Mies, tänään olisi kiva törmätä. Tämä asiakin pitäisi saada selvitettyä.
Tänään olisi hyvä päivä eksyä samaan paikkaan
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä asia on kyseessä.?? Ei me kyllä törmätä vahingossakaan.
- Anonyymi
Mä taas mietin et tänään on kiva päivä viettää kotona meikittömän ja vaan laiskotella. Sadettakin luvattu illaksi joten mikäs sn kivempaa kuin pitää sellainen ihon ja mielen vapaan hengittämisen ilta.
Täydellinen terveyspäivä. en mene mihinkään, enkä tee mitään järkevää. en tuhlaa penniäkään työttömyysturvani rippeistä vaan oon vaan kotona- Anonyymi
Täällä vietellään meikittömiäpäiviä aina. Kun pitää ihon kunnossa on, niin se riittää minulle.
- Anonyymi
Mietin ensin samaa, mutta en ehdi tulla sinne tänään. Unohdat vaan mut, ei siitä mitään tulisi enää kuitenkaan... :(
- Anonyymi
Et ole hän mutta vähän nyt tsemppimieltä
- Anonyymi
Zemit koira Jussille varatun Raisan kanssa!
- Anonyymi
Joku päätti puolesta, kun sattui katsastus, mikä on hyvä suorittaa kerran vuosittain. Niitähän kai on vielä edessä.
- Anonyymi
En kaipaa mitään lisäselvityksiä. Ymmärsin jo, etten kuulu ajatuksiisi.
- Anonyymi
Sopiihan se eksyminen ainakin minulle, jos vaikka sinä löytäisit minut. Minne haluat minun eksyvän?
No itseasiassa mä olen muutenkin vähän eksyksissä. Puss löytäjälle...- Anonyymi
Et taida olla hän. Hänelle sanoisin että törmätään siellä toisesssa niistä paikoista joissa nähdään kun nähdään.
- Anonyymi
Eiku yhdestä niistä kolmesta paikasta.Kyllä sä tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiku yhdestä niistä kolmesta paikasta.Kyllä sä tiedät.
Nyt ei osu ei uppoa
- Anonyymi
Kenellepä osuis tai uppoais salarakkautten piilopaikat😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida olla hän. Hänelle sanoisin että törmätään siellä toisesssa niistä paikoista joissa nähdään kun nähdään.
Kummassa niistä? Sopishan se.
- Anonyymi
Siinä jossa seisoimme kasvokkain viime kerralla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suudeltiinko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suudeltiinko?
Jos olisit hän tietäisit...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä kerrasta onkin jo melko pitkä aika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No seisottiinko siinä vai jotain muuta?
- Anonyymi
Onko paikka vaihtanut nimeä?
- Anonyymi
Ei ole vsihtanut nimeä. Juteltiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä kerrasta onkin jo melko pitkä aika.
Niin siitä on pitkä aika. Liian pitkä...
- Anonyymi
Joku tulee koksipöllyssä sitten nenä valkoisena sanomaan että "missä mennään?"
Oikeasti kokis voi olla hyvää tein voimistelujuttuja avulla kun morfiini oli liian tehoton, nyt tuntuu että toinenkin varvas jo toimii. - Anonyymi
Olis kyllä tosi jees. Eilinen jäi aivan kesken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11598Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061553- 121328
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211038- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2816Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29797Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770