Istuin paikallisessa ja kuuntelin ku aikuiset ukot ruikuttaa koko ajan. Ei töitä ei rahaa, mut kyll keppanaa pitää imeä. En tiedä onko täällä päin ihan tapana olla paska housu valtion elätti. Hyvä Joensuu ette osaa kuin pummia
No hyvä että selvisi
22
207
Vastaukset
- Anonyymi
Riippu_tissi voisi sulkea välillä sen pullon korkin,kiitos
- Anonyymi
Nonii. Persu suuttu. Semmosia ne oli jo vuosia sitten.
ÄLKÄÄ ÄÄNESTÄKÖ PERSUJA.
- Anonyymi
HYVÄ kannanotto aloittajalta!
Näinhän se on, jatkuvaa valitusta aikuisilta miehiltä.
Omaa saamattomuutta kun ei töitä ja rahnaa. Senkin ajan kun ruikuttavat ja tekisivät töitä, vaikka vain auttaisivat naapurin vanhusta, vapaaehtoistyötä tai aatteellista yhdistystä, niin sekin ajan olisivat hyödyllisiä. Mutta itserakasta porukkaa, viinaa on saatava.
Tuo edellinen 10.5.2019 8:54 on muuten just sitä porukkaa, joka tunnisti heti ihtensä ja piti jotenkin ruveta puolustautumaan. "Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa".
Eikun töihin, ihan mihin vaan ja loppu ruikutuksille!- Anonyymi
"Tuo edellinen 10.5.2019 8:54 on muuten just sitä porukkaa, joka tunnisti heti ihtensä ja piti jotenkin ruveta puolustautumaan. "Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa".
Ei taida olla sinusta psykologiksi.Minulla on 42 katkeamatonta työvuotta takana,nyt 71v ja alkoholiin en ole koskenut 30 vuoteen.Nautiskelen eläkepäivistä ilman omantunnon tuskia
Jatka harjoituksia - Anonyymi
Valittaminen ei katso sukupuoleen sanoi androgyyni.
- Anonyymi
Mitäs minä tisseineni, ostin just tanakat liivit. Ja juopottelen vesipullosta lähdevettä harva se päivä, näet minut ulkona ja minun kaltaisiani satoja naisia, joilla on pullo huulillaan, vesipullo. Kaljaa olen kahdesti elämässäni maistanut ja laitoin viemäriin. Että se siitä pullosta ja juopottelusta.
- Anonyymi
uuugh uugh , ja uugh on ihana uugh ja uugh,,, ja
- Anonyymi
Aloittaja, vaihda ystävällisesti nimimerkkiäsi!
Se on hyvin halventava naisia kohtaan, mauton ja kertoo nimimerkin sivistystasosta.
Loukkaava. Miten sinä joka varmasti itse et ole mikään supermiehenvartaloinen ja rasvat roikkuu, voit käyttää tuollaista nimeä. Tyhmää.
Mitä mieltä olisit jos sinua kutsuttaisiin "riippumulkuksi" tai "pöhönaamaksi"? - Anonyymi
Kerrotko Riippu_tissi mistä noita kuvasi naamareita saa? Olis mukava pelotella lapsia pukemalla tuo naamari päähänsä.
- Anonyymi
Tuo riippu-tissi on naamoinen hyvin usealla palstalla ympäri maata typeryyksineen.Nautinto varmaan sekin
- Anonyymi
Sairasta.
Kertoo sairaista joinsuulaisista ukkotyypeistä.
Ihannoidaan paskaa.- Anonyymi
No joinsuulaiset ämmätyypit ne vasta sairaita onkin!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä brihoja ennää oo ku ne o lähteny jo etelää. Käjellä täällä hommat hoijjetaan ja sahtia vejellää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ämmätyypit, tarkoitatko ihmisiä jotka kokoontuu vaikkapa uimahallissa puhumaan muista ihmisistä ja mahdollisesti kähmimään siinä sivussa toisiaan?
- Anonyymi
Eiköhän se ole yksilöstä kiinni. Juntit yleistää asioita.
- Anonyymi
Valitus on aloitus.
- Anonyymi
Kuluuko sitä nestettä?
- Anonyymi
Minulle taas heräsi ajatuksia toisesta näkökulmasta:
-Istuin paikallisessa: istuitko terveysvettä tai -salaattia nauttimassa vai ihanko paikallisten ukkojen tapaan keppanalla? Onko kyse yhdestä otannasta vai istutko paikallisessa useinkin?
Ja jos töitä ei ole tai pikemminkin henkilöä ei ole otettu jostain syystä töihin niin tokihan sitä valtion avustuksia voi ottaa elääkseen. Ja lopuksi onko ymmärrettävä että vain Joensuussa on kyseisiä työllisyysongelmia? Onko muualla työttömyysluku nolla?
Ps. Riipputissi (yhdyssana) voi olla ongelma miehillekin. - Anonyymi
Älä ruikuta.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232538- 1351945
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631276Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151271En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771131Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271113Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451079Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831029Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse60992