The Rasmus "Funeral song".
Pistäydyn huikkaamaan hyvät yöt kaikille. Nukkukaa hyvin 💖
Hyvää yötä
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joo kirje sinnekin ja hyvät ja kirjeet, itseänikin kyllä huvittaa että mihinkä olen oman kaukosäätimen laittanut sitten: iltamusiikki: kirje, telegrammi: https://www.youtube.com/watch?v=xRgZlEVzAss
- Anonyymi
Sä et halua mulle tai kellekkään muulle yhtään mitään
- Anonyymi
Mua pitää varoa.
- Anonyymi
Uhkailua sori ei toimi
- Anonyymi
Sori....
Aloittaja
- Anonyymi
Tässä aloittaja varhaista huomenta kaikille!!
Unenpöppyrässä olen laittanut huonon biisi valinnan sen sanomasta johtuen.
Biisin sanomalla ei ole tarkoitusta siis en laittanut kappaletta sen sanoman vuoksi vaan ihan vain biisiksi.
Olen pahoillanu.
Huomasin töppäykseni myöhemmin.
Ihanaa kevätaamua kaikille!!- Anonyymi
Helatorstai sarastaa.
tarkoitit kenties Rakkauden haudalla
https://m.youtube.com/watch?v=Amp6csmzke8 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helatorstai sarastaa.
tarkoitit kenties Rakkauden haudalla
https://m.youtube.com/watch?v=Amp6csmzke8Niin taisin :) Ja yö valvottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin taisin :) Ja yö valvottu.
Sulla ei toimi linkki ;)
- Anonyymi
Tätäkö tarkoitatte
"Rakkauden haudalla
Osaan sanoa kymmenellä kielellä kiitos,
osaan hyvää uutta vuotta toivottaa.
Mutta aamuöisin loistavaa tähteä en kiinni saa.
Saatan kohtaa vaikeudet silmästä silmään,
saatan olla hiljaa jos niin vaaditaan.
Saatan seppeleen mä laskea ja lähteä jatkamaan.
Rakkaus on kuollut, elämän virtaan.
Pelasta mut, jos se sopii sinun pirtaan,
pelasta mut.
Voisin kulkee väsymättä maailman ääriin,
voisin tulla takaisin ja hengähtää.
Mutta sinä kun oot mennyt, ei henkeäkään mulle jää.
Maailman tuuliin mä menetin rakkaan.
Pelasta mut, jos se käy sun almanakkaan,
pelasta mut.
Heikosti tajuan mä elämisen taikaa.
Pelasta minut, jos sinulla on aikaa,
pelasta mut.
Rakkaus on kuollut, elämän virtaan.
Pelasta mut, jos se sopii sinun pirtaan,
pelasta mut
pelasta mut
pelasta mut
Heikosti tajuan mä elämisen taikaa.
Pelasta minut, jos sinulla on aikaa,
pelasta mut
pelasta mut" - Anonyymi
Hirvittävä iltauutinen olisi maailmalle jos tulisi radiosta: "This is Alliance of Galactic Pirates, please remove your all possessities on this planet earth, we will give mercy for 1 earth hour, we will destroy everything on planet".
- Anonyymi
Voisin kirjoittaa että kun miesten jutut ovat niin... mutta tyttöjen pehmeät musiikit, entäpäs sitten tytöille: The Bangles - Eternal Flame: https://www.youtube.com/watch?v=PSoOFn3wQV4
- Anonyymi
Juu kiitos ja miehille teräs betonin: orjatar :D))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä551553- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231228- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602