Uuden Camryn sisätilat miellyttävät

Anonyymi

Erittäin hyvin suunniteltu, rauhallinen tasapainoinen sisusta, kojetaulu. Tehty oikein kun näyttö upotettu kojetauluun.

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saako vaalealla nahka sisustuksella vai vain yön mustalla?

• Anonyymi

Saa

• Anonyymi

Todella ruma koetaulu, minun mielestäni.

• Anonyymi

Sinun mielipiteilläsi ei ole mitään merkitystä mihinkään.

• Anonyymi

Pärjääköhän tuo etes Octavialle sisätiloissa vaikka puolimetriä pidempi .peräkontissa häviää varmasti..Tojotat suunniteltu iso päältä pieni sisältä periaatteella.

• Anonyymi

Moi,

Ei paljon Octaviaa pidempi.
        CAMRY 18 CM OCTAVIAA PIDEMPI.
        Molemmat siis yhtä isoja autoja.

• Anonyymi

Kovin on vanhanaikaisen näköinen koetaulu ja istuimet halvan näköiset. Saumat pullistelee ja vetelee ja takaistuin suora pötkö ilman minkäänlaista muotoilua, kuin 60-lukulaisissa jenkeissä.
      Ei autolehtien ammattilaisetkaan olleet kovin innostuneita tuosta koetaulun lookista ja sekavasta sekasikiöstä jossa on sekoitettu vanhaa ja uudehkoa asiaa sekaisin. 2000-luvun alussa tuo olisi ollut ajan tasalla, mutta nyt auttamattomasti so last season kamaa.

• Anonyymi

Sehän on selvää, että osssspenttiholisti on kovin ihastunut uuteen Toyotaan, oli se ihan millainen tahansa. Hän olisi ihan kiimassa vaikka se olisi suoraan edellisen mallin Skodasta, kunhan näkyvissä olisi Toyotan logo.

• Anonyymi

Niin, noh, Toyotan logo on laadun mittari josta moni haaveilee ja jota vielä useampi kadehtii. Laatu ja luotettavuusmittaustenkin mukaan kansanautokonsernilla on vielä matkaa ja monta mutkaa vaikka vilpilläkin niitä on yritetty suoristaa. Camryyn toki haluaisin kunnolliset ja hyvälaatuiset kangaspenkit. Nahka on näyttävä mutta ei mukava missään ilmastossa.

• Anonyymi

Kansan auto on parantanut nykyään laatua kuin sika juoksua uudet kestotestit todistaa sen samoin skoda..entiset lastentaudit on taakse jäänyttä aikaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, noh, Toyotan logo on laadun mittari josta moni haaveilee ja jota vielä useampi kadehtii. Laatu ja luotettavuusmittaustenkin mukaan kansanautokonsernilla on vielä matkaa ja monta mutkaa vaikka vilpilläkin niitä on yritetty suoristaa. Camryyn toki haluaisin kunnolliset ja hyvälaatuiset kangaspenkit. Nahka on näyttävä mutta ei mukava missään ilmastossa.

Toyota laadun mittari??? Mitenkä käytön ruostuminen ja takaisinkutsut vaarallisten vikojen vuoksi sopii kuvaan. Laatua on se huonokin laatu, kuten surkeat penkit, surkea alusta, kokonaisvaltainen epämukavuutta ja melu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toyota laadun mittari??? Mitenkä käytön ruostuminen ja takaisinkutsut vaarallisten vikojen vuoksi sopii kuvaan. Laatua on se huonokin laatu, kuten surkeat penkit, surkea alusta, kokonaisvaltainen epämukavuutta ja melu.

Olikos sinulla esittää jokin parempi?

• Anonyymi

Kyllä tuolla viihtyy kauemminkin ratin takana myös kylälle pätkäajoaja. Käy hyvin paljon ajavalle ja eläkeläiselle talon pihaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      149
      2013
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      305
      1707
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1557
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1190
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      76
      1172
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1140
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      1027
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      997
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      946
    10. Minkä näköinen

On kaipaamasi henkilö🤔
      Ikävä
      45
      927
    Aihe