Ihmisistä, mutta sinusta pidän aidosti :)
En pidä yleisesti
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Idiootti! Kuka olet? Ja kenestä pidät? opi jo PUHUMAAN ! Tämä tuuleen huutelu saa loppua!
- Anonyymi
Emmehän me ole edes tekemisissä, niin miten voit pitää minusta.
- Anonyymi
Ei sitten varmaan sulle. Näissäkin voi käyttää järkeä eikä olettaa nimettömien kirjoituksien olevan juuri itselleen tarkoitettu!
- Anonyymi
Mulla taas niin päin et yleisesti pidän ihmisistä aidosti, mutta susta sitten en ollenkaan.
- Anonyymi
Aika ikävästi sanottu.
- Anonyymi
Tämä jo hymyilytti :D Ihan kiva aloitus, mutta vastaajat vähän kärkkäitä tähän aikaan ilmeisesti.
- Anonyymi
Uskomatonta, mietin ihan samaa asiaa tänään hänestä!
- Anonyymi
Meitä ihmisiä on monenlaisia. Minusta homman nimi onkin se, että yhdestä pidetään täysin aidosti ja hänen kanssaan rakennetaan se suhde.
- Anonyymi
Miä ainaskin pidän hänestä ja muista mutta pikkuisen jännitä kun ensi viikolla ollaan pikkuisen enmän tekemisissä kun tulee taas varmaa tiiratua häntä niin hän huomaakin minun tunteeni häntä kohtaan vaika olen ujo tunteellinen miäs. T:matti
- Anonyymi
Niihän sä taisit sanoa, että et pidä ihmisistä. Se käy mulle hyvin, kunhan vaan pidät musta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051014
- 96844
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96767- 75652
- 48635
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16560- 34486
- 43472
- 25465
- 44459