Pääsisimpä joskus käymään Skotlannissa ennen kuolemaani.
Onko muita Skotlantiin haluavia palstalla?
Skotlantiin !
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tod. en tykkää matkustella,
- Anonyymi
En minäkään tykkää, mutta Skotlantiin haluaisin joskus. Olen aina ollut tupajumi koti-ihminen..
- Anonyymi
Menisin jopa mielelläni uudestaan. Oli hieno paikka!
- Anonyymi
Mitä matkastasi jäi mieleen, jotain paikkoja jne?
Mitä kohteita suosittelisit? - Anonyymi
Eiffel-tornia suosittelen ja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Notre dame oli hieno.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Notre dame oli hieno.
Nyt enää huono.
- Anonyymi
Skotlanti on perseestä ukot soittaa säkkipilliä hameet korvissa.
- Anonyymi
Hah hah hah.....sinne siis äkkiä :D
- Anonyymi
NO todellakin haluaisin sinne vaeltelemaan ja vierailemaan kaupungeissa myös. Niin mä kyllä haluan suhteellisen moneen muuhunkin maailmankolkkaan 😄
- Anonyymi
Mitkä muut ois kivoja maita / paikkoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saarijärvelle ajattelin mennä kesällä mökille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saarijärvelle ajattelin mennä kesällä mökille.
Ihana. Kuulostaa ihanalle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kyllä vaihtui vastaaja-anonyymi, mutta lieneekö tuolla merkitystä, eipä kai.
Mulle kiinnostavia maailmankolkkia on kaikkialla, kaikissa maanosissa. Mutta myös kotimaassa ja lähialueilla. Terveisin se Anonyymi, jolta kysyit 😄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kyllä vaihtui vastaaja-anonyymi, mutta lieneekö tuolla merkitystä, eipä kai.
Mulle kiinnostavia maailmankolkkia on kaikkialla, kaikissa maanosissa. Mutta myös kotimaassa ja lähialueilla. Terveisin se Anonyymi, jolta kysyit 😄Ei haittaa yhtään. Vastaillaan sikin sokin ja ristikkäin ja kuka ehtii huutaan ensin ja koviten.
Oletko matkustellut paljon? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa yhtään. Vastaillaan sikin sokin ja ristikkäin ja kuka ehtii huutaan ensin ja koviten.
Oletko matkustellut paljon?Paljon on suhteellinen käsite, omassa ikäluokassa monet ovat matkustelleet hurjan paljon enemmän. Sanotaan niin päin, että paljon on näkemättä, kun unelmissa on niin paljon tätä lajia ja niin paljon kaikkea, mitä vielä tahtoisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon on suhteellinen käsite, omassa ikäluokassa monet ovat matkustelleet hurjan paljon enemmän. Sanotaan niin päin, että paljon on näkemättä, kun unelmissa on niin paljon tätä lajia ja niin paljon kaikkea, mitä vielä tahtoisi.
En ole matkustusihmisiä ollenkaan. Onko se kokemuksen halu joka innostaa matkustelemaan? Tai mikä siinä on se juttu ? Olen uteluas vain, koska itse olen erillainen, en matkustelija.
- Anonyymi
What!? Have ye gone waxy in yer beester? Ye croquet-playin' mint-muncher!
- Anonyymi
Jees jees waxya löytyy ihan rasitteeksi asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462362Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648