Miksi Suomessa ei nukuteta hammaslääkripotilaita. Amerikassa kuulemma nukutetaan vaikka olis hampaanpaikkaus vain kyseessä. Kansanterveydellisesti ajatellen moni hammaslääkäriä pelkäävä sais paremman elämän, jos hänet nukutettaisiin ja saisi hyvät hampaat. Sadistiset hammaslääkärit perustelevat puuduksen etuja muka sillä, että potilas voi itsekkin osallistua hampaan hoitoon ja ettei ikenet vuoda verta. Kuulemma joku on muka kuollutkin nukutukseen. Selityksiä. Uskon, että hammaslääkäreiksi valikoituvat rakkautta vaille jääneet, jotka haluavat kostaa.
Miksi ei nukuteta?
8
3673
Vastaukset
- kyösti
Rahalla saa, meilläkin eikä vain USA:ssa. Nukutus maksaa pyöreästi 1000 euroa kerralta. Jos olet valmis maksamaan, löydät kyllä tällaistakin hoitoa. "Kansanterveydellisesti" rahat on tietenkin järkevämpää käyttää jotenkin muuten.
- Hammaslääkärissä
Minulle tehtiin viisaudenhampaan poisto ja se tehtiin anestesiassa. Ei varsinaisesti nukutettu, mutta käytettiin rauhoittavia lääkkeitä. Kuitenkin olin toimenpiteen aikana hereillä. Sitä vaan oli niin turtana siinä, ettei yksinkertaisesti pelottanu, vaikka timanttiporalla sahasivat hampaan ja ottivat sen kahdessa osassa pois. Hammas kun oli kasvanut vinoon.
- paddyd
Anestesikin on aina pienoinen riski, minkä lisäksi tarvitaan anestesialääkäri paikalle.
Tsekkaappa vaikka: "http://plusdent.fi/tietoa.html", siellä on tietoa aiheesta ja vaihtoehdoista. - Entä muut
Olenko vanha?
- posketonta
sanoisi spitaalinen.Tämä vitsi ei ollut ihan uusi mutta sinulla on kyllä kertojan lahjoja,kerrassaan hullunhauskaa.
- pekka P 7 WEE
minun mielestäni hammaslääkärissä ei pitäisi nukuttaa kyllä nyt sen verran pitäisi kaikilla olla sisua ettwi noin pienistä valittisi kyllä on nyky- ajan ihmiset surkeita minua lukuun ottamatta
- pekka P 7WEE SE TOINEN
samaa mieltä ollaan täälläkin päässä joten olkaa ihan hyvissä mielin POOOOOOOORI
- eee
This is humor.
Tätä se on ...haha :DDS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2123916Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii632485Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3922326- 472243
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561257
- 721186
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251136