Miksi Suomessa ei nukuteta hammaslääkripotilaita. Amerikassa kuulemma nukutetaan vaikka olis hampaanpaikkaus vain kyseessä. Kansanterveydellisesti ajatellen moni hammaslääkäriä pelkäävä sais paremman elämän, jos hänet nukutettaisiin ja saisi hyvät hampaat. Sadistiset hammaslääkärit perustelevat puuduksen etuja muka sillä, että potilas voi itsekkin osallistua hampaan hoitoon ja ettei ikenet vuoda verta. Kuulemma joku on muka kuollutkin nukutukseen. Selityksiä. Uskon, että hammaslääkäreiksi valikoituvat rakkautta vaille jääneet, jotka haluavat kostaa.
Miksi ei nukuteta?
8
3622
Vastaukset
- kyösti
Rahalla saa, meilläkin eikä vain USA:ssa. Nukutus maksaa pyöreästi 1000 euroa kerralta. Jos olet valmis maksamaan, löydät kyllä tällaistakin hoitoa. "Kansanterveydellisesti" rahat on tietenkin järkevämpää käyttää jotenkin muuten.
- Hammaslääkärissä
Minulle tehtiin viisaudenhampaan poisto ja se tehtiin anestesiassa. Ei varsinaisesti nukutettu, mutta käytettiin rauhoittavia lääkkeitä. Kuitenkin olin toimenpiteen aikana hereillä. Sitä vaan oli niin turtana siinä, ettei yksinkertaisesti pelottanu, vaikka timanttiporalla sahasivat hampaan ja ottivat sen kahdessa osassa pois. Hammas kun oli kasvanut vinoon.
- paddyd
Anestesikin on aina pienoinen riski, minkä lisäksi tarvitaan anestesialääkäri paikalle.
Tsekkaappa vaikka: "http://plusdent.fi/tietoa.html", siellä on tietoa aiheesta ja vaihtoehdoista. - Entä muut
Olenko vanha?
- posketonta
sanoisi spitaalinen.Tämä vitsi ei ollut ihan uusi mutta sinulla on kyllä kertojan lahjoja,kerrassaan hullunhauskaa.
- pekka P 7 WEE
minun mielestäni hammaslääkärissä ei pitäisi nukuttaa kyllä nyt sen verran pitäisi kaikilla olla sisua ettwi noin pienistä valittisi kyllä on nyky- ajan ihmiset surkeita minua lukuun ottamatta
- pekka P 7WEE SE TOINEN
samaa mieltä ollaan täälläkin päässä joten olkaa ihan hyvissä mielin POOOOOOOORI
- eee
This is humor.
Tätä se on ...haha :DDS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368