonyymi
Ei voitaisi mennä leffaan kun kaikki ne on nykyään globalistien propaganda sontaa täynnä (antikristillisyyttä). Siis saatan oksentaa sen takia niin ei kannata. Juttelisimme ja pitäisimme toisiamme kädestä. Se olisikin kivaa kohdata nainen kenen kanssa voisi höpöttää tuntikaupalla ja kotonakin sitten kun ollaan kotona tai muuallakin tunteja.
Se olisi ihanaa olla vaimon kanssa kuka näkee nämä maailman valheet myös, ja haluaa sen mitä maailma ei halua; perheen ja rakkauden.
Niin siis haluaisin lähinnä jutella vaikka se olisikin ehkä aluksi hieman (tosi) takkuista. Haluaisin ihan oikeasti tutustua häneen sitten. Ja tulisi sitten vaimoksi minulle.- Anonyymi
Kenet haluat vaimoksesi?
- Anonyymi
Kävin äsken kahtomassa trailerin tosta tolkenista tylsä leffa. En ole aloittaja ja nainen olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin äsken kahtomassa trailerin tosta tolkenista tylsä leffa. En ole aloittaja ja nainen olen.
Onko Myhverö-kin nainen? Jo on aikoihin eletty. Muistan myhviksen homovastaisuuden.
- Anonyymi
Eikös myhverö ole mies en usko että tuo on myhverön kirjoitus äläpä sekoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenet haluat vaimoksesi?
En tiedä. Sydän vielä empii. Sanoisipa suoraan niin ei tarvitsisi olla täällä. Menisin heti nolaamaan itseni sitten. Ja hän voisi halata ja vastata myöntävästi kosintaani ja me olisimme aina yhdessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Myhverö-kin nainen? Jo on aikoihin eletty. Muistan myhviksen homovastaisuuden.
En ole nainen. Enkä homovastainen. Homoilu on minusta väärin koska se on Jumalastakin väärin. Homppelit saavat minusta elää rauhassa. Jokainen on itse vastuussa Jumalalle ei kukaan minulle.
Syntivastainen olen. Toiveeni olisi että kaikki homotkin voisivat löytää Jeesuksen ja parantua, aivan yhtälailla kuin rikollinen tai pettäjä. Minusta seksi avioliiton ulkopuolella on myös väärin oli homo tai hetero.
- Anonyymi
Minulle pisti silmään tuo "vesisateessa" Entä jos paistaakin aurinko? Vesittyykö koko homma sitten tai ei tieten vaan kuivuu kasaan ku kerta aurinko?
- Anonyymi
Vesisade nyt vaan tuli mieleen, kun katselin ulkona tievalossa kiiltelevää asvalttia. Keli kuin keli.
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
Ja leffa kun leffa. Seura on aina se 👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja leffa kun leffa. Seura on aina se 👌
Nooooo... Jos on tosi verinen kauhupätkä niin tuijottelisin kyllä häntä sen valkokankaan sijaan.
- Anonyymi
Mulle sopisi..tosi romanttista....uih....
🤗❤🌌😯💧😀T:Ellu...- Anonyymi
Miten mää luin ensin, että mulle sopisi torstaina.... 😊
- Anonyymi
Torstai hyvä päivä....
Meen kaupunkiin....no jos ei sada...
Tihkusade..illalla..Romantista...❤ ollaan vaan torstaisin..Romanttisia..❤💋T:Ellu.. - Anonyymi
Mitä esität leidiä miesmäinen olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä esität leidiä miesmäinen olet.
Se esittää "leidiä", koska se on sairas mies eikä sen elämässä tule muita "leidejä" olemaan kuin omat lukuisat "lady"nimimerkkinsä.
Jokainen muuten tavallaan. Mä nautin leffoista eniten yksin ja treffeistä tutustumalla toiseen. - Anonyymi
Mä kun en oo mies...
Isot...sinivihreet silmät...
Metrin ripset..omat...
Kauniit rinnat...
No hiukset..oma ..väri..ruskeet...
Uumakin...
Vähän tasainen...mut mulla..on lehdykkäät...eli en ..MIES...💋❤☀🌷T:Ellu..
- Anonyymi
Olisipa itsekin vielä teini-iässä ja miettisi ensitreffejä. :D
- Anonyymi
Hö. Mennäänhän sitä vanhempanakin ekoille treffeille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hö. Mennäänhän sitä vanhempanakin ekoille treffeille.
Kaksi vanhaa yhdessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi vanhaa yhdessä.
Kaksi vanhaa ja tosi viisasta. Mikäs sen kauniimpaa... :)
- Anonyymi
Sanojakaan enää tarvi vanhana. "Taitaa tulla saje"
" kah niimpä taitaa"
Ja hyvi tyytyväisiä oltaisiin.
"Otakko kahavia?"
"No saattaapiha tuota ottaa"
Siinä se oli...rehevit :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanojakaan enää tarvi vanhana. "Taitaa tulla saje"
" kah niimpä taitaa"
Ja hyvi tyytyväisiä oltaisiin.
"Otakko kahavia?"
"No saattaapiha tuota ottaa"
Siinä se oli...rehevit :DJatkuu...
Kun kahavit on juotu.
"No minäpä tästä lähe"
"Tuuha toistekki"
"No saattapiha tuota pistäytyä"
" nonnii hei sitte"
"Hei"
Siinä ekat rehevit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkuu...
Kun kahavit on juotu.
"No minäpä tästä lähe"
"Tuuha toistekki"
"No saattapiha tuota pistäytyä"
" nonnii hei sitte"
"Hei"
Siinä ekat rehevit.Onko vanheneminen yhtä kuin savolaistumista? Mut en minä vanhene. Samanlaisia naistenvaivoja aina. Ja tämä ei ollut herjaa ketään kohtaan.
- Anonyymi
Mulla ei koskaa ollut teini-iässä mitää varsinaisia ensitreffejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko vanheneminen yhtä kuin savolaistumista? Mut en minä vanhene. Samanlaisia naistenvaivoja aina. Ja tämä ei ollut herjaa ketään kohtaan.
Eikä tuo ollut savon murretta, vaan eri alueen. Ehkä joitakin samalla lailla taipuvia sanoja saattaa olla. Nyt nukkumaan. Stressin paskiainen valvottaa. Tunteiden siirtyminen on joskus äärettömän voimakasta. Tunnen toisen taakan ihan kuin vuorena hartioillani, joka painaa keuhkoja myöten.
Nyt viikon verran se on ollut järkyttävän painostava. - Anonyymi
Elä noin ajattele. Kyllä toinen pärjää. Haluaa ehkä jakaa jotain tuntemuksistaan. Voi tuntua todella voimakkaasti. Tänään taas, vähään aikaan ole tuntenut tällaista, minusta lähti jotain pulppuavaa ja riemukkaan tuntuista. Ilo pulppusi rinnasta ylöspäin. Kiitos. Sinulle.
- Anonyymi
No ei tule koskaan mitään treffejä, mutta kivointa olisi vaan autolla ajaminen johonkin rantaan.
Katseltaisiin merta ja puhuttaisiin asioista. Ei siinä sen kummempaa.
Ehkä voitaisiin myös käydä kävelemässä rannalla käsi kädessä niin saisi samalla ulkoilua ja ihastella kauniita maisemia.
Ehkä voitaisiin sitten käydä syömässä jossain, ihan sama onko autogrilli tai ravintola jos toinen haluaisi.
Seuraavilla treffeillä voisi sitten jo tehdä yhdessä jotain pientä puuhaa yhdessä esim pensaiden leikkausta tai maalata aitaa tms.
Mutta tuo on ihan vain ajatuksia. Treffejä ei koskaan tule meikäläiselle :D- Anonyymi
Ja kun vielä miettii, niin eihän täs tahdo edes mennä treffeille. Neljän seinän sisällä on turvallisinta olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun vielä miettii, niin eihän täs tahdo edes mennä treffeille. Neljän seinän sisällä on turvallisinta olla.
Noin minäkin olen ajatellut aina välillä, ettei tahtoisi lähteä enää mihinkään, kun ei ole rauhaa missään niiltä kaikilta "kertovilta" ihmisiltä. On surullista kun tavallaan "elämä vietiin" pois niin kauaksi aikaa. Monen vaikean vuoden takia minusta on tullut tietyllä tavalla tunteeton ja hyvin stressaantunut ihminen. Minkälaista "apua" sellainen toiminta on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaisi olla treffeillä. Niin, ehkä ei ole edes tarvettakaan sellaisille.
Samahan tuo olisi vaikka sisällä siivota ja puuhastella. Aina sitä omakotitalossa puuhaa löytyy.
Mitä sitä ennää tässä iässä höpsimmää. Puuntekua ja valakian pitua. Seki kävis treffeistä muutes toisille, jotka treffejä harrastavat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaisi olla treffeillä. Niin, ehkä ei ole edes tarvettakaan sellaisille.
Samahan tuo olisi vaikka sisällä siivota ja puuhastella. Aina sitä omakotitalossa puuhaa löytyy.
Mitä sitä ennää tässä iässä höpsimmää. Puuntekua ja valakian pitua. Seki kävis treffeistä muutes toisille, jotka treffejä harrastavat.Kivasti sanottu. Kyllä tekevälle löytyy tärkeämpääkin puuhaa, kuin hömpätä :)
Hömpsimmää :D
- Anonyymi
En osaa ajatella nyt treffeille menoa. Liian paljon stressiä ja keskeneräisiä asioita. Joskus kuukausien päästä. Ensin myös hiljaisuus.
- Anonyymi
Sama tunne täällä.
- Anonyymi
Oon ajatellut viime viikot ihan samaa. Tolkienin tahtoisin nähdä hänen kanssaan. Olisi ihana vähän jännittää pimeässä salissa. Hekumoida sitä, että saa istua noin lähellä pimeys hiukan suojaten punehtuvia poskia. Miettiä, uskaltaako koskettaa. Sillä olisihan se ny aivan eri koskettaa nyt kuin aiemmin. Voihan <3
Mentäispä.- Anonyymi
En tuotakaan juuri tullut aiemmin ajatelleeksi. Entä jos pyörtyy kosketuksesta? Se on sitten <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tuotakaan juuri tullut aiemmin ajatelleeksi. Entä jos pyörtyy kosketuksesta? Se on sitten <3
Sehän on hyvä vaan istua leffassa jos alkaa heikottaa. Ei mene jalat alta.
- Anonyymi
Uskaltaisitko koskettaa :)
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä.
- Anonyymi
Olis kesä ja lämmintä , aurinko paistais..
Mentäis jonnekki meren rantaan.., vaikka uimaan..
Hyvät eväät mukaan..
Helliä pusuja :)
(Kunhan nyt haaveilen) - Anonyymi
Ehkä noloa tunnustaa mutta minä palkään leffateattereita :/
- Anonyymi
Joo siellä voi olla mörköjä penkin alla ;)
- Anonyymi
Juotais päiväkännit ja pisteytettäis, että kumpi on typerämpi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996053
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774