Miksi taistelet vastaan

Anonyymi

Eikö se ole outoa miten me molemmat mies tiedämme että haluamme toisemme vaikka kukaan ei sanaa siitä ole sanonut?

Mä tunnen miten paljon haluat mut mutta miksi taistelet vastaan. Joka kerta kun näen sinut haluan tulla lähelle.

Onko kaikki vaan omassa päässäni?

42

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On omassa päässäsi vain unohda.

• Anonyymi

En tiedä miksi tämä tilanne on niin jumissa. Tee sinä asialle jotain niin saadaan etenemään.

• Anonyymi

Nähtiinkö me tänään töissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nähtiinkö me tänään töissä?

Näimme tänään töissä.

• Anonyymi

Huomenna ei nähdä kun toinen meistä ei ole edes Suomessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näimme tänään töissä.

Juteltiinko tänään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenna ei nähdä kun toinen meistä ei ole edes Suomessa?

Aijaa, kumpi?

• Anonyymi

Ylemmät kommentit eivät ole minulta AP.

Mutta kyllä, minä näen miehen myös töissä ja viimeksi tänään.

• Anonyymi

Ja lisään, haluan tunnisteita ennen kuin uskallan edetä...

AP

• Anonyymi

Ollaanko pääkaupunkiseudulla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylemmät kommentit eivät ole minulta AP.

Mutta kyllä, minä näen miehen myös töissä ja viimeksi tänään.

Näitkö myös eilen töissä ja kysyitkö häneltä jonkun kysymyksen kun teit töitä?

• Anonyymi

Tarkoitatko kysyinkö eilen?

AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko kysyinkö eilen?

AP

Niin, kysyitkö eilen. Voisin vielä lisätä, että oletko käynyt parturissa lähiaikoina?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja lisään, haluan tunnisteita ennen kuin uskallan edetä...

AP

Mä tumma sä vaalea?

• Anonyymi

En muistaakseni kysynyt mitään eilen?

Entäs sinä? Oletko paljon tekemisissä hänen kanssaan? Miksi et tee aloitetta?

AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AP

Päivittäin jonkin verran. Ei oo varmuutta toisen tunteista niin ei kehtaa vielä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AP

Näetkö häntä lähinnä sun työpaikalla? Näen häntä siellä. Aloitetta en jostain mystisestä syystä ole osannut tehdä, mutta ehkä tilanne on semmoinen, ettei voi ainakaan lähteä tulkitsemaan hänestä mitään.

• Anonyymi

Missä päin Suomea?

• Anonyymi

Ei ole vain päässäsi. Haluan sinua niin paljon, enkä tiedä taistelenko vastaan kuinka paljon tai ollenkaan kun en voi tai osaa sinua vastustaa.

Kummallista se on mitä sanot, siis että on sitä sanomatonta rakkautta. Tunnen voimakkasti halua rakastaa sinua.

Minusta tuntuu että sinä ehkä taistelet vastaan, mutta se voi olla vain vaikutelma, että puhut siihen suuntaan. Sisälläsi voikin olla paloa. Mutta en tiedä.

• Anonyymi

Höpön löpön löppö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpön löpön löppö.

Kyllä vain mielestäni taistelet vastaan.

• Anonyymi

Puhutko paljon tämän naisen kanssa?

• Anonyymi

Et ole töissä.

• Anonyymi

En niin.. kaipaatko?
        Luulin, ettet sinäkään..:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En niin.. kaipaatko?
        Luulin, ettet sinäkään..:)

No niin. Hämmennän keittoa, minäkään en ole töissä :) :) Pyydettiin tänäaamuna ja sain sanottua olevani sairaslomalla.

• Anonyymi

On se outoa, mutta kun ei tiedä toisen ajatuksia? Puhuminen auttaa ei välttely.

• Anonyymi

Kerro jotain tunnisteita, että tiedä pitääkö juuri mun vastata tähän.
      Omassa tilanteessani tiedän vain, että voisi juttu vihdoinkin mennä eteenpäin, mutta en mä nyt vielä niin hulluksi ole siitä naisesta tullut, että anonyymeille alkaisin hölistä kuin hänelle. Onko muuten kylmä?

• Anonyymi

En tiedä jos kehtaan tunnisteita laittaa...

Mitä tarkoitat kysymyksellä onko muuten kylmä?

AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä jos kehtaan tunnisteita laittaa...

Mitä tarkoitat kysymyksellä onko muuten kylmä?

AP

Se oli tunniste.

• Anonyymi

Miten se on tunniste? Kerro lisää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se on tunniste? Kerro lisää.

Liittyy tämän päiväiseen. Hän kyllä tietäisi.

• Anonyymi

Miten mies taistelee vastaan?

• Anonyymi

Toivottavasti et ole kuvitellut vetovoimaa, kuten mulle kävi. Tunteeni syvenivät vain, vaikka tajusin ettei mies nähnytkään mussa mitään. En ole päässyt yli vaikka hän meni juuri naimisiin. En sentään ole nolannut itseäni yrittämällä mitään, joten voin keräillä itseäni rauhassa ja nuolla haavoja. En minä toisen miestä yrittäisikään, mutta tunteilleni en voi mitään. Tsemppiä sinulle aloittaja, voihan se ollakin molemminpuolista.

• Anonyymi

Kyllä tuosta jo voisi ajatella, ettei ollut tarkoitettukaan. Toisaalta, lainaten erästä frendiäni, elämä on joskus aika kummallista.

• Anonyymi

Sitä kun on ollut tarpeaksi kauan yksin, siitä tulee kuin lämmin peitto, josta ei halua luopua. Vaikka haluaisi.

• Anonyymi

Kumpikaan ei ole sanonut. Onko mitään vihjeitä annettu, jompikumpi? Kiinnosuksesta merkkejä?

• Anonyymi

Ei tuo ole outoa,toinen ei halua sinua tarpeeksi.
      Samaa kysymystä pohdin itsekin aikoinaan kauan ja lopulta ymmärsin,ettei nainen halunnut minua tarpeeksi.
      Koomista jälkikäteen on lähinnä oma ajatteluni.
      Minun täytyi vakuutella,ettei hänen 3 lastaan ole minulle ongelma ja sitten hän jätti minut lasten ongelmien takia.
      Never fuckin ever,en katsokaan lapsellisten naisten puoleen,sen tämä opetti miehelle.
      Luulin sitä silloin rakkaudeksi ja olisin tehnyt mitä pystyn tämän naisen eteen.
      Nyt elämän selkiydyttyä olen lähinnä keskittynyt itseni viihdyttämiseen toisten kustannuksella ja näin on hyvä olla.

• Anonyymi

miä olen ujo näyttää tunteeni voi kun hän ottais kiini kädestäni ensi viikolla kun nähdään t:matti 09

• Anonyymi

Jaa, ainakin omalla kohdalla tuntuu että aina on "huono hetki".
      Toisekseen jos kyse on töistä niin sitä miettii toisen ja kolmannenkin kerran viitsiikö ottaa riskiä.
      Ei viitsisi menettää hyviä välejä tai muita seuraamuksia .

Joskus tekee kyllä mieli paijata erästä naista, toistaiseksi vasta vain sanoilla.

Huomaan vain että olen aina hänen seurassaan hieman "sekaisin" ja joudun pitämään itseni kontrollissa jotta jostain tulee jotain. Olisin varmaan kamalan läpinäkyvä muuten.¨

Pidän naisesta muutenkin joten en tiedä kannattaako sitä pillata yrittämällä tehdä lähempää tuttavauutta. Hän varmaan kautta rantain toteaisi heti tai myöhemmin että olen kiva kaveri...mutta en sen enempää.

• Anonyymi

Miksi ihmeessä ajattelet noin? Itsekin olin joskus itsevarma ja tein aloitteita. Sitten sekin vaan jäi. Elämä on jo muutenkin näyttänyt mulle, kuka sisimmässäni olen.
        Tällä hetkellä aika menee uusia saappaita sovitellessa, Jokaisella on aina jotakin, ainakin herkillä, tuntevilla ihmisillä.

• Anonyymi

Kirjain-Rakkaus ja Arvuuttelija kuin Batman -sarjasta.

Noh, kohtasin huvittavan kohtauksen avaruussarjassa: lapset menivät tutustumaan avaruusalukseen, sitten Turbo-hissi jumiutui, kapteeni ja lapset olivat sisällä, lapset kysyivät kapteenilta: Kuolemmeko nyt?

Kapteeni vastaa että: Emme kuole. Tai itseasiassa en ole aivan varma että kuolemmeko vai emme.

Johon lapset: IIIIIK!

• Anonyymi

Kyllähän on se miehitetty avaruusasema nytkin kiertämässä palloa, maapalloa, ISS eli International Space Station, ei ole Babylon 5 mutta sellainen on ja siellä ovat ukot sisällä, sen voi myös nähdä taivaalla jos näkee.

Ukot asuvat avaruudessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      4
      3713
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3619
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      128
      3350
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3332
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2186
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1768
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      32
      1519
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32