En haluaisi olla sinun kanssa

Anonyymi

Tekemisisssä... tiedät varmaan mitä tarkoitan...

23

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tarvitse olla. Hyvin yksinkertaista.

• Anonyymi

Juu tiedän tai näin arvelen 😊

• Anonyymi

Mitäs läksit.

• Anonyymi

Jo se on tullut selväksi ei tarvitse erikseen mainita.

• Anonyymi

Se mua naurattaakin. Ei se mitään vaikke tekee kipeää.

• Anonyymi

Ketähän tässä meinataan

• Anonyymi

Meitä palstalaisia.

• Anonyymi

Sinulla ei ole vaihtoehtoja 😉

• Anonyymi

Joo tiiän

• Anonyymi

ystävä joka halusit ottaa etäisyyttä, yhteyden otto on siun vastuulla, en ala ahistelemaan sua, saat rauhassa miettiä haluatko pitää mut elämässäs vai et. en kyllä usko hetkeäkään että kävisit täällä.

• Anonyymi

Noo juu, eikös se sitä meinaa kellä tahansa täällä kirjottelijalla, ettei haluu/pysty/uskalla olla tekemisissä kohteen kanssa. Jatka vaan samaan malliin. 👍

• Anonyymi

Laitapa viestillä hänelle itselleen niin menee perille!

• Anonyymi

Ei se uskalla.

• Anonyymi

Tiedän että jotkut eivät halua olla kanssani tekemisissä. En minäkään joidenkin. On kuitenkin ikävää, että tuomitaan ennen kuin edes tuntee toista. Haluaisivatko muutkin, että heidät tuomitaan ikuiseen syrjintään juorujen perusteella.

• Anonyymi

Ikävää on se, että se kirjoitetaan tänne. Pitäisi kertoa sille kenelle asia kuuluu.

Mikään kirjoitus täällä ei ole mulle.

• Anonyymi

En mäkään haluaisi olla sun kanssa tekemisissä. Helpointa olis, jos jättäsit mut vaan rauhaan, etkä laittelis enää viestejä tai soittelis. Usein toivonkin, ettet kehtais enää ottaa yhteyttä. Itsehän en juuri viesteile yms. sinnepäin.
      Niin, miksikö en haluaisi olla tekemisissä? No, koska se sattuu, kun olet niin läheinen ja lähellä, mutta kuitenkin niin kaukana. Haluaisin koskettaa ja olla lähellä, tuntea sun tuoksun, juoksuttaa sormenpäitäni pitkin sun ihoa. Niin, ja tietenkin toivoisin, että säkin haluaisit tulla mun lähellä ja koskettaa. Vaikka kyllä mä muistan, kun viimeksi mua silitit ja sitten mun kosketustani kavahdit kuin kissa.

• Anonyymi

Mä kaipaan tuota samaa. Tänään sen sulle kerroin. Sun vastaajaasi. Sä oot kuulemma mennyt jo eteenpäin ja sulla on joku toinen. Joten mulla on muistot jotka toivoisin jo unohtavani jotten kaipaisi.

• Anonyymi

Oletko sitten tekemisissä?

• Anonyymi

En mäkää haluais et sä hengität mut siinä sä vielä lässytät ja auot päätäs netissä jatkuvalla syötöllä miks kukaa ei oo viel tappanu sua? Tee palvelus ja tapa ittes! Sun olemassaolo on ku muurahaisenpaska ketää ei kiinnosta

• Anonyymi

Älä sitten ole. Kierrä kaukaa.

• Anonyymi

Pakotetaanko aloittaja olemaan yhteydessä häneen ?
      Työpaikalla esim.pakko jakaa työtilaa tms.

• Anonyymi

Ei oo työpaikasta kyse..

• Anonyymi

Mites tämä tarina jatkuu?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      56
      4234
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      289
      4127
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      163
      3645
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      92
      3545
    5. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      84
      3101
    6. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      31
      2467
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      36
      1875
    8. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1773
    9. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      16
      1763
    10. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      37
      1680
    Aihe