Miksi Suomessa ei nukuteta hammaslääkripotilaita. Amerikassa kuulemma nukutetaan vaikka olis hampaanpaikkaus vain kyseessä. Kansanterveydellisesti ajatellen moni hammaslääkäriä pelkäävä sais paremman elämän, jos hänet nukutettaisiin ja saisi hyvät hampaat. Sadistiset hammaslääkärit perustelevat puuduksen etuja muka sillä, että potilas voi itsekkin osallistua hampaan hoitoon ja ettei ikenet vuoda verta. Kuulemma joku on muka kuollutkin nukutukseen. Selityksiä. Uskon, että hammaslääkäreiksi valikoituvat rakkautta vaille jääneet, jotka haluavat kostaa.
Miksi ei nukuteta?
8
3783
Vastaukset
- kyösti
Rahalla saa, meilläkin eikä vain USA:ssa. Nukutus maksaa pyöreästi 1000 euroa kerralta. Jos olet valmis maksamaan, löydät kyllä tällaistakin hoitoa. "Kansanterveydellisesti" rahat on tietenkin järkevämpää käyttää jotenkin muuten.
- Hammaslääkärissä
Minulle tehtiin viisaudenhampaan poisto ja se tehtiin anestesiassa. Ei varsinaisesti nukutettu, mutta käytettiin rauhoittavia lääkkeitä. Kuitenkin olin toimenpiteen aikana hereillä. Sitä vaan oli niin turtana siinä, ettei yksinkertaisesti pelottanu, vaikka timanttiporalla sahasivat hampaan ja ottivat sen kahdessa osassa pois. Hammas kun oli kasvanut vinoon.
- paddyd
Anestesikin on aina pienoinen riski, minkä lisäksi tarvitaan anestesialääkäri paikalle.
Tsekkaappa vaikka: "http://plusdent.fi/tietoa.html", siellä on tietoa aiheesta ja vaihtoehdoista. - Entä muut
Olenko vanha?
- posketonta
sanoisi spitaalinen.Tämä vitsi ei ollut ihan uusi mutta sinulla on kyllä kertojan lahjoja,kerrassaan hullunhauskaa.
- pekka P 7 WEE
minun mielestäni hammaslääkärissä ei pitäisi nukuttaa kyllä nyt sen verran pitäisi kaikilla olla sisua ettwi noin pienistä valittisi kyllä on nyky- ajan ihmiset surkeita minua lukuun ottamatta
- pekka P 7WEE SE TOINEN
samaa mieltä ollaan täälläkin päässä joten olkaa ihan hyvissä mielin POOOOOOOORI
- eee
This is humor.
Tätä se on ...haha :DDS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."692352Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2452323- 1201538
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis371373Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641357- 1331319
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.811008Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73999Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989