videoiden katselu ongelmat

Anonyymi

Hei!

Tietäisikö joku mikä läppärissä on 'vikana' kun katselee livevideolähetyksiä eli suoraa kuvaa esim. eri satamien webkamerat , iltapäivälehtien suoria videolähetyksiä sekä myös normaalivideoita , niin jostain syystä videot zoomautuvat niin lähelle, että kuva on pelkkää 'suttua' tai sitten ko. videosta näkyy jokin kohta erittäin läheltä ?

Myöskin kun soitan skypevideon tutulle niin hänestä saattaa näkyä vain suuri nenä / silmät jne ??

Todella omituinen ongelma.

Tämä ilmiö tuli esiin muutaman päivän jälkeen kun olin asentanut win10 päivityspaketin.

Tätä on hieman hankala selittää sanoin mutta toivottavasti ymmärsit kuvauksen :)

Kiitos avusta !

2

<50

Vastaukset

• Vika on itse Windows 10

• Se on puhdas windows vika.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

• Oih, miten herkkää! Emmi Granlund julkaisi söpistelykuvan Mikael-rakkaastaan ja Milo-vauvasta!
    • Muistatko Big Brotherin &quot;Barbie-Johannan&quot;? Tältä vaalea kaunotar näyttää nyt - tunnistaisitko?
    • Poliisi löysi näyttelijä Naya Riveran hukkuneena, kyseessä oli tapaturma - isä ja ex-mies tunnistivat vainajan

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jyväskylän senioritalon palo sai alkunsa parvekekynttilästä

Syyte tulossa huolimattomasta tulenkäsittelystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006569983.html
      Maailman menoa
      125
      4393
    2. Ovatko ihmiset unohtaneet että edustatte omaa työpaikkaanne myös omalla vapaa-ajallanne?

Hävytöntä käytöstä, törttöilyä ja yksityisiä asioita julkaistaan someen. Sietäisi hävetä. Ettekö ymmärrä että tekonne vaikuttaa työpaikkanne imagoon j
      Maailman menoa
      122
      3635
    3. Stefan on onnellisempi kuin koskaan!

Keväällä Martina Aitolehdestä, 37, eronnut Stefan Therman, 34, on elänyt jo kuukausia parisuhteessa ex-missi Sofia Belórfin, 30, kanssa. – Olen todel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      1049