J miehen vuoksi tänne aikoinaan eksyin , suurinpiirtein 6 v sitten ja J miehen vuoksi lähden.
Tulipa tehtyä tännekkin muutama mutka elämäni valtatieltä.
Yksinkertaisesti näin
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka olet?
T: j mies - Anonyymi
Puhukaa etunimillä
Jos päve kaipaa jormaa niin päve sitten rohkeesti sanoo Jorma
Jos päve jiittelee niin päve on liian ujo seurustelemaan kenenkään kanssa- Anonyymi
Miestä nimeltään Jukka olen kaipaillut.
- Anonyymi
Ketä kuvittelet yllyttäväsi vastailemaan syyttämällä muita ujoiksi. Taidat olla itse ujo, koska piilosta huutelet.
- Anonyymi
Päivi ei ole ikinä puhutellut Jormaa J-miehenä -haloo!!!
Pelkkä j-mies on neula heinäsuovassa. Jos on Jormakin.
En myöskään usko olevani tuo P-nsinen, jota täällä kaipaillaan.
-Päivi
- Anonyymi
Ei taida Jukka kirjoitella palstalla? Eikä kenenkään muunkaan palstalaisen ikävöimä ihminen.
- Anonyymi
Hämmästyisin, jos joskus täältä olisin hänet löytänyt.
Kovasti on työmies ja kiireinen, eikä huuhailija.
t.aloittaja - Anonyymi
Ne kaikki järkevät pysyvät poissa täältä. Näillä oalstoilla on tunnetusti huono maine. Suoli 24. Ei kukaan järkevästi ajatteleva käy täällä.
- Anonyymi
Rikostutkimusta tehdäänkin juuri tunkioilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikostutkimusta tehdäänkin juuri tunkioilla.
Toiveajattelua.
t.aloittaja
- Anonyymi
TÄMÄN PÄIVÄN PARAS VITSI!
Kun tarpeeksi kauan ja jatkuvasti valehtelee, ehkä uskoo itsekin satuihinsa.- Anonyymi
Sinun vuoksesiko aloittaja on eksynyt tänne?
- Anonyymi
J miehen vuoksi aikoinaan ja alunperin tänne eksyin. Häntä olen odottanut ja hänen vuokseen täältä lähden.
t.aloittaja - Anonyymi
Kerro eka kirjain muuten en muista ,
- Anonyymi
Tässä aloituksessa P nainen kaipaa Jukka nimistä miestä.
- Anonyymi
Tervemenoa Timpuktuun ja sen taaksekin. Älä ota paluulippua, maailma olisi onnellisempi. Pysyisitpä edes päivän pois.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770