No hyvä että selvisi

Istuin paikallisessa ja kuuntelin ku aikuiset ukot ruikuttaa koko ajan. Ei töitä ei rahaa, mut kyll keppanaa pitää imeä. En tiedä onko täällä päin ihan tapana olla paska housu valtion elätti. Hyvä Joensuu ette osaa kuin pummia

22

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riippu_tissi voisi sulkea välillä sen pullon korkin,kiitos

• Anonyymi

Nonii. Persu suuttu. Semmosia ne oli jo vuosia sitten.
        ÄLKÄÄ ÄÄNESTÄKÖ PERSUJA.

• Anonyymi

HYVÄ kannanotto aloittajalta!

Näinhän se on, jatkuvaa valitusta aikuisilta miehiltä.
      Omaa saamattomuutta kun ei töitä ja rahnaa. Senkin ajan kun ruikuttavat ja tekisivät töitä, vaikka vain auttaisivat naapurin vanhusta, vapaaehtoistyötä tai aatteellista yhdistystä, niin sekin ajan olisivat hyödyllisiä. Mutta itserakasta porukkaa, viinaa on saatava.

Tuo edellinen 10.5.2019 8:54 on muuten just sitä porukkaa, joka tunnisti heti ihtensä ja piti jotenkin ruveta puolustautumaan. "Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa".

Eikun töihin, ihan mihin vaan ja loppu ruikutuksille!

• Anonyymi

"Tuo edellinen 10.5.2019 8:54 on muuten just sitä porukkaa, joka tunnisti heti ihtensä ja piti jotenkin ruveta puolustautumaan. "Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa".

Ei taida olla sinusta psykologiksi.Minulla on 42 katkeamatonta työvuotta takana,nyt 71v ja alkoholiin en ole koskenut 30 vuoteen.Nautiskelen eläkepäivistä ilman omantunnon tuskia
        Jatka harjoituksia

• Anonyymi

Valittaminen ei katso sukupuoleen sanoi androgyyni.

• Anonyymi

Mitäs minä tisseineni, ostin just tanakat liivit. Ja juopottelen vesipullosta lähdevettä harva se päivä, näet minut ulkona ja minun kaltaisiani satoja naisia, joilla on pullo huulillaan, vesipullo. Kaljaa olen kahdesti elämässäni maistanut ja laitoin viemäriin. Että se siitä pullosta ja juopottelusta.

• Anonyymi

uuugh uugh , ja uugh on ihana uugh ja uugh,,, ja

• Anonyymi

Aloittaja, vaihda ystävällisesti nimimerkkiäsi!
      Se on hyvin halventava naisia kohtaan, mauton ja kertoo nimimerkin sivistystasosta.
      Loukkaava. Miten sinä joka varmasti itse et ole mikään supermiehenvartaloinen ja rasvat roikkuu, voit käyttää tuollaista nimeä. Tyhmää.

Mitä mieltä olisit jos sinua kutsuttaisiin "riippumulkuksi" tai "pöhönaamaksi"?

• Anonyymi

Kerrotko Riippu_tissi mistä noita kuvasi naamareita saa? Olis mukava pelotella lapsia pukemalla tuo naamari päähänsä.

• Anonyymi

Tuo riippu-tissi on naamoinen hyvin usealla palstalla ympäri maata typeryyksineen.Nautinto varmaan sekin

• Anonyymi

Sairasta.
      Kertoo sairaista joinsuulaisista ukkotyypeistä.
      Ihannoidaan paskaa.

• Anonyymi

No joinsuulaiset ämmätyypit ne vasta sairaita onkin!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä brihoja ennää oo ku ne o lähteny jo etelää. Käjellä täällä hommat hoijjetaan ja sahtia vejellää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ämmätyypit, tarkoitatko ihmisiä jotka kokoontuu vaikkapa uimahallissa puhumaan muista ihmisistä ja mahdollisesti kähmimään siinä sivussa toisiaan?

• Anonyymi

Eiköhän se ole yksilöstä kiinni. Juntit yleistää asioita.

• Anonyymi

Valitus on aloitus.

• Anonyymi

Kuluuko sitä nestettä?

• Anonyymi

Minulle taas heräsi ajatuksia toisesta näkökulmasta:
      -Istuin paikallisessa: istuitko terveysvettä tai -salaattia nauttimassa vai ihanko paikallisten ukkojen tapaan keppanalla? Onko kyse yhdestä otannasta vai istutko paikallisessa useinkin?
      Ja jos töitä ei ole tai pikemminkin henkilöä ei ole otettu jostain syystä töihin niin tokihan sitä valtion avustuksia voi ottaa elääkseen. Ja lopuksi onko ymmärrettävä että vain Joensuussa on kyseisiä työllisyysongelmia? Onko muualla työttömyysluku nolla?
      Ps. Riipputissi (yhdyssana) voi olla ongelma miehillekin.

• Anonyymi

Älä ruikuta.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      85
      3617
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3260
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3092
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2740
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2242
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1822
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1799
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1755
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1709
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1668
    Aihe