Olen pro graduvaiheessa ja lisäksi on kursseja suoritettavana vielä. Saan toimeentulotukea, mutta kela haluaa, että elätän itseni muilla tavoin. Aion nyt hakea töitä, vaikka niitä tuskin kerkiän aikataulun vuoksi tekemään. Voiko toimeentulotuki laskea jos töitä on hakenut, mutta ei saa? Kauan oot saanut toimeentulotukea graduvaiheessa? Mulla saattaa mennä vuosi tai puoli vuotta.
Sossunrahat ja gradu
Anonyymi
2
201
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en saanut graduvaiheessa enkä missään muussakaan opintojen vaiheessa toimeentulotukea päivääkään. Aika harva kai saa, ja kaikkien etu on, että opinnot ja elämä rahoitetaan itse.
Gradu on nykyään tietääkseni 30 op. Eikös se ole yhden lukukauden normaali määrä? Vaikka olisi töissäkin!
Ite opiskelin koko tutkinnon työn ohessa, meni 6 vuotta. Töitä saa yliopistopaikkakunnilla, kunhan ei turhaan nirsoile.- Anonyymi
Eipä ne anna jos tilillä on omaisuutta ja on töissä. Olin ittekin ihmeissäni että sain edes
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.3004072Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011881103699Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.532736Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös2002716- 622365
- 1541962
- 341747
- 431383
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v351358- 461252