No hyvä että selvisi

Istuin paikallisessa ja kuuntelin ku aikuiset ukot ruikuttaa koko ajan. Ei töitä ei rahaa, mut kyll keppanaa pitää imeä. En tiedä onko täällä päin ihan tapana olla paska housu valtion elätti. Hyvä Joensuu ette osaa kuin pummia

22

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riippu_tissi voisi sulkea välillä sen pullon korkin,kiitos

• Anonyymi

Nonii. Persu suuttu. Semmosia ne oli jo vuosia sitten.
        ÄLKÄÄ ÄÄNESTÄKÖ PERSUJA.

• Anonyymi

HYVÄ kannanotto aloittajalta!

Näinhän se on, jatkuvaa valitusta aikuisilta miehiltä.
      Omaa saamattomuutta kun ei töitä ja rahnaa. Senkin ajan kun ruikuttavat ja tekisivät töitä, vaikka vain auttaisivat naapurin vanhusta, vapaaehtoistyötä tai aatteellista yhdistystä, niin sekin ajan olisivat hyödyllisiä. Mutta itserakasta porukkaa, viinaa on saatava.

Tuo edellinen 10.5.2019 8:54 on muuten just sitä porukkaa, joka tunnisti heti ihtensä ja piti jotenkin ruveta puolustautumaan. "Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa".

Eikun töihin, ihan mihin vaan ja loppu ruikutuksille!

• Anonyymi

"Tuo edellinen 10.5.2019 8:54 on muuten just sitä porukkaa, joka tunnisti heti ihtensä ja piti jotenkin ruveta puolustautumaan. "Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa".

Ei taida olla sinusta psykologiksi.Minulla on 42 katkeamatonta työvuotta takana,nyt 71v ja alkoholiin en ole koskenut 30 vuoteen.Nautiskelen eläkepäivistä ilman omantunnon tuskia
        Jatka harjoituksia

• Anonyymi

Valittaminen ei katso sukupuoleen sanoi androgyyni.

• Anonyymi

Mitäs minä tisseineni, ostin just tanakat liivit. Ja juopottelen vesipullosta lähdevettä harva se päivä, näet minut ulkona ja minun kaltaisiani satoja naisia, joilla on pullo huulillaan, vesipullo. Kaljaa olen kahdesti elämässäni maistanut ja laitoin viemäriin. Että se siitä pullosta ja juopottelusta.

• Anonyymi

uuugh uugh , ja uugh on ihana uugh ja uugh,,, ja

• Anonyymi

Aloittaja, vaihda ystävällisesti nimimerkkiäsi!
      Se on hyvin halventava naisia kohtaan, mauton ja kertoo nimimerkin sivistystasosta.
      Loukkaava. Miten sinä joka varmasti itse et ole mikään supermiehenvartaloinen ja rasvat roikkuu, voit käyttää tuollaista nimeä. Tyhmää.

Mitä mieltä olisit jos sinua kutsuttaisiin "riippumulkuksi" tai "pöhönaamaksi"?

• Anonyymi

Kerrotko Riippu_tissi mistä noita kuvasi naamareita saa? Olis mukava pelotella lapsia pukemalla tuo naamari päähänsä.

• Anonyymi

Tuo riippu-tissi on naamoinen hyvin usealla palstalla ympäri maata typeryyksineen.Nautinto varmaan sekin

• Anonyymi

Sairasta.
      Kertoo sairaista joinsuulaisista ukkotyypeistä.
      Ihannoidaan paskaa.

• Anonyymi

No joinsuulaiset ämmätyypit ne vasta sairaita onkin!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä brihoja ennää oo ku ne o lähteny jo etelää. Käjellä täällä hommat hoijjetaan ja sahtia vejellää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ämmätyypit, tarkoitatko ihmisiä jotka kokoontuu vaikkapa uimahallissa puhumaan muista ihmisistä ja mahdollisesti kähmimään siinä sivussa toisiaan?

• Anonyymi

Eiköhän se ole yksilöstä kiinni. Juntit yleistää asioita.

• Anonyymi

Valitus on aloitus.

• Anonyymi

Kuluuko sitä nestettä?

• Anonyymi

Minulle taas heräsi ajatuksia toisesta näkökulmasta:
      -Istuin paikallisessa: istuitko terveysvettä tai -salaattia nauttimassa vai ihanko paikallisten ukkojen tapaan keppanalla? Onko kyse yhdestä otannasta vai istutko paikallisessa useinkin?
      Ja jos töitä ei ole tai pikemminkin henkilöä ei ole otettu jostain syystä töihin niin tokihan sitä valtion avustuksia voi ottaa elääkseen. Ja lopuksi onko ymmärrettävä että vain Joensuussa on kyseisiä työllisyysongelmia? Onko muualla työttömyysluku nolla?
      Ps. Riipputissi (yhdyssana) voi olla ongelma miehillekin.

• Anonyymi

Älä ruikuta.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2538
    2. 135
      1945
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1276
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      115
      1271
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1131
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1122
    7. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      27
      1113
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1079
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      83
      1029
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      60
      992
    Aihe