Olen pro graduvaiheessa ja lisäksi on kursseja suoritettavana vielä. Saan toimeentulotukea, mutta kela haluaa, että elätän itseni muilla tavoin. Aion nyt hakea töitä, vaikka niitä tuskin kerkiän aikataulun vuoksi tekemään. Voiko toimeentulotuki laskea jos töitä on hakenut, mutta ei saa? Kauan oot saanut toimeentulotukea graduvaiheessa? Mulla saattaa mennä vuosi tai puoli vuotta.
Sossunrahat ja gradu
Anonyymi
2
104
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en saanut graduvaiheessa enkä missään muussakaan opintojen vaiheessa toimeentulotukea päivääkään. Aika harva kai saa, ja kaikkien etu on, että opinnot ja elämä rahoitetaan itse.
Gradu on nykyään tietääkseni 30 op. Eikös se ole yhden lukukauden normaali määrä? Vaikka olisi töissäkin!
Ite opiskelin koko tutkinnon työn ohessa, meni 6 vuotta. Töitä saa yliopistopaikkakunnilla, kunhan ei turhaan nirsoile.- Anonyymi
Eipä ne anna jos tilillä on omaisuutta ja on töissä. Olin ittekin ihmeissäni että sain edes
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268