Ihan arpapeliä se on, minne synnymme ja millaisiksi.
Harvoilla se osuu Suomeen ja vieläpä uskovaiseen kotiin. Suurin osa nimittäin syntyy aivan muille maille.
Eikä kaikki meistä synny edes ihmisinä. Olen kuullut, että jotku syntyvät jopa peippoina, kettuina tai hyttysinä.
Myös se on täysin arpapeliä, mihin maailman aikaan synnymme. Synnyimmekö liitukaudella, ennen tämän mailman aikaansaanutta alkuräjähdystä, vai vasta tulevaisuudessa. Ja mihin päin universumia.
Kaikki on lopulta arpapeliä ja silkkaa sattumaa!
On silkkaa sattumaa, miksi me synnymme!
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sattumaa ei ole olemassa.
- Anonyymi
Kaikki on sattumaa. Jos luoja ja elämänkulun ohjaaja puuttuu, kaikki on sattuman varassa. Näinhän se on, olemme tuuliajolla kaikkeudessa. Tupsahdimme tänne ihan itsestään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on sattumaa. Jos luoja ja elämänkulun ohjaaja puuttuu, kaikki on sattuman varassa. Näinhän se on, olemme tuuliajolla kaikkeudessa. Tupsahdimme tänne ihan itsestään.
Mitä järkee tässä elämässä sitten on?
Jos olisin varma että mitään helvettiä ei olisi ni olisin lähtenyt täältä jo oman kädenkautta vetään. - Anonyymi
Sattuma on suurin kaikkivaltias, tosin noudattaa tiettyä tilastollisuutta. Mietippä millainen uintikisa kohdunkaulassa on käyty kun sinuakin tehtiin. Sitä on kuule luominen kaukana siinäkin toimituksessa.
Riippuu siitä missä kohdalla pyhähengi on pohjan maalla.
- Anonyymi
Taivaankotiin pääseminen on ihan arpapeliä sen kertoo joku laulu tai virsi en muista mikä,Eli taivaankotiinpääsy ei ole omasta vapaastatahdosta kiinni vaan tuurista ja onnesta.
- Anonyymi
Minä taasen olen kuullut että neuvottelemme "tuolla puolen" 12 muun kanssa siitä mikä tulee olemaan sielumme oppi tässä inkarnaatiossa.
Ja voi olla että nuo 12 muuta inkarnoituu lähellesi auttaen sitten maaelämässä. Huono tuuri on jos syntyy hihhuli perheeseen. Silloin on suuri vaara tulla itsekkin samanlaiseksi. Onneksi näitä nykyään on harvemmin kuin aikaisemmin.
- Anonyymi
Olet vain keho jolle voi tehdä mitä hyvänsä,
mutta sinulla on sielu joka mielenkiinnolla tarkkailee että mitä hän oppii tilanteesta.
Joten mitä luulet millainen elämäsi oppi on?
- Anonyymi
On siunaus syntyä Oulun seudulle on paljon uskovaisia ja keskustalaisia ja Oulun Kärpät, muuta ihminen ei kaipaa
- Anonyymi
Professorintien seurahuone, Raksilan halli, makuuhuone ja salakaljat. Ja se, että olet syntynyt mieheksi. Nämä ovat suuri siunaus!
Naisen vastaavasta kohtalosta ei voi sanoa samaa. Ensinnäkin, naiselta puuttuu raksilan hallin menot, salakaljat.
- Anonyymi
Emme voi itse päättää mihin synnymme.
On vain tehtävä parhaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566598Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404402- 542189
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391818Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61411Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151179- 171111
- 241104
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671077- 671018