Sinulla on nainen tunteita, olen siitä varma, ja ajattelet minua. Mitä ne tunteet sitten ovat, sitä on paha mennä sanomaan kun ei voi päästä toisen sydämeen. Pako saattaa olla mielessäsi, jos tai kun tulee tiukka paikka. Riittäisikö mikään kiinnostuksen määrä yrittämään yhdessä?
Ymmärrän kyllä, ei ole helppo rasti tämä.
Aika tulee näyttämään, mikä tarkoitus tähtien radoilla mahtoi olla, jo ei usko ihan puhtaaseen sattumaan. Uskomattomia sattumia sanoisin joka tapauksessa.
Vievätkö tähtien radat yhteen vai minne niiden tie johtaa? Ovatko vain välkähdyksiä ja pieniä kipinöitä avaruuden kylmässä äärettömyydessä vai merkityksellisiä kohtaamisia niille varatuissa paikoissaan? Mitä näet? Miten katsot? Ja ennen kaikkea, mitä sinun oma sydämesi sanoo. Uskaltaako se tuoda toiveensa kuuluville?
Tunnetko sen
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, planeettojen asennot luovat puitteet erityisille kohtaamisille mutta ei mitään muuta itsestään tapahdu.
Itse en ole pakenevaa sorttia ja olen se osapuoli joka on toiveitaan tuonut esille. - Anonyymi
Minulla on tunteita häntä kohtaan... 😕
- Anonyymi
On tunteita.
- Anonyymi
Sanoppa nyt ihan rehellisesti mitä sä haluat? Kenelle tää edes on?
- Anonyymi
Uskon kohtaloon ja sattumiin. Ihminen voi itse vaikuttaa omalla toiminnalla näihin. Kohtasin hänet lapsuudessa, nuoruudessa ja aikuisena. Meillä on syvä yhteys. Välillämme on jotain mystistä. Vetää meitä puoleensa. Aivan kuin olisimme toistemme kadonneet puolikkaat ja vain yhdessä olisimme kokonainen. Tunteita on häntä kohtaan. Lapsesta aikuisikään asti rakastin häntä syvästi. Nyt en enää osaa sanoa, elämä on jättänyt jälkensä minuun. Ehkä hän on juuri se ihminen, joka palauttaa lämmön ja rakkauden sydämeeni takaisin. 🦄
- Anonyymi
Jotain tuttua. Häntä olen rakastanut jo kauan. Rakkaus ei ole muuttunut iän myötä. Hän tuntuu niin oikealta joka suhteessa. Miten voikin joku tuntua niin täydellisesti sopivalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain tuttua. Häntä olen rakastanut jo kauan. Rakkaus ei ole muuttunut iän myötä. Hän tuntuu niin oikealta joka suhteessa. Miten voikin joku tuntua niin täydellisesti sopivalta?
Oletko kertonut tämän hänelle? Oletko yrittänyt ottaa häneen yhteyttä? 🦄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kertonut tämän hänelle? Oletko yrittänyt ottaa häneen yhteyttä? 🦄
Olen jollakin tavalla asian ilmaissut. Yhteys on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jollakin tavalla asian ilmaissut. Yhteys on.
Hienoa! Toivon, että saatte toisenne vielä jonain päivänä. Aito rakkaus on upea asia elämässä. Se auttaa kantamaan läpi vaikeiden aikojen. 🦄
- Anonyymi
Kieltämättä , puistatuksia tulee.
- Anonyymi
Sisäinen maailma on voimallinen. Sen ääni on miltei kuulumaton. Sinusta on tullut varmuus. Kummallinen, tyyni varmuus.
- Anonyymi
Jaan kanssasi saman kokemuksen.
- Anonyymi
Mä kutinan sua kohta. Niin et oo enää tyyni. Tosta ruudusta, joojoo sä tiedät 😁
- Anonyymi
Paljon sattumia ollut. Rakastan häntä vaikka yritän kieltää. Jos hän tekisi aloitteen, en sanoisi ei.
- Anonyymi
Kyllä nämä tunteet voisivat riittää mihin vain, jos uskallat niistä ottaa selvää. Mutta tähän mennessä et ole niitä halunnut selvittää, syystä tai toisesta.
- Anonyymi
Kerro :)
- Anonyymi
Olet saanut siitä monta vihjettä ja jättänyt ne huomiotta.
- Anonyymi
Nyt on sinun vuorosi toimia, jos jotain haluat.
- Anonyymi
Keneltä olen saanut ne vihjeet? Kyllä sun pitäisi se sentään tietää.
- Anonyymi
Täältäkö aiot hänet tavoittaa? Lapsuudesta asti olet tuntenut, varmaan tiedät kyllä nimen. Jos hän sinut tuntee tuskin viskaa menemään😀
- Anonyymi
Täähän oli mulle! Moi rakas. Ikävä sua.
- Anonyymi
Hitokse ei voi suoraa sanoa että välittää
N-M
Ikävä - Anonyymi
Minulla on tunteita häntä kohtaan. Juuri tänä aamuna todella vaikeaa ikävöidä.
- Anonyymi
Miksi juuri tämä aamu on vaikea?
- Anonyymi
Vaikuttaisiko Äitienpäivä ja palaat muistoissa lapsuudenaikaan. Tekisi mieli kysyä äitisi nimen ensimmäistä, mutta kysynkin isäsi kutsumanimen ensimmäistä kirjainta. Melkoisen varmasti olen väärä etsitty.
- Anonyymi
Tunnen sen, jäit mieleeni. Toivottavasti tähtien radat johdattavat meidät kohtaamaan uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080