Mikä ollut mieleenpainuvin hetki

Anonyymi

Kaivattusi kanssa?
Minulla se, kun hän, mies kaappasi minut äkkiarvaamatta syliinsä.

23

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se oli Ruskaa toiminta heti alusta saakka
      Selittelylle ei sijaa.

• Anonyymi

Varmaan se kunhan halasin häntä ensimmäisen kerran. Hän vaikutti just siltä että kaipasi sitä ihan kauheasti ja lisää.. hellyydenkipeyttä?

tai ehkä se kun hän suuteli minua ja toisteli "voiko tää olla totta. onko tää todellista"

Tiesin kyllä mitä hän tarkoitti ja vastasin puolileikillään: ei ,tää ei oo totta.
      eihän se tavallaan ollutkaan. siks niin sanoin..

Tai ehkä se hetki kun hän niin tosissaan halusi todistaa että olen eräässä näkemyksessäni väärässä, Tykkään hänen määrätietoisuudestaan.

tai ehkä hetket kun hän nosti minut syliinsä ja tajusin kuinka vahva hän on ja kuinka pieni itse olen.
      Pieni ei aina tajua pienuuttaan maassa seisoen kauempana, mutta sitten kun nousee maasta niin helposti tai seisoo ihan vieressä se tajuaa.

• Anonyymi

Tuota ei muurahainenkaan tajua, eikä edes hämähäkkikään että mikähän jättiläinen sieltä tulee ja maa tärisee, ennen kuin on liian myöhäistä ja kenkä murskaa sen ötökän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota ei muurahainenkaan tajua, eikä edes hämähäkkikään että mikähän jättiläinen sieltä tulee ja maa tärisee, ennen kuin on liian myöhäistä ja kenkä murskaa sen ötökän.

Niin se varmaan on. pienempi ei näe kuin omien silmien korkuudelle. Hänkin nosti minut syliinsä ilmaan niin helposti että olisin vain märkä läntti lattiassa jos hän haluaisi pahaa tehdä.
        Ei hän kuitenkaan sellaista halunnut. Enemmänkin tuntui pelkäävän sitä että vahingoittaisi minua

• Anonyymi

Miten hän kaappasi syliinsä?

• Anonyymi

Vyötäröltä kiinni ja veti puoleensa.

• Anonyymi

Rupes yhtäkkiä haukkumaan savolaisia. . Olin yllättynyt. .

• Anonyymi

Mie luulin että sellaisia oli mutta ne häipyivät hiljalleen kaikki. Epäaitous ja tarkoituksenmukaisuus tuhoaa sen mikä rakkaudeksi tarkoitettiin.

• Anonyymi

Kun katsoi niillä rakastuneen silmillä minua..
      (Ja silti mikään ei ollut tarkoituksen mukaista)
      (naiselta tämä)

• Ensimmäinen kohtaaminen. En muista kovin montaa muuta ensikohtaamista tai edes ensimmäisiä sanoja, mutta hän ja hänen sanansa jäivät mieleeni. Sekä omat ajatukseni.

Sen jälkeen muistan jotain paloja kuin välähdyksiä. Muistan kun olimme työpaikan yhteisellä lounaalla ja hän kertoi jonkun vanhan tiilitehtaan raunioista, sillä ravintolan seinässä oli samoja tiiliä. Tiesin silloin, että hän ei ole kuten muut.

Muistan kun hän kerran laski milloin täyttää 33 1/3 vuotta ja ymmärsin, että olemme melkein päivälleen saman ikäisiä.

Muistan niin paljon. Oikeastaan melkein jokaisen kohtaamisen hänen kanssaan ikään kuin valo olisi silloin ollut kirkkaampi ja polttanut kaiken mieleeni.

• Anonyymi

Hän nainen kutsui minut kotiinsa silloin joskus...

• Anonyymi

Näin hänet ensimmäisen kerran

• Anonyymi

Näin hänet viimeisen kerran.

• Anonyymi

Milloin?

• Anonyymi

Ekan kerran kun nähtiin jäin kätellessä hänen silmiinsä kiinni!

• Anonyymi

Missä tämä tapahtui?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä tämä tapahtui?

Mun työpaikan ulko-oven edessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun työpaikan ulko-oven edessä.

Mitä muuta voit kertoa?

• Anonyymi

Ensi kohtaaminen myyntipöydän takana. Rakkautta ensisilmäyksellä.

• Anonyymi

Kun nojasin häneen kaupunginteatterin ulkopuolella . Hän nojasi betoniaitaan.

Olimme kauan halauksessa, varmaan tunnin ja hän kysyi, olemmeko aina näin ?

• Anonyymi

Lyseessä siis J mies.

• Anonyymi

Laittoi käden vasemmalle reidelleni. Oli pitkään hiljaa ja katsoi silmiin. Sitten sanoi jotain..
      Toisella kertaa kaappasi syliin ja kysyi, "Pelottaako?" Vastasin että, "Vähän."
      Ja sitten pari muuta juttua, mitkä hänkin varmaan muistaa..

• Anonyymi

No tietenkin sen kun tapasimme ensimmäistä kertaa face to face. Jännää mutta ihanaa. Muistan ikuisesti, kipinät suorastaan sinkoilivat (ehkä vielä enemmänkin ellen olisi jännittänyt niin pirusti). Sen jälkeenkin on ollut monia upeita hetkiä, mutta sen muistan ikuisesti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      106
      3781
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      120
      1050
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      131
      963
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe