Historian siipien havinaa........................

Anonyymi

Tyhmä kysymys mutta esitän sen kumminkin: Onko kukaan koskaan elämänsä aikana pelannut räsypokkaa ? Minä olen kerran pelannut n. 40 v. sitten ja porukassa oli 2 naista ja 2 miestä. Pelattiin pikkujoulun loppupeleissä. En ihan tarkkaan muista miten pelit menivät mutta mutta............
t. peliriippuvainen

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä en ole.
      Olen aina ollut sivistynyt.
      Sivistynyt, jolta eläimellisyys on ollut poissa.

H.

• Kumma juttu. Vaikka kaikkea muuta hippienä kerrot maistaneesi?

• Anonyymi

-eletty elämä on kuin maallista unta varjojen joukossa - samassa kuvassa . missä joku näkee ehjän maljan - joku toinen näkee raatelevien sutten avonaiset kidat....tämäkin teksti kuvista ja taustoista
      vain kerrontaa musteläiskätesteistä.

• Anonyymi

Hmmm..lasteni isän kanssa seurustellessa pelasimme. Kaiken lisäksi suutuin kun hävisin :) Olin huono häviäjä, voittaa olisi pitänyt, heh.

• Anonyymi

Kyllä räsyt olen vienyt aina kierrätykseen tai polttanut, enkä pelannut niitä pois pokerissa. (Voittaja olisi saanut pitää).
      Rahasta olen pelannut, en ole hävinnyt enkä voittanut merkittäviä summia. Nuorena siis.
      Varmaan kahteenkymmeneen vuoteen en ole pelannut edes hedelmäpelejä. Tai jaa, laivoilla joskus, muutamalla koekolikolla, jos ei tärppää heti, turha jatkaa.

• Anonyymi

Esileikkejä.

En harrasta pelaamista, huonontuurin ihmisiä. Pokeria nuorena pelattiin ajankuluksi paljon, pikkupanoksilla. Hikiällä kun oli varsin rajallisesti mitään tekemistä, oli jokin syy kerääntyä jonnekin sisätiloihin. Pokeri ei ole erityisemmin tuuripeli, kyllä siinä pitää laskelmoida ja tietenkin bluffit jne. Sököstä, tai ajanvietepeleistä en ole kiinnostunut.

Koitin muistella, milloin lotonnut viimeksi, siitä kyllä todella paljon aikaa. Jokin vakioveikkaus tms järkevämpää, siinä osansa tietämykselläkin. No en kai ikinä veikannut.

Räsypokka tavallaan alhainen tapa lämmittää mimmiä. Pokeriahan se, lisäks voi taktikoida vaatteiden määrällä. Niinkuin liian helppoa voittaa. Mutta sehän ei olekkaan pelaamisen idea. En oikein usko, kukaan oikeasti oikeassa korttiringissä hävinnyt vaatteitaan, kelloja tms toki saattanut mennä.

=DW=

• Anonyymi

No joo, aika tyhmä kysymys:)
      En ole pelannut. En varsinaisesti en, mut kuiteski oon.
      Minä oon korteilla pelannut suorastaan Aina.
      Mieheni taas ei.
      Joskus muinoin aloin opettamaan, mutta huonoin tuloksin. Hertta, rouva, pata ja risti eivät olleet hanskas. Pelasin korteilla sitten muiden kanssa mieluummin.
      Räsypekka oli ainut kiehtova peli, jota aloimme mieheni kanssa pelaamaan. Jepulis jee.
      Hyvin hauska peli pelata pelaajan kanssa, joka ei silleen hallinnut peliä. Minulla oli lopputuloksen visio silmissä ja kyllä kivasti meni. Melkein nauran nyt jälkikäteen.
      Meillä oli kiva ilta. Minäkin pääsin vaatteistani eroon sen jälkeen, kun hän oli hävinnyt enemmän ku yy kaa koo..

Kivoja muisteloita välillä tulee.
      Yhteiselon rakkaudellisia juttuja.

Heikunkeikku

• Anonyymi

Kaikkea tyhmää on tullut tehtyä, tätä ei kuitenkan.

• Anonyymi

En myöskään ole tätä lajia pelannut.
        Eihän sitä siinä vaiheessa rupea mitään korttipakkaa miettimään tai etsimään.
        Pasianssia sitten vaan...
        Epäselvää on, että se, joka voittaa vaatteet, pitääkö hänen laittaa sitten päällensä ne. Jos. Pitäisi siis tuossa pelissä olla aika samankokoiset.

Beng

• Ei täällä tyhmiä kysymyksiä olekaan, on vain erilaisia , toinen tykkää vastata toisenlaiseen ja toinen toisenlaiseen.

Pikkulikkana olen pelannut räsypokkaa, vaikkakin me puhuttiin ryysypokasta.
      Jotain kymmen vuotiaita oltiin ja kaikki ison kerrostalon tytöt ja vain muutama poika. Se oli aina siihen asti hauskaa kun se poika, oli muuten Timo nimeltään,, jonka kotona pelattiin
      alkoi hävitä putkeen, hän kävi vessassa riisumassa, alta sitä ja tätä...
      Siihen se pelin yleensä loppui Eli niin kauan oli hauskaa kun hän ei hävinnyt ja kun alkoi häviämään niin me muut hävittiin muihin leikkeihin eli suututtiin taas pikku hetkeksi.

• Anonyymi

Nuorena joskus tuli pelattua,aika hankalaa pelillisesti,kun ei niitä vaatteita montaakaan kappaletta yleensä päällä ole.

• Anonyymi

Ja mitä niillä naisten vaatteilla yleensäkään tekisi?

• En ole tuollaisissa piireissä pyörinyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      137
      7189
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      126
      5005
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      68
      4382
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3503
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2311
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      302
      1809
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1716
    8. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1619
    9. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1495
    10. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1458
    Aihe