Jos on vaarassa törmätä

🙂 👓 👜 kaivattuunsa jossakin asiointipaikassa niin sitä tulee huolehdittua ulkonäöstään vähän enemmän. Varsinkin kaupungissa, jossa ei edes roskista kehtaa viedä ilman meikkejä. Mun täytyy kyllä sanoa, että vähän olen helpottanut toimista, kun yksi tuttava rouva sanoi, ettei tarvitse muuta kuin laittaa huulipunaa ja sitten menoks. 💄 💋

Olishan se kiva, jos hän vaan huuliin kiinnittäisi huomiota, kun olen niin kauhean ujo! Niin no tietysti silmien siniset/siniharmaat osatkin (=iiris eli värikalvo) on sopivat katselukohteena,

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika komeitahan ovat nuo mopoautotkin, uusia, hienoja kyllä :D

      • Mopoautoja kannattaa varoa liikenteessä. Ne ajaa miten sattuu etenkin risteyksissä. Kuvittelevat itsellään olevan etuajo-oikeuden, vaikka kaikkien sääntöjen mukaan olisivst velvollisia västämään.


    • Anonyymi

      Mulla tuli alotuksesta, joka tosin mitä ilmeisimmin oli palstahengen mukaista vittuilua jollekin, josta voi tykätä, mutta joka on kiva ajaa kauas pois. Mutta niin itellä tuli mieleen yks tuttu, joka kertoi, että mökiltä lähtiessäänkin täyty aina pukee siistit vaateet ja laittaa vähän meikkiä, sillä autohan saattaa hajota tai voi joutua liikenneonnettomuuteen niin olishan se kamalaa, kun olis siinä auttajien edessä kulahtaneen näkösenä ja rikkinäisissä vaatteissa.

      • Taitaa olla palstahengen mukaista käsittää aloitukset negatiiviseksi. En kaipaa mitään mahdollisuuksia kun mulla on jo tykkäyksen kohde täälläpäin. Joten tällä aloituksella ei ollut huulipunan käyttöä ihmeempää tarkoitusta.


    • Anonyymi

      Pitäisi joskus liftata mopoauton kyytiin jotta näkisi itse sitten minkälainen on sisältä :)


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Sydämen asialla /Heartbeat sarjassa Gina tyttösellä on aivan ihana auto. Siinä ovi on edessä BMW Isetta. Olis kyl näppärä kaupungissa kun ovenaukaisulle ei tarvi jättää ylimääräistä tilaa.
        https://www.classicdriver.com/en/car/bmw/isetta/1959/335288

        Sun melkein kannattaisi ajatella seuraavaksi kyseistä autoa vaihtoehdoksi, ei olis niitä takaluukun ongelmia 😂 tosin mitä naitä aloituksiasi on lukenut niin voisit hyvin yrittää tunkea tavaroitasi moottoritilaan 😂


    • Anonyymi

      Mut kylhän sä ne meikit joudut pesee joskus poiski naamastasi. Vai meinaatko mennä aina pakkelit naamassa rakkaasi viereen nukkumaan.

      • No mulla ei kyllä nyt just ole meikkiä vaan useimmin pelkästään sitä huulipunaa, ettei tarvitse puhdistella. Mulla silmät varsinkin on kuin tomaatit seuraavana päivänä jos olen erehtynyt niitä meikkaamaan.


    • Anonyymi

      Jos on liian hyvä näköisekseen, voi kääntää selkänsä ystävällisesti.

      • Jos joku on näin onnellisessa asemassa niin suosittelen mieluummin isoja aurinkolaseja kun selkä edellä kävelu voi olla hankalaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      320
      3751
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      270
      2155
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      109
      1505
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1373
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1358
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1227
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1208
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1048
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1044
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe