Sak. 10:3 Paimenia kohtaan syttyy minun vihani, ja johtomiehiä minä rankaisen; sillä Herra Sebaot pitää huolen laumastansa, Juudan heimosta, ja asettaa sen ikäänkuin kunniaratsuksensa sodassa.
Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
Jer. 23:1 "Voi paimenia, jotka hukuttavat ja hajottavat minun laitumeni lampaat, sanoo Herra.
Hes. 34:17 Mutta te, minun lampaani! Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä tahdon tuomita lampaan ja lampaan, oinasten ja vuohipukkien välillä.
Herra rankaisee johtomiehiä
17
59
Vastaukset
- Anonyymi
SL 745 4:s säkeistö
- Anonyymi
Laita näkyviin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita näkyviin.
Rovaniemen markkinoille meni hantti Ville,
vaav pojat sano Hultalle, et älä anna sille
Ruma rilluma rilluma rilluma rei,
ja hulta Villelle antanut ei.
- Anonyymi
Sak.11:17 Voi hullua paimenta, joka lampaat hylkää! Käyköön miekka hänen käsivarteensa ja oikeaan silmäänsä. Hänen käsivartensa kuivettukoon, ja hänen oikea silmänsä soetkoon. Sak.13:7. Joh.10:12
- Anonyymi
Ennen vanhaan Jeesus ratsasti aasilla Jerusalemiin, nykyisin aasit ratsastaa Jeesuksella eduskuntaan.... mm. Niikko
- Anonyymi
Onko srk:n johtokunnassa vielä narsisteja?
- Anonyymi
Hyi helvetti....https://www.uskontojenuhrientuki.fi/uskonyhteisoista/uskonyhteisot/jehovan-todistajat/
- Anonyymi
Juuthaan evankeliumi 87: 56 Sillä me olamma pelastetut. Meillä on Taivasten valtakunnan avvaimet
Päivämies 18/ 1983 Viimoisena aikana moni hommaa olohuoneisiinsa epäjumalan (TV)
Siionin Kevät 12/ 1978 Nosta vuodesohvasi ja käy (Jeesus parantaa halpuutetun)
Luukhaan evankeliumi 912: 1 Viimoisiana aikoina moni lankiaa kadulla pehvalleen ja joutuu päivystykseen, jota ei ennää ole (soten kaatuminen)
Päivämies 7/ 2011 Vaan olipaha hyvät pailut (taas yhdet suviseurat takana)
Lasten Siioni 3/ 2016 Jos ette oo kiltisti, tulloo Jumala ja tuikkaa salamalla pyllyyn. - Anonyymi
Miksi niin moni hoitomies pesi kätesä tekosista?
Raamattu kyllä ilmottaa vaikka ne lipiällä kätesä pesis ni ne ei jumalan tuomiota karkuun pääse. Herra rankaisee hoitomiehiä.
- Anonyymi
jeeeeesus rakastaa ankaria hoitosetiä ja- tätejä
- Anonyymi
Jer.2:22 Vaikka pesisit itsesi saippualla ja käyttäisit paljon lipeätä, saastaiseksi jää sittenkin sinun syntisi minun edessäni sanoo Herra, Herra. Job.9:30-31
- Anonyymi
Lasten Siioni 13/ 2017
Herra katsoo pikkuisen kakkosta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lasten Siioni 13/ 2017
Herra katsoo pikkuisen kakkostaHerra kattoo kaikkien pippeleitä,Pilluja ja pyllyjä.
- Anonyymi
Pikkuisten Siioni 18/ 2018
Herra rakastaa Sinua toooosi paljon!- Anonyymi
Raamattu taisi sanoo että esauta hän vihas,Onko asia näin että herra on muita ihmisiä rakastanut mutta esauta vihannut?
Raamatun mukaan on kuiteski paljon muitakin ihmisiä kadotuksessa kun esau.
- Anonyymi
Kattoin ton karpon ohjelman syntisin silmin.
Ei hyvänen aika mitä touhua se on ollut hoitokokousten aikaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1433485Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371980Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575701925Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.134976- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847