♥ ♥ ♥ ♥ muistatko, kuinka käräytin silloin itse itseni?
ja kaikkihan alkoi tästä ihanasta illasta https://youtu.be/R7RighBaE9o
nainen, muistelen Sinua Lämmöllä
19
82
Vastaukset
- Anonyymi
Muistan sen illan 🤔.
- Anonyymi
Onko hän sinua vuosia nuorempi kuin "pikkusisko"?
- Anonyymi
poliisien ylikonstaapeleillahan on tämä ensimmäinen seksikokemus pakottaessa pikkusiskoa seksiin, kun ei vielä edes ymmärtänyt tämä pikkusisko mitä seksi oikeasti onkaan, tämä on tutkijoiden tekemä totuus, jos nyt professoreihin on luottamista.
- Anonyymi
Siirsit minut vuoteen 2003 ja tämä biisi Tehosekoittimen esittämänä, tuntuu syvällä ja koskettaa. Kiitos 🤗
- Anonyymi
Harhaanjohtamista! 🤗 minulla, naisella, ei ole mitään yhteyttä ko kirjoittajaan eikä " ihanaan iltsan" yhtään missään kenenkään täällä olevan kanssa. Niih.
- Anonyymi
Nousi muiston palanen mieleen. Loppukesän ilta ja ranta. Ensisuudelma häneltä... ❤🦄
- Anonyymi
Muistan monta kertaa jolloin olet ollut väärässä tai olen ihmetellyt reaktioitasi. Kommunikaation puute on vaarallista, oletko samaa mieltä? Lopputuloksella ei ole väliä, vaan sillä että asiat selviää kaikkien osalta. Täällä kirjoittaminen ei tuo mitään lopputulosta.
- Anonyymi
Ai siis mistä väärässä, sinäkö et koskaan ole ollut väärässä, Kommunikaatio kuulostaa sairaalta ?
- Anonyymi
Olen ollut lukemattomia kertoja väärässä. Miksi otat toisen sanat kuin kilpailuna itseäsi vastaan? Mieti kommunikaatiota vaikka kiista- tai kriisitilanteessa. Ainut tapa saada vyyhtiä hivutettua auki tai edes löystymään. Viha johtuu myös tietämättömyydestä. Kommunikaatio on tärkeintä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut lukemattomia kertoja väärässä. Miksi otat toisen sanat kuin kilpailuna itseäsi vastaan? Mieti kommunikaatiota vaikka kiista- tai kriisitilanteessa. Ainut tapa saada vyyhtiä hivutettua auki tai edes löystymään. Viha johtuu myös tietämättömyydestä. Kommunikaatio on tärkeintä.
Mielenterveysongelmaisen kanssa kommunikointi on turhaa, koska se on yksi osa-alue joka on viallinen, siis tietyissä mielensairauksissa, kuin tuuleen huutaisi.
- Anonyymi
No niinpä se taitaa olla: ne oikeat mieleterveysongelmaiset kun eivät uskalla naamaansa näyttää eivätkä varsinkaan saa suutaan auki keskustellakseen asioista. Mikä hiton pelle olet? Miksi et keskustele niin kuin aikuiset vastuulliset ihmiset. Haluat vahingoittaa terveyttä, ehkäpä haluat vielä vakavampaa, mistä näitä sikiää? Kyllä tässä on leväytettävä koko tuotanto julkisuuteen, sitäkö haluat? Miksi et halua hoitaa asioita vastuullisesti? Olet tehnyt pahan erehdyksen. Sinulla on esm paljon korvattavaa. Ihan rahallisesti. Olet tehnyt aivan käsittämättömiä virhearviointeja ja aliarvioimista. Etkä älyä lopettaa sairaita touhujasi! Se on loppu nyt minun kärsivällisyyteni.
- Anonyymi
"Kun yössä yksin vaeltaa, voi kaltaisensa kohdata ja hetken tie on kevyt kaksin kulkea..." Juuri näin se oli. Lämmöllä muistelen yhteisiä lyhyitä hetkiä. Ne ovat kuitenkin vain muistoja, nykyisyys on erilainen. Kaikki on hyvin näin ja olen onnellinen tässä hetkessä.
- Anonyymi
Niin "olla heteken vaan ja unohtaa"
- Anonyymi
Hieno kappale! Miten käräytit, tarkoitatko että kerroit hänelle tunteistasi?
- Anonyymi
Joo mutta lopeta se nykykäräyttely tällä sekunilla!? Kuinka hullu ihmisen pitää olla ryhtyäkseen moiseen!? Minulta kyseltiin jo viime kesänä kehon lämpötiln muutoksista! En ole kenellekään mitään velkaa en ole kohdellut huonosti ketään. Ja jos nii joku luulee tulkoon keskustelemaan vaikka tuolta nurkan takaa ihme pelle!?
- Anonyymi
jos mayojen vuosi on mielestäsi se vuosi, jolloin tuo ilta oli - - -
- - - olet etsimäni nainen, tervetuloa!
ota yhteyttä...
-aloittajalta vielä tämä- - Anonyymi
Aloittajalle: Miksi niin teit??? En ymmärrä vieläkään..... t. Mummo
- Anonyymi
Ja vuosihan oli: 2015
- Anonyymi
Laita "meidän" biisi H&P😍😍😍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837