On silkkaa sattumaa, miksi me synnymme!

Anonyymi

Ihan arpapeliä se on, minne synnymme ja millaisiksi.
Harvoilla se osuu Suomeen ja vieläpä uskovaiseen kotiin. Suurin osa nimittäin syntyy aivan muille maille.
Eikä kaikki meistä synny edes ihmisinä. Olen kuullut, että jotku syntyvät jopa peippoina, kettuina tai hyttysinä.
Myös se on täysin arpapeliä, mihin maailman aikaan synnymme. Synnyimmekö liitukaudella, ennen tämän mailman aikaansaanutta alkuräjähdystä, vai vasta tulevaisuudessa. Ja mihin päin universumia.
Kaikki on lopulta arpapeliä ja silkkaa sattumaa!

12

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sattumaa ei ole olemassa.

• Anonyymi

Kaikki on sattumaa. Jos luoja ja elämänkulun ohjaaja puuttuu, kaikki on sattuman varassa. Näinhän se on, olemme tuuliajolla kaikkeudessa. Tupsahdimme tänne ihan itsestään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki on sattumaa. Jos luoja ja elämänkulun ohjaaja puuttuu, kaikki on sattuman varassa. Näinhän se on, olemme tuuliajolla kaikkeudessa. Tupsahdimme tänne ihan itsestään.

Mitä järkee tässä elämässä sitten on?
        Jos olisin varma että mitään helvettiä ei olisi ni olisin lähtenyt täältä jo oman kädenkautta vetään.

• Anonyymi

Sattuma on suurin kaikkivaltias, tosin noudattaa tiettyä tilastollisuutta. Mietippä millainen uintikisa kohdunkaulassa on käyty kun sinuakin tehtiin. Sitä on kuule luominen kaukana siinäkin toimituksessa.

• Riippuu siitä missä kohdalla pyhähengi on pohjan maalla.

• Anonyymi

Taivaankotiin pääseminen on ihan arpapeliä sen kertoo joku laulu tai virsi en muista mikä,Eli taivaankotiinpääsy ei ole omasta vapaastatahdosta kiinni vaan tuurista ja onnesta.

• Anonyymi

Minä taasen olen kuullut että neuvottelemme "tuolla puolen" 12 muun kanssa siitä mikä tulee olemaan sielumme oppi tässä inkarnaatiossa.
      Ja voi olla että nuo 12 muuta inkarnoituu lähellesi auttaen sitten maaelämässä.

• Huono tuuri on jos syntyy hihhuli perheeseen. Silloin on suuri vaara tulla itsekkin samanlaiseksi. Onneksi näitä nykyään on harvemmin kuin aikaisemmin.

• Anonyymi

Olet vain keho jolle voi tehdä mitä hyvänsä,
        mutta sinulla on sielu joka mielenkiinnolla tarkkailee että mitä hän oppii tilanteesta.
        Joten mitä luulet millainen elämäsi oppi on?

• Anonyymi

On siunaus syntyä Oulun seudulle on paljon uskovaisia ja keskustalaisia ja Oulun Kärpät, muuta ihminen ei kaipaa

• Anonyymi

Professorintien seurahuone, Raksilan halli, makuuhuone ja salakaljat. Ja se, että olet syntynyt mieheksi. Nämä ovat suuri siunaus!
        Naisen vastaavasta kohtalosta ei voi sanoa samaa. Ensinnäkin, naiselta puuttuu raksilan hallin menot, salakaljat.

• Anonyymi

Emme voi itse päättää mihin synnymme.
      On vain tehtävä parhaansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      56
      2215
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      201
      2051
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1392
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      995
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      58
      887
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      855
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe