Onko mahdollista?

Anonyymi

Minulla on ns. kilpirauhasen vajaatoiminta, kun kilpirauhanen on leikattu pois kokonaan. Lääkitystä on muuteltu edestakaisin ja otan 2 pvä 100 ja 5 pvä 75. Kontrolli pian taas tulossa.
Ihmetyttää se, että tunsin pitkän aikaa oloni hyväksi. Nyt on alkanut tulemaan outoja heikotushetkiä. Olo menee välillä todella voimattomaksi, niin että tekisi mieli mennä kesken kävelyn lattialle makaamaan. Nuo hetket ovat tietyn ajan kestäviä, mutta palaavat kyllä takaisin. Illat ovat jostain syystä parempia. Mitään muita sairauksia ei pitäisi olla. Välillä ainoastaan jalkojen outoja väsymyskohtauksia. Voiko olla, että kilppariarvot olisivat pielessä?

Kontrolli piakkoin tulossa..tai siis riippuu siitä miten saa labrasta aamuaikaa. On tiukassa saada sitä, kun kaikki haluavat varata aamun, kun se itse tilataan labran sivuilta.

5

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nettisivulta joutuu nykyään tilaamaan labra-ajan, niin on se suuri ongelma, että sellaiset ihmiset jotka ei välttämättä tarvi aamuaikoja, niin varaavat sen silti. Ymmärrän kyllä kokeet joihin pitää mennä syömättä. Labrahoitajakin myönsi ongelman, kun siitä mainitsin.

Nyt kilpirauhaskokeisiin pääsyyn saattaa mennä viikkoja. Ohjeistus labrassa on, että TSH pitää ottaa ennen klo. 10.00.

• Anonyymi

Tyroksiinin vaikutus voi kyllä vaihdella, mutta minusta vaikuttaa siltä, että sulla on kuin onkin tullut jonkin muun taudin oiretta ja rautavajaus on yksi vaihtoehto. Ei oireiden tarvi olla jatkuvasti voimakkaita puutoksissakaan. Toki tuollainen oireilu sopii esim. työhön tai elämäntilanteeseen liittyväksi stressiperäiseksikin.

Hashimoto

• Anonyymi

Aloin ottamaan monivitamiini/hivenainetabletteja, niin nyt ei ole ollut voimattomuutta. Tiedä sitten auttoko nuo tabut justiinsa.

• Anonyymi

ThyroidUK muistuttaa näistä: ferritiini - B12 - Dvitamiini - folaatti
        Monivitamiineissakin näitä on, joten voipa hyvinkin auttaa.
        Ferritiinin (varastoraudan) nostaminen kyllä vaatii kovan kuurin.

Jodi on kaksipiippuinen, mutta auttanut eräitä.
        Monivitamiineista voi puuttua kupari. Toisten mukaan tarvittava sekin.

• Anonyymi

Mitä jos ihan vaan alkaisit syödä kunnon ruokaa ja säännöllisesti. Energian puute aiheuttaa yllättäviäkin oirehtimisia, proteiinin puutteesta puhumattakaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      218
      4280
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3299
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      261
      1908
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      5
      1347
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1207
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Ikävä
      158
      1148
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      96
      855
    8. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63
      755
    9. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      176