Sitten kun olemme suhteessa

Anonyymi

saat luvan lopettaa yötyöt ja vaihtaa alaa. keskityt vain minuun, lapsiin ja perheeseen ja lopetat nuo haihattelut, Orientoudut parisuhde ja perhe-elämässä elämiseen

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kelle tää oli? En ainakaan itse tee yötyötä.

• Anonyymi

Selvä se, mutta tämä kesä on pakko olla töissä. On maksuja mitä pitää maksaa pois, auto mikä pitää korjata jne. Ei elämä ole aina niin simppeliä.

• Anonyymi

Ei käy. Lapset ennen autoja. Alappas ottamaan vastuuta kuin aikuinen. et ole nuori enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei käy. Lapset ennen autoja. Alappas ottamaan vastuuta kuin aikuinen. et ole nuori enää.

Kai se nyt korjata pitää, että sen saa myytyä? Vuoden päästä, saan kunnon paperit. Oon raatanu niska limassa sen eteen ja meinaan sen toteuttaa, työ 8-16 hyvällä palkalla. Kesät vuorotöissä, että pysyy lopun vuoden aina elämään. Siks toiseks, kävellenkö kaupasta kaikki rojut, vaatteet, vaipat ja muut pitäis hakea? Ootko nainen iha selvä? Kyllä mä rahan pöytään ajattelin tuoda, mitään sossu perhettä en perusta.

• Anonyymi

ketä sä nyt koitat taas esittää. Varmaan jii taas siel sabotoi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai se nyt korjata pitää, että sen saa myytyä? Vuoden päästä, saan kunnon paperit. Oon raatanu niska limassa sen eteen ja meinaan sen toteuttaa, työ 8-16 hyvällä palkalla. Kesät vuorotöissä, että pysyy lopun vuoden aina elämään. Siks toiseks, kävellenkö kaupasta kaikki rojut, vaatteet, vaipat ja muut pitäis hakea? Ootko nainen iha selvä? Kyllä mä rahan pöytään ajattelin tuoda, mitään sossu perhettä en perusta.

ei. Tämä ei ole neuvottelukysymys. Yöjuoksut loppuu ja sinulla alkaa oikea aikuisuus vastuunoton opetteluin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ketä sä nyt koitat taas esittää. Varmaan jii taas siel sabotoi.

En oo mikään J.. vaan P ja minä en ole alistuvaa sorttia, se o tasa jako tai ei mitään. Avioehto kans.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oo mikään J.. vaan P ja minä en ole alistuvaa sorttia, se o tasa jako tai ei mitään. Avioehto kans.

Siks toiseks salilla käymistä en lopeta, musta ei mitään elämäntapa läskiä tule, jos lapsi sattuu olemaan poika, niin sille pitää näyttää miehen mallia prkl. Kyllä mulla omat oikeuteni ihmisenä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siks toiseks salilla käymistä en lopeta, musta ei mitään elämäntapa läskiä tule, jos lapsi sattuu olemaan poika, niin sille pitää näyttää miehen mallia prkl. Kyllä mulla omat oikeuteni ihmisenä on.

Voit varmaan harrastaa liikuntaa lapses kanssa eikä helvetin pervo tiirailla jossain salilla muijien perseitä ja esittää lapsetonta?

Koittasit nyt orientoitua hyvään vanhemmuuteen. Jos ne lapset on tehty niistä kannetaan kokopäiväinen vastuu eikä juosta yöjuoksuilla ja kännätä, bailata ja harrasteta irtosuhteita.

Kummallista touhua tollanen kakaroiden puskeminen maailmaan ja sitten niiden viskaaminen nurkkaan kun joku vapaa ikiteinin elämä on sittenkin kivempaa. Pisit miettinyt asiaa ennen kuin pistit lapsen alulle.

Nyt on myöhästä miettiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voit varmaan harrastaa liikuntaa lapses kanssa eikä helvetin pervo tiirailla jossain salilla muijien perseitä ja esittää lapsetonta?

Koittasit nyt orientoitua hyvään vanhemmuuteen. Jos ne lapset on tehty niistä kannetaan kokopäiväinen vastuu eikä juosta yöjuoksuilla ja kännätä, bailata ja harrasteta irtosuhteita.

Kummallista touhua tollanen kakaroiden puskeminen maailmaan ja sitten niiden viskaaminen nurkkaan kun joku vapaa ikiteinin elämä on sittenkin kivempaa. Pisit miettinyt asiaa ennen kuin pistit lapsen alulle.

Nyt on myöhästä miettiä

Ei mulla mitään mukuloita ole, eikä muijaakaan. Mä olen vapaa tekemään, ihan mitä vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on myöhästä miettiä

Ja toisen äijän tekemää mukulaa en kasvata, ei kuulu mun työnkuvaan. Moon jellona ja tuhoan väärät geenit tieltäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja toisen äijän tekemää mukulaa en kasvata, ei kuulu mun työnkuvaan. Moon jellona ja tuhoan väärät geenit tieltäni.

turpa umpee. lapsia ei murhailla ilman elinkautista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

turpa umpee. lapsia ei murhailla ilman elinkautista

Hanki ittelles joku muu elättäjä, mä kasvatan vaan omat geenini. Huolin vaan lapsettoman naisen, lasteni äidiksi.

• Anonyymi

No tää ei ollu sitte minulta. Tottakai hän voi käydä töissä, eikä alaa tarvii vaihtaa. Kunhan on yhteistäkin aikaa.

• Anonyymi

Se on sellanen asia että jos on lapsia niin silloin ei enää haihatella. Nyt alkaa käskyjako muuttua ja hänelle alkaa kova koulu kun minä laitan uppiniskaisen ikiteinin ruotuun ja teen hänestä vastuullisen aikuisen ja vanhemman.

yötyöt ja kylillä juoksu loppuu ja lapsi, perhe ja parisuhde on ainoa prioriteetti numero yksi. Missään muualla ei luuhata ja missään ei matkustella. Nyt alkaa aikuisuus ja todellinen vanhemmuus

• Anonyymi

Oon vakiyökkö!

• Anonyymi

Mä teen kuule elämälläni ihan mitä mä haluan.

• Anonyymi

Sit täytyy kysyä kaksi kaksi kysymystä:

Miksi teit lapsia jos et pysty oleen niille kokoaikainen vanhempi vaan haluat elää kuin ei lapsia olisi olemassakaan?

Miksi olet täällä toivomassa parisuhdetta jos kerran et halua siihen sitoutua tosissaan?

Hommaa seksisuhde ja lykkää lapses sitten lastenkotiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi teit lapsia jos et pysty oleen niille kokoaikainen vanhempi vaan haluat elää kuin ei lapsia olisi olemassakaan?

Miksi olet täällä toivomassa parisuhdetta jos kerran et halua siihen sitoutua tosissaan?

Ei mulla ole lapsia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mulla ole lapsia.

Niillä keillä on, ne kantaa niistä kokopäiväisen vastuuun. siihen ei kuulu: yötyöt, kännäys, bailaus, matkustelu, kotiin kannettavat panot joita laps parka joutuu katseleen ja kuunteleen kun kotona paneskellaan kännissä, ei irtosuhteet. ei pikasuhteet joissa kumppani vaihtuu kuukauden tai vuoden välein, ei mikään epäsäännöllinen elämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mulla ole lapsia.

Nämä yllä mainitut on sallittuja vain sinkuilla lapsettomilla ihmisillä, mutta kun on tehnyt valinnan panna laps alulle, pitää olla aikuinen ja kyetä tarvaamaan turvallinen ja tasapainoinen arki ja lopettaa epäsäännöllinen teinimäinen sekoilu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska haluan olla siitossonni eli elämän darvinistinen voittaja.

• Anonyymi

Ei ole työtä eikä rahaakaan olen pa.

• Anonyymi

mistäs päättelet et meille tulee suhe??? ei tule sen sanon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      719
      3154
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2852
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      67
      2668
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      34
      2576
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2108
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1639
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1629
    8. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      13
      1621
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      82
      1620
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1509
    Aihe