Mistä saisi yksinäinen

Anonyymi

Naisellista mentaalista huolenpitoa. En kaipaa seksiä vaan luotettavan naisen huolenpitoa. En nyt hae mitään taloudenhoitajaakaan.

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haet naista joka tukisi sinua henkisesti ja huolehtisi sinusta. Haluaisitko halata häntä ja saada fyysistä läheisyyttä vaatteet päällä.

• Anonyymi

Riippuu mitä tarkoitat huolehtimisella ja vaatteet saavat pysyä ihan päällä.
        Minulle itselle on vielä vaikea kuvailla tarkemmin, sillä itse olen kokenut tämän tunteen vasta kolmevuotta sitten ja olin silloin jo yli kaksikymppinen. Tilanne jossa tunteen tunsin oli sosiaalityöntekijän luona kun hän auttoi papereiden täytössä. Olin ihan helvetin epävarma mitä olisi pitänyt kirjoittaa mihinkin ja silloin tämä nainen itsevarmasti johti minua kertomalla mitä kirjoittaa. Tunsin siinä tilanteessa helvetin miellyttävän olon ja olin samalla häkeltynyt kuinka voinkaan tuntea näin. Tuntui turvalliselta, itsevarmalta ja todella rentouttavalta. Eikä tilanteessa ollut edes fyysistä kontaktia.

• Anonyymi

Ymmärrän mitä tarkoitat. Olen huono käyttämän tietokonetta enkä pärjäisi sen erilaisten toimintojen kanssa ilman lähisukulaiseni apua. Sellaisesta tulee nimenomaan rennompi olo.

• Anonyymi

Mansikki oli mulle sellanen tuki ja turva. Ja paljon enemmän 😃

• Anonyymi
      • Anonyymi

Juu. Oon koittanu näitä, mutta minulle toimii vain irl.

• eripariaolevat

Taitanut se huolenpitokin jäädä jonnekin muinaisille ajoille, nykyään kun itsestä huolehtii, riittää...

siks minäkin vanhanapiikana, riittää kun itsensä saa huolehdittua. just ja just.

• Anonyymi

Mä oon just tuollainen, hoitanut aina asioita muiden puolesta ja täytellyt lomakkeen, jos toisenkin
      Oon hirveän järjestelmällinen ja huolellinen, opin nopeasti asiat, vaikka etukäteen ei olis suuremmin tietoa jostakin esim juuri lomakkeiden täytöstä jonkun asian saralla

Mut nyt on juuri tilanne omassa elämässä sellainen, et en halua keskittyä kuin oman lähipiiriin

• Mutsii siis haet?

• Anonyymi

En hae mitään saatanan palvelijaa kuka tekisi minun elämisen kannalta tarpeelliset asiat vaan ihmistä kuka pystyisi luomaan tuon tunteen. En sitä paitsi salli itseltäni vaan ottamaan asiota ilman vastapalvelusta. Tiedän tuon tunteen mahdollistamiseksi toiselle vaativan työtä ja haluan tarjota itse myös jotain tuota tunnetta vastaan.

En ole pahemmin minkään sortin koskettelua päässyt toteuttamaan kenenkään kanssa, mutta olen viime vuosina alkanut kuvittelemaan näitä halihetkiä sun muita ihmisten kanssa. Ymmärtääkseni kaipaan jotakin fyysistä oloa naisen kanssa, mutta haluan tarjota myös vastapuolelle tämän mielyttävän tunteen.

Ap

• Anonyymi

Kokemusta?

• Anonyymi

Mistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En hae mitään saatanan palvelijaa kuka tekisi minun elämisen kannalta tarpeelliset asiat vaan ihmistä kuka pystyisi luomaan tuon tunteen. En sitä paitsi salli itseltäni vaan ottamaan asiota ilman vastapalvelusta. Tiedän tuon tunteen mahdollistamiseksi toiselle vaativan työtä ja haluan tarjota itse myös jotain tuota tunnetta vastaan.

En ole pahemmin minkään sortin koskettelua päässyt toteuttamaan kenenkään kanssa, mutta olen viime vuosina alkanut kuvittelemaan näitä halihetkiä sun muita ihmisten kanssa. Ymmärtääkseni kaipaan jotakin fyysistä oloa naisen kanssa, mutta haluan tarjota myös vastapuolelle tämän mielyttävän tunteen.

Ap

Ihanasti sinä ajattelet ja tuntuu siltä että osaat asettua myös toisen ihmisen asemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      313
      4213
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      135
      2375
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2026
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1521
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      40
      1018
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      135
      980
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      959
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      901
    9. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      897
    10. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      877
    Aihe