että joku muukin kaipaa minua täällä palstalla?
Luuletko nainen
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Yhtä H:ta kaipaa muutkin, sinusta en tiedä.
- Anonyymi
Ja minä en siis kaipaa sua. Enkä kyllä Hootakaan.
- Anonyymi
Outo kysymys. Joku kyllä voi kaivata sinua mutten minä.
- Anonyymi
En luule, vaan tiedän. Me Elisabeth, Sue-ellen, Debbie Carry On, Liza, Donna etc. Kaikki kaipaamme sinua sexy beast
- Anonyymi
Enpä ole moista pohtinut. Tuskin sillä olisi minulle merkitystä vaikka kaipaisikin.
- Anonyymi
Mielikuvitusolento
- Anonyymi
Uskon että kaipaat itseäsi muina naisina huomioo minulta kerjätäksesi
- Anonyymi
Järkyttävää. En nyt ainakaan sulta. Mutta huomioo ei aina saa ilman sitä "kuvitteellista hattua" kourassa. Siis siltä välillä tuntuu.
- Anonyymi
Tottakai olethan kuuluisa sydäntemurskaajahurmuri.
Sillä tavoin saitkin minut vieroitettua kaipailusta. 👍- Anonyymi
Sivukommentti: en koskaan halunnut sinun kaipaavan minua.
- Anonyymi
Hänen tyyli on tuttua jo irl:kin. Kun haluaa huomioo hän heiluttelee muita naisia syöttinä jotta pelaisi itselleen huomioo,
Hän todennäköisesti täälläkin tekaisee huomionhaussaan muutaman mielikuvitusnaisen kaipaamaan häntä
uskon että käytös laukeaa päälle samalla tavoin täällä kuin irl:kin eli kun hän kokee mustasukkaisuutta.
Hänen se tyyli aikanaan suhteemme alun pysäytti ja meidät tänne toi. Alkoi niitä muita naisia olemaan niin että mietin että jaa tää on exäni kaltainen. Pitää varoa enempää sotkeutumasta häneen. Juoksin pakoon tänne ja pelkäsin hänen satuttavan minua samoin kuin exäni teki. Pelkäsin suhdetta ja häntä koska hänellä oli sama tyyli ja se joskus haavoitti minua äärimmäisen syvältä exäni tekemänä. halusin suojella itseäni sellaisilta pelleilijöiltä.
en tosin tiennyt silloin että hän oli täällä myös. en osannut omia mitään niistä. Nyt tiedän että on ja olen alkanut epäileen että hän pelaa täälläkin sit samaa peliä oppimatta yhtään mitään menneistä vuosista..
seuraan vaan taustalta miettien että onkohan trolli vai hänen peliään ja pyörittelen päätäni miettien että miten voikaan ihminen repiä kaiken kauniisti aivan riekaleiksi oppimatta yhtään mitään mistään- Anonyymi
Ei ehkä kannattaisi enää olla täällä satuttamassa otseäsi. Anna toisen pitää tunkkinsa ja suojele itseäsi.
- Anonyymi
Ei sillä ole väliä kaipaatko muut. Sillä on merkitystä vain keneen sinulla itselläsi on tunteita. Jos voimakkaista tunteita ei ole tai jos ei ole varma mitä haluaa, minä jään suosiolla ”jonosta” ulos tai annan aikaa oman tunteidensa tunnusteluun. Ilman omaa halua, ei ole tulevaisuutta.
- Anonyymi
Mene sinä sinne jonon hännille vaan kiltisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1269392
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485383Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p343893Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313585Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352644Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981557Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731418Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376