Miksi hiljenit totaalisesti?

Anonyymi

Enkö minä saa olla hetkeä hiljaa ja pohtia asioita? Ei siinä mennyt kuitenkaan kuin muutama päivä. En tiedä viitsinkö laittaa mitään viestiä... voi olla etten laita yhtään mitään. Tekisi kyllä mieli koska pidän sinusta todella paljon mutta en enää jaksa tätä eipäs juupas peliä. Tää on sitten P kirjaimella alkavalle naiselle.

23

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En taida laittaa mitään. Antaa asian olla.

• Anonyymi

Niin, minäkin mietin asioita, aika syvällisiä asioita parisuhteeseen liittyen, vaatii pohdintaa ja niin... mutta voi pohtia sitten, hyvin yksilökohtaista on.

Huoneistoremontti keskellä yötä kokhuumeen avulla, on mahdollista, mutta sitten luultavasti hajottaa kaikki huonekalut ja itsensä jos kokan avulla ottaa voimia ja sitten pitää levätä pari päivää riehumisen jälkeen.

Kasvovoiteet: minulla kuivaa naama kun pyöräilen paljon, Nivean juttu on hyvää en muista sen numeroa nyt mutta kasvovoide, tämä on huono huulille tämä Novelle, kun kuivavat varmasti kun tuulen viemää ja auringonpaistetta on paljon... Nivean tämä kasvovoide on hyvää ei ala hilseilemään kasvojen iho jos on paljon ulkona ja tuulessa, ainakin minulle.

• Anonyymi

Ole hiljaa vaan:)

• Anonyymi

Ulkoiluvoiteet jos kasvot palavat auringossa.... mutta niin varoitussana vielä cokiksesta eli huumausaineesta, on hengenvaarallista pienissäkin määrin jos ei osaa käyttää, sydänkohtaus tulee helposti.

Tuolla tavoin ulkoillessa ja jos vielä kylpee ja pesee itsensä, ei sellaista normaalia ihon rasvaa sitten, helposti paistuu iho...

• Anonyymi

Miksi haukut mua onko se sun mielestä oikein ei kiinnosta saada sellaiselta joka haukkuu

• Anonyymi

Viestiä.

• Anonyymi

Kuka sinua nyt haukkuu sitten, joku kuollut koirako?

• Anonyymi

Vastaisitko kysymykseen oletko haukkunut vai oliko se joku muu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka sinua nyt haukkuu sitten, joku kuollut koirako?

Aika julma heitto.

• Anonyymi

Et vastannut edelleenkään.

• Anonyymi

Anteeksi kun luulin että että olet haukkunut palsta sekoittaa. 😣

• Anonyymi

Toivoin että olisit lähettänyt mutta tiedän ettet lähetä. :)

• Anonyymi

Mistä tiedät etten lähetä? T: aloittaja

• Anonyymi

En usko että olet kiinnostunut joten unohda. :)

• Anonyymi

Monta kertaa se pitää sanoa että olen erittäin kiinnostunut? T: aloittaja

• Anonyymi

Aloitus ei multa!

• Anonyymi

Mitä vittua akka horiset.

• Anonyymi

Kiitos minulle on tullut sellainen olo miehestä ettei välitä ja olenko hänestä inhotus?

• Anonyymi

Mehän voitaisiin vain tunnustella maaperää jutella ei meistä paria tarvi tulla jos et tahdo.

• Anonyymi

Turhaan mies ihmettelet sinähän se hiljennit en tarkoita palstaa et vastannut mitään joten tännekkään sun kirjoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turhaan mies ihmettelet sinähän se hiljennit en tarkoita palstaa et vastannut mitään joten tännekkään sun kirjoittaa.

Ei varmaan ollut sinulle. Olen viestitellyt hänen kanssaan aika paljon ja minä olen myös viimeisimmän viestin lähettänyt.

• Anonyymi

Olen P nainen ja tiedän ettei kukaan jotenkin erityisesti paljon pidä minusta. täällä.

Ei täällä käy niitä kaipaamiamme ihmisiä..Tämä alkaa olemaan jo niin tylsä ja kypsä paikka ihan kokonaisuudessaan, että vitutus kynnys on täysi.
      Tulin ja meen pois samantien.
      Viitti päivääsä täällä pilata.

• Anonyymi

Et ole se P nainen jota on ajateltu tätä aloitusta kirjoittaessa. T: aloittaja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      106
      3781
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      120
      1050
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      131
      963
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe