Onko mahdollista?

Anonyymi

Minulla on ns. kilpirauhasen vajaatoiminta, kun kilpirauhanen on leikattu pois kokonaan. Lääkitystä on muuteltu edestakaisin ja otan 2 pvä 100 ja 5 pvä 75. Kontrolli pian taas tulossa.
Ihmetyttää se, että tunsin pitkän aikaa oloni hyväksi. Nyt on alkanut tulemaan outoja heikotushetkiä. Olo menee välillä todella voimattomaksi, niin että tekisi mieli mennä kesken kävelyn lattialle makaamaan. Nuo hetket ovat tietyn ajan kestäviä, mutta palaavat kyllä takaisin. Illat ovat jostain syystä parempia. Mitään muita sairauksia ei pitäisi olla. Välillä ainoastaan jalkojen outoja väsymyskohtauksia. Voiko olla, että kilppariarvot olisivat pielessä?

Kontrolli piakkoin tulossa..tai siis riippuu siitä miten saa labrasta aamuaikaa. On tiukassa saada sitä, kun kaikki haluavat varata aamun, kun se itse tilataan labran sivuilta.

5

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nettisivulta joutuu nykyään tilaamaan labra-ajan, niin on se suuri ongelma, että sellaiset ihmiset jotka ei välttämättä tarvi aamuaikoja, niin varaavat sen silti. Ymmärrän kyllä kokeet joihin pitää mennä syömättä. Labrahoitajakin myönsi ongelman, kun siitä mainitsin.

Nyt kilpirauhaskokeisiin pääsyyn saattaa mennä viikkoja. Ohjeistus labrassa on, että TSH pitää ottaa ennen klo. 10.00.

• Anonyymi

Tyroksiinin vaikutus voi kyllä vaihdella, mutta minusta vaikuttaa siltä, että sulla on kuin onkin tullut jonkin muun taudin oiretta ja rautavajaus on yksi vaihtoehto. Ei oireiden tarvi olla jatkuvasti voimakkaita puutoksissakaan. Toki tuollainen oireilu sopii esim. työhön tai elämäntilanteeseen liittyväksi stressiperäiseksikin.

Hashimoto

• Anonyymi

Aloin ottamaan monivitamiini/hivenainetabletteja, niin nyt ei ole ollut voimattomuutta. Tiedä sitten auttoko nuo tabut justiinsa.

• Anonyymi

ThyroidUK muistuttaa näistä: ferritiini - B12 - Dvitamiini - folaatti
        Monivitamiineissakin näitä on, joten voipa hyvinkin auttaa.
        Ferritiinin (varastoraudan) nostaminen kyllä vaatii kovan kuurin.

Jodi on kaksipiippuinen, mutta auttanut eräitä.
        Monivitamiineista voi puuttua kupari. Toisten mukaan tarvittava sekin.

• Anonyymi

Mitä jos ihan vaan alkaisit syödä kunnon ruokaa ja säännöllisesti. Energian puute aiheuttaa yllättäviäkin oirehtimisia, proteiinin puutteesta puhumattakaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8336
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4528
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4098
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3482
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2860
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2556
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2159
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2013
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2006
    Aihe