Karjalaisen päätoimittaja itkee,että kuinka käy porvarien pääkirjoituksessaan:
"Kotimaa 9.5.2019 14:37 TILAAJILLE
Kolumni: Tämä käänne nostaa kylmät väreet porvarien selkäpiihin
Ananasta ahmi, hotkaise pyy, loppusi, porvari, lähestyy. Pelvotta aina päin kokoomusta käy kulku nuorten armeijan"
Hyvin käy Karjalainen-lehti menee konkkaan ja se on hyvä asia maakunnalle ja sen työtätekevälle väestölle,vanhuksille,sairaille,lapsille ja muillekin eläville
Itku-porvari Karjalainen
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lehteä ei enää tule, piti siis käydä kahvilla "Apsilla" ja lukemassa tuo kolumni. Olikohan ihan oikeasti tarkoitus ottaa kantaa vai lipsahtiko?
- Anonyymi
Minä en enää sitä lue koska rosvot veivät näkökyvynkin. Pelkkä rahojen kääntäminen EUn avulla ei näköjään riittänyt.
- Anonyymi
Jatkuvasti lehden työtätekevä henkilökunta YT-neuvotteluissa ja pakkolomapätkillä.
Eiköhän lehti ole valmis pian alma medialle tms. myytävänä - Anonyymi
Jos toimituskunnasta laitettaisiin eläkkeelle tahvo nainen, niin lehdykki paranisi
- Anonyymi
Turha luulo lopettamisesta. Mielellään maksetaan tilaus ja Laakkoset ovat niin kotiseuturakasta porukkaa, että huolehtivat meille niin rakkaan lehden tulevaisuudesta jatkossakin. Siellä on pääkirjoitukset, urheilut, kotiseutu-uutiset, tapahtumat, kuolinilmoitukset, tekstiviestit, paikallispolitiikkojen ja kansanedustajien jutut ym. Vaikka saisi 10.000 euroa, niin en suostuisi olla vuotta lukematta Karjalaista.
- Anonyymi
Ei ole Kotiseutu-uutiset Karjalaisessa. Se on Liperissä, eikä kuulu tuohon konserniin. Minä suostun olemaan lukematta, vaikken saa latiakaan.
Saattaisin suostua lukemaan vuoden ajan jokaisen, sinä aikana ilmestyvän Karjalaisen, jos saisin 10000 euroa.
- Anonyymi
Samanlaiset jutut ovat myös Karjalan Heilissä, joka ei maksa mitään.
- Anonyymi
Ei ole nähnytkään samoja juttuja!
- Anonyymi
Laakkonen aloittaa nyt yt-neuvittelut. Ne koskevat 90 työntekijää ja säästötarve on viisi miljoonaa vuodessa. Mitä jos nostaisivat lyhyen jutun lukunaksun netissä kahteen euroon ja tuplaisivat tilaushinnan. Näkyy olevan lopun alkua. Karjalaisen tilalle tarvittaisiin moniarvoinen ja tasapuolinen lehti.
- Anonyymi
Usean maakuntalehden kimppajututkaan ei näytä pelastavan Karjalaista. Lisäksi voisivat jättää laittamatta nettiin mitään"vain tilaajalle"juttuja, koska tilaajillehan lehti tulee kotiin muutenkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1664797Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043964Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513370
- 553321
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest342751Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361778