Maalituksessa jo äitien terveyspalvelut

Anonyymi

Äitienpäivää edeltävä äärifeministinen vihakirjoittelu on muuttunut päivittäiseksi ja ympärivuotiseksi rumputuleksi.

Hulluuden uusia kukkuloita on konsepti "synnytysväkivallasta" jota lääkärit ja kätilöt muka kohdistavat "naiseen". Lesbopari psyykkaa nuoria pohtimalla, miksi ei ole oikeutta hankkia lapsia. Aborttiväki rallattaa juttujaan äitejä vastaan. Yms jne.

Tavoitteena on äitiyden halveksunta ja naiseuden tuhoaminen sekä lapsuuden eliminointi ja lasten teilaus. Aborttiliike ja muu äärifeminismi ovat naisvastaisen väkivallan muotoja. Kohteeksi on otettu jo äitejä ja lapsia palveleva terveydenhuoltokin.

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annoit itsestäsi hyvän esimerkin vihakirjoittajasta.

• Veit jalat suustani. Parasta vihakirjoittelijoiden A-ryhmää kyseinen henkilö edustaa. Ei oikeastaan koskaan mitään positiivista sanottavaa mistään ja jokainen kommentti sisältää solvauksen naisia kohtaan.

• Anonyymi

Ketäs aloittaja vihaa ja millä tavalla? Kun vastustaa esim. väkivaltaa, niin onko se samalla tekijöiden vihaamista? Jos onkin, niin mitä pahaa pahantekijöiden vihaamisessa on?
        Suosijasakki antoi taas hyvän esimerkin perättömistä syytöksistään ja valheistaan.

• Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

Veit jalat suustani. Parasta vihakirjoittelijoiden A-ryhmää kyseinen henkilö edustaa. Ei oikeastaan koskaan mitään positiivista sanottavaa mistään ja jokainen kommentti sisältää solvauksen naisia kohtaan.

Aborttiväki on marginaali-ilmiö ja aborttiasiamiehet vain yksittäisiä kellokkaita. Naisia ja lapsia vihaava aborttiväki yrittää piilotella "naisten" selän takana tai ehkä sittenkin kirppuna hameen alla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aborttiväki on marginaali-ilmiö ja aborttiasiamiehet vain yksittäisiä kellokkaita. Naisia ja lapsia vihaava aborttiväki yrittää piilotella "naisten" selän takana tai ehkä sittenkin kirppuna hameen alla.

Annoit kyllä erittäin osuvan kuvauksen vastustajista. Naisen hameenalus on se mikä pyörii 24/7 mielissä. Hyvä osoitus siitä kuka sitä aborttiväkeä on. Kuka oikeesti kehtaa keksiä jotain aloitteita missä halutaan kieltää naisilta pillerit, että naiset lopettais seksin? Ketä voi kiinnostaa naisten seksi niin paljo??? Ja selität koko ajan mikä on muka "naistenoikeus" ihan naisten puolesta piilottelemalla naisten selän takana. Tuskin naiset riemastuu siitä että joutuu synnyttään raiskaajansa lapsen jne.

• Anonyymi kirjoitti:

"Aborttiväki on marginaali-ilmiö ja aborttiasiamiehet vain yksittäisiä kellokkaita"

Totta, kunhan muistamme että "aborttiväki" tarkoittaa yötpäivät aborttia mietiskeleviä uskiksia, ja "aborttiasiamiehiä" löytyy vain edellämainittujen öisistä bakkanaaleista.

"Naisia ja lapsia vihaava aborttiväki yrittää piilotella "naisten" selän takana tai ehkä sittenkin kirppuna hameen alla"

Niin totta, kunhan muistamme sen mitä "aborttiväki" on

• Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

"Aborttiväki on marginaali-ilmiö ja aborttiasiamiehet vain yksittäisiä kellokkaita"

Totta, kunhan muistamme että "aborttiväki" tarkoittaa yötpäivät aborttia mietiskeleviä uskiksia, ja "aborttiasiamiehiä" löytyy vain edellämainittujen öisistä bakkanaaleista.

"Naisia ja lapsia vihaava aborttiväki yrittää piilotella "naisten" selän takana tai ehkä sittenkin kirppuna hameen alla"

Niin totta, kunhan muistamme sen mitä "aborttiväki" on

Sitä minäki olen kummastellu ettei joillain ole muuta tekemistä kuin puhua naisten puolesta mitä meidän pitää tehdä ja mitä me saadaan valita elämässä ja kaikenlisäksi joku haluaa olla hameen alla (en käytä) kyttäämässä jos vaikka joku tulee käyttämään kettua kolossa ilman abortti-ehkäisyvastustajan lupaa. Tässäkin tapauksessa olis hyvä kun joku sitä kettuakin vahtis eikä aina sitä koloa. Jos joku haluaa kysyä mitä nainen haluaa, niin sitä pitää kysyä NAISILTA. Jokaiselta erikseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Sitä minäki olen kummastellu ettei joillain ole muuta tekemistä kuin puhua naisten puolesta mitä meidän pitää tehdä ja mitä me saadaan valita elämässä ja kaikenlisäksi joku haluaa olla hameen alla (en käytä) kyttäämässä jos vaikka joku tulee käyttämään kettua kolossa ilman abortti-ehkäisyvastustajan lupaa. Tässäkin tapauksessa olis hyvä kun joku sitä kettuakin vahtis eikä aina sitä koloa. Jos joku haluaa kysyä mitä nainen haluaa, niin sitä pitää kysyä NAISILTA. Jokaiselta erikseen.

Oho. Kaks pistettä koko vuodatuksessa. En mnä ainakaan jaksa lukea tuollaista, oli sitten mieliöpide mikä tahansa. Enkä tiedäkään mikä se mielipide oli kun en jaksanut lukea.

• Anonyymi

Aborttiväellä on vaikea eksistenssiongelma. Ensin väitetään, ettei mukavuusabortissa surmattavaa lasta ole olemassakaan. Tämän jälkeen kielletään oma olemassaolo...

...no niin, kukapa täysjauhoinen ryhtyisi moisiin puuhiin. Silti lapsen hengen ottaminen tunnolleen on sietämättömän raskasta.

• Sulla on epätoivoinen tapa itse keksiä sioita joita vastustat.

Kukaan ei ole väittänyt alkiota olemattomaksi.

• Anonyymi

Synnytyskritiikkiä olen nähnyt viimeaikoina vain yhden kerran ja siinäkin kyseessä oli ihan synnyttäjä itse. Miksi kohdistat vihapuhetta lapsia saaviin naisiin?

Taisit muotoilla manipulointiyrityksesi nyt vähän väärään kääreeseen...

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      32
      4094
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      54
      2829
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      43
      2771
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2513
    5. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2485
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      319
      2379
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2059
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1775
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1653
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1507
    Aihe