Aiotteko ottaa? Saako syyä? Penaalia ei varmaan saa tuoda, millainen arseenaali kyniä ja kumia ja viivaimia on tarpeen? Huh
Eväät ja kirjoitusvälineet
5
129
Vastaukset
- Anonyymi
Pari kynää, lyijyä, kumi ja viivain. Vettä pulloon ja välipalakeksi ja banaani pussiin. Henkilöllisyystodistus! :)
- Anonyymi
Apua! Ei tullut mieleen, että koetilanteessa tarvitsisi eväät. Käytän kaiken ajan itse kokeen tekemiseen. Pari lyijytäytekynää ja kumi mukaan. Nii, ja henkkari.
Kokeen jälkeen syömään, jos nälättää! - Anonyymi
Kannattaa tsekata että ne kynät ja kumit ovat parasta koeteltua professional-laatua. Itselle siis parhaat. Jos joutuu omien kyniensä ja kumiensa kanssa temppuilemaan niin se vie varmasti tehoja suorituksesta. Vääränlainen kynä ja paljon kirjoiteltavaa niin varmasti käsi kramppaa. Pänttääminen on syytä lopettaa ajoissa. Pari päivää ennen h-hetkeä. Muuten on aivosumua ja puuroa polla täynnä. Ethän sorru pänttäämisen syntiin edellisenä iltana.
- Anonyymi
Itse otan kokista ja pähkinöitä. Pähkinät siis ihan suolattomia mauttomia, ettei kulu arvokasta aikaa sormia pyyhkiessä.
- Anonyymi
Pitkä hiilihapokas röhtäys keventää koesalin jännittynyttä ilmapiiriä. Se olet sinä El Tigre. Maapähkinöiden jauhanta, tutkitusti, vireyttää operatiivista ajattelutoimintaa (Brain cells firing better).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411435- 541153
- 601110
- 721035
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55950- 106942
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6811